*

Αποστολέας Θέμα: Προτεραιότητα στην ανάθεση - Άτομα της ίδιας ειδικότητας που τοποθετήθηκαν μαζί  (Αναγνώστηκε 8495 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 708
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Καλημέρα! Έχω τις εξής ερωτήσεις:

1) Έστω σε ένα σχολείο τοποθετήθηκαν 2 αναπληρωτές της ίδιας ειδικότητας στην Α φάση αναπληρωτών. Ποιος προηγείται στην επιλογή αναθέσεων;

2) Έστω σε ένα σχολείο τοποθετήθηκαν οριστικά μαζί 2 μόνιμοι εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας; Ποιος προηγείται στην κάλυψη ωραρίου;



Το μόνο που βρίσκω, αλλά δε φτάνει για να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματά μου είναι το εξής, από τα ΦΕΚ των αναθέσεων:

« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 07, 2024, 09:45:31 am από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Συνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11604
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Πάντα προηγείται στην κάλυψη ωραρίου αυτός που έχει περισσότερα μόρια τοποθέτησης, είτε είναι αναπληρωτής, είτε μόνιμος!

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 708
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Πάντα προηγείται στην κάλυψη ωραρίου αυτός που έχει περισσότερα μόρια τοποθέτησης, είτε είναι αναπληρωτής, είτε μόνιμος!

Αυτό σε ποιο ΦΕΚ το λέει;

Συνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11604
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Αυτό σε ποιο ΦΕΚ το λέει;
Το έχω διαβάσει, αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς πού το λέει. Είμαι σίγουρος ότι ο g.t θα σου απαντήσει, οπότε δεν υπάρχει λόγος να το ψάχνω!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Καλημέρα! Έχω τις εξής ερωτήσεις:

1) Έστω σε ένα σχολείο τοποθετήθηκαν 2 αναπληρωτές της ίδιας ειδικότητας στην Α φάση αναπληρωτών. Ποιος προηγείται στην επιλογή αναθέσεων;

2) Έστω σε ένα σχολείο τοποθετήθηκαν οριστικά μαζί 2 μόνιμοι εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας; Ποιος προηγείται στην κάλυψη ωραρίου;

Εισαι μεγαλη φατσα.. Εμφανιζεσαι σποραδικά πετωντας ένα ερωτημα  νομοθεσίας που -συνηθως- αποτελει (κατά τη γνωμη μου)  κενο νομοθεσίας, γεγονος που  σημαινει προφανως ότι κινεισαι  ευστοχα στην αναζητηση της όποιας εκπαιδευτικης νομοθεσίας (σαν ενας άλλος kapoioskapoukapote που κι αυτος στεκεται σε παρόμοια  «θολα» ζητηματα),  και μετα εξαφανίζεσαι αφηνοντας πισω σου αναταραχη..
Το ζητημα που θετεις, από οσα γνωριζω και εχω ακουσει στα πλαισια της  διευθυνσης της περιοχής μου, αποτελει ΑΛΛΗ ΜΙΑ γκρίζα ζωνη της κειμενης νομοθεσιας και δε γνωριζω καποιο σχετικο εγγραφο, ΥΑ ή νομο που να το ρυθμιζει, παρα μονο τις σχετικες συζητησεις/προβληματισμους  καποιων αιρετων και μελων πυσδε (ΚΑΙ) για αυτο το ζητημα και το οποιο είναι ένα διαχρονικο αγκαθι στη διαχειριση/διευθετηση των λειτουργικων τοποθετησεων.
Πριν όμως θα σου πω σχετικα με το

