PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Κανόνες μαθήματος (ιδιαίτερα)
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Κανόνες μαθήματος (ιδιαίτερα) (Αναγνώστηκε 2249 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Kassiopi
Νέο μέλος
Μηνύματα: 23
Λατρεύω την εκπαίδευση
Κανόνες μαθήματος (ιδιαίτερα)
«
στις:
Φεβρουαρίου 21, 2023, 05:40:54 pm »
Tweet
Γεια σε όλους!
Ερώτηση προς εσάς που κάνετε ιδιαίτερα μαθήματα: στην αρχή της συνεργασίας με το μαθητή και το γονέα έχετε θέσει εκ των προτέρων κάποιους κανόνες που θα ισχύουν στο μάθημα;
Γιατί ρωτάω: έχω (παραπάνω από μία μέχρι τώρα) περίπτωση μαθητή που έρχεται στο ιδιαίτερο με τελευταίο σκοπό να κάνουμε μάθημα. Για παράδειγμα, έρχεται είτε χωρίς βιβλία είτε χωρίς κασετίνα, γενικότερα έρχεται στο μάθημα τουρίστας (για διάβασμα ούτε λόγος αλλά αυτό το περίμενα). Από την αρχή του μαθήματος συνήθως θέτω στο μαθητή τους κανόνες που θα ισχύουν. Μέχρι τώρα δε έχω αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα αλλά με αυτό το μαθητή έχω απελπιστεί.
Έχω αρκετές φορές μιλήσει με τη μητέρα αλλά και αυτή πετάει χαρταετό. Το αποτέλεσμα (εκτός από το να έχουμε μείνει αρκετά πίσω στην ύλη) να αγχώνομαι πως στο καλό θα γίνει το μάθημα χωρίς βιβλία ή τετράδιο (για φωτοτυπίες ούτε λόγος, μία που τις δίνω μία που δεν τις ξαναβλέπω). Έχω χρησιμοποιήσει κάθε πιθανή μέθοδο ώστε να τον καταφέρω να φέρνει τα απαραίτητα, αλλά τίποτα. Από τη μία πλευρά σκέφτομαι ότι πρέπει πάντα να έχω προνοήσει για μία τέτοια περίπτωση αλλά από την άλλη το γεγονός ότι γίνεται σχεδόν συνέχεια με εκνευρίζει καθώς είναι υποχρέωσή του να φέρνει τα απαραίτητα στο μάθημα. Δεν ξέρω ποια κατεύθυνση να ακολουθήσω. Δεδομένου ότι δε με βοηθάει καθόλου η μητέρα σε αυτό ο μικρός (Ά Γυμνασίου) έρχεται όπως γουστάρει στο μάθημα και πάντα αδιάβαστος. Σε μια στιγμή απελπισίας μου πέρασε από το μυαλό να πω στη μητέρα ότι την επόμενη φορά που δε θα φέρει βιβλίο και τετράδιο θα την καλέσω να έρθει να τον πάρει (κάνουμε μάθημα στο χώρο μου) αλλά θα πληρωθώ κανονικά την ώρα μου. Φυσικά, δεν το έχω κάνει πράξη αλλά μπήκα σε πειρασμό με τον αυτονόητο κίνδυνο να χάσω το ιδιαίτερο.
Επίσης, έχω μαθητές που δεν έρχονται στο μάθημα για ψύλλου πήδημα (π.χ. με έχει πάρει μητέρα λίγο πριν το μάθημα και μου είπε ότι δε θα φέρει το παιδί στο μάθημα γιατί ο μικρός δε θέλει!!!) με αποτέλεσμα να χάνω τις ώρες μου και τα χρήματα βεβαίως. Παλαιότερα, δεν είχα πολλά ιδιαίτερα και αν έχανα και καμία ώρα δεν έτρεχε τίποτα αλλά φέτος αναγκάστηκα στις αρχές τις χρονιάς να διώξω άτομα γιατί δε είχα ώρες. Πως λοιπόν μπορεί να «διασφαλιστεί» ότι τουλάχιστον δε θα χάνονται ώρες χωρίς σοβαρό λόγο (π.χ. ασθένεια); Tι κανόνες βάζετε (αν βάζετε) πριν από κάποια συνεργασία σας με ένα γονέα; Στις περιπτώσεις που χάνονται πολλά μαθήματα τι κάνετε;
Οποιαδήποτε συμβουλή δεκτή και σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Κανόνες μαθήματος (ιδιαίτερα)
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 13:32:13 »
Έσπερος
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4723
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Κανόνες μαθήματος (ιδιαίτερα)
«
Απάντηση #1 στις:
Φεβρουαρίου 21, 2023, 06:39:09 pm »
Από την εμπειρία που είχα παλιά στα ιδιαίτερα: αν σε θέλουν για μελέτη - βοήθεια δημοτικού - γυμνασίου, ειδικά γυμνασίου, περαστικά σου. Δεν πρόκειται να πάρουν σοβαρά κανέναν κανόνα. Θελουν απλώς να ασχοληθεί κάποιος με αυτόν που δεν μπορούν/δεν θέλουν να κάνουν εκείνοι. Αν είναι ξένη γλώσσα ειδικά σε υψηλό επίπεδο, έχεις ελπίδες να θέσεις κανόνες. Αν είναι σοβαρό ιδιαίτερο λυκείου για πανελλήνιες, αν έχεις κανόνες θα σε σέβονται και θα είναι σούζα, αν δείξεις κι εσύ οτι σέβεσαι τη δουλειά σου και αν θεωρούν ότι εσένα ειδικά από φροντιστή δεν θέλουν να σε χάσουν.
