*

Αποστολέας Θέμα: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη  (Αναγνώστηκε 7707 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #56 στις: Νοέμβριος 27, 2023, 06:47:40 μμ »
Είμαι σε σχολείο με μεγάλο αριθμό ατόμων. Ψυχολόγος δεν έχει έρθει και απορώ γιατί. Μακάρι να ερχόταν για να βοηθήσει πρώτα εμάς. Πιο πολύ εμείς τον χρειαζόμαστε παρά τα παιδια τελικά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:32:29 »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #57 στις: Νοέμβριος 27, 2023, 07:39:22 μμ »
Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω την άρνησή σου. Η απάντηση είναι απλούστατη. Ανάλογα με την περίπτωση. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή. Σε κάποια παιδιά πιάνει, σε κάποια παιδιά όχι.

Έχω την εντύπωση ότι φοβάσαι ότι ο ψυχολόγος θα έρθει να σε κρίνει και θα σε βγάλει ανεπαρκή. Δεν ασχολούνται με εμάς καθόλου -εκτός από πολύ ακραίες περιπτώσεις- και σου ξαναλέω ότι αυτά που εσύ αισθάνεσαι ότι δεν μπορείς να πεις περί πειθαρχίας και κανόνων, μπορεί να τα πει μια χαρά, γιατί και αυτό είναι μέσα στο ρόλο του.

Αισθάνομαι ότι κάτι έχεις καταλάβει πολύ λάθος στο ρόλο του ψυχολόγου, μέσα και έξω από το σχολείο.

Έχει χρειαστεί ως εκπαιδευτικοί να έρθουμε σε επαφή με ψυχολόγους που παρακολουθούσαν μαθητες μας.
Ήταν σαφώς  εναντίον μας. Τα παιδιά ήταν μια χαρά κι εμείς τους πηγαίναμε κόντρα με τις τιμωρίες ή τα είχαμε στοχοποιήσει ή δεν ξέραμε τον τρόπο να τα προσεγγίσουμε κλπ κλπ.

Ψυχολόγοι σε σεμινάρια κλπ επίσης λενε διαφορα ανεδαφικά ότι τα παιδιά είναι μια ομάδα και να δουλέψουμε τις μεταξύ τιυς σχέσεις και τέτοιες βλακείες. Δηλαδή θα αναγκάσεις το φροντισμένο
παιδί να νιώθει ομάδα με τους συμμορίτες.  Αν είναι δυνατόν.

Δεν θα σχολιάσω διαφορα παλαβά που έρχονται κ αναφέρουν γονείς ότι τους είπαν οι ψυχολόγοι, εκεί κρατάω μια επιφύλαξη ότι τα ερμηνεύουν κατά το πώς τους βολεύει.

Από γνωστούς μου που έχουν
πάει σε ψυχολόγο για να αντιμετωπίσουν θέματα, επίσης έχω καταλάβει. Ο προτεινόμενος τρόπος ήταν να ξεκόψουν με όλους ππυ θεωρούν ότι τους καταπιέζουν.

Αν είναι να λενε τετοια και στα σχολεία, να μας λειπει.

Φοβάμαι πολύ ότι εκεί που πάμε να στρώσουμε τα παιδιά με κανόνες και τις ανάλογες συνέπειες από τη μη τήρηση τους, ο ψυχολόγος θα αρχίσει ότι ο ένας έχει χωρισμένους γονείς, ο άλλος έχει μαθησιακά, ο άλλος έχει οικονομικά προβλήματα και να μην τους τιμωρούμε και να μιλάμε και να εχπυμε υπομονή κλπ και θα μας διαλύσει.

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 27, 2023, 07:44:25 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #58 στις: Νοέμβριος 27, 2023, 07:57:03 μμ »
Έχει χρειαστεί ως εκπαιδευτικοί να έρθουμε σε επαφή με ψυχολόγους που παρακολουθούσαν μαθητες μας.
Ήταν σαφώς  εναντίον μας. Τα παιδιά ήταν μια χαρά κι εμείς τους πηγαίναμε κόντρα με τις τιμωρίες ή τα είχαμε στοχοποιήσει ή δεν ξέραμε τον τρόπο να τα προσεγγίσουμε κλπ κλπ.