Αυτό σε ποιο ΦΕΚ το λέει;
ότι εφοσον εχεις ασχοληθει, όπως διαφαινεται,  συστηματικα με την εκπαιδευτικη νομοθεσια θα πρεπει να χεις καταλαβει ότι υπαρχει ένδοια ΦΕκ στο τοπιο αυτης της νομοθεσιας.
Προσωπικα όταν ψαχνω ένα ζητημα μου αρκει απλα να βρω ένα σχετικο έγγραφο, εστω με υπογραφη προισταμενου διευθυνσης (που ουτε αυτό είναι βεβαιο ότι θα υπαρχει όπως πχ στη συγκεκριμενη περίπτωση) και όταν τυχει και πεσω πανω σε καποιο φεκ αναφωνω "γουάουου".
Ως προς τα ερωτηματα που εθεσες κατά τη γνωμη μου νομιζω πως εχει δικιο ο lasid που- με το παντα  μειλιχιο και χωρις στειρους εγωισμους υφος του-  λεει ότι
Πάντα προηγείται στην κάλυψη ωραρίου αυτός που έχει περισσότερα μόρια τοποθέτησης, είτε είναι αναπληρωτής, είτε μόνιμος!
Ειδικοτερα και σε σχεση με το


2) Έστω σε ένα σχολείο τοποθετήθηκαν οριστικά μαζί 2 μόνιμοι εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας; Ποιος προηγείται στην κάλυψη ωραρίου;
όχι μονο δεν υπαρχει -εκτος αν διαφευγει σε μενα και σε καποιους  αλλους αρμοδιους- καποιο σχετικο φεκ, αλλα ουτε καν  ένα απλο εγγραφο που να λεει ποιος προηγειται στην περιπτωση  αυτη και ως εκ τουτου όταν τιθεται στο πυσδε (τουλαχιστον από αυτά που εχω δει σε αυτό που υπηρετω) ένα τετοιο ζητημα γινεται της διασταλτικοτητας το καγκελο.

Πιο συγκεκριμενα όταν τοποθετουνται πχ από βελτιωση   ή οριστικη τοποθετηση  το ιδιο σχολ ετος  δυο εκπκοι και με την εναρξη του νεου  σχολ ετους υπαρχει ένα πλεονασμα ωραριου (εστω και κατά μία ωρα) δηλ λειτουργικη υπεραριθμια ( μιας και  όπως λεει το αρ 14 παρ 9 του πδ 50 λειτουργικα υπεραριθμος είναι  οποιος δε συμπληρωνει το ωραριο του στην οργανικη του θεση), τιθεται το ζητημα  ποιος θα διατεθει για συμπληρωση στην περιπτωση που κανεις απο τους δυο δεν εχει υποβαλλει δηλωση συμπληρωσης σε αλλο σχολειο.

Καταρχας, ανεξαρτητως αν ο ενας τοποθετηθηκε απριλιο του χ σχολ ετους (πχ στη β φαση)  και ο άλλος μαιο του χ (πχ στα εναπομειναντα) , θεωρειται ότι τοποθετηθηκαν ταυτοχρονα εφοσον η τοποθετηση εγινε εντος του ιδιου σχολ ετους. Κι αυτό γιατι το πυσδε στην περιπτωση αυτή εφαρμοζει διασταλτικα-ελλειψει καποιας σχετικης νομοθεσιας-  το πδ 50  {και λεω διασταλτικα γιατι το εν λογω αρθρο αναφερεται σε οργανικες υπεραριθμιες και όχι σε λειτουργικες).
Στη συνεχεια το πυσδε, εφαρμοζοντας επιπρόσθετη διασταλτικοτητα, θεωρει ότι στη συγκεκριμενη λειτουργικη υπεραριθμια θα αποχωρησει αυτος με τα λιγοτερα μορια μεταθεσης, όπως δηλ γινεται και στις οργανικες υπεραριθμιες (αρ 14 πδ 50/96).
Σε σχεση με το


1) Έστω σε ένα σχολείο τοποθετήθηκαν 2 αναπληρωτές της ίδιας ειδικότητας στην Α φάση αναπληρωτών. Ποιος προηγείται στην επιλογή αναθέσεων;


