*

Αποστολέας Θέμα: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24  (Αναγνώστηκε 173080 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος πε84

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #42 στις: Σεπτέμβριος 02, 2023, 06:32:32 μμ »
βρε παιδια το 2ΓΕ δεν το ανοιγει βγαζει σφαλμα, εσας σας ανοιξε;

Από υπολογιστή ναι. Από κινητό μου βγάζει σφάλμα δεν υπάρχει σύνδεση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:12:05 »

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #43 στις: Σεπτέμβριος 02, 2023, 06:44:39 μμ »
Ειδικα για τους φιλολογους, εκατονταδες κενα εξαφανιζονται εξαιτιας του μαθηματος της ιστοριας η οποια δινεται στην αρχη καθε χρονιας σε ξενογλωσσους...χιλιαδες φιλολογικες ωρες χαμενες για τις οποιες κανενας δεν μιλα...η πρωτη κινηση καθε συλλογου ειναι να "δωσει τις ιστοριες" σε γαλλικων και γερμανικων που δεν συμπληρωνουν ωραριο, οι οποιες βεβαια θα μπορουσαν να κσλυψουν τις ωρες τους σε διπλανο σχολειο, το οποιο θα παρει ... αναπληρωτη ξενογλωσσο για τα κενα του... εχουν μεγαλη ευθυνη τα σωματεια φιλολογων που δεν πιεζουν τα μελη τους να μην δεχονται τετοιες καταστασεις και οι φιλολογοι καθε σχολειου στις κατανομες των μαθηματων τους που δεν διακρινονται για την ενσυναισθηση τους σχετικα με τους αδιοριστους συναδελφους τους...
Να θυμήσω οτι οι ξενογλωσσοι δεν συμπληρώνουν ωράριο γιατί το υπουργείο πριν 15 χρόνια τους πηρε απο μια ωρα σε κάθε ταξη/τμήμα και την έδωσε στους φιλολογους. Αυτό είχε σαν συνέπεια να εξαφανιστούν πάρα πολλές οργανικες γαλλικων/ γερμανικών ανα την επικράτεια και ειχαν προσφύγει και δικαιώθηκαν (μονο στα χαρτια) γιατί θιχτηκαν τα εργασιακα τους δικαιώματα. Για να μην τριγυρνανε σε διάφορα σχολεία οσοι θέλουν μπορουν να αναλάβουν την ιστορία (εξάλλου είναι και αυτοί φιλόλογοι και έχουν τελειώσει και αυτοί την Φιλοσοφική σχολή). Παρ' ολα αυτά υπάρχουν συνάδελφοι που προτιμούν να πάνε σε άλλο σχολείο για να κάνουν μόνο την πρωτη τους αναθεση όπου ειναι εφικτό.

Αποσυνδεδεμένος bloodymary195

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #44 στις: Σεπτέμβριος 03, 2023, 01:53:32 πμ »
Ειδικα για τους φιλολογους, εκατονταδες κενα εξαφανιζονται εξαιτιας του μαθηματος της ιστοριας η οποια δινεται στην αρχη καθε χρονιας σε ξενογλωσσους...χιλιαδες φιλολογικες ωρες χαμενες για τις οποιες κανενας δεν μιλα...η πρωτη κινηση καθε συλλογου ειναι να "δωσει τις ιστοριες" σε γαλλικων και γερμανικων που δεν συμπληρωνουν ωραριο, οι οποιες βεβαια θα μπορουσαν να κσλυψουν τις ωρες τους σε διπλανο σχολειο, το οποιο θα παρει ... αναπληρωτη ξενογλωσσο για τα κενα του... εχουν μεγαλη ευθυνη τα σωματεια φιλολογων που δεν πιεζουν τα μελη τους να μην δεχονται τετοιες καταστασεις και οι φιλολογοι καθε σχολειου στις κατανομες των μαθηματων τους που δεν διακρινονται για την ενσυναισθηση τους σχετικα με τους αδιοριστους συναδελφους τους...

