*

Αποστολέας Θέμα: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24  (Αναγνώστηκε 197737 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dimitra.s

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #434 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 09:36:41 μμ »
Πατρέα μπορείς να μας αποκαλύψεις τα κενα; Κ ας μην τα καλύψουν όλα. Έστω να ξέρουμε που βαδίζουμε από άποψη κενών 😭

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:29:41 »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2072
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #435 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 09:40:07 μμ »
Αγαπημένε @patreas σε ευχαριστούμε για όλα. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Το πρόγραμμα ΜΝΑΕ γιατί δε θα τρέξει στη β φάση;
Έπρεπε να ήταν στη Β' Φάση. Ακόμα, όμως, δεν έχει εκδοθεί η σχετική απόφαση που συνοδεύει κάθε έργο ΕΣΠΑ, δηλ. η απόφαση Έγκρισης του «Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου». Δεν ξέρω γιατί έχει καθυστερήσει.

Τελικά τα ονόματα θα ανακοινωθούν αυτή την εβδομάδα ή την επόμενη; Κύριε Πατρέα ενημερώστε μας αν έχετε την καλοσύνη!
Πιστεύω όπως και πέρυσι, δηλ. τα ονόματα αυτή την εβδομάδα (τελευταία του Σεπτεμβρίου) και ανάληψη υπηρεσίας την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου.

Αγαπητέ Patrea έχεις κάποια ενημέρωση σχετικά με τις προσλήψεις ΠΕ02 Γενικής και Ειδικής? Θα είναι ικανοποιητικός ο αριθμός? Κυκλοφόρησε ότι θα είναι αντίστοιχος με αυτόν της Α φάσης, κάτι που θεωρείται αδύνατο να πάρει 1800 Φιλολόγους. Αν δεν γνωρίζεις επίσημα κάνε εστω μια εκτίμηση σε παρακαλούμε.
Ψυχραιμία.
Στη Γενική τα κενά ΠΕ02 είναι 750 (περισσότερα από όσα κυκλοφόρησαν σε έναν πίνακα, προφανώς δεν απάντησαν όλες οι ΔΔΕ) και υπάρχει άμεση εξάρτηση των πιστώσεων με το θέμα του Τακτικού Προϋπολογισμού.
Στην Ειδική τα κενά ΠΕ02 είναι 40 σε ΣΜΕΑΕ, 10 σε ΚΕΔΑΣΥ, 130 σε Τ.Ε. και περίπου 700 στην Παράλληλη. Για πιστώσεις θα δούμε. Δεν λέω κάτι ακόμα, γιατί δεν υπάρχει κάτι σίγουρο.

Αποσυνδεδεμένος immune

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #436 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 09:54:49 μμ »
@patreas καταρχας σε ευχαριστούμε για ολα. Μακαρι να μπορουσαμε και εμεις οι πολύπαθοι και αδικημενοι ΠΕ11(ελαχιστες προσληψεις με βαση τα πραγματικα κενα, κουφιες υποσχέσεις για ενταξη μας στα νηπιαγωγια εδω και χρονια, καταργηση αθλητικων σχολειων και αναθεση του μαθηματος Φυσικης Αγωγης σε δασκαλους σε πολλες περιπτωσεις...) μακαρι να ειχαμε λοιπον μια εικονα και για εμας. Οπως και να εχει ευχαριστουμε !

Αποσυνδεδεμένος dimitra.s

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #437 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 09:59:11 μμ »
Κατανοούμε πως δεν θέλεις να πεις ακόμη για πιστώσεις αλλά είμαστε πολλοί κλάδοι που δεν έχουμε ενημέρωση. Οι ΠΕ80 έχουν έχουν 100 κενά που δεν κάλυψαν στην Α φάση κ ποσά επιπλέον;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:29:41 »

Αποσυνδεδεμένος Napa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #438 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 10:01:51 μμ »
Αγαπητε Πατρεα μπορεις να μας δωσεις και μια εικονα σε κενα για ΠΕ03 σε γενικη και ειδικη;