το πυσδε, λαμβανοντας υποψη την 104627/γδ5,
τοποθετει αναπληρωτες σε ένα σχολείο με βαση  τη σειρά κατάταξής τους στους αξιολογικούς πίνακες του Α.Σ.Ε.Π. Αν λιγες μερες πιο μετα διαπιστωθει ότι ενας απο τους αναπληρωτες  περισσευει τελικα για καποιες ωρες, θα αποχωρησει (για αυτές τις ωρες), αυτος που τοποθετηθηκε τελευταιος δηλ οποιος εχει χειροτερη θεση στον πινακα

« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 08, 2024, 12:02:31 am από g.t »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3509
    • Προφίλ
Λοιπόν, στα σχολεία στα οποία πηγαίνω και έχουμε πολλά άτομα της ίδιας ειδικότητας (φιλόλογοι) οι αναθέσεις των αναπληρωτών γίνονται με βάση την φασαρία που τυχόν κάνουν ή δεν κάνουν.... δηλαδή παίρνουν ό,τι αφήσουν οι μόνιμοι....Από κει και πέρα, καθένας το χειρίζεται διαφορετικά, π.χ λέει "δεν ξέρω Αρχαία" ή δεν κάνω Ιστορία, και αν πατήσει πόδι τού περνάει.... Ωραία κατάσταση....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 07, 2024, 11:57:39 pm από erietta »

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1070
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Και μεταξύ των μονίμων φιλολόγων μπορεί να δημιουργηθεί θέμα. Δηλαδή, διαλέγουν οι αρχαιότεροι κ αφήνουν τα περισσεύματα στους νεώτερους, χωρίς συζήτηση ή γίνεται μια κατανομή για τα μάτια του κόσμου, υπέρ των προτιμήσεων του αρχαιοτερου. Πάντως, αρκετοι αναπληρωτές/τριες πλέον έρχονται στον σύλλογο  με τσαμπουκα κ απαιτούν συγκεκριμένα αντικείμενα, no matter what ( έχει τύχει να πούνε ως δικαιολογία ότι δε θέλουν δύσκολα αντικείμενα γιατί έχουν τα ιδιαίτερα τους το απόγευμα ) ή καλούν στη διεύθυνση κ ζητάνε μόνο γυμνάσια, ασχέτως κενών (το έχω ακούσει κ αυτό). Τέλος, μπορεί να συμβεί ένας αναπληρωτής/τρία να έχει μεγαλύτερη εμπειρία από τον/ την μόνιμο/η. Το λογικό είναι να υπάρχει συζήτηση μεταξύ των εκπαιδευτικών, σεβασμός κ αλληλοκατανόηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 08, 2024, 01:22:17 pm από tiel »

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2639
    • Προφίλ
Και μεταξύ των μονίμων φιλολόγων μπορεί να δημιουργηθεί θέμα. Δηλαδή, διαλέγουν οι αρχαιότεροι κ αφήνουν τα περισσεύματα στους νεώτερους, χωρίς συζήτηση ή γίνεται μια κατανομή για τα μάτια του κόσμου, υπέρ των προτιμήσεων του αρχαιοτερου. Πάντως, αρκετοι αναπληρωτές/τριες πλέον έρχονται στον σύλλογο  με τσαμπουκα κ απαιτούν συγκεκριμένα αντικείμενα, no matter what ( έχει τύχει να πούνε ως δικαιολογία ότι δε θέλουν δύσκολα αντικείμενα γιατί έχουν τα ιδιαίτερα τους το απόγευμα ) ή καλούν στη διεύθυνση κ ζητάνε μόνο γυμνάσια, ασχέτως κενών (το έχω ακούσει κ αυτό). Τέλος, μπορεί να συμβεί ένας αναπληρωτής/τρία να έχει μεγαλύτερη εμπειρία από τον/ την μόνιμο/η. Το λογικό είναι να υπάρχει συζήτηση μεταξύ των εκπαιδευτικών, σεβασμός κ αλληλοκατανόηση.

