Virginia89, Oliver και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα οργανικά κενά της δευτεροβάθμιας είναι λιγότερα, όχι γιατί δεν υπάρχουν ανάγκες αλλά γιατί "χαθηκαν" με την μετατροπή σχολείων σε πρότυπα, πειραματικά και τώρα τα ωνασεια. Να μη μιλήσουμε και για τον αλγόριθμο.
Δεν διαφωνώ trust με όσα λες.. Το άσμα όμως λέει " κανείς δεν είναι κανενός " και πιστεύω ότι θα το δουν πολύ σύντομα . Είμαστε πολλοί !Θέλουμε τα "εξαφσνισμένα" μας οργανικά κενά. . Θέλουμε να αλλάξει ο αλγόριθμος τώρα. Θέλουμε ίδρυση τμημάτων Ένταξης στα Λύκεια.
Trust σαν να λέμε λίγο πάνω από τα οργανικά κενά γενική και Ειδική; Σε όλους τους κλάδους ;
Κάθε καρέκλα ενός δημοτικού για τους δασκάλους ισούται με οργανική!Κάθε παιδάκι έχει και μια παράλληλη στήριξη! Τείνουν στο άπειρο οι προσλήψεις αναπληρωτών εκεί.Κάθε δημοτικό έχει και από ένα τμήμα ένταξης με οργανική! Πολλά μάλιστα και ΖΕΠ!
Δεν καταλαβαίνω το νόημα τέτοιων δημοσιεύσεων. Δεν ισχύει τίποτα από αυτά.
Το θέμα είναι ότι έχουμε έναν συγκεκριμένο αριθμό διορισμών: 10.000. Η έμφαση στην πρωτοβάθμια είχε ανακοινωθεί, αν δεν κάνω λάθος, από πέρυσι. Άλλο όμως να ζητάς 90% των διορισμών και άλλο μια δίκαιη κατανομή βάσει αναγκών. Πραγματικών αναγκών. Γιατί σε κάποια ολοήμερα παίζουν το κυνήγι φαντασμάτων. Και να πω ότι δεν είναι κακό να διεκδικεί ο καθένας για τον κλάδο του. Καλύτερα από το να είμαστε κοιμισμένοι και να νομίζουν κάποιοι πουθενάδες οτι όλα είναι καλώς καμωμένα.
Ολοήμερο έχει και το νηπιαγωγείο. Φυσικά και δεν το δέχομαι! Γιατί άλλο έμφαση και άλλο σκούπα σαν να μην υπάρχουν άλλοι . Παιχνίδι εντυπώσεων παίζουμε ; Γιατί αν το πάμε έτσι θεωρώ ότι διορισμοί θα πρέπει να γίνουν κυρίως στα νοσοκομεία και να ενισχυθούν τα κέντρα υγείας που ούτε πρώτες βοήθειες δεν μπορούν να μας προσφέρουν . Οπότε ας παρι εκεί η έμφαση. Το δέχεστε ;