*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί και το 2024  (Αναγνώστηκε 946307 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #756 στις: Μάρτιος 06, 2024, 11:00:33 μμ »
Όχι αναγκαστικά. Γιατί το άνοιγμα των πινάκων το 2025 οδηγεί σε πίνακες με ισχύ από το σχολικό έτος 2025-26, για το οποίο δεν μας έδωσε κάποια πληροφορία. Μίλησε μόνο για τους ήδη εκδοθέντες πίνακες. Προσωπικά όμως θεωρώ πως αυτό που λες έχει σημαντικές πιθανότητες να συμβεί για άλλους λόγους και όσο δεν βλέπουμε κάποια κινητικότητα για το νέο σύστημα οι πιθανότητες ανεβαίνουν.

Μα το άνοιγμα πινάκων το 2024-25 με άλλο σύστημα προϋποθέτει αλλαγή συστήματος ως το 2024-25.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:12:33 »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #757 στις: Μάρτιος 06, 2024, 11:10:08 μμ »
Μα το άνοιγμα πινάκων το 2024-25 με άλλο σύστημα προϋποθέτει αλλαγή συστήματος ως το 2024-25.

Οι πίνακες της ειδικής πρέπει να ανοίξουν, ώστε να υπάρχει νέος πίνακας για το σχολικό έτος 2025-26 και αυτό μπορεί να γίνει το αργότερο τον Μάιο του 2025 (όπως την προηγούμενη φορά). Οπότε και τον Απρίλη του 2025 να ψηφιστεί το νέο σύστημα προλαβαίνουν να το εφαρμόσουν. Απλά οι ισχύοντες πίνακες τη στιγμή που μιλάμε δεν πρόκειται να ακυρωθούν πριν την λήξη τους, που είναι 31/8/2025 για την ειδική και 31/8/2026 για τη γενική (αν εκδοθούν οι οριστικοί πίνακες των προκηρύξεων 1ΓΕ/2023 και 2ΓΕ/2023 μέχρι 31/8/2024).

Αποσυνδεδεμένος Giouliver

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #758 στις: Μάρτιος 06, 2024, 11:16:25 μμ »
Το ότι επιβεβαίωσε ο γενικός τους διορισμούς για φέτος είναι μια πολύ καλή εξέλιξη....
Το ότι είπε ότι θα είναι στο ύψος των συνταξιοδοτήσεων σημαίνει άραγε ότι οι ειδικότητες που είχαν επιπλέον οργανικά κενά από πέρυσι δεν θα τα δουν μάλλον φέτος στους διορισμούς ή δεν σημαίνει κάτι προς το παρόν?

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #759 στις: Μάρτιος 06, 2024, 11:19:11 μμ »
Οι πίνακες της ειδικής πρέπει να ανοίξουν, ώστε να υπάρχει νέος πίνακας για το σχολικό έτος 2025-26 και αυτό μπορεί να γίνει το αργότερο τον Μάιο του 2025 (όπως την προηγούμενη φορά). Οπότε και τον Απρίλη του 2025 να ψηφιστεί το νέο σύστημα προλαβαίνουν να το εφαρμόσουν. Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο σύστημα μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών κατά το επόμενο σχολικό έτος 2024-2025. (σύμφωνα με το https://www.especial.gr/pead-simantisi-me-geniko-grammatea-ypaitha-kanonas-1-pros-1-gia-diorismoys-to-2024-idios-arithmos-anapliroton-kai-toy-hronoy/?fbclid=IwAR1wnLk7PgC1J92S_Ib-qcom3gYVYvxP16G7Hbw5eAlrYKo3SmDMoKaRu3U) Απλά οι ισχύοντες πίνακες τη στιγμή που μιλάμε δεν πρόκειται να ακυρωθούν πριν την λήξη τους, που είναι 31/8/2025 για την ειδική και 31/8/2026 για τη γενική (αν εκδοθούν οι οριστικοί πίνακες των προκηρύξεων 1ΓΕ/2023 και 2ΓΕ/2023 μέχρι 31/8/2024).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:12:33 »

