*

Αποστολέας Θέμα: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια  (Αναγνώστηκε 3909 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giannisn1991

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
  • ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
    • Προφίλ
ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« στις: Αύγουστος 29, 2023, 08:02:31 μμ »
Τις τελευταίες μέρες αρκετοί/ες με ρωτούν για τα ΚΕΔΑΣΥ, οπότε θέλω να μοιραστώ μερικά συμπεράσματα απ' την περσινή μου εμπειρία.

Ο ρόλος του Μαθηματικού ΕΑΕ σε ένα ΚΕΔΑΣΥ είναι ιδιαίτερα ουσιαστικός καθώς μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμος σε ιδιαίτερες πτυχές των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών σε όλο το φάσμα τους. Από βαριές περιπτώσεις φοίτησης σε ειδικά σχολεία μέχρι και μαθητές ΓΕΛ, η αξιολόγηση και οι προτάσεις του είναι ιδιαίτερα σημαντικές αλλά, δυστυχώς, υποτιμημένες.

Σε πολύ μεγάλο βαθμό, το έργο των Μαθηματικών το αναλαμβάνουν συνήθως Φιλόλογοι που, κατά συντριπτική πλειοψηφία, είναι ακατάλληλοι να αξιολογήσουν την αριθμητική και τα μαθηματικά. Υπάρχει μια τάση υποβάθμισης του αντικειμένου μας στην ερμηνεία των ΕΕΑ επειδή στα πρώτα χρόνια αξιολόγησής τους δεν υπήρχε τόση βιβλιογραφία όση για τη γλώσσα και τον λόγο. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει εξαιρετικά πολλές και χρήσιμες έρευνες που έχουν φωτίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την κατάσταση και πλέον μπορούμε να βγάζουμε αξιόπιστα συμπεράσματα για το πώς, το αν και σε ποιο βαθμό ένας μαθητής αντιμετωπίζει ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά (δυσαριθμισία) και σε ποιο βαθμό επηρεάζεται η ανάπτυξη μαθηματικής σκέψης κλπ.

Αν και γνωρίζω ότι πολλοί δεν τα επιλέγουν ως πρώτη επιλογή λόγω μεγαλύτερου ωραρίου (30 ώρες/εβδομάδα) και εργασία κατά τις αργίες (2 Γενάρη, Μ. Εβδομάδα κ.α.), όσοι θα έχουν την τύχη φέτος να βρεθούν σε ΚΕΔΑΣΥ, καλό θα είναι να υπερασπιστούν την ανάγκη η αξιολόγηση του αντικειμένου μας να γίνεται από Μαθηματικούς που a priori κατέχουμε τη γνώση. Η "παράδοση" που θέλει άλλες ειδικότητες να κάνουν την αξιολόγησή μας, εκτός από αντιεπιστημονική και αβάσιμη, ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την ανάπτυξη και καθιέρωση της μαθηματικοφοβίας και της πεποίθησης των μαθητών που δυσκολεύονται ότι δε θα τα καταφέρουν στα μαθηματικά.

Στο δια ταύτα, στα ελληνικά δεν έχουν αναπτυχθεί εργαλεία για την αξιολόγηση των μαθηματικών. Το μόνο σταθμισμένο, μάλλον, είναι το "Κριτήριο Μαθηματικής Επάρκειας" που συνήθως αποκαλείται "Εργαλείο Μπάρμπα" που κατασκεύασε ο Γιώργος Μπάρμπας, καθηγητής του ΑΠΘ. Πολύ καλό εργαλείο που έχει σταθμιστεί για τα ελληνικά δεδομένα αλλά με πεπερασμένες δυνατότητες (ηλικιακές και νοητικές κατά βάση) που βασίζεται στην ποσοτική αποτίμηση. Ο σημαντικά αρκετός χρόνος που διαθέτουμε όμως μας επιτρέπει τη δημιουργία και τον συνεχή εμπλουτισμό άτυπων εργαλείων με τα οποία μπορούμε να κάνουμε κυρίως ποιοτικές ερμηνείες που έχουν και όλο το ζουμί. Ενώ, σημαντικός είναι και ο ρόλος των προτάσεων που καταρτίζουμε στο τέλος για κάθε μαθητή που πρέπει να ανταποκρίνεται και στις ανάγκες του.

