*

Αποστολέας Θέμα: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών  (Αναγνώστηκε 3048 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« στις: Οκτώβριος 24, 2023, 08:30:30 μμ »
Ανοίγω το θέμα αυτό, καθώς από ότι φαίνεται έχουν ήδη αρχίσει συζητήσεις από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για τη δημιουργία ενός νέου συστήματος αποτύπωσης των κενών στην εκπαίδευση, με βάση το οποίο θα γίνεται "κεντρικά" η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, έτσι ώστε το υπουργείο να προχωρά στην κάλυψη των κενών με βάση τα στοιχεία που θα εξάγονται από ενα σύγχρονο πληροφοριακό σύστημα, χωρίς τη συνδρομή των διευθύνσεων εκπαίδευσης, αρχής γενομένης από το επόμενο σχολικό έτος 2024-25.

Σχετικές αναφορές έχουν γίνει τις τελευταίες μέρες, τόσο από τον υπουργό:
https://www.esos.gr/arthra/85228/k-pierrakakis-allazei-o-tropos-apotyposis-ton-kenon-sta-sholeia?fbclid=IwAR31Zqit7bZEyFbW9XYgjfHFbQAmzeIUDfPSJaxeMKmFxgY1BlFjb2cMt9w

Όπως επίσης και από την υφυπουργό: https://www.esos.gr/arthra/85341/yf-paideias-ehoyme-polloys-ekpaideytikoys-ana-mathiti?fbclid=IwAR2n8deDOSau7b2bvPLTcHnvyjAD0pgwIsHk3voyNM8kGc78JdOJPpF9AHE

Καλό θα είναι να περιμένουμε βέβαια να δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες για τον ακριβή τρόπο που θα λειτουργήσει το νέο αυτό σύστημα, ωστόσο οι μέχρι τώρα δηλώσεις θεωρώ πως κινούνται στο πλαίσιο της επιδίωξης συρρίκνωσης των υπαρχόντων κενών, μέσω ενός αυστηρού λογιστικού πλαισίου που θα κατανέμει και την τελευταία ώρα με τέτοιο τρόπο ώστε να ελαττωθούν σημαντικά οι σημερινές ανάγκες σε αναπληρωτές.

Επίσης, η υλοποίηση αυτού του σχεδίου θα απαλλάξει το υπουργείο από τη διαρροή των δηλωμένων από τις διευθύνσεις κενών και έχοντας μόνο αυτό τον αριθμό των "επίσημων" κενών δεν θα παραδέχεται την ύπαρξη των πραγματικών κενών στα σχολεία, που είναι ένα βασικό κίνητρο τους κατά τη γνώμη μου.

Δυστυχώς δεν βλέπω να ακούγονται εκφράσεις ανησυχίας από εκπαιδευτικούς, συλλόγους και τις ομοσπονδίες για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, που ενδέχεται να αλλάξει άρδην το τοπίο στην κάλυψη των κενών και στις προσλήψεις αναπληρωτών αν τελικά εφαρμοστεί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:44:30 »

Αποσυνδεδεμένος kosrous

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ11
    • Προφίλ
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 24, 2023, 08:52:14 μμ »
Σερ Πιερ θα κάνει τα πάντα ψηφιακά. Όπως μας γλύτωσε (λόγω του κόβιντ) το τρέξιμο στο ΚΕΠ για γνήσιο, τώρα θα κάνει και εδώ κάτι αντίστοιχο.
Θετικό το κόβω αν το δουλεύουν σωστά.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10810
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 24, 2023, 08:55:59 μμ »
Πόσο καλύτερη διαχείριση των κενών μπορεί να κάνουν κεντρικά, αφού η χώρα μας έχει τόσα νησιά και δυσπρόσιτα μέρη που ανεβάζουν την αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητών; Αν αυτή η πλατφόρμα φέρει κάποια βελτίωση θα είναι ελάχιστη! Οι ΔΔΕ κάνουν καλά τη δουλειά τους!