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2625
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #760 στις: Μάρτιος 06, 2024, 11:22:50 μμ »
Το ότι επιβεβαίωσε ο γενικός τους διορισμούς για φέτος είναι μια πολύ καλή εξέλιξη....
Το ότι είπε ότι θα είναι στο ύψος των συνταξιοδοτήσεων σημαίνει άραγε ότι οι ειδικότητες που είχαν επιπλέον οργανικά κενά από πέρυσι δεν θα τα δουν μάλλον φέτος στους διορισμούς ή δεν σημαίνει κάτι προς το παρόν?

Στο ύψος των συνταξιοδοτήσεων δε σημαίνει πως πχ 100 ΠΕ02 βγήκαν στη σύνταξη, θα διορίσω οπωσδήποτε 100 ΠΕ02. Τις συνατξιοδοτήσεις τις βλέπουν συνολικά. Σου λέει 1000 άτομα συνολικά συνταξιοδοτήθηκαν, 1000 θα διορίσω. Πως θα καταναμηθούν οι διορισμοί στους διάφορους κλάδους είναι άλλο θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #761 στις: Μάρτιος 06, 2024, 11:25:09 μμ »
Το ότι επιβεβαίωσε ο γενικός τους διορισμούς για φέτος είναι μια πολύ καλή εξέλιξη....
Το ότι είπε ότι θα είναι στο ύψος των συνταξιοδοτήσεων σημαίνει άραγε ότι οι ειδικότητες που είχαν επιπλέον οργανικά κενά από πέρυσι δεν θα τα δουν μάλλον φέτος στους διορισμούς ή δεν σημαίνει κάτι προς το παρόν?

Ναι, μπορεί και να μην τα δουν. Γίνεται επανυπολογισμός λαμβάνοντας υπόψιν τις νέες παραμέτρους. Μην ξεχνάμε ότι πέρσι έγινε νωρίς ο υπολογισμός των κενών των μεταθέσεων οπότε όπως έχει γραφτεί παίζει να μην μπήκαν μέσα οι ανακλήσεις των παραιτήσεων για συνταξιοδότηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2024, 12:04:45 πμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #762 στις: Μάρτιος 06, 2024, 11:27:06 μμ »
Στο ύψος των συνταξιοδοτήσεων δε σημαίνει πως πχ 100 ΠΕ02 βγήκαν στη σύνταξη, θα διορίσω οπωσδήποτε 100 ΠΕ02. Τις συνατξιοδοτήσεις τις βλέπουν συνολικά. Σου λέει 1000 άτομα συνολικά συνταξιοδοτήθηκαν, 1000 θα διορίσω. Πως θα καταναμηθούν οι διορισμοί στους διάφορους κλάδους είναι άλλο θέμα.

Γενικά το 1:1 σημαίνει ότι για κάθε δημόσιο υπάλληλο που φεύγει διορίζω 1 δημόσιο υπάλληλο. Μπορεί να φύγει εκπαιδευτικός και να διορίσω αστυνομικό ή το αντίστροφο. Και αυτό 1:1 είναι. Τώρα έδώ όπως το γράφει μάλλον εννοεί το 1:1 στους εκπαιδευτικούς, άρα για κάθε 1 εκπαιδευτικό που φεύγει διορίζω 1 εκπαιδευτικό. Μπορεί να φύγει φυσικός και να διορίσω βιολόγο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2024, 11:42:19 μμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2625
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #763 στις: Μάρτιος 07, 2024, 12:08:43 πμ »
Γενικά το 1:1 σημαίνει ότι για κάθε δημόσιο υπάλληλο που φεύγει διορίζω 1 δημόσιο υπάλληλο. Μπορεί να φύγει εκπαιδευτικός και να διορίσω αστυνομικό ή το αντίστροφο. Και αυτό 1:1 είναι. Τώρα έδώ όπως το γράφει μάλλον εννοεί το 1:1 στους εκπαιδευτικούς, άρα για κάθε 1 εκπαιδευτικό που φεύγει διορίζω 1 εκπαιδευτικό. Μπορεί να φύγει φυσικός και να διορίσω βιολόγο.