Τέλος, σημαντικός είναι επίσης ο ρόλος των επισκέψεων σε σχολεία και των επιμορφώσεων και της ευρύτερης υποστήριξης σε συναδέλφους που αντιμετωπίζουν κάποια δυσκολία. Ανάλογα με το κάθε ΚΕΔΑΣΥ δίνεται η δυνατότητα ουσιαστικής παρέμβασης, όπως η παρατήρηση και ανατροφοδότηση εν ώρα μαθήματος, η επίλυση συγκρούσεων μεταξύ συλλόγων γονέων κλπ.

Σε γενικές γραμμές, όσοι βρεθούν σε ΚΕΔΑΣΥ είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία να αποδείξουν ότι ο κλάδος εν ασχολείται τυχαία με την ειδική αγωγή κι ότι μπορούμε να είμαστε ιδιαίτερα χρήσιμοι.

Καλή συνέχεια και καλές τοποθετήσεις σε όλες/ους!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:11:51 »

Αποσυνδεδεμένος durin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 29, 2023, 11:55:52 μμ »
Ο ρόλος του Μαθηματικού ΕΑΕ σε ένα ΚΕΔΑΣΥ είναι ιδιαίτερα ουσιαστικός καθώς μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμος σε ιδιαίτερες πτυχές των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών σε όλο το φάσμα τους. Από βαριές περιπτώσεις φοίτησης σε ειδικά σχολεία μέχρι και μαθητές ΓΕΛ, η αξιολόγηση και οι προτάσεις του είναι ιδιαίτερα σημαντικές αλλά, δυστυχώς, υποτιμημένες.

Σε πολύ μεγάλο βαθμό, το έργο των Μαθηματικών το αναλαμβάνουν συνήθως Φιλόλογοι που, κατά συντριπτική πλειοψηφία, είναι ακατάλληλοι να αξιολογήσουν την αριθμητική και τα μαθηματικά. Υπάρχει μια τάση υποβάθμισης του αντικειμένου μας στην ερμηνεία των ΕΕΑ επειδή στα πρώτα χρόνια αξιολόγησής τους δεν υπήρχε τόση βιβλιογραφία όση για τη γλώσσα και τον λόγο. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει εξαιρετικά πολλές και χρήσιμες έρευνες που έχουν φωτίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την κατάσταση και πλέον μπορούμε να βγάζουμε αξιόπιστα συμπεράσματα για το πώς, το αν και σε ποιο βαθμό ένας μαθητής αντιμετωπίζει ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά (δυσαριθμισία) και σε ποιο βαθμό επηρεάζεται η ανάπτυξη μαθηματικής σκέψης κλπ.

Ιδιαίτερα ουσιαστικοί είναι οι ρόλοι κάθε ειδικότητας ΕΕΠ και εκπαιδευτικών, όχι μόνο των ΠΕ03. Δυστυχώς, επειδή Ελλάδα, δεν έχουν όλα τα ΚΕΔΑΣΥ οργανικές και για ΠΕ02 και για ΠΕ03 ή ΠΕ04 με αποτέλεσμα η αξιολόγηση των μαθητών δευτεροβάθμιας στα μαθηματικά, όπως και το ΕΠΕ, να καταλήγει να γίνεται από φιλόλογο ενώ υπάρχουν περιπτώσεις που γίνεται και το αντίστροφο. Πάντως, όπου δεν προβλέπονται οργανικές θέσεις, μπορεί να δηλωθεί λειτουργικό κενό για αναπληρωτή. Βέβαια, αν ο προϊστάμενος είναι δάσκαλος, μην περιμένετε πολλά.
 
Αν και γνωρίζω ότι πολλοί δεν τα επιλέγουν ως πρώτη επιλογή λόγω μεγαλύτερου ωραρίου (30 ώρες/εβδομάδα) και εργασία κατά τις αργίες (2 Γενάρη, Μ. Εβδομάδα κ.α.), όσοι θα έχουν την τύχη φέτος να βρεθούν σε ΚΕΔΑΣΥ, καλό θα είναι να υπερασπιστούν την ανάγκη η αξιολόγηση του αντικειμένου μας να γίνεται από Μαθηματικούς που a priori κατέχουμε τη γνώση. Η "παράδοση" που θέλει άλλες ειδικότητες να κάνουν την αξιολόγησή μας, εκτός από αντιεπιστημονική και αβάσιμη, ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την ανάπτυξη και καθιέρωση της μαθηματικοφοβίας και της πεποίθησης των μαθητών που δυσκολεύονται ότι δε θα τα καταφέρουν στα μαθηματικά.