Αποσυνδεδεμένος anaek

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #439 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 10:06:15 μμ »
Στη Γενική τα κενά ΠΕ02 είναι 750 (περισσότερα από όσα κυκλοφόρησαν σε έναν πίνακα, προφανώς δεν απάντησαν όλες οι ΔΔΕ) και υπάρχει άμεση εξάρτηση των πιστώσεων με το θέμα του Τακτικού Προϋπολογισμού.
Στην Ειδική τα κενά ΠΕ02 είναι 40 σε ΣΜΕΑΕ, 10 σε ΚΕΔΑΣΥ, 130 σε Τ.Ε. και περίπου 700 στην Παράλληλη. Για πιστώσεις θα δούμε. Δεν λέω κάτι ακόμα, γιατί δεν υπάρχει κάτι σίγουρο.

θελουμε και οι ΠΕ03!!!!
Σε παρακαλουμε Πατρεας :P

Αποσυνδεδεμένος nikolakisb

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #440 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 10:14:40 μμ »
Ε τότε πες μας για όλες τις ειδικότητες , όχι μόνο για τους φιλόλογους. Μη μείνουμε εμείς των ΠΕ 04 παραπονεμένοι!!!

Αποσυνδεδεμένος Giouliver

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #441 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 10:14:46 μμ »
Συνάδελφοι όλες οι ειδικότητες ψυχούλα έχουμε!!!
Αν υπάρχει κάτι που μπορεί να το πει ο αγαπημένος μας θα το πει για όλους...
Ας ελπίζουμε τουλάχιστον να ισχύσει αυτό το τέλος της εβδομάδας...
Υπουργείο ακούει?????? over

Αποσυνδεδεμένος dimitra.s

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #442 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 10:20:18 μμ »
Συνάδελφοι όλες οι ειδικότητες ψυχούλα έχουμε!!!
Αν υπάρχει κάτι που μπορεί να το πει ο αγαπημένος μας θα το πει για όλους...
Ας ελπίζουμε τουλάχιστον να ισχύσει αυτό το τέλος της εβδομάδας...
Υπουργείο ακούει?????? over
Το Υπουργείο όπως φαίνεται δεν ακούει ή κάνει πως δεν ακούει. Αν άκουγε οι προσλήψεις τώρα θα ήταν τουλάχιστον 15.000

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #443 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 10:20:58 μμ »
Μέσα είσαι, αλλά έπεσε μεγάλος κουβάς στην Α' Φάση και είμαι επιφυλακτικός.

Η Α' Φάση για πρώτη φορά στα χρονικά δεν είχε καθόλου προσλήψεις από Τακτικό Προϋπολογισμό (...)

(...) ξέρουμε από πέρυσι ότι είναι γενικότερη κατεύθυνση να μειωθούν οι πιστώσεις για Αναπληρωτές από Τακτικό Προϋπολογισμό, αλλά εδώ μιλάμε για μηδενισμό (μέχρι στιγμής).

(..)

Φυσικά, ό,τι και να γίνει δεν πρόκειται να καλυφθούν ούτε τα μισά εναπομείναντα κενά. Δεν νομίζω να πιστεύει κάποιος ότι (...) τα κενά είναι λιγότερα από 20Κ. Στην πραγματικότητα είναι περίπου 22,5Κ. Φυσικά (...) στην Α' Φάση αν προσέξατε δεν διαψεύστηκε ότι έφθασαν 47Κ κενά, αλλά ότι τα κενά που έφθασαν δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, όπως την αντιλαμβάνεται το Υπουργείο). Τώρα το τι αναγράφεται ότι "με 10.000 Αναπληρωτές το Υπουργείο Παιδείας θα καλύψει όλα τα κενά τα οποία έχουν καταγραφεί κι έχουν δηλωθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης", κανείς σώφρων άνθρωπος δεν το πιστεύει.

Καλησπέρα στην ολομέλεια!

Θεωρώ πως, η ουσιαστική συμβολή των αναρτήσεων του Patreas στο forum (άξιος ευχαριστίας για όλες του), βρίσκονται στις παρατηρήσεις του επί των αριθμών (των οποίων το μέγεθος, είναι πάντα έγκυρο και αποδεκτό ως τέτοιο). Η επιλεκτική παράθεση της πρόσφατης ανάρτησής του, περιέχει τα σημεία που λειτούργησαν σε εμένα ως τροφή για σκέψη και σε αυτά εδράζεται ο ακόλουθος συλλογισμός.