Ακριβώς αυτό εννοούσα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3238
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #764 στις: Μάρτιος 07, 2024, 07:34:06 πμ »
Μπορεί να φύγει φυσικός και να διορίσω βιολόγο.
Στους διορισμούς της τελευταίας τριετίας αυτό ακριβώς έγινε. Πήραν σύνταξη χίλιοι φυσικοί και διορίστηκαν χίλιοι βιοχημικοί και κανείς φυσικός. Το υπουργείο έκλεψε, στην κυριολεξία αυτό έγινε, χίλιες οργανικές φ υ σ ι κ ώ ν και τις έκανε δωράκι στους βιοχημικούς.

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #765 στις: Μάρτιος 07, 2024, 09:10:40 πμ »
Γιατί η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι. Στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία από αμνημονεύτων ετών η οργανικότητα σήμαινε πως τόσοι δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί απαιτούνταν για να λειτουργήσει ένα σχολείο και η ιστορία του υπολογισμού των οργανικων κενών τελείωνε εκεί. Όταν αργότερα, μπήκαν στο δημοτικό οι ειδικότητες και έπειτα δημιουργήθηκαν και τα ολοήμερα, δημιουργήθηκαν οργανικές και για αυτά ακολουθώντας το ήδη απλό και δοκιμασμένο μοντέλο (δεν μπορούσε άλλωστε να γίνει και αλλιώς για τους λόγους που έχουμε ξαναγράψει).

Στη δευτεροβάθμια όπως καταλαβαίνεις τα πράγματα αλλάζουν και από τον ένα και μοναδικό δάσκαλο ανά τάξη, πηγαίνουμε στους πολλούς διαφορετικούς καθηγητές που διδάσκουν σε ένα ή περισσότερα τμήματα. Οπότε δεν μπορεί να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία και αναγκαστικά πρέπει να μπουν στο παιχνίδι τα ωρολόγια προγράμματα και να υπάρχει κάποια συσχέτιση του ωραρίου των εκπαιδευτικών με τις ώρες που διδάσκουν, ώστε να καθοριστούν οι οργανικές ανάγκες. Το πώς βέβαια θα γίνει αυτή η συσχέτιση είναι θέμα που επαφίεται στην εκάστοτε κυβέρνηση και δεν γνωρίζω να σου πω πως προέκυψαν επιμέρους προβλέψεις του αλγορίθμου όπως π.χ. η διαίρεση των αλγεβρικών αθροισμάτων των ωρών να γίνεται με το 20 και όχι κάποιον άλλο αριθμό.

Οπότε στη δευτεροβάθμια είναι διαφορετική η έννοια των οργανικών θέσεων (που πρέπει να συσταθούν για να μπορούν να υπάρχουν διορισμένοι εκπαιδευτικοί) και διαφορετική η έννοια των οργανικών κενών μεταθέσεων ή διορισμών. Και επειδή δεν μπορώ σε καμιά περίπτωση να τα γράψω καλύτερα από ότι τα έγραψε κάποτε ο Patreas θα παραπέμψω για ακόμα μια φορά σε αυτόν:
https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.476 (διαβάστε όλα τα σχετικά μηνύματα).

Το πώς μάλιστα ανακυκλώνονται ξανά και ξανά τα ίδια και τα ίδια θέματα, οι ίδιες ερωτήσεις, οι ίδιοι προβληματισμοί και οι ίδιες επιθέσεις για τα θέματα αυτά στο forum κάθε χρόνο είναι εκπληκτικό.

Αριθμός τμημάτων μείον αριθμός δασκάλων με οργανική στην ομάδα σχολείων είναι ο σωστός τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών και πλεονασμάτων στους ΠΕ70.

