0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ένας λόγος παραπάνω για να μην πάνε τα παιδιά στα σχολεία. Μπορεί κανείς να γράψει εξετάσεις σε αίθουσες που βράζουν; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αυτή τη στάση του οσιομάρτυρα τη στιγμή που το Υπουργείο μάς έχει διαχρονικά γραμμένους. Προφανώς κ δε μπορεί να είναι πανάκεια το κλείσιμο των σχολείων για τις δυσμενείς συνθήκες κ θα πρέπει εκπαιδευτικοί κ γονείς να διεκδικήσουμε συνθήκες βιώσιμες, αλλά μέχρι να γίνουν πράξη, για ποιον λόγο να μην παραταθούν οι ενδοσχολικες μια δυο μέρες;
Οι πανελλήνιες τελειώνουν 12 γιατί είναι τρίωρες, μπορεί και αργότερα αν αργήσουν τα θέματα, η εκτύπωσή τους κτλ. Αν αντί λοιπόν να βρίσκεστε στο σπίτι σας λόγω καύσωνα και να γράφετε δημοσιεύσεις για το κακό κράτος που σας αναγκάζει να πάτε στη δουλειά όταν έξω έχει ζέστη, ήσασταν επιτηρητές, θα γνωρίζατε τη διάρκεια των πανελληνίων.
Αφού έχουμε καλομάθει όλοι με τα κλιματιστικά. Εμείς μικρά δεν είχαμε κλιματιστικό, με ανεμιστήρες τη βγάζαμε, δεν θεωρούσε κανείς ότι θα πεθάνουμε.
Αλίμονο, και το όχι και τόσο μακρινό 1987 μαζεύανε νεκρούς από θερμοπληξία... τι διαβάζω Θεέ μου, κατά τ άλλα μιλάνε κάποιοι για κοινωνικό "στα@@δισμό"!!
Η ευαισθησία είναι επιλεκτική για παιδιά συγκεκριμένης βαθμίδας όμως. Τα άλλα που γράφουν εξετάσεις είναι μια χαρά. Οι ευπαθείς ομάδες στον καύσωνα έχουν πρόβλημα. Αυτό ειναο γνωστό αλλά είναι άσχετο με τα σχολεία. Τέλος πάντων, οι δάσκαλοι ήταν ευχαριστημένοι που έκλεισαν τα σχολεία, αυτό κρατάμε. Κι απ ο,τι βλεπω θελουμε να κλείνουν και βρέχει, όταν φυσάει, όταν εκρήγνυται ηφαίστειο στη Γροιλανδία, όταν έχει τσουνάμι στον Ειρηνικό, στηνπερίοδο των Μουσώνων, για να είμαστε σίγουροι. Μπράβο στο υπουργείο μας λοιπόν. Έχουμε ένα κράτος που δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια των πολιτών απέναντι στα έντονα καιρικά φαινόμενα και ως μόνη λύση βρίσκει το κλείσιμο, και πανηγυρίζουμε.
Μα δεν υποστήριξε κανεις οτι το κράτος δεν έχει ευθυνες, αλλά να που εν προκειμένω ΔΕΝ μπορεί/ δε θέλει να αλλάξει τα κτίρια ούτε να βάλει ανεμιστηρες κ κλιματισμό! Ούτε λεμε πως θα πρέπει να υπάρχει διαφοροποιημένη αντιμετώπιση των μαθητών διαφορετικής βαθμίδας αφού ζοριζονται κ τα πιτσιρίκια του δημοτικού και οι μαθητές που δίνουν εξετάσεις. Απεναντίας, λέμε ότι οι συνθήκες είναι αβιωτες για όλους/Ες είτε στη δευτεροβάθμια είτε στην πρωτοβάθμια είτε στον ιδιωτικό τομέα λογω της αδιαμφισβήτητης κλιματικής αλλαγής που απ' ο,τι φαίνεται δεν αποδέχεσαι υποβαθμίζοντας την κατάσταση ("Αφού έχουμε καλομάθει όλοι με τα κλιματιστικά. Εμείς μικρά δεν είχαμε κλιματιστικό, με ανεμιστήρες τη βγάζαμε, δεν θεωρούσε κανείς ότι θα πεθάνουμε.")- κ συ αντί αυτού όχι μόνο δεν παραδέχεσαι την επικινδυνότητα αλλά υποτιμάς και τους συναδέλφους αφού λες ουσιαστικά ότι όλο αυτό γινεται για να κάνουν οι δάσκαλοι δυο μέρες παραπάνω διακοπές και κοροϊδεύεις κιολας από πάνω! Ειλικρινά, δεν έχω λόγια!
Οι ευπαθείς ομάδες στον καύσωνα έχουν πρόβλημα. Αυτό εινα γνωστό αλλά είναι άσχετο με τα σχολεία.
Η ευαισθησία είναι επιλεκτική για παιδιά συγκεκριμένης βαθμίδας όμως. Τα άλλα που γράφουν εξετάσεις είναι μια χαρά.
Τέλος πάντων, οι δάσκαλοι ήταν ευχαριστημένοι που έκλεισαν τα σχολεία, αυτό κρατάμε.
Και οι δυσαρεστημένοι ποιοι ήταν, για να το κρατήσουμε κι αυτό; Μήπως κάποιοι γονείς που ειδικά αυτές τις δύο μέρες από όλο το καλοκαίρι δεν ήξεραν πού να αφήσουν τα παιδιά τους; Δεν το θεωρώ ασήμαντο πρόβλημα. Όμως, θα έπρεπε να ενδιαφέρονται και για τις συνθήκες που θα επικρατούσαν εκεί που θα ήταν τα παιδιά τους, να ζητούν έστω κάτι να βελτιωθεί σε επίπεδο υποδομών και όχι απλά να είναι ανοικτά τα σχολεία υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.
Ακριβώς επειδή είμαι εκπαιδευτικός, αναρωτιέμαι για την επαγγελματική συνείδησή μας. Ο γονέας που θέλει το σχολείο κλειστό γιατί έχει καύσωνα, μιλάει εκ του ασφαλούς. έχει σπίτι κλιματιστικό και προφανώς το ανάβει χωρς να υπολογίζει το κόστος του ρεύματος. Άρα δεν μιλάμε για αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού. Και κρίνουμε με τη ματιά του προνομιούχου.