Η διαφορά μεταξύ φυσικής και... υπουργικής πραγματικότητας ανέρχεται σε ~12.500 κενά. Αυτά, υποθέτω, θα μετακυλιστούν στην επόμενη φάση προσλήψεων αναπληρωτών και, μέχρι και την τελευταία φάση για φέτος, θα συνεχίσει να υπάρχει μία τέτοια διαφορά μέχρι -ιδανικά- να μηδενιστεί. Αν κατάλαβα και υπολόγισα σωστά και αν ισχύει αυτή η υπόθεση, παρατηρώ τα εξής:
    - Ο αριθμός που καθορίζει το πλήθος των κενών που θα ανακοινωθεί σε κάθε φάση πρόσληψης, είναι η διαφορά στις πραγματικότητες! Αυτό με οδηγεί να πιστεύω πως, δεν έχει καμία ουσία να ρωτάμε όλη την ώρα για εκτιμήσεις καθώς, το τί θα ανακοινωθεί, δεν βασίζεται στις φυσικά επαληθεύσιμες αλλά στις επιθυμητές ανάγκες (σ. σε αυτό το σημείο, κάνω την ακροβασία να συνδέσω την υπουργική πραγματικότητα με τις επιθυμίες του καθώς, η όποια απόκλιση δεν προκύπτει από τις -εν πολλοίς, υπαρκτές- τεχνολογικές αδυναμίες αλλά από τον προγραμματισμό / τρόπο οργάνωσης. Η άλλη εξήγηση θα ήταν η εκτελεστική / σχεδιαστική ανικανότητα των υπευθύνων αλλά, δεν πιστεύω πως θα εξυπηρετήσει τη συζήτηση η ενασχόληση με αυτό -προς το παρόν, τουλάχιστον). Θεωρώ πως, όποιος γνωρίζει έγκυρα στοιχεία και έχει τη θέληση -και την κάνει πράξη- να τα ανακοινώσει, είναι κάποιος που τα μαθαίνει αφού έχει συμφωνηθεί η επιθυμία (και, μάλλον, σε ανώτερο επίπεδο). Και, συνήθως, όταν τα ανακοινώνει, πολύ σύντομα (0-2 μέρες) ανακοινώνονται και επίσημα. Δεν έχει καμία σημασία να παρακαλάμε να μας λυπηθεί ή να βιαστεί ή... ή... για να γράψει κάτι καθώς, δεν εξαρτάται από τις ορέξεις του το πότε θα τα γνωρίζει (εκτός αν πιστεύετε πως είναι κάποιος σαδιστής που ικανοποιείται με το να ακούει / διαβάζει τις κραυγές των θυμάτων του). Έτι περαιτέρω, το να "αγωνιούμε" για το μέγεθος (και να εξαντλούμε τα ερωτήματά μας σε αυτό), δηλώνει αποδοχή, συμφωνία ή "βόλεμα" με την ύπαρξή του ως διαρκή πραγματικότητα (οποία, όμως, στηριζόμενη στο "κατά το δοκούν", η διάρκειά της δεν προεξοφλεί και σταθερότητα του μεγέθους της). Άρα, αυτό που -νιώθω πως- αξίζει να αναρωτηθούμε και να επιχειρήσουμε να διερευνήσουμε συλλογικά είναι η ανάγκη ύπαρξης (η επιθυμία;) της διαφοράς από το υπουργείο.
   - Αν, στην προηγούμενη παρατήρηση, προσθέσω και την -εδραιωμένη, πλέον- πραγματικότητα των τμημάτων με 25 μαθητές (κατά μέσο όρο. Στην Αθήνα και άλλες μεγάλες πόλεις είναι 27-28, σε μικρότερες γνωρίζω και για <20) τότε μπορούμε να υποθέσουμε με σχετική ασφάλεια πως η δύναμη που ασκείται για να μηδενιστεί η διαφορά των κενών (με άλλα λόγια, η τάση) είναι αυτή της συρρίκνωσης. Και, δυστυχώς, η συρρίκνωση δεν επιτυγχάνεται μόνο με τη μεγέθυνση των τμημάτων (η οποία οδηγεί και σε κατάργηση / αφομοίωση τμημάτων και, κατ' επέκτασιν, σχολείων).
   - Συνεχίζοντας περί συρρίκνωσης, βιωματικά αλλά και από αφηγήσεις μεταξύ συναδέλφων από άλλα σχολεία και διευθύνσεις, ένα ποίημα που έμαθαν όλοι οι καινούριοι διευθυντές και απήγγειλαν με περισσή ευφράδεια στις πρώτες συνελεύσεις, ήταν αυτό που είχε στίχους για 6ωρο/5ήμερο/30ωρο, απασχόληση μαθητών σε κενά, ομάδες αξιολόγησης, μέντορες, σύμβουλους σχολικής ζωής κ.λπ. Αυτό, δηλαδή, που εξυμνεί την αύξηση του φόρτου εργασίας και ευθυνών του εκπαιδευτικού και, πιθανόν, να μπορεί να παρουσιαστεί με τέτοιον τρόπο ώστε να πιστοποιεί τα λιγότερα κενά ή να καρφώνει το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του λοιπού βοηθητικού προσωπικού (καθώς, πλέον, κομμάτι των καθηκόντων τους θα έχει μετακυλιστεί στους εκπαιδευτικούς). Και, φευ, οι τρόποι δεν εξαντλούνται εκεί. Υπάρχουν, για παράδειγμα, και η επίσημη αύξηση ωραρίου, η κατάργηση κλάδων / ειδικοτήτων, η μετακύλιση ευθύνης στελέχωσης, εξοπλισμού και συντήρησης στους δήμους κ.α. Αυτός ο τελευταίος δε, αιτιολογεί και τις μηδενικές προσλήψεις από τον τακτικό προϋπολογισμό ως... διαμορφωτική αξιολόγηση του ελάχιστου κόστους που οφείλει να διαθέτει το κράτος στην Εκπαίδευση.

