athatsim, Katia36, Daskalos99 και 32 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η πρωτοβάθμια που είχαν πίνακες νωρίτερα, είχαν κ κατανομή νωρίτερα από δευτεροβάθμια αν θυμάμαι καλά. Υποτίθεται η όλη καθυστέρηση έγινε γιατί περιμέναμε τους οριστικούς κυρίως της Γενικής για να γίνει κ η αντίστοιχη δήλωση
Τη βελτίωση δε θα την έπαιρνες αν είχες πάρει μετάθεση. Οπότε θεωρώ ότι η συμπληρωματική μετάθεση βλέπει αν είχες υπηρετημένη την οργανική που είχες πριν, όπως αν έπαιρνες κανονικά τη μετάθεση. Άρα μπορείς να πάρεις συμπληρωματική μετάθεση, χωρίς να δεσμεύεσαι να υπηρετήσεις τη νέα οργανική που πήρες εκ των υστέρων από βελτίωση!
Αν όλα πάνε καλά θα έχουμε κατανομή ανα ειδικότητα μέχρι τέλη Ιουλίου
Εκδόθηκαν σήμερα (με τεράστια καθυστέρηση) οι εγκύκλιοι για τον προγραμματισμό λειτουργίας των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων για το νέο ερχόμενο σχολικό έτος.Η αιτία της καθυστέρησης ήταν - όπως είπαμε ήδη - ο εξορθολογισμός αναγκών, καθώς η μόνη διαφορά σε σχέση με την περσινή εγκύκλιο (στα δημοτικά σχολεία) είναι η εξής:2024: Επισημαίνεται ότι μέχρι την Παρασκευή 24 Μαΐου 2024 πρέπει να έχει οριστικοποιηθεί ο αριθμός μαθητών/τριών στα τμήματα της Πρωινής Ζώνης, τα τμήματα του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία, καθώς και τα τμήματα Αναβαθμισμένου Προγράμματος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, στις σχολικές μονάδες που έχουν οριστεί στη με αρ. πρωτ. Φ.7/ΦΜ/98404/Δ1/4-8-2022 (Β΄ 4215) ΥΑ.2025: Επισημαίνεται ότι κατόπιν της ολοκλήρωσης της διαδικασίας εγγραφών στην Α Δημοτικού πρέπει να οριστικοποιηθεί ο αριθμός μαθητών/τριών στα τμήματα της Πρωινής Ζώνης, τα τμήματα του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία, καθώς και τα τμήματα Αναβαθμισμένου Προγράμματος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, στις σχολικές μονάδες που έχουν οριστεί στη με αρ. πρωτ. Φ.7/ΦΜ/98404/Δ1/4-8-2022 (Β΄ 4215) ΥΑ. Για την καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης της οριστικοποίησης θα ενημερωθείτε με σχετική εγκύκλιο.Οι περικοπές με λίγα λόγια χρειάζονται τον χρόνο τους και επειδή μέχρι και σήμερα δεν κατέστη δυνατόν να μειωθεί ο αριθμός των τμημάτων στον επιθυμητό βαθμό, θα δοθεί ο απαιραίτητος χρόνος. Το μεγάλο στοίχημα φυσικά είναι τα τμήματα της Α' Δημοτικού, όπου μαγειρεύονται ακόμη οι μεταφορές των παιδιών από σχολείο σε σχολείο, ώστε να μην σπάνε τα τμήματα και να οδηγούμαστε στον μαγικό αριθμό των 25 μαθητών στα περισσότερα 7/θέσια και άνω δημοτικά της χώρας (γι' αυτό και φέτος οι εγγραφές έγιναν ηλεκτρονικά, προκειμένου καμία διεύθυνση να μην μπορέσει να αυθαιρετήσει).
Ανάθεμα κι αν ξέρουν (κι αν τους νοιάζει) τι σημαίνει 25 πρωτάκια στην ίδια τάξη ή τι σημαίνει να αλλάζεις σχολείο σε ένα πρωτάκι (να χάνει τους φίλους του από το νηπιαγωγείο). 15 θα έπρεπε να είναι. Μην πω ακόμη λιγότερα. Αλλά ας όψεται που η μόνη αντίληψη που έχουν για τη βελτίωση της εκπαίδευσης είναι η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Αυτό που λες ισχύει. Ισχύει όμως και για τις δύο βαθμίδες.