Αυτή τη βλακεία που ακούω οτι κάποιος δεν θέλει δύσκολα αντικείμενα, δεν κάνει πχ αρχαία κτλ κτλ δεν την καταλαβαίνω. Ιδιαίτερα αν πάει κάποιος μετά τις αναθέσεις θα πάρει ότι έχει μείνει (φυσικά συμφωνώ οτι πρέπει να έχει γίνει δίκαια μοιρασιά απο την αρχή και όχι να αφήνουν τη σαβούρα για αυτόν που θα έρθει). Το να λέεω όμως ως φιλόλογος δεν κάνω αρχαία ή το τάδε ή το δείνα (αν μπορεί να βολευτεί καλώς) είναι απαράδεκτο. Πήγαινε σπίτι σου αν είναι.

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1070
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Victor123
Συμφωνώ, από τη στιγμή που δηλώνεις είτε ως αναπληρωτής/τρια είτε ως μόνιμος/η σημαίνει πως αναλαμβάνεις την ευθύνη να διδάξεις τα αντικείμενα του κλάδου σου. Ωστόσο, βλέπω πλέον κ αρκετούς αναπληρωτές να παραιτούνται καθώς δεν τους βολεύει το σχολείο, είναι Λύκειο κ όχι γυμνάσιο κλπ. Κ έχουν πιασει τη θέση κάποιου/ας που έχει πραγματική ανάγκη κ όρεξη να διδάξει.
Επίσης, κάποιοι διευθυντές/τριες διαλέγουν τα πιο εύκολα αντικείμενα κ φορτώνουν στους υπόλοιπους κατευθύνσεις, δύσκολα τμήματα κλπ. Με τη δικαιολογία ότι " έχουν πολλή δουλειά γραφείου", παραλείποντας όμως το γεγονός ότι έχουν συνάμα κ μειωμένο ωραριο.
Ως προς τους φιλολόγους, η αλήθεια είναι ότι τα αντικείμενα είναι πάρα πολλά, διαφορετικά κ πολύ απαιτητικα στο Λύκειο (πανελλαδικές, τράπεζα θεμάτων). Με αποτέλεσμα εάν είσαι σε μικρό σχολείο να φορτωθείς αναγκαστικά με πολλά κ διαφορετικά αντικείμενα διδασκαλίας. Εκεί ειδικά, χρειάζεται μια συνεννόηση κ κατανόηση μεταξύ συναδέλφων.
P.s. Αυτό που ανέφερα πιο πάνω, ότι δηλ. αναπληρώτρια δεν ήθελε να αναλάβει μαθήματα κατεύθυνσης γιατί είχε ιδιαίτερα το απόγευμα, το άκουσα από μαθηματικό πριν κάποια χρόνια. Κ όχι μόνο το έλεγε ανερυθριαστα, αλλά μας έλεγε ότι μετάνιωνε που δεν ήταν σε ΕΠΑΛ, για να είναι πιο ξεκούραστη.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 08, 2024, 06:13:17 pm από tiel »

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Το έχουμε ξαναπεί: προτεραιότητα στην επιλογή μαθημάτων δεν υπάρχει!
Ο σύλλογος αποφασίζει και αν δε μπορεί "επεμβαίνει" ο διευθυντής με τη συνδρομή συμβούλου.
Συνήθως βέβαια επικρατεί η λογική και δε φτάνουμε σε τέτοιες λύσεις.
Φυσικά θα τηρηθεί και η νομοθεσία αναθέσεων και στο τέλος θα πρέπει να καλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερες προσφερόμενες ώρες και οι συνάδελφοι να καλύπτουν το ωράριό τους (εκτός της περίπτωσης που υπάρχει περίσσεια ωραρίου και κρίνεται λειτουργικά υπεράριθμος, εξ ολοκλήρου ή για ώρες, ο τελευταίος τοποθετηθείς ή ο αναπληρωτής/τρια αν υπάρχει)
Έχω ακούσει (και κάπου συμφωνώ με αυτό) πτυχιούχοι του Ιστορικού/Αρχαιολογικού να θέλουν Ιστορίες αντί για Νέα/Αρχαία. Αν βέβαια μπούνε και οι ξενόγλωσσοι στη μοιρασιά (μπορεί να) έχουμε μαλλιοτραβήγματα!

