0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλα και πως θα καλυψει 10.000 θεσεις συνολικα. Για να καταλαβω στην εγκυκλιο μεταταξεων ολες αυτες οι θεσεις στη δευτεροβαθμια που ειναι οργανικα κενα ειναι λιγοτερες απο 1000. Δεν θα πρεπει να δωσει και αλλες για να βγουν συνολικα μαζι με πρωτοβαθμια 10.000. Πως θα δωσει αλλες αν δεν ιδρυσει νεες; εχει δηλαδη και αλλες οργανικες που τις κραταει αποκλειστικα για νεους διορισμους και δεν τις εχει βγαλει ακομα; σορυ με τοσες ερωτησεις.
Εγώ έτσι όπως το καταλαβαίνω, πάντως, αν πάει με τα κενά μετατάξεων στη Βθμια Γενική θα αυξηθούν τα κενά αναπληρωτών στη Βθμια Γενική. Αυτοί λένε όμως ότι θέλουν να ρίξουν τους αναπληρωτές.
Αυτό με την έμφαση στη Δευτεροβάθμια που έγινε και καλά πέρσι πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή. Οι 5500 διορισμοι στη Δευτεροβάθμια έγιναν από τον κουβά της Δευτεροβάθμιας που ήταν κονδύλια για την Δευτεροβάθμια. Αντίθετα, πήραν πέρσι όλες τις συνταξιοδοτησεις της Δευτεροβάθμιας και τις έδωσαν σε διορισμούς στην πρωτοβάθμια με αποτέλεσμα φέτος να γίνει χαμός με την έλλειψη αναπληρωτών στη Δευτεροβάθμια. Όταν μετακινείς κονδύλια από τη μια βαθμίδα στην άλλη η έμφαση δεν δίνεται σε αυτόν που χάνει χρήματα αλλά σε αυτόν που κερδίζει. Να περιμένουμε μήπως φέτος μέρος των συνταξιοδοτήσεων της πρωτοβάθμιας να πάει σε διορισμούς στη Δευτεροβάθμια για να ισοφαρισουν τα κονδύλια που της πήραν πέρσι;
Αναπληρωτές δεν υπάρχουν μόνο στη Δευτεροβάθμια. Απλά προσπερνάνε οι περισσότεροι τους χιλιάδες αναπληρωτές στην παράλληλη στήριξη και τους χιλιάδες αναπληρωτές ΕΕΠ-ΕΒΠ. Άρα μείωση αναπληρωτών δεν είναι ανάγκη να προκύψει από διορισμούς στη Δευτεροβάθμια. Καταλαβαίνω ότι άνοιξε η όρεξη της Δευτεροβάθμιας από αυτό που έγινε πέρσι, αλλά από πέρσι κιόλας είχε πει το υπουργείο πού θα δοθεί φέτος βαρύτητα. Απλά οι της Δευτεροβάθμιας κρυφοήλπιζαν να μην επιβεβαιωθεί. Ας μη βρίσκουμε όμως ψευτοεπιχειρήματα. Η αλήθεια είναι ότι τους 10000 διορισμούς μπορεί να τους βρει και με 0 διορισμούς στη Δευτεροβάθμια.
Το κατανοείς ότι αν πάει με τα κενά των μετατάξεων φέτος είναι το ίδιο με το να έκανε διορισμούς 2 χρόνια με τα κενά των μετατάξεων; Σου φαίνεται σωστό με 4567 κενά Α φάσης η Βθμια Γενική στην ουσία να μην έχει μείωση αναπληρωτών και να προκύψει από όλους τους άλλους; Αλήθεια οι άλλοι πόσα κενά Α φάσης έχουν που πρέπει να τους δημιουργήσει τόσες οργανικές; Για να μη μιλήσω για τις συντάξεις της Βθμιας τη στιγμή που το ΕΕΠ και ΕΒΠ έχει μηδενικές συντάξεις.