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4008
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 24, 2023, 09:06:39 μμ »
Σερ Πιερ θα κάνει τα πάντα ψηφιακά. Όπως μας γλύτωσε (λόγω του κόβιντ) το τρέξιμο στο ΚΕΠ για γνήσιο, τώρα θα κάνει και εδώ κάτι αντίστοιχο.
Θετικό το κόβω αν το δουλεύουν σωστά.

Κι εγώ πιστεύω ότι έχουν ως κίνητρο το καλό της εκπαίδευσης. Επιβεβαιώνεται άλλωστε το ειλικρινές και αγαθό των προθέσεων τους, από τις επαναλαμβανόμενες δηλώσεις (πρώτα για τους χημικούς που... δεν πάνε στα σχολεία να δουλέψουν αλλά στα φαρμακεία και προσφάτως για τους οικονομολόγους και τους "πληροφορικάριους") της υφυπουργού ότι η μη κάλυψη των κενών οφείλεται σε "έλλειψη διαθέσιμων εκπαιδευτικών"  ::)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:44:30 »

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 24, 2023, 09:14:05 μμ »
Στην ουσία εννοεί ότι δεν εμπιστεύεται τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Ας το δεχτούμε. Αυτός λέει ότι από την άνοιξη θα ξέρει τα κενά. Ποια κενά; Τα οργανικά; Δεν είναι δουλειά του, πρέπει να καταργήσει ή να τροποποιήσει τα σχετικά προεδρικά διατάγματα. Τα λειτουργικά; Αν δεν υπάρξει καμία απόσπαση ή άδεια θα μπορούσε. Δεν θα γίνει αυτό.
Νομίζω ότι θα καθορίσει ανά σχολείο το πόσοι πρέπει να διδάσκουν και αυτό το νούμερο θα είναι στατικό. Θα αλλάζει μόνο μετά από αιτιολογημένη ας την ονομάσουμε αίτηση της Διεύθυνσης ΠΕ/ΔΕ.
Τώρα για το πόσοι χρειάζονται ανά σχολική μονάδα; Μύλος. Ας πούμε ότι στην πρωτοβάθμια είναι σχετικά εύκολο γιατί απαιτείται ένας δάσκαλος ανά τμήμα.
Στη δευτεροβάθμια όμως με την Α και τη Β ανάθεση πώς θα το υπολογίσει; Θα βάλει ένα όριο ωρών μόνο για Α ανάθεση; Εκεί έχουμε 3 είδη σχολείων.
Παράδειγμα τα γυμνάσια: από ένα τμήμα σε κάθε τάξη σημαίνει 25 ώρες που κάνει μόνο ο ΠΕ02, 12 ώρες που κάνει μόνο ο ΠΕ03, κ.ο.κ.
Πραγματικά είμαστε περίεργοι να δούμε πώς θα το κάνει χωρίς να ρωτήσει τα σχολεία και τις Διευθύνσεις.



Αποσυνδεδεμένος milks

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 24, 2023, 09:39:40 μμ »
Ενώ οι διευθύνσεις που κρατάνε μυστικά τα κενά η τα δίνουν στους δικούς τους και για να μην πούμε για τον τρόπο τοποθέτησης στα σχολεία...

Ο  καθένας έχει στήσει το μαγαζάκι του στο ελληνικό δημόσιο...


Πραγματικά είμαστε περίεργοι να δούμε πώς θα το κάνει χωρίς να ρωτήσει τα σχολεία και τις Διευθύνσεις.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4139
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 25, 2023, 10:29:11 πμ »
Εγώ δεν νομίζω ότι εννοούν κάτι συγκεκριμένο. Απλώς κάνουν επικοινωνιακή διαχείριση τιυ ότι οι γονείς βλέπουν τα παιδιά τους να μην έχουν καθηγητές. Αφήνουν να εννοηθεί ή λενε ευθέως οτι 1) υπάρχουν ελλείψεις σε κλάδους που βρίσκουν δουλειά αλλού (ψευδές), 2) οτι τα κενά είναι έκτακτα από άδειες, εγκυμοσύνες και μη αναλήψεις (ψευδές) 3) οτι υπάρχουν υπερβολές στις παράλληλες στηρίξεις (διαστρέβλωση της πραγματικοτητας) και 4) οτι τα κενά δεν είναι σωστά μετρημένα και ίσως κάπου περισσεύουν καθηγητές και λείπουν από αλλού, άρα πρέπει οι προσλήψεις να γίνονται κεντρικα.