Ψυχολόγοι σε σεμινάρια κλπ επίσης λενε διαφορα ανεδαφικά ότι τα παιδιά είναι μια ομάδα και να δουλέψουμε τις μεταξύ τιυς σχέσεις και τέτοιες βλακείες. Δηλαδή θα αναγκάσεις το φροντισμένο
παιδί να νιώθει ομάδα με τους συμμορίτες.  Αν είναι δυνατόν.

Δεν θα σχολιάσω διαφορα παλαβά που έρχονται κ αναφέρουν γονείς ότι τους είπαν οι ψυχολόγοι, εκεί κρατάω μια επιφύλαξη ότι τα ερμηνεύουν κατά το πώς τους βολεύει.

Από γνωστούς μου που έχουν
πάει σε ψυχολόγο για να αντιμετωπίσουν θέματα, επίσης έχω καταλάβει. Ο προτεινόμενος τρόπος ήταν να ξεκόψουν με όλους ππυ θεωρούν ότι τους καταπιέζουν.

Αν είναι να λενε τετοια και στα σχολεία, να μας λειπει.

Φοβάμαι πολύ ότι εκεί που πάμε να στρώσουμε τα παιδιά με κανόνες και τις ανάλογες συνέπειες από τη μη τήρηση τους, ο ψυχολόγος θα αρχίσει ότι ο ένας έχει χωρισμένους γονείς, ο άλλος έχει μαθησιακά, ο άλλος έχει οικονομικά προβλήματα και να μην τους τιμωρούμε και να μιλάμε και να εχπυμε υπομονή κλπ και θα μας διαλύσει.


Είναι πολύ κακό πράγμα να καταδικάζεις και να τσουβαλιάζεις έναν ολόκληρο κλάδο έχοντας κάποιες δικές σου ή δικών σου ανθρώπων εμπειρίες. Είναι πολύ λίγες οι εμπειρίες σου για να βγάλεις ένα τέτοιο συμπέρασμα.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #59 στις: Νοέμβριος 27, 2023, 08:19:19 μμ »

Είναι πολύ κακό πράγμα να καταδικάζεις και να τσουβαλιάζεις έναν ολόκληρο κλάδο έχοντας κάποιες δικές σου ή δικών σου ανθρώπων εμπειρίες. Είναι πολύ λίγες οι εμπειρίες σου για να βγάλεις ένα τέτοιο συμπέρασμα.

Δεν καταδικάζω τον κλάδο για τη γενική χρησιμότητα του στα σχολεία για τη βοήθεια των παιδιών.
Απλώς αναρψτιεμαι πώς μπορούν να συμβάλουν στην επίλυση των προβλημάτων πειθαρχίας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:32:29 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #60 στις: Νοέμβριος 27, 2023, 09:29:38 μμ »
Δεν καταδικάζω τον κλάδο για τη γενική χρησιμότητα του στα σχολεία για τη βοήθεια των παιδιών.
Απλώς αναρψτιεμαι πώς μπορούν να συμβάλουν στην επίλυση των προβλημάτων πειθαρχίας.

Όχι πάντως από τη μία μέρα στην άλλη και όχι με μη συστηματικό τρόπο


(Ότι καταδικάζεις καταδικάζεις. Συλλήβδην. Και για τα παιδιά και για τους ενήλικες. )
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #61 στις: Νοέμβριος 27, 2023, 09:36:57 μμ »
Όχι πάντως από τη μία μέρα στην άλλη και όχι με μη συστηματικό τρόπο


(Ότι καταδικάζεις καταδικάζεις. Συλλήβδην. Και για τα παιδιά και για τους ενήλικες. )

Αρνείσαι ότι αυτά που αναφέρω είναι τάσεις υπαρκτές;; Ελπίζω να μην είναι οι μόνες αλλά δεν θα πετάω κι απ τη χαρά μου αν ακούω τετοια.