Δεν συνηθίζω να έρχομαι σε αντιπαράθεση, αλλά εδώ θα μου επιτρέψεις με όλο τον σεβασμό να σου πω ότι με το σκεπτικό σου είναι σαν να βάζεις μία διαχωριστική γραμμή, δημιουργώντας ειδικότητες δύο ταχυτήτων. Δηλαδή οι ΠΕ05 και ΠΕ07 δεν πειράζει αν τρέχουν από σχολείο σε σχολείο κάνοντας τον τουρίστα, φτάνει να βολευτούν οι φιλόλογοι, οι οποίοι οφείλουν να δείχνουν συναδελφική ενσυναίσθηση μόνο μεταξύ τους... Η φάση το "διπλανό σχολείο" δεν παίζει! Πληροφοριακά θα δώσω το εξής παράδειγμα: ένας αναπληρωτής ΠΕ05 - ΠΕ07 στην Α'θμια (πολύ πιθανόν και ΑΜΩ) που τοποθετείται σε νομό της περιφέρειας συχνά είναι αναγκασμένος να υπηρετεί ακόμα και σε 5 σχολεία (!!!) για να συμπληρώσει το ωράριό του, προφανώς όχι εντός πόλης διανύοντας χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων καθημερινά.

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #45 στις: Σεπτέμβριος 03, 2023, 04:24:16 πμ »
Δεν συνηθίζω να έρχομαι σε αντιπαράθεση, αλλά εδώ θα μου επιτρέψεις με όλο τον σεβασμό να σου πω ότι με το σκεπτικό σου είναι σαν να βάζεις μία διαχωριστική γραμμή, δημιουργώντας ειδικότητες δύο ταχυτήτων. Δηλαδή οι ΠΕ05 και ΠΕ07 δεν πειράζει αν τρέχουν από σχολείο σε σχολείο κάνοντας τον τουρίστα, φτάνει να βολευτούν οι φιλόλογοι, οι οποίοι οφείλουν να δείχνουν συναδελφική ενσυναίσθηση μόνο μεταξύ τους... Η φάση το "διπλανό σχολείο" δεν παίζει! Πληροφοριακά θα δώσω το εξής παράδειγμα: ένας αναπληρωτής ΠΕ05 - ΠΕ07 στην Α'θμια (πολύ πιθανόν και ΑΜΩ) που τοποθετείται σε νομό της περιφέρειας συχνά είναι αναγκασμένος να υπηρετεί ακόμα και σε 5 σχολεία (!!!) για να συμπληρώσει το ωράριό του, προφανώς όχι εντός πόλης διανύοντας χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων καθημερινά.
Δεν μιλαω για "βολεμα" φιλολογων. Μιλαω για ξενογλωσσυς που ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ και παιρνουν ιστορια για να συμπληρωσουν και για ΑΝΕΡΓΟΥΣ (μη διοριζομενους ως αναπληρωτες) φιλολογους εξαιτιας αυτου του γεγονοτος, νομιζω οτι ειναι κατανοητο. Τα κεφαλαια μου εξηγουν το φαινομενο. Αν σε ενα μεσο γυμνασιο ο β ξενογλωσσος παιρνει 8-10 ωρες ιστορια για να συμπληρωσει ωραριο (μισος φιλολογος δηλαδη) να πως αμεσως μειωνονται τα κενα φιλολογων σε μια διευθυνση, επομενως και οι αναπληρωτες φιλολογοι που προσλαμβανονται...αναρωτιεμαι αν ολοι οι φιλολογοι ενος σχολειου στην κατανμη παρουν τις ιστοριες (δικαιωμα τους ειναι να επιλεξουν) τι θα συμβει
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 03, 2023, 04:40:09 πμ από blueswire »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:12:05 »

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #46 στις: Σεπτέμβριος 03, 2023, 09:02:30 πμ »
Δεν συνηθίζω να έρχομαι σε αντιπαράθεση, αλλά εδώ θα μου επιτρέψεις με όλο τον σεβασμό να σου πω ότι με το σκεπτικό σου είναι σαν να βάζεις μία διαχωριστική γραμμή, δημιουργώντας ειδικότητες δύο ταχυτήτων. Δηλαδή οι ΠΕ05 και ΠΕ07 δεν πειράζει αν τρέχουν από σχολείο σε σχολείο κάνοντας τον τουρίστα, φτάνει να βολευτούν οι φιλόλογοι, οι οποίοι οφείλουν να δείχνουν συναδελφική ενσυναίσθηση μόνο μεταξύ τους... Η φάση το "διπλανό σχολείο" δεν παίζει! Πληροφοριακά θα δώσω το εξής παράδειγμα: ένας αναπληρωτής ΠΕ05 - ΠΕ07 στην Α'θμια (πολύ πιθανόν και ΑΜΩ) που τοποθετείται σε νομό της περιφέρειας συχνά είναι αναγκασμένος να υπηρετεί ακόμα και σε 5 σχολεία (!!!) για να συμπληρώσει το ωράριό του, προφανώς όχι εντός πόλης διανύοντας χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων καθημερινά.
Ίσα ίσα το αντίθετο είπα. Είμαι πε05 και το ζω από κοντά το σκηνικό. Λόγω της απώλειας οργανικών δεν μπόρεσα να πάρω μετάθεση για 12 χρόνια (ούτε και αποσπαση) και αναγκάστηκα να μεταταχτώ στην πρωτοβαθμια όπου έχω φτάσει να είμαι και σε έξι σχολεία (φέτος είμαι σε 5). Η ώρα αυτή δεν έπρεπε να φυγει από τους ξενογλωσσους, ειδικά όταν το υπουργείο θέλει να προωθήσει την απόκτηση ΚΠΓ μέσα στο σχολειο