Δεν ξέρω αν αυτό θα μπορούσε να σημαίνει και οτι καταργούνται στην πράξη τα όρια των περιοχών ώστε να συμπληρώνει κάποιος ωρες σε κοντινό σχολείο διπλανής περιοχης.

Αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ότι στην ουσια υπάρχουν κάπου περισσεύματα που θα τα διαχειριστεί ένα κεντρικό σύστημα.

Αποσυνδεδεμένος kosrous

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ11
    • Προφίλ
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 25, 2023, 11:42:17 πμ »
Τώρα που το σκέφτομαι (αν και θα με πείτε κακό), μπορεί απλά να υλοποιηθεί όλο αυτό που σκέφτεται και να φάει απλά κάποιο ΕΣΠΑ! Πρώτη φορά θα το δούμε; Όλο έργα γίνονται χωρίς να ολοκληρώνεται η να δουλεύει σωστά κάτι αλλά τα ευρώ μπαίνουν σε τσέπες!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2023, 11:44:34 πμ από kosrous »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1731
    • Προφίλ
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 25, 2023, 06:42:04 μμ »
Στην ουσία εννοεί ότι δεν εμπιστεύεται τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Ας το δεχτούμε. Αυτός λέει ότι από την άνοιξη θα ξέρει τα κενά. Ποια κενά; Τα οργανικά; Δεν είναι δουλειά του, πρέπει να καταργήσει ή να τροποποιήσει τα σχετικά προεδρικά διατάγματα. Τα λειτουργικά; Αν δεν υπάρξει καμία απόσπαση ή άδεια θα μπορούσε. Δεν θα γίνει αυτό.
Νομίζω ότι θα καθορίσει ανά σχολείο το πόσοι πρέπει να διδάσκουν και αυτό το νούμερο θα είναι στατικό. Θα αλλάζει μόνο μετά από αιτιολογημένη ας την ονομάσουμε αίτηση της Διεύθυνσης ΠΕ/ΔΕ.
Τώρα για το πόσοι χρειάζονται ανά σχολική μονάδα; Μύλος. Ας πούμε ότι στην πρωτοβάθμια είναι σχετικά εύκολο γιατί απαιτείται ένας δάσκαλος ανά τμήμα.
Στη δευτεροβάθμια όμως με την Α και τη Β ανάθεση πώς θα το υπολογίσει; Θα βάλει ένα όριο ωρών μόνο για Α ανάθεση; Εκεί έχουμε 3 είδη σχολείων.
Παράδειγμα τα γυμνάσια: από ένα τμήμα σε κάθε τάξη σημαίνει 25 ώρες που κάνει μόνο ο ΠΕ02, 12 ώρες που κάνει μόνο ο ΠΕ03, κ.ο.κ.
Πραγματικά είμαστε περίεργοι να δούμε πώς θα το κάνει χωρίς να ρωτήσει τα σχολεία και τις Διευθύνσεις.
συμφωνω με ολα οσα λες , οπως και με οποιονδηποτε συναδελφο που εχει περασει απο σχολικη αιθουσα. Εμεις γνωριζουμε τις δυσκολιες γιατι τις ζουμε. Η ομαδα του συγκεκριμενου υπουργου οντως εφερε αποτελεσμα με το gov, όμως στη συγκεκριμενη περιπτωση δε νομιζω οτι χρειαζεται να παμε και πολυ μακρια για να καταλαβουμε ποια θα ειναι η καταληξη του εγχειρηματος αυτου, οποτε κι αν υλοποιηθει. Αρκει να δουμε πως λειτουργει το συστημα με την τοποθετηση αναπληρωτων: οι δδε κανουν αγωνα δρομου, κατα τη διαρκεια των τοποθετησεων της Α φασης, να βαλουν τα κενα στο συστημα και τελικα μετα απο λιγες μερες τροποποιουν σχεδον ολοκληρωτικα τις τοποθετησεις των αναπληρωτων, με αποτελεσμα αυτοι να βρισκονται αλλου για αλλου σε σχεση με την αρχικη τους τοποθετηση. Και στις περισσοτερες περιπτωσεις η ευθυνη για το μπαχαλο δεν βαραινει τις δδε, αλλα το υπουργειο που τις πιεζει να ολοκληρωσουν ολες ταυτοχρονα τη διαδικασια των τοποθετησεων,  χωρις ομως να εχουν ολοκληρωθει οι τοποθετησεις των μονιμων. Οποτε το να υπαρχουν αστοχιες στα δηλωθεντα κενα ειναι γεγονος φυσιολογικο απο τη στιγμη που το υπουργειο ζηταει τοποθετησεις αναπληρωτων τοσο νωρις  (6/7 σεπτεμβρη)  και για λογους αποκλειστικα εντυπωσεων. Πραγματικα και γω αναρωτιεμαι το ιδιο με σενα δηλ πως μπορει να ειναι λειτουργικο το συστημα αυτο χωρις την παρεμβαση σχολειων κ δδε. Οι δυσκολιες στο να λειτουργησει αποκλειστικα μεσω αλγοριθμου/λογισμικου κεντρικα η διαδικασια αποτυπωσης των κενών εγκειται στα εξης:
