0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάντα προηγείται στην κάλυψη ωραρίου αυτός που έχει περισσότερα μόρια τοποθέτησης, είτε είναι αναπληρωτής, είτε μόνιμος!
Αυτό σε ποιο ΦΕΚ το λέει;
Καλημέρα! Έχω τις εξής ερωτήσεις:1) Έστω σε ένα σχολείο τοποθετήθηκαν 2 αναπληρωτές της ίδιας ειδικότητας στην Α φάση αναπληρωτών. Ποιος προηγείται στην επιλογή αναθέσεων;2) Έστω σε ένα σχολείο τοποθετήθηκαν οριστικά μαζί 2 μόνιμοι εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας; Ποιος προηγείται στην κάλυψη ωραρίου;
2) Έστω σε ένα σχολείο τοποθετήθηκαν οριστικά μαζί 2 μόνιμοι εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας; Ποιος προηγείται στην κάλυψη ωραρίου;
1) Έστω σε ένα σχολείο τοποθετήθηκαν 2 αναπληρωτές της ίδιας ειδικότητας στην Α φάση αναπληρωτών. Ποιος προηγείται στην επιλογή αναθέσεων;
Και μεταξύ των μονίμων φιλολόγων μπορεί να δημιουργηθεί θέμα. Δηλαδή, διαλέγουν οι αρχαιότεροι κ αφήνουν τα περισσεύματα στους νεώτερους, χωρίς συζήτηση ή γίνεται μια κατανομή για τα μάτια του κόσμου, υπέρ των προτιμήσεων του αρχαιοτερου. Πάντως, αρκετοι αναπληρωτές/τριες πλέον έρχονται στον σύλλογο με τσαμπουκα κ απαιτούν συγκεκριμένα αντικείμενα, no matter what ( έχει τύχει να πούνε ως δικαιολογία ότι δε θέλουν δύσκολα αντικείμενα γιατί έχουν τα ιδιαίτερα τους το απόγευμα ) ή καλούν στη διεύθυνση κ ζητάνε μόνο γυμνάσια, ασχέτως κενών (το έχω ακούσει κ αυτό). Τέλος, μπορεί να συμβεί ένας αναπληρωτής/τρία να έχει μεγαλύτερη εμπειρία από τον/ την μόνιμο/η. Το λογικό είναι να υπάρχει συζήτηση μεταξύ των εκπαιδευτικών, σεβασμός κ αλληλοκατανόηση.
Συναδέλφισσα tiel, πως να πάρει ο δντής κατεύθυνση στη Γ όπου μπορεί να έχει υπέρβαση ωραρίου με το 6ωρο;Επίσης, ξέρεις πόσες φορές αναγκάζεται να φύγει από το μάθημα για κάποιο επείγον θέμα (έστω για 10-15 λεπτά). Τα παιδάκια της κατεύθυνσης τι φταίνε;
Έχω ακούσει (και κάπου συμφωνώ με αυτό) πτυχιούχοι του Ιστορικού/Αρχαιολογικού να θέλουν Ιστορίες αντί για Νέα/Αρχαία. Αν βέβαια μπούνε και οι ξενόγλωσσοι στη μοιρασιά (μπορεί να) έχουμε μαλλιοτραβήγματα!
Εάν έχει ωράριο 10 ώρες, μια χαρά μπορεί. Επίσης, υπάρχει κ η β κατεύθυνση. Αλλά δε στέκομαι στην κατεύθυνση, αλλά στο ότι γενικά, υπάρχει μια τάση στους διευθυντές/ντριες να αποφεύγουν το μάθημα. Και ναι, όντως μπορεί να προκύψει κάτι κ να καθυστερήσει αλλά όταν αυτό γίνεται κανόνας, κ καταλήγει να μπαίνει για μάθημα ένα 5λεπτο, τότε μάλλον κάτι λάθος γίνεται.