...

Δεν θέλω να συνεχίσω να παρατηρώ μόνο. Θέλω και να μπορέσω να συμβάλλω στη βελτίωση του χώρου στον οποίο λειτουργώ. Τα ζητήματα που αναγνωρίζουμε πως επιδέχονται ή / και χρειάζονται βελτίωση, τα διακρίνω σε θεσμικά (εννοώντας τα όσα απορρέουν από νόμους, εγκυκλίους και οδηγίες) και λειτουργικά (εννοώντας τα όσα αναφέρονται στην καθημερινή μας διεπαφή με συνάδελφους και μαθητές και απορρέουν -κυρίως- από τον κανονισμό του σχολείου αλλά και την κοινωνική δυναμική εντός αυτού) -χάριν συνεννόησης, ας μείνουμε στα εννοούμενα και όχι στη σημειολογία.

Τα όσα παρατηρώ μέχρι στιγμής, άπτονται των θεσμικών ζητημάτων (κάποιων εξ αυτών). Ιστορικά, οι αλλαγές / βελτιώσεις αυτών ήταν απόρροια πίεσης από κάποιο αρραγές μέτωπο εργαζομένων. Στην παρούσα περίοδο, πιστεύω πως δεν είμαι ο μόνος που παρατηρεί πως, δεν υπάρχει διάθεση για δημιουργία ή συμμετοχή σε κάποιο. Και αυτό, ίσως, γιατί δεν υπάρχει. Ή, καλύτερα, αυτά που υπάρχουν και αντιπροσωπεύονται από σωματεία, συλλόγους και ενώσεις, λειτουργούν με τον ίδιο (ανεπίκαιρο, πλέον) τρόπο τα τελευταία 40 χρόνια. Και, σίγουρα, ο κλάδος μας δεν είναι απρόσβλητος από το φαινόμενο της παθητικής κατανάλωσης περιεχομένου που αναγνωρίζουμε και στους μαθητές μας (εστιάζοντας το φταίξιμο κυρίως στην χρήση κινητού από αυτούς) και, κατ' επέκταση, του ωχαδερφισμού που καλλιεργεί. Και, βέβαια (και ακόμα χειρότερα), κάθε προσπάθεια διαλόγου επί των εν λόγω θεμάτων, γρήγορα ελαττώνεται σε κομματική (και όχι πολιτική) κουβέντα καφενείου, η οποία καταλήγει σε κάποιον αγώνα μεταξύ Υμών και Ημών, έχοντας εξαιρετικά ικανοποιημένους θεατές στις εξέδρες του γηπέδου τους ιθύνοντες, τους καρεκλοκένταυρους, τους οσφυοκάμπτες και τους Εφιάλτες που κάθονται στον πάγκο και λιγουρεύονται τις θέσεις ή / και την εύνοια της εξέδρας.