Ως προς τα οργανικα κενά της δευτεροβαθμιας για τον υπολογισμο κενων για μεταθεσεις/διορισμους:
α. οπως ειναι γνωστο οι απαιτουμενες ωρες ανα ειδικοτητα/σχολειο υπολογιζονται τον απριλη με βαση τα τμηματα που προβλεπονται να λειτουργησουν το επομενο σχολ ετος δηλ πιαστο αυγο και κουρευτο. Πως ειναι δυνατον να ξερει ο διευθυντης ενος γυμνασιου τον αριθμο μαθητων που θα εγγραφουν στην α γυμνασιου απο τον απριλη, οταν ολες οι σχετικες παραμετροι ειναι αγνωστες δηλ το  ποιοι μαθητες δημοτικου θα εγγραφουν σε μουσικα σχολεια, προτυπα κλπ, ποιες θα ειναι οι δηλωσεις ξενων  γλωσσων, οι μετεγγραφες κ.α. Ομοιως και οι διευθυντες ΓΕΛ/ΕΠΑΛ εχουν παρομοιους αγνωστους χ για την α λυκειου δηλ ποσοι μαθητες θα προαχθουν και σε ποιον τυπο λυκειου θα πανε, ποια  β ξενη γλωσσα θα ακολουθησουν και τη δυνατοτητα σχηματισμου τμηματος, πιθανες μετεγγραφες, αλλα  και ως προς τη β -γ λυκειου ποια θα ειναι επιλογη των μαθητων για προσανατολισμους, τομεις/ειδικοτητες ΕΠΑΛ, εγκρισεις ολιγομελων κ.α
ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ  ΕΠΙΛΥΣΗ ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ  ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ τι θα γινει σε σχεση με την κατασκευη κεντρικου συστηματος αποτυπωσης κενων.
Αντιθετα η συμβολη του ανθρωπινου παραγοντα στα ανωτερω ζητηματα ειναι καθοριστικη γιατι οι διευθυντες σχολειων/πυσδε γνωριζουν προσωπα και πραγματα στα "του οίκου" τους γεγονος που θα  τους βοηθησει να κανουν καλυτερη εκτιμηση σε σχεση με τον υπολογιστη. Στην περιοχη μου πχ πανω κατω ειναι αμεταβλητες οι ροες/επιλογες των μαθητων και μπορει το πυσδε να εχει σχετικα καλυτερη εικονα απο τον κεντρικο αλγοριθμο του υπουργειου.
β. μειωσεις ωραριου εκπαιδευτικων= δεν γινεται αυτοματοποιημενα αυτη τη στιγμη. Πρεπει να εχει το νου το ο εκπκος για το ποτε συμπληρωνει πχ 20 χρονια (+ 1 μερα) και να το πει στον διευθυντη και ο διευθυντης στην δδε. Για να γινει αυτοματοποιημενα θα χρειαστει απο μονο του ενα αλλο παραλληλο συστημα για να φιλτραρει  ποιες απο τις καταγεγραμμενες υπηρεσιες προσμτρωνται για μειωση. Μεχρι στιγμης δεν υπαρχει σχετικη/αυτοματοπιημενη διαδικασια, παρα μονο ρωτωντας ο ενας τον αλλον (κι εδω στο φορουμ)  "παμε στην πολη". Απαιτειται δηλ μια ογκωδεστατη-κατα τη γνωμη μου- τεχνικα προεργασια μονο κ μονο για αυτην τη διαδικασια.