Στο σχολείο πρέπει να κάνουμε μάθημα για να διδαχτούν τα παιδιά τις σχολικές γνώσεις και τις ηθικές αξίες που θελουμε να μεταδώσουμε και να έρθουν σε επαφή με υψηλά πολιτιστικά επιτεύγματα. Όταν κάτι ενοχλεί, πρέπει να αντιμετωπίζεται άμεσα και με συνεπή στάση προς όλους. Δεν μπορούμε να έχουμε μαθητες πολλών ταχυτήτων που στους μεν θα είμαστε λαιτ επειδή πάνε στον ψυχολόγο κι αυτός θέλει χρόνο (ενώ μπορεί απλώς τα παιδιά να έχουν μάθει χωρίς όρια) και για άλλους να είμαστε αυστηροί. Ούτε να έχει διαλυθεί η τάξη και να υποφέρουν οι υπόλοιποι για να πάρει τον χρόνο της η κάθε παρέμβαση. Ούτε μπορούμε να νταντεύουμε και να λέμε «τι ένιωθες Γιάννη μου όταν έφτυνες ροχάλες στις τσάντες των συμμαθητών σου;»
 Υπάρχουν παιδιά που υποφέρουν στο σχολείο από τη φασαρία ή από τις ευτελείς συνήθειες των συμμαθητών τους. Αυτά τα παιδιά μονιμα τα αφήνουμε στην άκρη παραγκωνισμένα για να μην νιώσουν άσχημα οι υπόλοιποι, ενώ θα έπρεπε να ισχύει το αντίθετο.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #62 στις: Νοέμβριος 27, 2023, 09:50:33 μμ »
Παράθεση
Υπάρχουν παιδιά που υποφέρουν στο σχολείο από τη φασαρία ή από τις ευτελείς συνήθειες των συμμαθητών τους. Αυτά τα παιδιά μονιμα τα αφήνουμε στην άκρη παραγκωνισμένα για να μην νιώσουν άσχημα οι υπόλοιποι, ενώ θα έπρεπε να ισχύει το αντίθετο.

Αυτά είναι παραμελημένα παιδιά του "εκπαιδευτικού συστήματος". Υποφέρουν σιωπηλά. Το βλέπω και φέτος. Κανείς δεν ασχολείται μαζί τους, ακριβώς γιατί δεν μιλάνε. Υποφέρουν όμως ή κάποια έχουν το κουράγιο και διαφοροποιούνται από το σύνολο. Εγώ είμαι μαζί τους.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #63 στις: Νοέμβριος 27, 2023, 11:12:44 μμ »
Αυτά είναι παραμελημένα παιδιά του "εκπαιδευτικού συστήματος". Υποφέρουν σιωπηλά. Το βλέπω και φέτος. Κανείς δεν ασχολείται μαζί τους, ακριβώς γιατί δεν μιλάνε. Υποφέρουν όμως ή κάποια έχουν το κουράγιο και διαφοροποιούνται από το σύνολο. Εγώ είμαι μαζί τους.


Σε αυτο δε διαφωνω καθολου

Αλλα αυτο απεχει μια τεραστια αποσταση απο το να βγαζουμε τους ψυχολογους σκαρτους και να λεμε οτι δεν προσφερουν τιποτα στα σχολεια, οτι ειναι εναντιον των εκπαιδευτικων και οτι λενε βλακειες (λογια της Εσπερος που τα πηρα ακριβως).

Σαφως και θελει δουλεια με ολους, με ολη την ταξη, με το «προβληματικο» παιδια (σε απειρα εισαγωγικα), με τα μη «προβληματικα» παιδια (επισης σε απειρα εισαγωγικα), με τους γονεις ολων κλπ. Σαφως επισης ειναι κατι που δεν γινεται ουτε απο το τηλεφωνο με μια συνομιλια 5-10 λεπτων, αλλα ουτε και με μια παρεμβαση 40-45 λεπτων. Θελεις σοβαρη και συστηματικη δουλεια!!!! Και συνεργασια!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #64 στις: Νοέμβριος 27, 2023, 11:29:58 μμ »

[...]