Για τις ειδικότητες ίδιος τρόπος υπολογισμού με τη δευτεροβάθμια (ούτως ή άλλως πάνε σε πολλά σχολεία).

Πίνακας με Δ για τις κοινές ειδικότητες που θα προσθέτει κενά και πλεονάσματα πρωτοβάθμια με δευτεροβάθμια και θα ανοίγει ή θα κλείνει ο νόμος για μεταθέσεις.

Αφού γίνουν όλα αυτά, ισοκατανομή.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #766 στις: Μάρτιος 07, 2024, 10:25:05 πμ »
Στους διορισμούς της τελευταίας τριετίας αυτό ακριβώς έγινε. Πήραν σύνταξη χίλιοι φυσικοί και διορίστηκαν χίλιοι βιοχημικοί και κανείς φυσικός. Το υπουργείο έκλεψε, στην κυριολεξία αυτό έγινε, χίλιες οργανικές φ υ σ ι κ ώ ν και τις έκανε δωράκι στους βιοχημικούς.
Κοιτωντας τα ωρολογια των γελ-επαλ-εσπερινων (στα γυμνασια σε γενικες γραμμες παρεμεινε πανω κατω ιδια η κατασταση)  απο το 2005 και μεχρι σημερα ειναι ολοφανερη η διαφοροποιηση του πληθους των ωρων βιολογιας και φυσικης την τελευταια σχεδον εικοσαετια.
Ενδεικτικα ως προς τα ωρολογια των γελ αρκει να δουμε
http://www.pi-schools.gr/content/odigies.pdf
(σελ 8-14)
https://blogs.sch.gr/gsejohann/files/2011/09/534_orolog-progr-gymnas-2011-2012.pdf?x18667

https://blogs.sch.gr/lykarcha/2011/09/08/%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85/.
Οπως παρατηρουμε υπαρχει ενας διπλασιασμος ωρων της βιολογιας στα λυκεια σε σχεση με το 2011 και τριπλασιασμος σε σχεση με το 2005 , ενω αντιθετα υπαρχει σταδιακη μειωση των ωρων φυσικης (Α τάξη Γενικού Λυκείου,μείωση των ωρών στη  Α-Β-Γ τάξη ΕΠΑ.Λ, μείωση των ωρών διδασκαλίας της Φυσικής της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών στη Β τάξη Γενικού Λυκείου).

Απο τα παραπανω κατα τη γνωμη μου προκυπτει οτι ο βασικος λογος του πολυ μεγαλυτερου αριθμου διορισμων βιολογων ειναι το γεγονος της ραγδαιας αυξησης των ωρων βιολογιας και σε συνδυασμό με το γεγονος  του τριπλασιου (ή και τετραπλασιου αριθμου διοριστεων φυσικων εναντι των βιολογων τη δεκαετια 2000-2010 οπως ενδεικτικα φαινεται στα παρακατω αρχεια

http://www.et.gr/idocs-nph/search/fekForm.html#results
(ΦΕΚ 775 Γ/2008)

https://geography.aegean.gr/files/news/[news][4e59d566b7430cf].pdf

http://www.edra.gr/pdf/2006-09-01-FEK_500.pdf

ΑΝ στα παραπανω συνυπολογισουμε και των περιορισμο διορισμων την περιοδο 2010-2019 ηταν φυσικο και επομενο να συμβει αυτη η μεγαλη διαφοροποιηση στα νουμερα των διορισμων και σε συνδυασμο με την ραγδαια αυξηση καθ ολη την περιοδο αυτη των ωρων βιολογιας στα ωρολογια και τη μειωση των ωρων φυσικης.

Και για να το πουμε χοντρικα: την περιοδο πριν το 2010 διοριστηκαν πολλοι φυσικοι και λιγοι βιολογοι γιατι αυτο επεβαλλαν τα ωρολογια εκεινης της εποχης , ενω απο το 2019, που ξεκινησαν και παλι οι μαζικοι διορισμοι, λογω της μειωσης των ωρων φυσικης δεν δημιουργηθηκαν νεα κενά φυσικων , εντουτοις δημιουργηθηκαν πολλα κενα βιολογων.




« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2024, 11:47:31 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3238
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #767 στις: Μάρτιος 07, 2024, 02:04:23 μμ »
α) Έκοψαν μαζικά ώρες φυσικής μετασχηματίζοντάς τες σ' ώρες βιολογίας;

Ναι.

β) Οι οργανικές θέσεις σχετίζονται με τις ώρες α' ανάθεσης στα σχολεία;

Όχι. Αυτές σχετίζονται με τις οριστικές τοποθετήσεις.

γ) Οι οργανικές θέσεις σχετίζονται με ώρες α' ανάθεσης ανά ομάδα σχολείων;

Όχι. Αυτές έχουν να κάνουν με τις μεταθέσεις.

δ) Οι διαθεσίτες έχουν οργανική;

Ναι. Κάθε δημόσιος υπάλληλος έχει από μια οργανική. Οι οργανικές ανήκουν ό λ ε ς στο υπουργείο. Είναι καρέκλες και τίποτις άλλο.

ε) Οι διορισμοί πώς γίνονται σ' όλα τα υπουργεία;

Οι διορισμοί γίνονται με βάση τις συνταξιοδοτήσεις. Η καρέκλα κάποιου που συνταξιοδοτείται δίνεται στον επόμενο ίδιας ειδικότητας.

στ) Στο παιδείας γίνεται έτσι;

Όχι. Το παιδείας παίρνει οργανικές ειδικοτήτων και τις αποδίδει αντισυνταγματικά σ' άλλες ειδικότητες κατά πώς γουστάρει.

ζ) Έχει δικαίωμα το παιδείας να λειτουργεί διαφορετικά απ' όλα τ' άλλα υπουργεία και ν' αλλάζει ειδικότητες στις καρέκλες που λέγουνται οργανικές δηλαδή να συνταξιοδοτείται φυσικός και να διορίζει βιολόγο αφήνοντας άλλο φυσικό αδιόριστο;

Όχι. Το παιδείας λειτουργεί αντισυνταγματικά. Η οργανική φυσικού πάει σε φυσικό. Η απόδοση οργανικής φυσικού σε χημικό ή βιολόγο συνιστά αυθαιρεσία.

η) Θα μπορούσε το υπουργείο να συστήσει κι άλλες οργανικές και ν' αποκαταστήσει βιοχημικούς σε καινούργιες καρέκλες; Θα ήταν αυτό συνταγματικό;

Ναι. Θα ήταν. Δεν το κάνει. Απλά βαφτίζει το κρέας ψάρι, δηλαδή τις οργανικές των φυσικών σε οργανικές βιοχημικών, κλέβοντας τις καρέκλες μιας ειδικότητας.

θ) Γιατί το κάνει αυτό; Γιατί αποδίδει σε βιοχημικούς τις οργανικές των φυσικών και δεν ιδρύει νέες για να διορίσει όσους βιοχημικούς θέλει;

Γιατί οι φυσικοί είναι κακά παιδιά και δε συχνάζουν στον τρίτο όροφο του παιδείας. Οι βιοχημικοί, πάλι, είναι τα καλά παιδιά της εξουσίας και τακτικοί θαμώνες του Μεγάρου και του αέρα των υπουργικών γραφείων. Θέλουν οι της κυβερνήσεως τους δεύτερους μα και παράλληλα δε θεν τους πρώτους. Η λογική τους είναι μια. "Στηρίζουμε όσους μας στηρίζουν. Διαχρονικά."