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Συναδέλφισσα tiel, πως να πάρει ο δντής κατεύθυνση στη Γ όπου μπορεί να έχει υπέρβαση ωραρίου με το 6ωρο;
Επίσης, ξέρεις πόσες φορές αναγκάζεται να φύγει από το μάθημα για κάποιο επείγον θέμα (έστω για 10-15 λεπτά). Τα παιδάκια της κατεύθυνσης τι φταίνε;

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1070
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συναδέλφισσα tiel, πως να πάρει ο δντής κατεύθυνση στη Γ όπου μπορεί να έχει υπέρβαση ωραρίου με το 6ωρο;
Επίσης, ξέρεις πόσες φορές αναγκάζεται να φύγει από το μάθημα για κάποιο επείγον θέμα (έστω για 10-15 λεπτά). Τα παιδάκια της κατεύθυνσης τι φταίνε;
Εάν έχει ωράριο 10 ώρες, μια χαρά μπορεί. Επίσης, υπάρχει κ η β κατεύθυνση.  Αλλά δε στέκομαι στην κατεύθυνση, αλλά στο ότι γενικά, υπάρχει μια τάση στους διευθυντές/ντριες να αποφεύγουν το μάθημα. Και ναι, όντως μπορεί να προκύψει κάτι κ να καθυστερήσει αλλά όταν αυτό γίνεται κανόνας, κ καταλήγει να μπαίνει για μάθημα ένα 5λεπτο, τότε μάλλον κάτι λάθος γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1070
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Έχω ακούσει (και κάπου συμφωνώ με αυτό) πτυχιούχοι του Ιστορικού/Αρχαιολογικού να θέλουν Ιστορίες αντί για Νέα/Αρχαία. Αν βέβαια μπούνε και οι ξενόγλωσσοι στη μοιρασιά (μπορεί να) έχουμε μαλλιοτραβήγματα!
Δε γίνεται να κάνεις μάθημα μόνο με ένα αντικείμενο, γιατί έτσι επιβαρύνονται οι υπόλοιποι, πράγμα αντισυναδελφικο.
Επίσης, στο ιστορικό αρχαιολογικό ειδικά τα αρχαία, τα διδάσκεται κάποιος σε κάθε εξάμηνο.  Κ στην τελική, χρειάζεται κ προσωπικό διάβασμα.

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Εάν έχει ωράριο 10 ώρες, μια χαρά μπορεί. Επίσης, υπάρχει κ η β κατεύθυνση.  Αλλά δε στέκομαι στην κατεύθυνση, αλλά στο ότι γενικά, υπάρχει μια τάση στους διευθυντές/ντριες να αποφεύγουν το μάθημα. Και ναι, όντως μπορεί να προκύψει κάτι κ να καθυστερήσει αλλά όταν αυτό γίνεται κανόνας, κ καταλήγει να μπαίνει για μάθημα ένα 5λεπτο, τότε μάλλον κάτι λάθος γίνεται.
10ωρο δντής Λυκείου δε θυμάμαι να υπάρχει. Τέλος πάντων, μπορεί φυσικά να πάρει κάποιο 2ωρο/3ωρο στη

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32784
  • Τελευταία: klou
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178489
  • Σύνολο θεμάτων: 19413
  • Σε σύνδεση σήμερα: 644
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 327
Σύνολο: 338

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.