Σαφως και θελει δουλεια με ολους, με ολη την ταξη, με το «προβληματικο» παιδια (σε απειρα εισαγωγικα), με τα μη «προβληματικα» παιδια (επισης σε απειρα εισαγωγικα), με τους γονεις ολων κλπ. Σαφως επισης ειναι κατι που δεν γινεται ουτε απο το τηλεφωνο με μια συνομιλια 5-10 λεπτων, αλλα ουτε και με μια παρεμβαση 40-45 λεπτων. Θελεις σοβαρη και συστηματικη δουλεια!!!! Και συνεργασια!

Συμφωνώ! Για αυτό τον λόγο έρχεται και ο ψυχολόγος μία φορά την εβδομάδα στο σχολείο, ώστε να μπορέσει να παρακολουθήσει συστηματικά τα παιδιά που έχει αναλάβει και να δουλέψει σε βάθος χρόνου μαζί τους.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #65 στις: Νοέμβριος 28, 2023, 05:59:36 πμ »
Στο ερώτημά μου δεν απαντάτε. Αν το σχολείο έχει πολιτική μη ανοχής στη φασαρία και δρν αποθαρρύνει τις ωριαίες κλπ, ένας μαθητής που τον έχει αναλάβει ο ψυχολογία θα μπορεί να παίρνει ωριαίες και να γίνεται κ το συμβούλιο τμήματος για τα περαιτέρω ή θα σου λέει ο ψυχολόγος τα αντιθετα;

Αν εχεις παιδιά που τραμπουκίζουν, θα τιμωρούνται ή θα κάθεται ο ψυχολόγος να αναλύει και να σου λέει ότι πρέπει να φροντίσεις και τον θύτη κλπ κλπ;

Για να τα ρωτάω σημαίνει ότι έχω συγκεκριμένες περιπτώσεις στο μυαλό μου. Στο σχολείο μου κάνουν σαν τρελοί όλοι να είχαμε ψυχολόγο, λες και θα πατούσε ένα κουμπί να τους κάνει όλους αρνάκια. Εγω έχω σοβαρές επιφυλάξεις και πραγματικά φοβάμαι πολύ μην έρθει κάποιος και μας γυρίσει βήματα πίσω.

Τώρα θυμήθηκα άλλο παλαβό που μας έχει πει ψυχολόγος. Ότι πρέπει τα ησυχα πσιδια να διαμαρτύρονται όταν κάποιος κάνει φασαρία και τιυς ενοχλεί. Και κερατάς και δαρμένος δηλαδη. Φοβερή μετακύλιση ευθυνών σε ανήλικα. Έρχεται το παιδάκι το ήσυχο το προσεγμένο από το σπίτι του, δεν φτάνει που του στερεί κάποιος το δικαίωμα στη μάθηση και του καταστρέφει τις σχολικές αναμνήσεις, θα πρέπει και να βγάλει και το φίδι απ την τρύπα. Λες και το κάθε κακομαθημένο που δεν υπολογίζει τον ενήλικα καθηγητη, θα υπολογίσει τον συμμαθητή του που απέχει έτη φωτός.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #66 στις: Νοέμβριος 28, 2023, 07:52:10 πμ »
Τώρα θυμήθηκα άλλο παλαβό που μας έχει πει ψυχολόγος. Ότι πρέπει τα ησυχα πσιδια να διαμαρτύρονται όταν κάποιος κάνει φασαρία και τιυς ενοχλεί. Και κερατάς και δαρμένος δηλαδη. Φοβερή μετακύλιση ευθυνών σε ανήλικα. Έρχεται το παιδάκι το ήσυχο το προσεγμένο από το σπίτι του, δεν φτάνει που του στερεί κάποιος το δικαίωμα στη μάθηση και του καταστρέφει τις σχολικές αναμνήσεις, θα πρέπει και να βγάλει και το φίδι απ την τρύπα. Λες και το κάθε κακομαθημένο που δεν υπολογίζει τον ενήλικα καθηγητη, θα υπολογίσει τον συμμαθητή του που απέχει έτη φωτός.