Υστερόγραφο:

Τόσο επί Επετηρίδας όσο κι επί ΑΣΕΠ βγαίναν εκατό φυσικοί σύνταξη και παίρναν εκατό φυσικούς. Δεν παίρναν εκατό... φιλόλογους. Για να πάρουν τους φιλόλογους κοίταζαν τι θέσεις φιλολόγων άδειαζαν λόγω σύνταξης. Σήμερα μιλάμε για το θέατρο του παραλόγου να φεύγουν φυσικοί και να παίρνουν βιολόγους.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2024, 05:19:57 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #768 στις: Μάρτιος 07, 2024, 02:07:43 μμ »
Αριθμός τμημάτων μείον αριθμός δασκάλων με οργανική στην ομάδα σχολείων είναι ο σωστός τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών και πλεονασμάτων στους ΠΕ70.

Για τις ειδικότητες ίδιος τρόπος υπολογισμού με τη δευτεροβάθμια (ούτως ή άλλως πάνε σε πολλά σχολεία).

Πίνακας με Δ για τις κοινές ειδικότητες που θα προσθέτει κενά και πλεονάσματα πρωτοβάθμια με δευτεροβάθμια και θα ανοίγει ή θα κλείνει ο νόμος για μεταθέσεις.

Αφού γίνουν όλα αυτά, ισοκατανομή.

Πες τα χρυσόστομε! Για την ακρίβεια: Ανά ομάδα σχολείων: Αριθμός τμημάτων - Αριθμός διορισμένων (για να συμπεριλαμβάνονται και οι οργανικά υπεράριθμοι)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 07, 2024, 02:31:58 μμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #769 στις: Μάρτιος 07, 2024, 03:05:40 μμ »
Αριθμός τμημάτων μείον αριθμός δασκάλων με οργανική στην ομάδα σχολείων είναι ο σωστός τρόπος υπολογισμού των οργανικών κενών και πλεονασμάτων στους ΠΕ70.

Για τις ειδικότητες ίδιος τρόπος υπολογισμού με τη δευτεροβάθμια (ούτως ή άλλως πάνε σε πολλά σχολεία).

Πίνακας με Δ για τις κοινές ειδικότητες που θα προσθέτει κενά και πλεονάσματα πρωτοβάθμια με δευτεροβάθμια και θα ανοίγει ή θα κλείνει ο νόμος για μεταθέσεις.

Αφού γίνουν όλα αυτά, ισοκατανομή.
Πες τα χρυσόστομε! Για την ακρίβεια: Ανά ομάδα σχολείων: Αριθμός τμημάτων - Αριθμός διορισμένων (για να συμπεριλαμβάνονται και οι οργανικά υπεράριθμοι)

Καταρχάς αυτό που προτείνετε δεν γίνεται πρακτικά και δεύτερον ακόμα και να βρίσκαμε κάποιο τρόπο να γίνει, τότε οι συνολικές οργανικές που θα προέκυπταν θα ήταν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ από τις σημερινές και όχι λιγότερες όπως εσείς πιστεύετε.

Γιατί δεν γίνεται; Καταρχάς δεν γίνεται στην ίδια βαθμίδα να ακολουθείται διαφορετικός τρόπος υπολογισμού των οργανικών θέσεων ανάλογα με την ειδικότητα. Υποθετικά αν βρισκόταν κάποια φόρμουλα (που αμφιβάλλω πως μπρορεί να υπάρξει) θα δημιουργούνταν ένα τεράστιο μπάχαλο, με τους δασκάλους να πολλαπλασιάζουν τα κενά αναπληρωτών τους και τις ειδικότητες να χάνουν την υπάρχουσα οργανική τους, να γίνονται νομάδες και να μην μπορούν να αποκτήσουν καν οργανική στις περισσότερες περιπτώσεις αν υπάρχει ο κανόνας των 12 ωρών α' ανάθεσης όπως στη δευτεροβάθμια. Σε ειδικότητες μάλιστα όπως οι ΠΕ05 και ΠΕ07, όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί θα έχαναν τις οργανικές τους θέσεις και θα έμεναν αιωνίως στη διάθεση, ενώ θα χανόταν και πολύ μεγάλος αριθμός των ήδη υπαρχόντων οργανικών σε επίπεδο επικράτειας. Το ίδιο πρόβλημα με την απόκτηση οργανικής σε σχολείο θα είχαν και οι ΠΕ08, ΠΕ79, ΠΕ86 και ΠΕ91 γιατί τα δημοτικά σχολεία είναι ΠΟΛΛΑ και ΜΙΚΡΑ σχολεία σε σχέση με τα γυμνάσια και τα λύκεια, οπότε δεν θα υπήρχαν οι ώρες α' ανάθεσης για να τοποθετηθούν οργανικά.

