athatsim και 29 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν μπορεί να υπαρξει εξορθολογισμός όσο 1. αποσπώνται εκπαιιδευτικοί σε άσχετες θέσεις και 2. δεσμεύονται οργανικές από άτομα που δεν σκοπεύουν να τις υπηρετήσουν ποτέ. Αυτά φυσικά, είναι αλληλένδετα και φαύλος κύκλος. Για πολλούς, οι αποσπάσεις σε φορείς είναι ο μόνος τρόπος για να πάνε στον τόπο συμφερόντων τους, όπου ενδεχομένως δεν μπορούν να μετατεθούν, επειδή εκεί είναι πιασμένες οργανικές από άτομα που για δικούς τους επίσης λόγους, δεν υπηρετούν αλλά δεν μπορούν και να τις αφήσουν. Ένα βασικό βήμα θα ήταν να αποδεσμεύεται μια οργανική, εάν κάποιος απουσιάζει με απόσπαση, είτε σε σχολείο, είτε εκτός σχολείου, για πάνω από κάποια χρόνια (3 ας πούμε). Επίσης θα πρέπει να δοθεί δικαίωμα μετάταξης σε διοικητική θέση, ή έστω μακροχρόνιας θητείας με απώλεια οργανικής, για θέσεις σε διευθύνσιες εκπαίδευσης ή περιφέρειες, όπου είναι ώς ενα σημείο κατανοητό το γιατί χρειάζονται εκπαιδευτικούς. Δεν είναι κατανοητό για εμένα, το γιατί μια βιβλιοθήκη πρέπει να λειτουργεί με αποσπασμένους εκπαιδευτικούς, και το κράτος να πληρώνει τελικά αναπληρωτή για τη θέση τους, αντί να είναι ο εκπαιδευτικός στο σχολείο και κάποιος μόνιμος ή συμβασιούχος στη βιβλιοθήκη, το αρχείο κλπ. Αν θες 1 χρόνο να αλλάξεις παραστάσεις από την τάξη, ας αποσπαστείς. Αν πας για παραπάνω, χάνεις τη οργανική. Να πάει να δουλέψει κάποιος που θέλει. Εμείς στα νησιά έχουμε τεράστιο πρόβλημα. Οργανικές πιασμένες από εκπαιδευτικούς που δεν έχουμε δει, έτσι δεν υπάρχει δυνατότητα να δοθούν σε άλλους που θα ήθελαν να μείουν στο ίδιο μέρος για κάποια χρόνια, τοποθετήσεις νεοδιόριστων που επίσης βρίσκουν τρόπους να φύγουν χωρίς να παρουσιαστούν, και τους τρόπους τους βρίσκουν γιατί τους δίνεται η δυντότητα, άρα από πλευράς τους καλά κάνουν και τις αξιοποιούν, και τελικά καταλήγουμε να περιμένουμε αναπληρωτές, για σχολείο που εικονικά φαίνονται πλήρη, ή και υπερπλήρη.
Πε11 πόσους λέτε να πάρει πρωτοβάθμια κ δευτεροβάθμια; Επίσης οι ειδικότητες που είναι πρωτοβάθμια κ δευτεροβάθμια πως τους τραβάει ο διορισμός; Αν δηλώσει πρώτα η πρωτοβάθμια θα δηλώσουν εκεί κ μετά όταν βγει η προκήρυξη δευτεροβάθμιας κ εκεί;
Ναι, καταλαβαίνω πώς το λες. Τη μεγάλη εικόνα με τα αριθμητικά δεδομένα, δεν την αλλάζει, αλλά ει όμως τη μικροεικονα στα ίδια τα σχολεία, επομένως θα μπορούσε ν διευκολύνει τη διαχείριση του προσωπικού αν κάποιοι αποκτούσαν οργανική σε σχολεία στα οποίος όντως θα υπηρετήσουν, αντί για αυτό το ντόμινο. Ο περιορισμός των μεταθέσεων πιστεύω ότι έχει σχέση και με την πρόθεση να εγκλωβίζονται οι εκπαιδευτικοί στα μερη πρώτου διορισμού, αν είναι νησιά ή απομακρυσμένα. Σε πολλά τετοια μερη ουσιαστικά «πολιτογραφήθηκαν» ως ντόπιοι, εκπαιδευτικοί που εγκλωβίστηκαν στα χρόνια που δεν γίνονταν ούτε μεταθέσεις, ούτε διορισμοί, και εξασφαλίστηκε μια συνέχεια στο προσωπικό των σχολείων.
Με τους πε06 τι εκτιμάτε ότι θα γίνει? Λέτε να έχουμε κάτω από 300 διορισμούς φέτος? Είμαι μέσα στους 300 πρώτους και το αγχος είναι μεγάλο.
Θα εξαρτηθεί σίγουρα και από τις όποιες νέες οργανικές θέσεις ιδρυθούν. Πέρυσι από τις 361 προτάσεις των Δνσεων, ιδρύθηκαν οι 48! Λογικά οι συνταξιοδοτήσεις θα καλυφθούν και όσες νέες ιδρυθούν. Αν ιδρυθούν!
29.06.2025 - 07:34Σοφία Ζαχαράκη: Ποιοι εκπαιδευτικοί θα έχουν ενισχυμένη θέση στην κατανομή των 10.000 φετινών διορισμών:https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/482397_sofia-zaharaki-poioi-ekpaideytikoi-tha-ehoyn-enishymeni-thesi-stin-katanomi-tonΠεριμένουμε την κατανομή για να το δούμε και σε αριθμούς..
Στις Κυκλαδες το ποσοστό μη ανάληψης υπηρεσίας νεοδιόριστων ήταν σχεδον 50%. Άδειες ανατροφής κυρίως και αποσπάσεις ειδικών κατηγοριών. Φυσικά δεν έκαναν τίποτα παράνομο οι άνθρωποι, το κράτος το έχει νομοθετήσει αυτό. Και όσο το επιτρέπει, οι διορισμοί δεν θα λύνουν το θέμα της έλλειψης εκπαιδευτικών. Τελικά όμως η επάρκεια εκπαιδευτικών δεν είναι το ζητούμενο. Το ζητούμενο είναι απλα να γίνονται προσλήψεις, οπουδήποτε, ακόμα κι αν δεν σκοπεύουμε να πάμε εκεί, να λειτουργούν δομές που κανεις δεν αναρωτιέται ποσο φυσιολογικές είναι (είναι φυσιολογικό το 25% των παιδιών μιας τάξης δημοτικού να έχει ανάγκη παράλληλης στήριξης; ) κοκ. Όλοι βολεύονται απ αυτό το σύστημα. Από τον εξορθολογισμό μόνο δεν βολεύεται κανείς.