Εδώ είναι το πρόβλημα. Δεν είναι καθόλου παλαβό αυτό που σας είπε, είναι απόλυτα σωστό και πάρα, μα πάρα πολύ αποτελεσματικό. Οι ανεπιθύμητες συμπεριφορές, μέσα και έξω από την τάξη, πρέπει να αποθαρρύνονται από όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας. Τι θα πρέπει να κάνουν δηλαδή; Να κάθονται σαν προβατάκια, να περιμένουν από κάποιο καθηγητή να τους λύσει το πρόβλημα και μετά να εκλέγουν τους φασαριόζους στο 15μελές; Εννοείται και ότι τα παιδιά ως σύνολο έχουν μεγαλύτερη δύναμη από τον ενήλικα καθηγητή σε τέτοια θέματα. Η ομάδα συνομηλίκων θεωρείται πλέον πολύ σημαντικός παράγοντας για τη διαμόρφωση της συμπεριφοράς παιδιών, ειδικά των εφήβων και έχει φοβερή δύναμη. Και καλό θα είναι να το ξέρουν αυτό τα παιδιά, για να μπορούν να προφυλαχθούν 4-5 χρόνια μετά που θα είναι ενήλικες.

Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι πρόκειται για μετακύλιση ευθυνών. Ο καθένας από το δικό του μετερίζι κάνει αυτό που μπορεί -όχι παραπάνω- και με τη συνεννόηση και τη συνεργασία όλων σιγά σιγά λύνεται το πρόβλημα. Σε εμάς έχει δουλέψει εξαιρετικά σε περίπτωση κλοπών σε τμήμα. Το έλυσαν μόνα τους τα παιδιά -α' γυμνασίου τώρα- με την ψυχολόγο, εμείς δεν ανακατευτήκαμε καθόλου και δεν μάθαμε πότε επίσημα ποιο παιδί το έκανε. Δεν υπήρξε τιμωρία, οι κλοπές σταμάτησαν και το παιδί ενσωματώθηκε στο τμήμα ενώ πριν ήταν περιθωριοποιημένο. Δεν είναι μωρά, καταλαβαίνουν πολύ καλά τι γίνεται και είναι πολύ καλό να ξέρουν ότι και σε αυτή την ηλικία μπορούν με μικρές πράξεις να βελτιώσουν τις συνθήκες γύρω τους.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #67 στις: Νοέμβριος 28, 2023, 08:38:24 πμ »
Συγγνώμη, αφήσατε άνθρωπο μη εκπαιδευτικό να λύσει συμπεριφορά που κανονικά είναι παράνομη πράξη; Και το δέχτηκαν αυτό οι γονείς των θυμάτων;

Η σχολική κοινότητα πρέπει να απομονώνει  τις ανεπιθύμητες συμπεριφορές ώστε να καταλάβουν αυτοί που τα κάνουν ότι δεν είναι ανεκτά. Δεν είμαστε προνήπιο που μαθαίνουν τιυς κανόνες. Το σχολείο οφείλει να προστατεύει τα παιδιά. Δεν μπορείς να περιμένεις από ένα 13χρονο να βάλει στην θέση του έναν συμμαθητή που έρχεται στο σχολείο με μαχαίρι και απειλεί τιυς καθηγητές ότι θα τους κάψει το αυτοκίνητο.

Το σχολείο ως κοινωνικός θεσμός είναι δυστυχώς η μόνη ελπίδα να ενταχθούν στην κοινωνία τα παιδιά που οι γονείς τα έχουν παρατήσει. Είναι δουλειά μας να τα κρατήσουμε όσο μπορούμε ώστε να μην καταλήξουν αλλού, με την ελπίδα ότι αν ωριμάσουν θα βρουν έναν δρόμο και θα ενταχθούν στην κοινωνία. Αυτό όμως γίνεται εις βάρος των υπολοίπων παιδιών που αναγκάζονται να υφίστανται τη συνύπαρξη με άτομα που στοκ
αληθινό κόσμο δεν θα ξαναδούν μπροστά τους. Ε δεν θα τους πετάξουμε και το μπαλάκι. Εμείς διαλέξαμε τη δουλειά. Τα παιδιά δεν φταίνε που πάνε σχολείο όμως.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #68 στις: Νοέμβριος 28, 2023, 09:03:20 πμ »
Συγγνώμη, αφήσατε άνθρωπο μη εκπαιδευτικό να λύσει συμπεριφορά που κανονικά είναι παράνομη πράξη; Και το δέχτηκαν αυτό οι γονείς των θυμάτων;