γ. οι εκπκοι που ειναι στη διαθεση πυσδε για τις αναγκες υπολογισμου των κενων για τις μεταθεσεις/διορισμους συνυπολογιζονται (απο τα πυσδε) στα σχολεια προσωρινης τοποθετησης του τρεχοντος ετους και τα οποια, προφανως, δε σημαινει οτι θα ειναι τα ιδια και στο επομενο σχολ ετος δηλ του ετους για το οποιο υπολογιζονται τα οργανικα κενα τον απριλη καθε χρονιας. Ομως και παλι ο ανθρωπινος παραγοντας ως προς αυτο το ζητημα μπορει να δωσει ακριβεστερη αποτυπωση σε σχεση με τον υπολογιστη, διοτι τα μελη πυσδε γνωριζουν (σε καποιες επαρχιακες) δδε τα τωρινα και μελλοντικα "θελω" των εκπαιδευτικων ωστε να κανουν μια εκτιμηση ως προς το σχολειο Π.Τ που μπορει να ειναι το επομενο σχολ ετος. Και η πραγματικοτητα ειναι οτι με εκτιμηση πυσδε συνυπολγιζονται, αυτη τη στιγμη,  οι διαθεσιτες ως προς τα ποια σχολεια θα συμπεριληφθουν για τον υπολογισμο κενων για μεταθεσεις.
δ.
"Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων/ειδικοτήτων, κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους/ειδικότητες. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων/ειδικοτήτων, η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών" που πρακτικα σημαινει οτι θα πρεπει να φτιαχτει μια αλγοριθμικη παραμετρος που να συνυπολγιζει/καταγραφει ανα ομαδα σχολειων,  οτι για παραδειγμα φετος η κοινη αναθεση πολιτικης παιδειας που δημιουργει ανισομερεια στην κατανομη της στους κλαδους πε80/πε78, θα καταγραφει για το επομενο σχολ ετος πχ στους πε80 και του χρονου στην ιδια δδε και στην ιδια ομαδα σχολειων θα καταγραφει στους πε78. Απο μονη της αυτη η διαδικασια οταν θα γινεται συγκεντρωτικα για ολη την ελλαδα, θα απαιτησει ενα αυτονομο συστημα. Ομως τοπικα η καθε δδε/πυσδε εχει σαφως πιο ευκολο εργο ως προς αυτο και επιπλεον μπορει να σταθμισει  ακριβεστερα τις εκαστοτε εκπαιδευτικες αναγκες των σχολειων της, μία δυνατοτητα δηλ που δεν μπορει να παρασχεθει -με την ιδια επιτυχια- ρομποτικα/αλγοριθμικα.
Ως προς τον υπολογισμο των λειτουργικων κενων εκει στην κυριολεξια επικρατει (βλ ενιαια αντιμετωπιση πε04, διδασκαλια β αναθεσης)  χαος στο παπετι.
Οσοι εχουν εμπλακει σε τετοιες διαδικασιες γνωρζουν οτι ο βαθμος υπολογισμου των λειτουργικων κενων ειναι παλλαπλασια πιο δυσκολος σε σχεση με τον υπολογισμο οργανικων.
Πιο συγκεκριμενα, για τον υπολογισμο λειτουργ κενων οι επιπροσθετες, σε σχεση με τον υπολογισμο οργανικων κενων, δυσκολιες στο να υπολγιζονται αυτα απο μηχανημα, εντοπιζονται στο εξης:
α. Σε ποια ειδικοτητα ανα σχολειο θα συνυπολιγισει ο υπολογιστης του υπουργειου  την κοινη α/β αναθεση δηλ σε ενα γελ που εχει πε80 και πε78, σε ποια απο τις 2 ειδικοτητες θα καταγραφει η κοινη αναθεση? η νομοθεσια λεει στον αρχαιοτερο στο σχολειο. Κι ομως κι αυτο ακομη δεν ειναι αυτοματοποιημενο και θα πρεπει να γινει μια εξτρα τεχνικη προεργασια απο το υπουργειο.
β. Σε ενα γυμνασιο που εχει εναν φυσικο και ενα βιολογο με ποιο κριτηριο θα συνυπολογισει ο υπολογιστης που θα δοθει η γεωγραφια? Αντιθετα τα πυσδε σε αρκετες δδε γνωριζοντας προσωπα και καταστασεις μπορουν να αποτυπωσουν με μεγαλυτερη αξιοπιστια τις αναθεσεις/διενεξεις  αυτου του τυπου και οι οποιες αφορουν ενα  μεγαλο κομματι των λειτουργικων κενων
γ. Με ποιον τροπο θα ρυθμιστει ο αλγοριθμος για να συνυπολογισει τις β αναθεσεις μεταξυ φιλολογων/ξενογλωσσων/θεολογων/πε78? τι να περιμενουμε στο κρισιμο-για τις προαναφερομενες ειδικοτητες- αυτο πεδιο διαμοιρασμου ωραριων?