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #47 στις: Σεπτέμβριος 03, 2023, 09:04:49 πμ »
Δεν μιλαω για "βολεμα" φιλολογων. Μιλαω για ξενογλωσσυς που ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ και παιρνουν ιστορια για να συμπληρωσουν και για ΑΝΕΡΓΟΥΣ (μη διοριζομενους ως αναπληρωτες) φιλολογους εξαιτιας αυτου του γεγονοτος, νομιζω οτι ειναι κατανοητο. Τα κεφαλαια μου εξηγουν το φαινομενο. Αν σε ενα μεσο γυμνασιο ο β ξενογλωσσος παιρνει 8-10 ωρες ιστορια για να συμπληρωσει ωραριο (μισος φιλολογος δηλαδη) να πως αμεσως μειωνονται τα κενα φιλολογων σε μια διευθυνση, επομενως και οι αναπληρωτες φιλολογοι που προσλαμβανονται...αναρωτιεμαι αν ολοι οι φιλολογοι ενος σχολειου στην κατανμη παρουν τις ιστοριες (δικαιωμα τους ειναι να επιλεξουν) τι θα συμβει
Το υπουργείο, όπως και όλο το δημόσιο χρησιμοποιεί πρώτα το υπάρχον μόνιμο προσωπικο και μετά παίρνει συμβασιούχους για να καλύψει τα εναπομείναντα κενα

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #48 στις: Σεπτέμβριος 03, 2023, 10:25:54 πμ »
Η διαμορφωση του ωρολογιου προγραμματος τα τελευταια και οχι μονο χρονια ακολουθει τον κανονα του βολεματος καποιων ειδικοτητων και οχι ενα σοβαρο σχεδιασμο εκπαιδευσης με βαση τις συγχρονες αναγκες και δεξιοτητες STEM. Ενδιαφερον οπως αναφερεται στο αρθρο ειναι οτι " τα κίνητρα των μαθητών STEM έχουν μειωθεί σε πολλές δυτικές χώρες, διάφορες μελέτες έχουν δείξει αυξημένο ενδιαφέρον μεταξύ των νέων σε αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Ινδία και η Μαλαισία" (https://stemeducationjournal.springeropen.com/articles/10.1186/s40594-016-0046-z).  Το θεμα ειναι να ξερουμε τι θελουμε να δωσουμε στο μελοντικο εργατικο δυναμικο μεσω της εκπαιδευσης. Για την ωρα πτυχια μεταπτυχιακα και διδακτορικα γενικα κι αοριστως χωρις απαριατητα να εξηπηρετουν κατι ουσιαστικο. Και μετα μιλαμε για εκπαιδευση ΑΙ στα σχολεια. Και μετα μιλαμε αμπελοφιλοσοφοντας για Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση χωρις να εχουμε ιδεα τι ειναι και τι μπορει να κανει. Να δω αν ο νυν υποργος περα απο την υποτιθεμενη αξιολογηση και την ενημερωση γονεων μεσω my scool κανει κατι ουσιαστικο (αγνοοντας τις σθεναρες αντιστασεις κυριαρχων ειδικοτητων στην εκπαιδευση επειδη ετσι ειναι η εκπαιδευση στην ελλαδα τα τελευταια 0-50-60+ χρονια) στο ωρολογιο προγραμμα με βαση τις αναγκες του συγχρονου κοσμου
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #49 στις: Σεπτέμβριος 03, 2023, 11:22:45 πμ »
Η διαμορφωση του ωρολογιου προγραμματος τα τελευταια και οχι μονο χρονια ακολουθει τον κανονα του βολεματος καποιων ειδικοτητων και οχι ενα σοβαρο σχεδιασμο εκπαιδευσης με βαση τις συγχρονες αναγκες και δεξιοτητες STEM. Ενδιαφερον οπως αναφερεται στο αρθρο ειναι οτι " τα κίνητρα των μαθητών STEM έχουν μειωθεί σε πολλές δυτικές χώρες, διάφορες μελέτες έχουν δείξει αυξημένο ενδιαφέρον μεταξύ των νέων σε αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Ινδία και η Μαλαισία" (https://stemeducationjournal.springeropen.com/articles/10.1186/s40594-016-0046-z).  Το θεμα ειναι να ξερουμε τι θελουμε να δωσουμε στο μελοντικο εργατικο δυναμικο μεσω της εκπαιδευσης. Για την ωρα πτυχια μεταπτυχιακα και διδακτορικα γενικα κι αοριστως χωρις απαριατητα να εξηπηρετουν κατι ουσιαστικο. Και μετα μιλαμε για εκπαιδευση ΑΙ στα σχολεια. Και μετα μιλαμε αμπελοφιλοσοφοντας για Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση χωρις να εχουμε ιδεα τι ειναι και τι μπορει να κανει. Να δω αν ο νυν υποργος περα απο την υποτιθεμενη αξιολογηση και την ενημερωση γονεων μεσω my scool κανει κατι ουσιαστικο (αγνοοντας τις σθεναρες αντιστασεις κυριαρχων ειδικοτητων στην εκπαιδευση επειδη ετσι ειναι η εκπαιδευση στην ελλαδα τα τελευταια 0-50-60+ χρονια) στο ωρολογιο προγραμμα με βαση τις αναγκες του συγχρονου κοσμου