Σχετικά με το παραπάνω, ο ν. 4823/2021 προβλέπει πως "αξιολόγηση πραγματοποιείται από διεπιστημονική ομάδα, που απαρτίζεται από έναν (1) εκπαιδευτικό Ε.Α.Ε. Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ02 Φιλολόγων ή ΠΕ03 Μαθηματικών ή ΠΕ04 Φυσικών Επιστημών, έναν (1) Ψυχολόγο ΠΕ23 και έναν (1) Κοινωνικό Λειτουργό ΠΕ30. Στη διεπιστημονική ομάδα καλούνται και μέλη οποιουδήποτε κλάδου του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.), καθώς και εκπαιδευτικοί Ε.Α.Ε., κατά περίπτωση, η συνδρομή των οποίων κρίνεται απαραίτητη για την έκδοση της σχετικής αξιολογικής έκθεσης, οι οποίοι υπηρετούν στο οικείο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή σε άλλο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. "

Ο σημαντικά αρκετός χρόνος που διαθέτουμε όμως μας επιτρέπει τη δημιουργία και τον συνεχή εμπλουτισμό άτυπων εργαλείων με τα οποία μπορούμε να κάνουμε κυρίως ποιοτικές ερμηνείες που έχουν και όλο το ζουμί....
Τέλος, σημαντικός είναι επίσης ο ρόλος των επισκέψεων σε σχολεία και των επιμορφώσεων και της ευρύτερης υποστήριξης σε συναδέλφους που αντιμετωπίζουν κάποια δυσκολία. Ανάλογα με το κάθε ΚΕΔΑΣΥ δίνεται η δυνατότητα ουσιαστικής παρέμβασης, όπως η παρατήρηση και ανατροφοδότηση εν ώρα μαθήματος, η επίλυση συγκρούσεων μεταξύ συλλόγων γονέων κλπ.

Ο "σημαντικά αρκετός χρόνος" δεν είναι κανόνας. Ίσα ίσα με τις νέες αρμοδιότητες των ΚΕΔΑΣΥ και τις αναμονές των αξιολογήσεων να προκαλούν...ίλιγγο, μόνο χρόνο για τον εμπλουτισμό άτυπων εργαλείων δεν έχεις.

« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2023, 12:10:14 πμ από durin »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 30, 2023, 12:36:13 πμ »
Απαράδεκτο το θεωρώ να κάνει ο φιλόλογος αξιολόγηση στα μαθηματικά!!! Ο φιλόλογος θα μιλήσει για δυσαριθμησία; Προφανώς επειδή έχει το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής, αλλά και πάλι...

Αποσυνδεδεμένος pati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 253
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 30, 2023, 12:47:54 πμ »
Συμφωνώ απόλυτα, κάθε ΚΕΔΑΣΥ θα πρέπει να είναι στελεχωμένο πλήρως με  κάθε ειδικότητα γιατί μόνο έτσι, κατά τη γνώμη μου, βγαίνει μια ολοκληρωμένη γνωμάτευση που είναι προς όφελος του παιδιού. Εγώ ως φιλόλογος δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να κάνω την αξιολόγηση του μαθηματικού, θα έπρεπε να απαγορεύεται κάτι τέτοιο, αλλά, δυστυχώς οι μαθηματικοί ΕΑΕ στη πλειονότητά τους δε δηλώνουν ΚΕΔΑΣΥ, επομένως, οι ίδιοι δε στηρίζουν την ειδική αγωγή στην ολότητά της.

Πιστεύω ότι όλοι όσοι εργάζονται στην ειδική αγωγή θα έπρεπε να έχουν τη διάθεση και την όρεξη να περάσουν και από αυτή τη δομή, είναι ένα ολόκληρο σχολείο, θα έλεγα ότι είναι ένα ακόμα μεταπτυχιακό, βοηθάει να δεις μετέπειτα την τάξη μέσα από ένα άλλο πρίσμα.