δ. Θα υπαρχει η αλγοριθμικη δυνατοτητα για κεντρικο υπολογισμο καποιων ιδιαιτεροτητων που προκυπτουν σε καποια σχολεια σε σχεση με την αναγκαιοτητα διαθεσης εκπαιδευτικων για ταυτοχρονη διδασκαλια? πχ στην περιοχη μου στο ενα απο τα 4 γελ, λογω της συγκεκριμενης διαρθρωσης των τμηματων, απαιτειται η ταυτοχρονη παρουσια 3 φυσικων για φυσικη β προσανατολισμου, γεγονος ομως που δεν απαιτειται για τα υπολοιπα ή πχ σε ενα γυμνασιο ο πε07 κι ενω αριθμητικα θα μπορουσε να συμπληρωσει εξ ολοκληρου στο σχολειο του, εντουτοις λογω ζωνης ξενων γλωσσων φευγει για το συστεγαζομενο και στο σχολειο του ερχεται αλλος πε07 και πληθος αλλων τετοιων τεχνικων διενεξεων που το ανθρωπινο χερι μπορει να δωσει -κατα τοπους-λυση σε αντιθεση-οπως πιστευω- με τον κεντρικο υπολογιστη του υπουργειου.
 Σιγά κιολας μην πιστεψουμε πως υπαρχει team ειδικων που θα  μπορεσει να λυσει αυτους τους γριφους (και οχι μονο αυτους)  κεντρικα απο το γραφειο τους στο Μαρουσι.
Η ρομποτικη και τα λογσιμικα  μπορει να κανουν  θαυματα στην  toyota , αλλα οχι στα δικα μας γυμνασια/γελ/επαλ. Αυτα τα σχολεια θελουν, σε καποιες περιπτωσεις, "μπακαλοτεφτέρικους"υπολογισμους..


« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2023, 09:09:34 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 25, 2023, 09:42:36 μμ »
Εξαιρετική ανάλυση από τον g.t.

Δυστυχώς πιστεύω πως στο υπουργείο δεν έχουν σκεφτεί καν αυτές τις παραμέτρους και για αυτό η εφαρμογή ενός τέτοιου συστήματος θα δημιουργήσει μεγάλο μπάχαλο, ειδικά στη δευτεροβάθμια.

Για την πρωτοβάθμια, όπου γνωρίζω περισσότερα, αλλά φαντάζομαι πως θα ισχύει εξίσου και στη δευτεροβάθμια, να προσθέσω και το γεγονός πως ο αλγόριθμος αυτός δεν θα μπορεί να προβλέψει τα πιθανά κενά που προκύπτουν στις 1/9, καθώς όπως είναι γνωστό μεγάλη μερίδα μαροχρόνιων αδειών καταθέτονται με την έναρξη του σχολικού έτους. Πολλές διευθύνσεις, έχοντας εικόνα (έστω και ανεπίσημη) των κενών που θα προκύψουν με την έναρξη της χρονιάς τα δηλώνουν ήδη από τον Αύγουστο για την α' φάση ώστε τα σχολεία να μπορέσουν να ανοίξουν έστω με τους βασικούς δασκάλους των τάξεων στις 11/9. Αυτό μπορεί να το διαπιστώσει εύκολα κάποιος συγκρίνοντας τα κενά που δίνονται για τις υπηρεσιακές μεταβολές των μονίμων με τα κενά που τελικά δηλώνονται για την α' φάση αναπληρωτών. Σίγουρα αυτή η έλλειψη πρόνοιας του συστήματος για αυτά τα κενά θα δημιουργήσει τεράστιες ελλείψεις μέχρι τη διενέργεια της β' φάσης και θα αφήσει τα σχολεία ακάλυπτα για μεγάλα χρονικά διαστήματα μεταξύ των φάσεων.

Όσον αφορά τις αναθέσεις μαθημάτων στη πρωτοβάθμια, είμαι περίεργος να δω τι θα προβλέπουν οι παράμετροι του συστήματος για τις διαθέσεις μεταξύ δασκάλων και ειδικοτήτων, ειδικά στο ολοήμερο πρόγραμμα, όπου οι πρακτικές σε επίπεδο Δ.Π.Ε. αλλά και σχολείου διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4139
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 25, 2023, 09:49:29 μμ »
Από την εξαιρετική ανάλυση λειπει μόνο το βασικό συμπερασμα:
αν θέλουμε τα σχολεία να έχουν προσωπικό 1/9, το πολύ 12/9, πρέπει να έχουν μόνιμο προσωπικό σε οργανικές θέσεις. Δεν έχει νόημα να συζητάς για ορθολογικές τοποθετήσεις αναπληρωτων σε μόνιμα κενά. Αυτό προφανώς δεν υπάρχει διάθεση να γίνει.  οπότε, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος giannisn1991

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
  • ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2023, 12:23:15 μμ από giannisn1991 »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 27, 2023, 10:20:04 πμ »
Αλήθεια τώρα;
Ο αλγόριθμος φταίει;
Για να χρειάζονται 50Κ αναπληρωτές φταίει ο υπολογισμός;
Απλά θέλουν να "πετσοκοψουν" τις προσλήψεις.
Υπολόγισε σωστά τα οργανικά, κάνε ισάριθμους διορισμούς και πάρε όσους αναπληρωτές σου ζητούν οι διευθύνσεις τέλος Αυγούστου και θα δεις αν θα έχεις κενά.
Αν δεν δουλέψει το πράγμα, άλλαξε τον αλγόριθμο.
Προς εσωτερική κατανάλωση τα υπόλοιπα.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος Giouliver

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο κεντρικό σύστημα αποτύπωσης κενών
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 27, 2023, 11:06:45 πμ »
Πολύ σωστά....
Επίσης στις δηλώσεις του είπε και κάτι για προτεραιοποιηση των αναγκών...
Αυτό επιβεβαιώνει την λογική που έχει κινηθεί ήδη από φέτος με την άνιση μεταχείριση και στην ουσία σφαγή των ειδικοτήτων...
Προφανώς και για τους άριστους τα ΕΠΑΛ δεν είναι σχολεία του επιπέδου τους!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 457
Σύνολο: 461

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.