Ο σύγχρονος κόσμος απαιτεί Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση;  :o

Αποσυνδεδεμένος bloodymary195

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #50 στις: Σεπτέμβριος 03, 2023, 04:22:59 μμ »
Ίσα ίσα το αντίθετο είπα. Είμαι πε05 και το ζω από κοντά το σκηνικό. Λόγω της απώλειας οργανικών δεν μπόρεσα να πάρω μετάθεση για 12 χρόνια (ούτε και αποσπαση) και αναγκάστηκα να μεταταχτώ στην πρωτοβαθμια όπου έχω φτάσει να είμαι και σε έξι σχολεία (φέτος είμαι σε 5). Η ώρα αυτή δεν έπρεπε να φυγει από τους ξενογλωσσους, ειδικά όταν το υπουργείο θέλει να προωθήσει την απόκτηση ΚΠΓ μέσα στο σχολειο

Topsy δεν αναφερόμουν σ'εσένα, δεν είχα βάλει το δικό σου ποστ σε παράθεση. Νομίζω είναι σαφές ότι σχολίασα υπερθεματίζοντας σε αυτά τα πολύ εύστοχα που περιγράφεις.

Δεν μιλαω για "βολεμα" φιλολογων. Μιλαω για ξενογλωσσυς που ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ και παιρνουν ιστορια για να συμπληρωσουν και για ΑΝΕΡΓΟΥΣ (μη διοριζομενους ως αναπληρωτες) φιλολογους εξαιτιας αυτου του γεγονοτος, νομιζω οτι ειναι κατανοητο. Τα κεφαλαια μου εξηγουν το φαινομενο. Αν σε ενα μεσο γυμνασιο ο β ξενογλωσσος παιρνει 8-10 ωρες ιστορια για να συμπληρωσει ωραριο (μισος φιλολογος δηλαδη) να πως αμεσως μειωνονται τα κενα φιλολογων σε μια διευθυνση, επομενως και οι αναπληρωτες φιλολογοι που προσλαμβανονται...αναρωτιεμαι αν ολοι οι φιλολογοι ενος σχολειου στην κατανμη παρουν τις ιστοριες (δικαιωμα τους ειναι να επιλεξουν) τι θα συμβει

