0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι καλησπέρα. Έχω μία ερώτηση που αφορά αδικημένο συνάδελφο αλλά όσο και να έψαξα δεν βρήκα κάτι. Υπάρχει κάποια οδηγία για το πόσα κενά επιτρέπεται να έχει εκπαιδευτικός στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα; Αναπληρωτής με 23 ώρες υποχρεωτικό έχει επιπλέον 7 ώρες κενό στο πρόγραμμα. Επιτρέπεται κάτι τέτοιο; Όπως καταλαβαίνετε αυτό γίνεται για εξυπηρέτηση άλλων συμφερόντων. Και βέβαια γίνεται από την αρχή της σχολικής χρονιάς αλλά δεν μπορέσαμε να βρούμε κάτι άλλο.
Επίσημα δεν προβλέται κάτι που να αφορά τα κενά, εφόσον το ωράριο είναι 8-2 . Δηλαδή για το επίσημο κράτος δεν υπάρχουν κενά αλλα ώρες στις οποίες ο εκπαιδευτικός ασχολείται με τις υπόλοιπες δουλείες. Πρακτίκα αυτο προς το παρον δεν συμβαίει και σχεδόν ανείς δεν κάθεται 8-2. Απλα έχουν βισματόσει τον συνάδελφο.
Αρα δε γνωρίζετε να υπάρχει κάποιο νομικό πλαίσιο που να περιορίζει τα κενά. Και βέβαια είναι λογικά όλα αυτά που γράφετε αλλά και πάλι όλοι στα σχολεία είστε και φυσικά καταλαβαίνετε ότι το πρόγραμμα λειτουργεί όπως ο στρατός... Ο παλιός είναι αλλιώς... Ευχαριστώ πάντως συνάδελφοι!
Κι εγώ δε γνωρίζω νομικό πλαίσιο αλλά επειδή αναφέρθηκαν διάφοροι λόγοι, ΕΠΑΛ, ειδικότητες, εργαστήρια κλπ, δε γίνεται αυτά να αποβαίνουν εις βάρος μόνο ενός συναδέλφου! Δε μπορεί να έχει ένας 23 ώρες και 7 κενά κι άλλοι λιγότερο ωράριο και λιγότερα κενά, είναι εξωφρενικό. Κι αυτοί τώρα υποτίθεται θα αξιολογηθούν υπό τις ίδιες συνθήκες;;
ΑΝ εννοούμε ότι αυτός που έχει 18 ώρες, τις 3 μέρες που έχει 3ωρο κάνει ένα σερί και τελειώνει στις 11 και φεύγει ή έρχεται στις 11 και για να κάνει 3 τελευταίες, ναι προφανώς υπάρχει πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι αυτό, και όχι το αν εχει κενά αυτός που κάθε μέρα κάνει 4 και 5 ώρες μάθημα.\Τα 7 κενά στις 23 ώρες δηλαδή τα θεωρείτε πολλά; Εγώ θεωρώ ότι είναι το ελάχιστο. 23 ώρες σημαίνει 2 4ωρα και 3 5ωρα. ΣΤο 4ωρο θες ένα κενό, στο 5ωρο όμως ένα κενό είναι πολύ κουραστικό, ιδανικά θες 2 για να απλωθούν οι ώρες σου, 2-2-1. Έτσι βγαίνουν 8 κενά. Αν στς 5ωρα έχεις μόνο ένα κενο, δηλαδή κάθε μέρα από 1 ώρα, έχεις 5 κενά. Τι θα προλάβεις να κάνεις στα κενά αυτά; τα εξωδιδακτικά; την ενημέρωση γονέων; την φωτοτύπηση; τη συζήτηση για παιδαγωγικά θέματα; δεν συζητώ καν να προετοιμαστείς για την άλλη μέρα ή να διορθώσεις.Εγώ πάντως με 21 ώρες και χωρίς να είμαι ούτε καινούργια ούτε δεινόσαυρος στο σχολείο, έχω ακριβώς 7 κενά την εβδομάδα. Όλες τις μέρες που έχουμε 7ωρο στο πρόγραμμα, είμαι 2η-7η. Και πάλι δεν προλαβαίνω πάντα όσα θέλω να κάνω. Η αδικία η ουσιώδης είναι ότι αυτοί που κάνουν 18 ωρες δεν αναλαμβάνουν περισσότερα εξωδιδακτικά ή περισσότερη διόρθωση εκθέσεων ή μεγαλύτερα τμήματα. Αυτή είνια η αδικία. Ότι αν έχεις 18 ώρες μπορείς πιο άνετα να διορθώνεις εκθέσεις, εργασίες, να βλέπεις πιο συχνά τα τετράδια, κι επειδή είσαι παλιός θα βρίσκεις και τρόπους να γλιτώνεις γιορτές κλπ και όλα αυτά να πέφτουν στους νεότερους, που έχουν περισσότερες ώρες μάθημα, ούτως ή άλλως μπορούν ναπροσφέρουν περισσότερα στο σχολείο αφού γνωρίζουν χρήση υπολογιστή, και τελικά πληρώνονται και λιγότερο. Όταν λέτε ότι κάποιοι δεν έχουν κενά, εννοείτε ότι έρχονται, κάνουν μάθημα και φεύγουν; ΓΙατι έτσι το καταλαβαίνω να υπάρχει αγανάκτηση. Απλώς δεν μπορώ να φατναστώ να συμβαίνει αυτό, με τόσες άλλες δουλειές να τρέχουν.
Μια μικρή παρατήρηση. Αυτός που έχει 18 ώρες έχει 20 χρόνια υπηρεσίας. Πέφτει ωράριο για αυτό. Είναι αδικία που δεν έχει εξωδιδακτικά παραπάνω; Αν μετά από τόσα χρόνια που πέφτεις ωράριο σου αυξάνονται οι εξωδιδακτικες τι νόημα έχει;