0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πραγματικά στα δημοτικά που είμαι εγώ, όχι δεν το βλέπω. Μπορεί να μην κάνουν όλοι το κάτι παραπάνω, αλλά οι μόνοι που έχω πετύχει να κάνουν κάτι λιγότερο από αυτό που πρέπει, είναι αυτοί που έχουν άλλου είδους θέματα και δεν παίρνουν καν τάξη οι περισσότεροι. Στη Δευτεροβάθμια δε ξέρω πώς είναι τα πράγματα. Μπορεί να υπάρχει βολεψεμάρα όπως λες, ή μπορεί να είναι παραίτηση από μακροχρόνια απογοήτευση. Όταν φτάσεις στα χρόνια υπηρεσίας τους, θα δεις πώς θα είσαι κι εσύ. Αν είσαι διαφορετικός, τότε μάλλον ήταν βολεψεμάρα. Αν έχεις γίνει ίδιος, τότε μάλλον κάτι άλλο φταίει. Εσύ προς το παρόν έχεις στόχο τον διορισμό. Μετά θα έχεις τη μετάθεση. Μετά τη βελτίωση θέσης στο σχολείο της επιλογής σου. Μετά από αυτό θα είναι το δύσκολο. Όταν πλέον θα έχεις "βολευτεί".
Συγνωμη δεν το γνωριζα οτι εισαι Αθμια...αλλα στην Βθμια σε κατι 'ιδρυματα' τυπου ΕΠΑΛ ειναι νομος...Η μονη τους εννοια ειναι τα ΓΛΥΚΑ που θα φερουν στο συλλογο καθε πρωι...Συμβαινει και στο δικο σας σχολειο...? Σαν αναπληρωτης δεν ενημερωθηκα απο κανενα και τιποτα για τα καθηκοντα μου...Εχω ταξη στην οποια πλακωνονται κανονικα μαθητες μεσα στην ταξη ...δεν νοιαζεται κανενας...Μερικα στιγμιοτυπα ειναι αυτα...
Η δικιά μου πρόταση ήταν η εξής:1. Εξέταση μόνο στο γνωστικό, με ύλη αντίστοιχη των σχολείων. 2. Οι διοριστέοι, 1 χρόνο επιμόρφωση σε παιδαγωγικές θεωρίες και μεθόδους διδασκαλίας (πρακτικά πράγματα όμως, όχι θεωρίες σε PowerPoint), με πλήρη μισθό. Με αυτόν τον τρόπο στο βήμα 1 επιλέγονται οι καλύτεροι στο γνωστικό και στο βήμα 2 μαθαίνουν και να μεταδίδουν τις γνώσεις τους στους μαθητές.
Συμφωνώ απόλυτα. Ειδικά αν έχεις κοπιάσει και έχεις αποκτήσει και διδακτορικό, που ειναι ο ανώτατος τίτλος σπουδών, γιατί να πρέπει να αποδείξεις ότι γνωρίζεις το αντικείμενό σου στο οποίο έχεις εξειδικευτεί (εννοώ με γραπτές εξετάσεις πάλι) προκειμένου να μπεις σε ένα σχολείο και να διδάξεις; αν είναι δυνατόν. Τόσα χρόνια εξετάσεων και διαδικασιών αξιολόγησης πάνε χαμένα έτσι.
Δύο ερωτήματα από εμένα.Το υπουργείο πιστεύετε ότι νοιάζεται για την ποιότητα της εκπαίδευσης;Αν κάποιος, όπως κι αν διορίστηκε, δεν κάνει τη δουλειά του σωστά, να απολύεται;
Όταν έδωσα ΑΣΕΠ το Γενάρη του '09 έγραψα 98% στη Φυσική. Στο γνωστικό μου. Ήταν 56 προβλήματα multiple choice. Έλυσα σωστά τα 55. Μαζί μ' άλλα τέσσερα παιδιά. Κι άλλα δυο παιδιά τα έλυσαν όλα. Δηλαδή 100%. Κανείς μας εκ των επτά δεν είχε ντοκτορά. Απ' τους τέσσερες χιλιάδες φυσικούς που συμμετείχαν κάποιες δεκάδες είχαν ντοκτορά. Πώς τα πήγαν Φυσική; Από χειρότερα έως και πολύ χειρότερα από μένα. Αδυνατούσαν να λύσουν θέματα πρώτου έτους πανεπιστημίου. Γιατί τέτοια ήταν. Εγώ, αν ήμουν υπουργός, θα εξέταζα πολύ σοβαρά πώς ακριβώς αποκτώνται τα ντοκτορά. Κι αν όντως πιστοποιούν γνώση πάνω στο αντικείμενο ή, εν τέλει, πιστοποιούν κάτι άλλο.ΥΓ: Δεν πήγα φροντιστήριο καθόλου. Μελέτησα τελείως μόνος μου. Είχα διαβάσει τρεις τόμους φυσικής του Καράβολα θυμάμαι.ΥΓ2: Με το σημερινό σύστημα θα 'μουν ακόμη αδιόριστος. Χωρίς καμμιάν ελπίδα διορισμού. Χωρίς μεταπτυχιακό με κακό βαθμό πτυχίου (καλώς) και χωρίς προϋπηρεσία.
