0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ ιδανικά θα ήθελα να δικαιωθούν με αυτοδίκαιη πράξη μοπνιμοποίησης όσοι έχουν προσφύγει και έχουν διοριστεί μέχρι και το 2021. Όσοι δεν έχουη προσφύγει προαφανώς δεν θίγονται άμεσα αυτή τη στιγμή.
Άτομα που αξιολογούν καθημερινά τους μαθητές τους... Φοβούνται την αξιολόγηση και κοιτάνε πως θα την σκαπουλάρουν...Λυπηρότατο...
Στα αλήθεια με 20 αριθμό μαθητών μέσα στην τάξη και με μαθητές με μόνο πρότυπο το κινητό, πιστεύει κανείς ότι η αξιολόγηση 2 φορές σε δύο σχέδια διδασκαλίας, θα οδηγήσει τα πράγματα σε βελτίωση;
Από όσο γνωρίζω, οι προσφυγές νεοδιόριστων κατά της μη μονιμοποίησης αφορούν συγκεκριμένες περιπτώσεις.α) όσους χορηγήθηκε διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης από τις οικείες διευθύνσεις αλλά στη συνέχεια ανακλήθηκε (αφορά κάποιους νεοδιόριστους του 2020).β) όσοι διορίστηκαν/υπηρετούν σε τμήματα ένταξης, (με σκεπτικό που αφορά τις διαδικασίες αξιολόγησης και το καθηκοντολόγιο, μην με ρωτάτε περισσότερα επ' αυτού, δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία)γ) όσοι προσέφυγαν εντός 60 ημερών από την παρέλευση της διετίας (κυρίως αφορά νεοδιόριστους του 2021 κι έπειτα καθότι οι περισσότεροι του 2020 χάσαμε την προθεσμία). Μάλιστα το βατερλώ ήταν διπλό γιατί χάθηκε ακόμα και το δικαίωμα προσφυγής κατά της υ.α. της επιμόρφωσης.Επομένως, δε σημαίνει ότι όλοι όσοι δεν προσέφυγαν, δεν θίγονται ή δέχονται την αξιολόγηση.
Κλαίω!https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/443824_ypoyrgeio-paideias-dorean-aperioristos-hronos-omilias-stoys-symboyloysΗ ΕΛΜΕ Κέρκυρας συμπαραστέκεται στον δύσκολο αγώνα που δίνουν το τελευταίο διάστημα οι «αξιολογητές», οι οποίοι με κάθε τρόπο προσπαθούν να επιτελέσουν το… καθήκον (!) τους.Οι αξιολογητές, οι οποίοι ξυπνάνε αχάραγα για αποφύγουν τις ΕΛΜΕ και τους Συλλόγους Διδασκόντων, που αναγκάζονται να αποστηθίζουν τα προγράμματα των σχολείων ώστε να αποφεύγουν τις ώρες που μπορεί να βρεθούν αντιμέτωποι με την αντίδραση των συναδέλφων. Αυτοί που αναγκάστηκαν, μετά από χρόνια, να ξαναμπούν έστω και για ελάχιστες ώρες στις σχολικές τάξεις, που είναι αναγκασμένοι να αποστηθίζουν τις οδηγίες εκφοβισμού του Υπουργείου και έρχονται ως σωτήρες τάζοντας μονιμοποίηση ή θετική αξιολόγηση.Αυτοί οι αξιολογητές, που βγάζουν φωτογραφίες μέσα στην τάξη με τα παιδιά και τους αξιολογούμενους, για να αποτυπωθεί το θεάρεστο έργο τους.Απαιτούμε άμεσα από το Υπουργείο:·Δωρεάν απεριόριστα δεδομένα ώστε να μπορούν να βρίσκουν στο Google Maps τα σχολεία που δεν γνώριζαν καν την ύπαρξη τους ·Δωρεάν απεριόριστο χρόνο ομιλίας ώστε να μπορούν όλο το 24ωρο να επικοινωνούν με τους «αξιολογούμενους» ·«Επίδομα καφετέριας» για τις συναντήσεις που αναγκάζονται να κάνουν στα κρυφά, εκτός σχολικής μονάδας με τους «αξιολογούμενους» Τα όποια έξοδα προκύψουν για συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη λόγω των αλλεπάλληλων απορρίψεων από την πλειονότητα των συναδέλφων, θα καλυφθούν από την ΕΛΜΕ.
Τελείως πρόχειρα, το αναφέρει δικηγορικό γραφείο σε ανακοίνωσή του προς κάθε ενδιαφερόμενο, σε προηγούμενο μήνυμά μου.Εσύ τι λες, να διώχνουν υποψήφιους πελάτες; Υ.γ. αν έχεις βρει νεοδιόριστο του 2020 που να έχει προσφύγει μετά τον Οκτώβριο του 2022, και φυσικά χωρίς να ανήκει στις κατηγορίες α και β, να μου τον πεις για να συμμετάσχω κι εγώ.