Η σχολική κοινότητα πρέπει να απομονώνει  τις ανεπιθύμητες συμπεριφορές ώστε να καταλάβουν αυτοί που τα κάνουν ότι δεν είναι ανεκτά. Δεν είμαστε προνήπιο που μαθαίνουν τιυς κανόνες. Το σχολείο οφείλει να προστατεύει τα παιδιά. Δεν μπορείς να περιμένεις από ένα 13χρονο να βάλει στην θέση του έναν συμμαθητή που έρχεται στο σχολείο με μαχαίρι και απειλεί τιυς καθηγητές ότι θα τους κάψει το αυτοκίνητο.

Το σχολείο ως κοινωνικός θεσμός είναι δυστυχώς η μόνη ελπίδα να ενταχθούν στην κοινωνία τα παιδιά που οι γονείς τα έχουν παρατήσει. Είναι δουλειά μας να τα κρατήσουμε όσο μπορούμε ώστε να μην καταλήξουν αλλού, με την ελπίδα ότι αν ωριμάσουν θα βρουν έναν δρόμο και θα ενταχθούν στην κοινωνία. Αυτό όμως γίνεται εις βάρος των υπολοίπων παιδιών που αναγκάζονται να υφίστανται τη συνύπαρξη με άτομα που στοκ
αληθινό κόσμο δεν θα ξαναδούν μπροστά τους. Ε δεν θα τους πετάξουμε και το μπαλάκι. Εμείς διαλέξαμε τη δουλειά. Τα παιδιά δεν φταίνε που πάνε σχολείο όμως.

Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί που δουλεύουν στα σχολεία είναι εκπαιδευτικοί.

Και για πες μας δηλαδή, τι ήθελες να κάνουμε; Να φέρουμε την αστυνομία γιατί κάποιος κλέβει λιπγκλος και αυτοκόλλητα; Φυσικά και το δέχτηκαν οι γονείς των "θυμάτων" και μάλιστα έπρεπε να συνεργαστούν, γιατί τα "θύματα" -που εσύ τα βλέπεις αθώα- ασκούσαν φοβερό bullying στο παιδάκι που τελικά άρχισε να κλέβει μικροπράγματα. Αλλά επειδή ήταν "φροντισμένα" παιδιά, οι δικές μας προκαταλήψεις δεν μας άφηναν να το δούμε. Νομίζω όμως ότι θα σου πάρει καιρό να καταλάβεις ότι τις περισσότερες φορές ένα παιδί είναι ταυτόχρονα θύμα και θύτης. Όπως και οι ενήλικες.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι είσαι κάνεις τρομερά λογικά άλματα και ότι δεν ακούς. Έχεις προαποφασίσει ότι οι ψυχολόγοι στα σχολεία δεν θα έχουν αποτέλεσμα, οπότε ό,τι και να σου πει κάποιος, δεν πρόκειται να κάνεις ούτε μισό βήμα πίσω. Και δεν σου λέω ότι θα έχουν 100% αποτέλεσμα ή ότι θα μας λύσουν όλα τα προβλήματα. Λέω ότι μπορούν να βοηθήσουν με την προϋπόθεση ότι έχουν στήριξη από το σχολείο.

Ελπίζω να με συγχωρήσεις, αλλά θεωρώ ότι δεν έχει νόημα πλέον η συζήτηση, οπότε θα σταματήσω εδώ.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
« Απάντηση #69 στις: Νοέμβριος 28, 2023, 09:51:30 πμ »
Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί που δουλεύουν στα σχολεία είναι εκπαιδευτικοί.

