0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όχι αναγκαστικά. Γιατί το άνοιγμα των πινάκων το 2025 οδηγεί σε πίνακες με ισχύ από το σχολικό έτος 2025-26, για το οποίο δεν μας έδωσε κάποια πληροφορία. Μίλησε μόνο για τους ήδη εκδοθέντες πίνακες. Προσωπικά όμως θεωρώ πως αυτό που λες έχει σημαντικές πιθανότητες να συμβεί για άλλους λόγους και όσο δεν βλέπουμε κάποια κινητικότητα για το νέο σύστημα οι πιθανότητες ανεβαίνουν.
Μα το άνοιγμα πινάκων το 2024-25 με άλλο σύστημα προϋποθέτει αλλαγή συστήματος ως το 2024-25.
Το ότι επιβεβαίωσε ο γενικός τους διορισμούς για φέτος είναι μια πολύ καλή εξέλιξη....Το ότι είπε ότι θα είναι στο ύψος των συνταξιοδοτήσεων σημαίνει άραγε ότι οι ειδικότητες που είχαν επιπλέον οργανικά κενά από πέρυσι δεν θα τα δουν μάλλον φέτος στους διορισμούς ή δεν σημαίνει κάτι προς το παρόν?
Στο ύψος των συνταξιοδοτήσεων δε σημαίνει πως πχ 100 ΠΕ02 βγήκαν στη σύνταξη, θα διορίσω οπωσδήποτε 100 ΠΕ02. Τις συνατξιοδοτήσεις τις βλέπουν συνολικά. Σου λέει 1000 άτομα συνολικά συνταξιοδοτήθηκαν, 1000 θα διορίσω. Πως θα καταναμηθούν οι διορισμοί στους διάφορους κλάδους είναι άλλο θέμα.
Γενικά το 1:1 σημαίνει ότι για κάθε δημόσιο υπάλληλο που φεύγει διορίζω 1 δημόσιο υπάλληλο. Μπορεί να φύγει εκπαιδευτικός και να διορίσω αστυνομικό ή το αντίστροφο. Και αυτό 1:1 είναι. Τώρα έδώ όπως το γράφει μάλλον εννοεί το 1:1 στους εκπαιδευτικούς, άρα για κάθε 1 εκπαιδευτικό που φεύγει διορίζω 1 εκπαιδευτικό. Μπορεί να φύγει φυσικός και να διορίσω βιολόγο.
Μπορεί να φύγει φυσικός και να διορίσω βιολόγο.
Γιατί η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι. Στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία από αμνημονεύτων ετών η οργανικότητα σήμαινε πως τόσοι δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί απαιτούνταν για να λειτουργήσει ένα σχολείο και η ιστορία του υπολογισμού των οργανικων κενών τελείωνε εκεί. Όταν αργότερα, μπήκαν στο δημοτικό οι ειδικότητες και έπειτα δημιουργήθηκαν και τα ολοήμερα, δημιουργήθηκαν οργανικές και για αυτά ακολουθώντας το ήδη απλό και δοκιμασμένο μοντέλο (δεν μπορούσε άλλωστε να γίνει και αλλιώς για τους λόγους που έχουμε ξαναγράψει).Στη δευτεροβάθμια όπως καταλαβαίνεις τα πράγματα αλλάζουν και από τον ένα και μοναδικό δάσκαλο ανά τάξη, πηγαίνουμε στους πολλούς διαφορετικούς καθηγητές που διδάσκουν σε ένα ή περισσότερα τμήματα. Οπότε δεν μπορεί να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία και αναγκαστικά πρέπει να μπουν στο παιχνίδι τα ωρολόγια προγράμματα και να υπάρχει κάποια συσχέτιση του ωραρίου των εκπαιδευτικών με τις ώρες που διδάσκουν, ώστε να καθοριστούν οι οργανικές ανάγκες. Το πώς βέβαια θα γίνει αυτή η συσχέτιση είναι θέμα που επαφίεται στην εκάστοτε κυβέρνηση και δεν γνωρίζω να σου πω πως προέκυψαν επιμέρους προβλέψεις του αλγορίθμου όπως π.χ. η διαίρεση των αλγεβρικών αθροισμάτων των ωρών να γίνεται με το 20 και όχι κάποιον άλλο αριθμό.Οπότε στη δευτεροβάθμια είναι διαφορετική η έννοια των οργανικών θέσεων (που πρέπει να συσταθούν για να μπορούν να υπάρχουν διορισμένοι εκπαιδευτικοί) και διαφορετική η έννοια των οργανικών κενών μεταθέσεων ή διορισμών. Και επειδή δεν μπορώ σε καμιά περίπτωση να τα γράψω καλύτερα από ότι τα έγραψε κάποτε ο Patreas θα παραπέμψω για ακόμα μια φορά σε αυτόν:https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.476 (διαβάστε όλα τα σχετικά μηνύματα).Το πώς μάλιστα ανακυκλώνονται ξανά και ξανά τα ίδια και τα ίδια θέματα, οι ίδιες ερωτήσεις, οι ίδιοι προβληματισμοί και οι ίδιες επιθέσεις για τα θέματα αυτά στο forum κάθε χρόνο είναι εκπληκτικό.
Στους διορισμούς της τελευταίας τριετίας αυτό ακριβώς έγινε. Πήραν σύνταξη χίλιοι φυσικοί και διορίστηκαν χίλιοι βιοχημικοί και κανείς φυσικός. Το υπουργείο έκλεψε, στην κυριολεξία αυτό έγινε, χίλιες οργανικές φ υ σ ι κ ώ ν και τις έκανε δωράκι στους βιοχημικούς.
Αριθμός τμημάτων μείον αριθμός δασκάλων με οργανική στην ομάδα σχολείων είναι ο σωστός τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών και πλεονασμάτων στους ΠΕ70.Για τις ειδικότητες ίδιος τρόπος υπολογισμού με τη δευτεροβάθμια (ούτως ή άλλως πάνε σε πολλά σχολεία).Πίνακας με Δ για τις κοινές ειδικότητες που θα προσθέτει κενά και πλεονάσματα πρωτοβάθμια με δευτεροβάθμια και θα ανοίγει ή θα κλείνει ο νόμος για μεταθέσεις.Αφού γίνουν όλα αυτά, ισοκατανομή.
Πες τα χρυσόστομε! Για την ακρίβεια: Ανά ομάδα σχολείων: Αριθμός τμημάτων - Αριθμός διορισμένων (για να συμπεριλαμβάνονται και οι οργανικά υπεράριθμοι)