Αυτό επίσης που λέτε για τους δασκάλους δείχνει πολύ μεγάλη άγνοια. Οι δάσκαλοι δεν απαιτούνται μόνο για τα πρωινά τμήματα, αλλά και για τα ολοήμερα. Και δεν καλύπτονται όλα τα ολοήμερα με τις πλεονάζουσες ώρες των δασκάλων του πρωινού, όπως θα θέλατε να πιστεύετε. Στα 1/θ έως 5/θ δημοτικά σχολεία (που αποτελούν το 1/4 όλων των δημοτικών σχολείων), κάθε τμήμα ολοημέρου απαιτεί τη διάθεση επιπλέον δασκάλου για τη λειτουργία του γιατί οι ώρες των δασκάλων του πρωινού δεν επαρκούν, ενώ στα 6/θ και άνω δημοτικά σχολεία οι περισσότερες ΔΠΕ εφαρμόζουν το σύστημα του ενός επιπλέον δασκάλου για κάθε 2 τμήματα ολοημέρου για τον ίδιο λόγο. Και μέσα στα μεγάλα αστικά κέντρα δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα πολλά τμήματα ολοημέρου υπάρχουν στα μεγάλα σχολεία και πόσοι επιπλέον δάσκαλοι απαιτούνται για να διδαχθεί έστω η ώρα της μελέτης - προετοιμασίας.

Επίσης, πέρα από το ότι το πόσα ολοήμερα τμήματα θα λειτουργήσουν δεν μπορεί να προβλεφθεί, δεν μπορεί να εφαρμοστεί και η πρόταση του/της anpath86 γιατί μας λέει πως τα κενά δασκάλων και ειδικοτήτων θα υπολογίζονται με διαφορετικό τρόπο. Μα πώς θα υπολογίζονται διαφορετικά αφού διδάσκουν στα ίδια ολοήμερα τμήματα; Πώς θα υπολογιστούν οι οργανικές ανάγκες των ολοήμερων τμημάτων; Και μάλιστα σκεφτείτε πως α' ανάθεση στο σύνολο των ωρών του ολοημέρου έχουν οι δάσκαλοι. Αλλά εσείς είπατε πως δεν θα υπολογίζονται με αλγόριθμο οι οργανικές των ΠΕ70, άρα πώς αλλιώς;

Πέρα από αυτά, αυτό που προτείνετε δεν μπορεί να εφαρμοστεί γιατί με όποιο τρόπο και να υπολογίζαμε τις πραγματικές οργανικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια, αυτές θα ήταν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ από τις 72.000 οργανικές που είναι ήδη συστημένες από το κράτος (και ναι έχω κάνει τους υπολογισμούς που εσείς δεν κάνατε). Το κράτος θα σύστηνε όμως νέες, αν ο αλγόριθμός σας έβγαζε περισσότερες από τις 72.000; Όχι βέβαια. Στη δευτεροβάθμια δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα όπως έγραψα σε προηγούμενό μου μήνυμα, αλλά το διάβασε κανείς σας;

Και επειδή φαίνεται πως ανήκετε στη δευτεροβάθμια, καλό είναι να μελετήσετε πρώτα τα σχετικά δεδομένα της πρωτοβάθμιας και μετά να κάνετε τις προτάσεις σας τεκμηριωμένα και υπολογισμένα. Και ένας καλός τρόπος να ψαχτείτε είναι διαβάζοντας τις προηγούμενες συζητήσεις που έχουν αναπτυχθεί στο forum αυτό.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 908
Σύνολο: 910

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.