Και για πες μας δηλαδή, τι ήθελες να κάνουμε; Να φέρουμε την αστυνομία γιατί κάποιος κλέβει λιπγκλος και αυτοκόλλητα; Φυσικά και το δέχτηκαν οι γονείς των "θυμάτων" και μάλιστα έπρεπε να συνεργαστούν, γιατί τα "θύματα" -που εσύ τα βλέπεις αθώα- ασκούσαν φοβερό bullying στο παιδάκι που τελικά άρχισε να κλέβει μικροπράγματα. Αλλά επειδή ήταν "φροντισμένα" παιδιά, οι δικές μας προκαταλήψεις δεν μας άφηναν να το δούμε. Νομίζω όμως ότι θα σου πάρει καιρό να καταλάβεις ότι τις περισσότερες φορές ένα παιδί είναι ταυτόχρονα θύμα και θύτης. Όπως και οι ενήλικες.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι είσαι κάνεις τρομερά λογικά άλματα και ότι δεν ακούς. Έχεις προαποφασίσει ότι οι ψυχολόγοι στα σχολεία δεν θα έχουν αποτέλεσμα, οπότε ό,τι και να σου πει κάποιος, δεν πρόκειται να κάνεις ούτε μισό βήμα πίσω. Και δεν σου λέω ότι θα έχουν 100% αποτέλεσμα ή ότι θα μας λύσουν όλα τα προβλήματα. Λέω ότι μπορούν να βοηθήσουν με την προϋπόθεση ότι έχουν στήριξη από το σχολείο.

Ελπίζω να με συγχωρήσεις, αλλά θεωρώ ότι δεν έχει νόημα πλέον η συζήτηση, οπότε θα σταματήσω εδώ.


Παλι θα συμφωνησω μαζι σου!

Το «προβληματικο» παιδι (παλι λεω οτι το βαζω σε απειρα εισαγωγικα) πρεπει να αντιμετωπιστει ΚΑΙ αυτο. Και να αντιμετωπιστει με το σωστο τροπο. Δεν λεω σε καμια περιπτωση να μην υποστει κυρωσεις. Φυσικα και θα υπαρχουν κυρωσεις για μια μη επιθυμητη πραξη. Ομως, πολλες φορες οι κυρωσεις λειτπυργοθν αντιθετα, καιως προσφεροθν κατι το επιθυμητο (πχ αποφυγη του μαθηματος) και στα 14,15,16 χ**** αν επαναλαβει την ταξη απο απουσιες (μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας). Αρα, μαζι με τις κυρωσεις χρειαζεται και η παρεμβαση!
Οσο για τα «καλα» παιδια (παλι σε εισαγωγικα) φυσικα και πρεπει να μαθουν να υψωνουν το αναστημα τους και να διαμαρτυτονται! Πρεπει να μαθουν πως θα γινουν ενηλικες που δεν καθονται στη γωνιτσα τους, αλλα διεκδικουν το δικιο τους!

Α! Και οι ψυχολογοι και οι ΚΛ εννοειται οτι ειναι μελη της σχολικης κοινοτητας και εχουν δικαιωμα (ισως και μεγαλυτερο λογω ειδικοτητας) να κανουν παρεμβασεις σε ατομικο και συλλογικο επιπεδο, και ας γινει μια ωρα λιγοτερη αρχαια ή μαθηματικα! (Εκτος αν θεωρουμε οτι στα σχολεια πρεπει να ειναι μονο δασκαλοι, κανενας αλλο, και μετα να διαμαρτυρομαστε οτι μας δινουν πολλους ρολους που δεν εχουν σχεση με το αντικείμενο μας! Ουπς!)

Αν ομως η Εσπερος δεν θελει να ακουσει (οπως πολλες φορες), δεν προκειται να ακουσει και να αλλαξει γνωμη ή εστω να σκεφτει λιγο διαφορετικα! Οποτε και απο μενα κομμενη η περεταίρω συζητηση 
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159811
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 450

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.