Σε αυτό το σημείο, θα ολοκληρώσω το συλλογισμό μου με κάποιες, προσωπικές παραδοχές που, θέλω να πιστεύω πως, επικουρούν στη βελτίωση των λειτουργικών θεμάτων και, ευχής έργον, καλλιεργούν την ανάπτυξη της απαιτούμενης συλλογικής αντίληψης για την αντιμετώπιση των θεσμικών.

Δεν μπορώ να βελτιώσω κάτι μόνος μου. Πρέπει να συνεργαστώ.

Δεν μπορώ να συνεργαστώ αν δεν το επιδιώξω. Πρέπει να επικοινωνήσω.

Δεν μπορώ να επικοινωνήσω αν δεν υπάρχει κοινός κώδικας επικοινωνίας. Πρέπει να καταλάβω.

Δεν μπορώ να καταλάβω αν δεν ακούω. Πρέπει να δεχτώ πως υπάρχουν και άλλες αλήθειες.

Δεν μπορώ να δεχτώ πως υπάρχουν και άλλες αλήθειες αν δεν παραδεχτώ πως μπορεί να κάνω λάθη.

-----------
Να τονίσω πως τα όσα γράφω δεν είναι κάποια προσπάθεια να προσβάλλω, μειώσω ή νουθετήσω καμία / κανέναν. Είναι μια προσπάθεια να παραθέσω με μία κάποια δόμηση τις σκέψεις μου. Αν κάποια / κάποιος κρίνει πως σφάλλω κάπου, θα χαρώ να διαβάσω τον αντίλογο. Σε κάθε περίπτωση, θα χαρώ αν λειτουργήσουν, όπως λειτούργησαν και σε εμένα τα γραφόμενα του Patreas. Αν, τέλος, επειδή τα όσα γράφω εδώ, αν και εκπορευόμενα από οικεία του νήματος ανάρτηση, μπορούν να θεωρηθούν ως ξένα με το βασικό θέμα του νήματος, ας τα μεταφέρουν οι διαχειριστές σε ξεχωριστό νήμα ή ας μου το ζητήσουν και θα το κάνω εγώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2023, 11:30:53 μμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος nikolakisb

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #444 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 10:22:24 μμ »
Στείλε αυτό το ωραίο πινακάκι που έχει όλες τις ειδικότητες με τα κενά σε γενική και ειδική . Σε παρακαλούμε, αν γίνεται, και δεν προκύψει κάποιο θέμα με τη δημοσιοποίηση των κενών

Αποσυνδεδεμένος ALICE365

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έν οίδα ότι ουδέν οίδα
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #445 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 11:16:23 μμ »
Ευχαριστούμε πολύ κύριε patrea....

Μακάρι όλα να πάνε καλά για την β' φάση....

Αποσυνδεδεμένος Charana

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #446 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 11:22:58 μμ »
@patreas ξέρουμε κάτι για ειδική πε60;;

Αποσυνδεδεμένος Spyridoula14

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β´ Φάση Αναπληρωτών 23-24
« Απάντηση #447 στις: Σεπτέμβριος 25, 2023, 08:30:54 πμ »
@patreas καλημέρα , μήπως υπάρχουν πληροφορίες για ΠΕ03;;; Η αγωνία  χτυπάει κόκκινο!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 830
Σύνολο: 831

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.