Απ' ότι βλέπω είχατε αξιόλογη παρέα με συναδέλφους που γράψατε πολύ καλά, συγχαρητήρια. Επίσης, στη 2η ενότητα με τα παιδαγωγικά και τη διδακτική πως τα πήγατε; Επίσης μου κάνει εντύπωση πως ξέρατε δεκάδες συναδέλφους με διδακτορικά και πως όλοι είχαν κατώτερες επιδόσεις από εσάς.
Αν θυμάμαι καλά τα θέματα των φυσικών δεν ήταν μόνο τα 56 της φυσικής αλλά (δεν θυμάμαι τον ακριβή αριθμό) και από χημεία, βιολογία και γεωλογία, από μία εκτενέστατη ύλη όχι με ελάχιστα θέματα υψηλού επιπέδου τα περισσότερα αναφέρονταν στη διδακτέα ύλη. Σε αυτά δε μας είπατε το ποσοστό επιτυχίας σας και αν διαβάσατε ή απλά τα κάψατε εξ αρχής. Επίσης, δεν μας είπατε την εργασιακή σας κατάσταση την εποχή εκείνη, δουλεύατε π.χ. στον ιδιωτικό τομέα ή ήσασταν αναπληρωτής; Είχατε οικογένεια ή ήσασταν μόνος σας. Απ' ότι βλέπω είχατε αξιόλογη παρέα με συναδέλφους που γράψατε πολύ καλά, συγχαρητήρια. Επίσης, στη 2η ενότητα με τα παιδαγωγικά και τη διδακτική πως τα πήγατε; Επίσης μου κάνει εντύπωση πως ξέρατε δεκάδες συναδέλφους με διδακτορικά και πως όλοι είχαν κατώτερες επιδόσεις από εσάς.Προσωπικά γνωρίζω συνάδελφο με διδακτορικό (άσχετο με την εκπαίδευση) αλλά με 20 χρόνια διδασκαλία σε φροντιστήριο, ο οποίος στο σχολείο του είναι από τους ελάχιστους που κάνει μάθημα.ΥΓ1: Ήμουν επιτυχών αλλά όχι διοριστέος στον συγκεκριμένο διαγωνισμό του 2009.ΥΓ2: Επίσης, διορίζομαι στην πρώτη μου επιλογή στον τελευταίο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του 2022. Άρα δεν φοβάμαι έναν γραπτό διαγωνισμό, το θέμα είναι να υπάρξει μεταβατικό στάδιο και όχι να ανακατέβεις την τράπουλα από την αρχή.ΥΓ3: Δεν έχω πάει ποτέ αναπληρωτής από επιλογή, άρα δεν περιμένω να διοριστώ με το υπάρχον σύστημα, για να μην παρεξηγηθώ.
Μαθαίνεις στο σχολείο αγγλικά επιπέδου proficiency; Είναι σα να λες ότι μαθαίνεις μαθηματικά στο σχολείο, άρα δε χρειάζεται η σχολή του μαθηματικού. Απλά δεν ισχύει. Το 0.01% είναι μεγαλύτερο από το 0% που αντιστοιχεί στους νέους πτυχιούχους που μπορούν να διοριστούν με το τωρινό σύστημα. Το αν δεν έχει μάθει κανένας να οργανώνει το διάβασμα του σε 12 χρόνια σχολείου + 4 χρόνια πανεπιστημίου, ίσως λέει κάτι για το επίπεδο των σπουδών. Λέω εγώ τώρα. Δηλαδή ήξερε να διαβάζει μόνος του για 40 μαθήματα και να κάνει εργασίες, πτυχιακή, πολλοί μεταπτυχιακό και διδακτορικό, αλλά δε μπορεί να διαβάσει μόνος του για τον γραπτό ΑΣΕΠ. Κι αυτό εσύ το θεωρείς φυσιολογικό ας πούμε. Το πτυχίο είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνεις εκπαιδευτικός. Κι είναι η μόνη απαραίτητη προϋπόθεση. Το μεταπτυχιακό ΔΕΝ είναι. Έχει καταλήξει να είναι.
Σου παρέθεσα πολλά επιχειρήματα σε όλες μου τις απαντήσεις και πιο πριν. Θα το πω τελευταία φορά, ο γραπτός είναι ανταγωνιστικό πλαίσιο, κρίνει εκείνη τη στιγμή όχι τις γνώσεις σου αλλά το ποσό καλός είσαι σε εξετάσεις. Δεν είναι ο φόβος να περάσει ο κόσμος τη βάση και να οργανώσει το διάβασμα του όπως τα παρουσιάζετε. Και 90% να γράψεις αν οι θέσεις είναι ελάχιστες και όλοι γράψουν περίπου τόσο έκανες μια τρύπα στο νερό. Θα κριθεί εν τέλει στις λεπτομέρειες και δε νομίζω αυτές να καθορίζουν πόσο καλός εκπαιδευτικός είναι κάποιος ή οχι.Να έβαζε γραπτό και να μην έδινε μόρια καθόλου αλλά να υπήρχε προϋπόθεση να περάσεις μια βάση ας πούμε 60% είναι αυτό που λες εσύ δίκαιο. Τύπου pass/fail.Αγγλικά από 3η δημοτικού ξέρω εγώ ξεκινάνε τα παιδιά κάπου εκεί, αν κάποιο παιδί διαβάζει μέχρι την 3η λυκείου θα τα καταφέρει. Άτοπο το παράδειγμα με το μαθηματικό, δεν έχουν καμία σχέση σε βαθμό δυσκολίας και όγκο ύλης.