0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διαβάζω τόσες μέρες τα posts και λυπάμαι πολύ! Να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα λοιπόν.. Τραγικοί!Το θέμα, συνάδελφοι (γιατί συνάδελφοι είμαστε όλοι), είναι πόσοι χρειάζονται από κάθε ειδικότητα. Οι φιλόλογοι, οι φυσικοί, οι μαθηματικοί και άλλοι πολλοί ακολούθησαν το συγκεκριμένο επάγγελμα γνωρίζοντας τις δυσκολίες. Δε μας υποχρέωσε κανείς να τριγυρνάμε ανά την Ελλάδα μαζεύοντας μόρια, ούτε να αφήσουμε πίσω οικογένειες, ούτε η ηλικία παίζει ρόλο. Επιλογές είναι όλα στη ζωή.Ως αναπληρώτρια ΠΕ70, έχω υποστεί όλες τις αδικίες της τελευταίας δεκαετίας. Δεν μπορώ να διαβάζω, λοιπόν, οτι οι δάσκαλοι παίρνουν πάντα τη μερίδα του λέοντος κι οτι τώρα ήρθε η ώρα των ειδικοτήτων. Εσείς που το υποστηρίζετε, αναρωτηθήκατε γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί οι δάσκαλοι παίρνουν συνήθως το 30% περίπου των διορισμών; Η απάντηση είναι η εξής μια βασική: Σχολείο χωρίς δάσκαλο δε λειτουργεί! Αυτό ισχύει κυρίως για τα ολιγοθέσια (δεν υπάρχουν μόνο τα πολυθέσια στις πόλεις και τα υπόλοιπα στον Καιάδα..). Επίσης, χρειάζεται 1 δάσκαλος για κάθε τμήμα και μία ειδικότητα για π.χ. 12 τμήματα. Λογικό δεν είναι, λοιπόν, να χρειάζονται περισσότεροι δάσκαλοι;Και για να μην παρεξηγηθώ.. Θεωρώ όλες τις ειδικότητες ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ από 1η Σεπτέμβρη μέχρι και στο τελευταίο μονοθέσιο στην άκρη θεού. Έχω βρεθεί σε 3θέσιο χωρίς θεατρολόγο, μουσικό και εικαστικό γιατί πολύ απλά ΄΄εδώ δε στέλνουν ποτέ αυτές τις ειδικότητες΄΄. Πόσο λυπηρό αυτό για τους μαθητές μας! Δυστυχώς, όμως, δεν είμαστε εμείς αυτοί που αποφασίζουν και είμαστε απλώς αριθμοί που ΄΄δεσμεύουμε΄΄ Χ ποσό κάθε σχολικό έτος. Κάποιοι μάλιστα τους κοστίζουμε και πολλά (μεταπτυχιακό, παιδιά, μεγάλο ΜΚ λόγω προϋπηρεσίας). Θα κοιτάξουν να κόψουν απ' όπου μπορούν.Την επόμενη φορά που θα σχολιάσεις κατά κάποιας ειδικότητας, συνάδελφε,σκέψου το δικό σου παιδί χωρίς δάσκαλο για 3-4 μήνες (πάει η μισή χρονιά) ή όπως έγραψα παραπάνω χωρίς μουσικό, θεατρολόγο και εικαστικό επί 6 χρόνια.
Συμφωνούμε trust! Το post στοχεύει στο αλληλοφάγωμα, ενώ δε φταίει κανείς μας.
Κανένα πρόβλημα δεν έχω ούτε με την κατσίκα του γείτονα ούτε με το πόσοι δάσκαλοι διορίζονται. Ούτε γνωρίζω λεπτομέρειες του κλάδου. Ενοχλούν όμως οι ανακοινώσεις με βαρυγδουπες λέξεις και απαιτήσεις που όπως είπαν όσοι ασχολούνται με τα επιμέρους στοιχεία είναι και ανεδαφικές. Δηλαδή αν βγουν οι μαθηματικοί με 450 οργανικά κενά (πραγματικά) και λένε αν πάρεις Πιερρακάκη κάτω από 850 κάζους μπέλι, πάλι εμεις κλπ, δεν θα είναι γελοίοι;
Όσο γελοίοι είναι αρκετοί κλάδοι που έχουν εφεύρει τα δικά τους. μαξηματικα για να παρουσιάζουν αυξημένα κενά προσθέτοντας δύο και τρεις φορές τα κενά τους ώστε να φτάσουν ένα νούμερο που τους ικανοποιεί.
Δεν είναι σωστό να αφήνεις υπονοούμενα. Πες ξεκάθαρα σε ποιους κλάδους αναφέρεσαι. Τα οργανικά κενά όλων βγαίνουν αυτόματα από τον αλγόριθμο των 20 ωρών. Μόνο οι ΠΕ70 και οι ΠΕ60 έχετε οργανικότητα και λειτουργικότητα.Αφού δέχεσαι ότι κάποιοι διπλασιάζουν ή τριπλασιάζουν τα οργανικά τους κενά, μήπως έφτασε ο καιρός να υπολογίζονται σε όλους τα οργανικά κενά με τον ίδιο τρόπο; Διαφάνεια!