Καλοί οι κουβάδες κι οι σφουγγαρίστρες, αλλά το γεγονός παραμένει ότι στη μία βαθμίδα έγιναν διορισμοί με βάση τα οργανικά κενά και στην άλλη σε λειτουργικά κενά. Φέτος δε χρειάζεται καμία μεταφορά, μιας και φτάνουν τα λεφτά για να καλυφθούν τα οργανικά κενά σε όλες τις βαθμίδες, συν να ιδρυθούν οργανικές εκεί που πρέπει. Επαναλαμβάνω. Ωραίο ήταν αυτό πέρσι, αλλά πρέπει να πάρουν κι άλλοι σειρά. Σας καταλαβαίνω πώς νιώθετε που έγινε πέρσι το πάρτι του αιώνα και δεν έφτασε μέχρι εσάς, αλλά δε γίνεται να το επαναλαμβάνουμε κάθε χρόνο μέχρι να σας φτάσει. Ας κάνει τα βήματα που έγραψα παραπάνω (μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα, επαναφορά ωραρίου στα προ 2013 επίπεδα, οριστική λύση στις αποσπάσεις σε φορείς, επανεξέταση ίσως του αλγορίθμου στη Δευτεροβάθμια, κατάργηση οργανικών που περισσεύουν στην πρωτοβάθμια) κι ας καλύψει μια και καλή όλα τα κενά που θα προκύψουν από αυτή τη διαδικασία. Πάλι παραπονεμένοι θα είναι αυτοί που θα έρθουν κοντά στην πηγή και δε θα πιουν νερό. Κι όχι, δεν είναι θέμα πρωτοβάθμιας/δευτεροβάθμιας. Τα ίδια έλεγα πριν από 2-3 χρόνια για τους διορισμούς των δασκάλων. Δεν έχω προσωπικό ενδιαφέρον για το πόσους θα διορίσει. Να είμαστε απλά δίκαιοι.
Α φάσης δε σημαίνει πάντα ότι δεν υπάρχουν κενά. Σημαίνει προτεραιοποίηση κάλυψης. Μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας.
Είπα να παίξω λίγο νε το chatgpt και του ζήτησα να μου κάνει πρόβλεψη κατανομής για τους επικειμενους διορισμούς ζητώντας του να λάβει υπόψη του ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στην πρωτοβάθμια και δίνοντας του ως υπόθεση ότι θα γίνουν 1000 νεες θέσεις οργανικές στους πε 60. Παραθέτω το αποτέλεσμα με σκοπό όχι να αρχίσουμε να αλληλοσκοτωνομαστε, αλλά να αποτελέσει μια ίσως πιο αντικειμενική βάση προς συζήτηση. Τελική Εκτίμηση Κατανομής 10.000 Διορισμών – 20251. Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Γενική & Ειδική)Σύνολο: 5.900Κλάδος ΘέσειςΠΕ70 – Δάσκαλοι 2.500ΠΕ60 – Νηπιαγωγοί 1.500ΠΕ71 / ΠΕ61 – Ειδική Αγωγή 1.000ΠΕ06 – Αγγλικών 200ΠΕ86 – Πληροφορικής 200ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής 150ΠΕ79.01 – Μουσικής 100ΠΕ91 – Θεατρικής 100ΠΕ08 – Εικαστικών 100ΠΕ05 / ΠΕ07 – Γαλλικά / Γερμανικά 502. Δευτεροβάθμια Γενική ΕκπαίδευσηΣύνολο: 2.700Κλάδος ΘέσειςΠΕ02 – Φιλόλογοι 800ΠΕ03 – Μαθηματικοί 700ΠΕ04 (Φυσικοί/Χημικοί/Βιολόγοι) 600ΠΕ06 – Αγγλικών 150ΠΕ86 – Πληροφορικής 150ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής 100ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ01, ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ79 κ.λπ. 2003. Δευτεροβάθμια Ειδική ΑγωγήΣύνολο: 600Κάλυψη κυρίως από ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ06, ΠΕ86, ΠΕ11 με ΕΑΕ4. Τεχνική Εκπαίδευση (ΕΠΑΛ – Τεχνικές ειδικότητες)Σύνολο: 500Κλάδος ΘέσειςΠΕ81–ΠΕ89 – Τεχνολόγοι/Μηχανικοί/Υγεία/Γεωπονία 5005. ΕΕΠ – ΕΒΠΣύνολο: 300Κατηγορία ΘέσειςΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ21, ΠΕ29, ΠΕ30 150ΕΒΠ 150Συνοπτικά σε % επί του συνόλου:Κατηγορία %Πρωτοβάθμια Γενική 40%Πρωτοβάθμια Ειδική 10%Δευτεροβάθμια Γενική 27%Δευτεροβάθμια Ειδική 6%Τεχνική Εκπαίδευση 5%ΕΕΠ – ΕΒΠ 3%Αυτή η κατανομή ευθυγραμμίζεται με την υπόθεσή σου για αυξημένες προσλήψεις ΠΕ70 και ΠΕ60, χωρίς να αγνοεί τις άλλες κατηγορίες.
Για κενά σου μίλησα. Όχι για προσλήψεις.
Και πού ακριβώς ανακοινώθηκαν τα κενά της Α φάσης;