Ας μη σκεφτόμαστε πάντα το ωράριο (έτσι κι αλλιώς, το εργασιακό μας ωράριο αυτό είναι, ασχέτως αν δεν τηρείται σε πολλά σχολεία) ή τις διακοπές. Ειδική αγωγή σημαίνει ΚΑΙ ΚΕΔΑΣΥ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:11:51 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 30, 2023, 12:58:40 πμ »
Απ' ό,τι καταλαβαίνω, όμως, θεωρείται πιο δύσκολη θέση λόγω ωραρίου και επιπλέον δουλειάς στο σπίτι.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 30, 2023, 09:11:01 πμ »
Τα ΚΕΔΑΣΥ είναι μία υπηρεσία η οποία μπορεί να παράσχει φοβερή δουλειά, αλλά στην χώρα μας, όπως και πολλά άλλα πράγματα, συχνά αντιμετωπίζεται ως απλά να υπάρχει. Σαν απλά να λέμε ότι την έχουμε. Εκτός από τους μαθηματικούς που λείπουν σε πολλά ΚΕΔΑΣΥ, μην ξεχνάτε την διάταξη στο νόμο που λέει ότι εκπαιδευτικός οποιασδήποτε βαθμίδας αξιολογεί όλες τις βαθμίδες εάν δεν υπάρχει υπάρχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί. Έτσι εγώ ως νηπιαγωγός αξιολογούσα παιδιά μέχρι και Τρίτη δημοτικού, Έκανα διαγνώσεις για ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και με πολύ καβγά και αγώνα δεν έβλεπα παιδιά γυμνασίου και λυκείου.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 30, 2023, 09:48:15 πμ »
Δηλαδή ελλείψει προσωπικού ο προϊστάμενος πιέζει και νηπιαγωγό να κάνει αξιολογήσεις μαθητών Γυμνασίου; Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....Το λάθος του Υπουργείου ήταν ότι δεν αναγνωρίζονται πλέον οι γνωματεύσεις των ιατροπαιδαγωγικων κέντρων, όπως έχω μαθει.

Αποσυνδεδεμένος pati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 253
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 30, 2023, 11:25:46 πμ »
Δηλαδή ελλείψει προσωπικού ο προϊστάμενος πιέζει και νηπιαγωγό να κάνει αξιολογήσεις μαθητών Γυμνασίου; Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....Το λάθος του Υπουργείου ήταν ότι δεν αναγνωρίζονται πλέον οι γνωματεύσεις των ιατροπαιδαγωγικων κέντρων, όπως έχω μαθει.

Το ότι δεν αναγνωρίζονται πλέον οι γνωματεύσεις των ιατροπαιδαγωγικών θα έλεγα με αυτά που έχω δει, ότι μάλλον έτσι έπρεπε να γίνει και ήδη άργησε. Είναι γνωστό ότι δίνονταν προφορικά σε παιδιά που δε θα έπρεπε. Το θέμα είναι ότι η σωστή στελέχωση των ΚΕΔΑΣΥ,ειδικά μετα από αυτή τη διάταξη είναι μονόδρομος. Δεν μπορούν να υπολειτουργούν πλέον όταν σηκώνουν τώρα ολοκληρωτικά όλο το βάρος.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 30, 2023, 11:29:18 πμ »
Δηλαδή ελλείψει προσωπικού ο προϊστάμενος πιέζει και νηπιαγωγό να κάνει αξιολογήσεις μαθητών Γυμνασίου; Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....Το λάθος του Υπουργείου ήταν ότι δεν αναγνωρίζονται πλέον οι γνωματεύσεις των ιατροπαιδαγωγικων κέντρων, όπως έχω μαθει.

Φυσικά και μπορεί να πιέζει, και ο νηπιαγωγός ή ο δάσκαλος ή ο φιλόλογος δεν μπορεί να πει τίποτα, γιατί δεν καλύπτεται από το νόμο
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Απάντηση #9 στις: Αύγουστος 30, 2023, 11:34:33 πμ »
Δεν καταλαβαίνω λοιπόν τι προσφέρει η εργασία σε ΚΕΔΑΣΥ εκτός φυσικά από το να αποφύγεις την τάξη, που έτσι όπως είναι τα πράγματα, το καταλαβαίνω απολύτως. Ή για να πάει κάποιος κοντά στο σπίτι του.