Δεν γνωρίζω σε ποια κατηγορία είσαι, κάτι μου λέει ότι είσαι στην πρώτη περίπτωση. Ξεκαθάρισε ότι με αυτές τις συνθήκες, αυτό είναι το καλ΄τυερο που μπορείς να κάνεις. Να το λες κάθε φορά.
Όσο για την απώλεια ωρών, που από εκεί συμπεραίνω ότι σε θελουν για μελέτη βασικά, επίσης περαστικά σου. Κι αυτό ανίατο είναι. Γνωρίζω όμως περιπτώσεις που έχουν ξεκαθαρίσει ότι σε ακυρώσεις τελευταίας στιγμής, ζητούν πληρωμή.
Καταγράφηκε
Kassiopi
Νέο μέλος
Μηνύματα: 23
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Κανόνες μαθήματος (ιδιαίτερα)
«
Απάντηση #2 στις:
Φεβρουαρίου 21, 2023, 07:35:03 pm »
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Καλά κατάλαβες στη πρώτη κατηγορία είμαι. Πράγματι και εγώ αυτό έχω καταλάβει. Πως όμως μπορούν να μη γίνονται τα νεύρα μου κορδόνια κάθε φορά; Και εκτός από το μαθητή που είναι εντελώς γεια σου το ίδιο είναι και η μητέρα: δε συνεννοούμαστε.
Καταγράφηκε
bloodymary195
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 317
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Κανόνες μαθήματος (ιδιαίτερα)
«
Απάντηση #3 στις:
Φεβρουαρίου 21, 2023, 08:20:22 pm »
Καλησπέρα,
Στην πρώτη περίπτωση το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να εξηγήσεις στην μητέρα ότι ο λόγος για τον οποίο υπάρχει η συνεργασία σας είναι για να βοηθήσεις το παιδί της. Μ'αυτές τις συνθήκες δεν υπάρχει κανένα περιθώριο να γίνει απολύτως τίποτα! Και εν τέλει, βάλ'την μπροστά, πες της στην ψύχρα, ότι δεν είναι δυνατόν να γίνει μάθημα όταν δεν φέρνει μαζί του, ούτε το αυτονόητο, τα πράγματά του! Και κατέληξε όπως σκέφτηκες, τουλάχιστον ως προειδοποίηση, ότι όταν ξανασυμβεί κάτι ανάλογο, το μάθημα δεν θα γίνει.
Στο δεύτερο σκέλος, η αλήθεια είναι ότι είναι προτιμότερο να έχεις λιγότερα μαθήματα, παρά δεσμευμένες ώρες για μαθήματα που ακυρώνονται! Η λογική των προπληρωμένων μαθημάτων που μπορεί κάποιοι να σου προτείνουν δεν νομίζω ότι στην Ελλάδα είναι εφικτό να γίνει αποδεκτή από τους γονείς. Στην περίπτωσή σου δε, που τα μαθήματα γίνονται στον χώρο σου, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις σαν επιχείρημα ούτε την ώρα που χάνεις στην μετακίνηση, οπότε εξήγησε ότι κάθε μάθημα που χάνεται θα αναπληρώνεται ή αν ακυρώνεται επαναλαμβανόμενα τελευταία στιγμή θα το χρεώνεις.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Κανόνες μαθήματος (ιδιαίτερα)