Δεν λες κάτι διαφορετικό απ'ό,τι στην προηγούμενη ανάρτησή σου... Το γεγονός ότι αναφέρεσαι σε διορισμένους εκπαιδευτικούς δεν αλλάζει την ουσία των όσων λέω εγώ, αντιθέτως επιβεβαιώνει την τοποθέτησή μου. Μεταξύ διορισμένου και αναπληρωτή εντάξει να έχει προτεραιότητα ο διορισμένος, αλλά μεταξύ διορισμένων η πλάστιγγα να γέρνει στους φιλολόγους γιατί; Και οι δύο πλευρές των ΠΕ02 και των ΠΕ05-07 οφείλουν να χαίρουν εξίσου ίσης μεταχείρισης. Θα επαναλάβω λοιπόν είναι λογικό οι καθηγητές γαλλικών και γερμανικών να πρέπει να κάνουν τον τουρίστα για να συμπληρώσουν ωράριο; Μίλησες για ενσυναίσθηση και κατ'επέκταση για αδικία απέναντι σε έναν εν δυνάμει αναπληρωτή φιλόλογο, ενώ για των γαλλικών και γερμανικών δεν είναι; Αυτό δεν είναι τακτική βολέματος; Να μας νοιάζει, προφανώς, τι γίνεται στην δική μας ειδικότητα αλλά τι γίνεται και στις άλλες, και όχι η μεν να είναι ενάντια στις δε.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 03, 2023, 04:28:42 μμ από bloodymary195 »

Αποσυνδεδεμένος Loyla

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 180
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #51 στις: Σεπτέμβριος 03, 2023, 04:41:15 μμ »
Αναμενωντας  νεοτερα για  την β  φαση, καλο  ειναι να αναφερομαστε μονοσε αυτην!

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #52 στις: Σεπτέμβριος 03, 2023, 04:51:52 μμ »
Ειναι η διαφορα μεταξυ α. εχω δουλεια και διεκδικω καλυτερες συνθηκες και β. Δεν εχω τιποτα και περιμενω καποια χρηματα για 10 μηνες... με αβεβαιο μελλον, με το α να επηρεαζει αμεσα το β, αν δεν καταλαβσινεις τη διαφορα,  οκ τι να πω... κλεινω εδω
Υ.γ. αν θεωρουμε "βολεμα" το να βρει ενας αναπληρωτης δουλεια, λυπαμαι ...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 03, 2023, 04:54:17 μμ από blueswire »

Αποσυνδεδεμένος bloodymary195

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #53 στις: Σεπτέμβριος 03, 2023, 05:15:49 μμ »
Ειναι η διαφορα μεταξυ α. εχω δουλεια και διεκδικω καλυτερες συνθηκες και β. Δεν εχω τιποτα και περιμενω καποια χρηματα για 10 μηνες... με αβεβαιο μελλον, με το α να επηρεαζει αμεσα το β, αν δεν καταλαβσινεις τη διαφορα,  οκ τι να πω... κλεινω εδω
Υ.γ. αν θεωρουμε "βολεμα" το να βρει ενας αναπληρωτης δουλεια, λυπαμαι ...

Εγώ καταλαβαίνω αυτό που λες, αλλά λυπάμαι και εγώ διαπιστώνοντας ότι δεν έχεις την διάθεση να αποδεχτείς ότι αυτή η λογική της συναδελφικής αλληλεγγύης πρέπει να υπάρχει και μεταξύ αλληλοεξαρτώμενων ειδικοτήτων, να το πω έτσι, καθώς και πάλι επικεντρώνεσαι σε μία και μόνη παράμετρο που αφορά σε μία και μόνη ειδικότητα. Συνεπώς το κλείνω και εγώ εδώ.

Αποσυνδεδεμένος Effiemum

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #54 στις: Σεπτέμβριος 03, 2023, 06:36:01 μμ »
Θα έχουμε άραγε από Πατρέα την πληροφορία αν έστω καλυφθούν στη β φάση τα κενά που δεν καλύφθηκαν και εαν υπάρχει η πρόθεση να προσληφθούν περισσότεροι αναπληρωτές;

Αποσυνδεδεμένος ΜαρίαΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #55 στις: Σεπτέμβριος 03, 2023, 08:26:09 μμ »
Συναδελφοι καλησπέρα.
Στο σχολειο μου -όπως και σε δεκάδες άλλα- περιμενουμε αναπληρωτές και θα ηθελα να ρωτήσω τα εξης¨:
Οι τοποθετησεις γινονται απο τον οπσυδ πλέον, και οχι από τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ; Μπορούμε να δούμε μεσω καποιασ πλατφορμας (myschool, οπσυδ ή κάποια άλλη) αν έχει τοποθετηθει αναπληρωτής συγκεκριμένα στο δικό μας σχολείο; Δε ρωτω για τις λίστες του υπουργειου με τα ονόματα και τις διευθύνσεις πρόσληψης, αλλά για συγκεκριμένο σχολέιο τοποθέτησης. Σας ευχαριστώ! Και καλή τοποθέτηση σε όλους!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159796
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 430

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.