Αποσυνδεδεμένος durin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 30, 2023, 11:39:11 πμ »
Δηλαδή ελλείψει προσωπικού ο προϊστάμενος πιέζει και νηπιαγωγό να κάνει αξιολογήσεις μαθητών Γυμνασίου; Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....

Το νόμο τον παρέθεσα παραπάνω. Μπορεί να προβλέπει έναν εκπαιδευτικό ανά διεπιστημονική αλλά δεν τελειώνει εκεί. Φυσικά αν ο προϊστάμενος πιέζει και ο εκπαιδευτικός κάνει υποχωρήσεις τότε ναι, καταλήγει να εμπλέκεται σε αξιολογήσεις εκτός της βαθμίδας ή του αντικειμένου του. 

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 30, 2023, 11:44:01 πμ »
Το νόμο τον παρέθεσα παραπάνω. Μπορεί να προβλέπει έναν εκπαιδευτικό ανά διεπιστημονική αλλά δεν τελειώνει εκεί. Φυσικά αν ο προϊστάμενος πιέζει και ο εκπαιδευτικός κάνει υποχωρήσεις τότε ναι, καταλήγει να εμπλέκεται σε αξιολογήσεις εκτός της βαθμίδας ή του αντικειμένου του.

Εγώ πάντως είχα απάντηση από το υπουργείο ότι δεν μπορώ να το αρνηθώ. Στο τέλος όμως ήμουν τυχερή γιατί ήρθε η φιλόλογος γύρω στο Νοέμβριο. Οπότε για όσα χρόνια ήμουν στην υπηρεσία, ακόμα κι αν υπήρχε δάσκαλος, έβλεπα μέχρι τρίτη δημοτικού. Πάλι η απάντηση του υπουργείου ήταν ότι πρόκειται για μία βαθμίδα, πρωτοβάθμια, οπότε δεν υπάρχει διαχωρισμός σε δασκάλους και νηπιαγωγούς. Ξαναλέω απάντηση από το υπουργείο
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Απάντηση #12 στις: Αύγουστος 30, 2023, 11:46:21 πμ »
Δεν καταλαβαίνω λοιπόν τι προσφέρει η εργασία σε ΚΕΔΑΣΥ εκτός φυσικά από το να αποφύγεις την τάξη, που έτσι όπως είναι τα πράγματα, το καταλαβαίνω απολύτως. Ή για να πάει κάποιος κοντά στο σπίτι του.

Εμένα μου πρόσφερε πάρα πολλά. Ήταν η δουλειά που ήθελα να κάνω. Η εναλλαγή προσώπων, η επαφή με παιδιά γονείς και σχολεία, η συνεχής αναζήτηση σε βιβλιογραφία, ήταν στοιχείο που έκαναν τη δουλειά μου να μην είναι ρουτίνα. Βέβαια, η δουλειά σε ένα σχολείο δεν είναι ρουτίνα, όμως για μένα το να βλέπω τα ίδια πρόσωπα συνέχεια, την κάνανε ρουτίνα. Αλλά αυτά είναι προσωπικές επιλογές
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος durin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« Απάντηση #13 στις: Αύγουστος 30, 2023, 11:49:55 πμ »
Εγώ πάντως είχα απάντηση από το υπουργείο ότι δεν μπορώ να το αρνηθώ. Στο τέλος όμως ήμουν τυχερή γιατί ήρθε η φιλόλογος γύρω στο Νοέμβριο. Οπότε για όσα χρόνια ήμουν στην υπηρεσία, ακόμα κι αν υπήρχε δάσκαλος, έβλεπα μέχρι τρίτη δημοτικού. Πάλι η απάντηση του υπουργείου ήταν ότι πρόκειται για μία βαθμίδα, πρωτοβάθμια, οπότε δεν υπάρχει διαχωρισμός σε δασκάλους και νηπιαγωγούς. Ξαναλέω απάντηση από το υπουργείο

Δεν ξέρω τι ίσχυε όταν ήσουν εσύ. Τώρα ο νόμος λέει αυτό που παρέθεσα. Παίζουν ρόλο τόσο η προσέγγιση του προϊσταμένου όσο και του εκπαιδευτικού.

Υ.γ. Αν η απάντηση από το υπουργείο έλεγε ότι πρόκειται για μια βαθμίδα τότε εσύ γιατί έβλεπες μέχρι τρίτη δημοτικού;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 469
Σύνολο: 469

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.