anaek, elli84, Mr_Staind, john_the_math, trelos_pontikos και 27 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ τα έλεγα πριν λίγες μέρες:Εισηγήσεις για νέα Τ.Ε. στις ΔΠΕ της ΗπείρουΠΕΡΙΟΧΗ / ΠΕ60 / ΠΕ70ΑΡΤΑΣ / 0 / 4ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ / 0 / 2ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ / 2 / 12ΠΡΕΒΕΖΑΣ / 0 / 3Με αυτά τα νούμερα δεν φτάνουμε με τίποτα σε τετραψήφιο αριθμό νέων Τ.Ε. στην πρωτοβάθμια. Οπότε μάλλον οι εκτιμητές κατανομής του forum θα πρέπει να αλλάξουν ξανά τα νούμερα που έχουν δώσει.
Δεν ξέρω αν είναι πρόωρη, είναι όμως σχεδόν αδύνατη λόγω της τεράστιας αναμονής που έχουν πλέον τα περισσότερα ΚΕΔΑΣΥ της χώρας. Εδώ δεν προλαβαίνουν καλά καλά να κάνουν επαναξιολογήσεις για συνέχιση παράλληλης στήριξης σε σοβαρές περιπτώσεις παιδιών (που είναι σίγουρο πως θα χρειαστεί ανανέωση) με αποτέλεσμα να μένουν χωρίς εκπαιδευτικό. Το να αξιολογήσουν εγκαίρως νήπια που απλώς έχουν μαθησιακές δυσκολίες είναι σχεδόν ακατόρθωτο. Αν λοιπόν δεν υπάρχει ο μηχανισμός για την πρώιμη ανίχνευση δυσκολιών, δεν μπορούν να υπάρχουν και οι προϋποθέσεις σύστασης Τ.Ε.. Βέβαια στο υπουργείο μάλλον δεν έχουν ιδέα γι' αυτό και απορούν γιατί δεν υπάρχουν πολλά αιτήματα νηπιαγωγείων (γύρω στις 50 ήταν την προηγούμενη φορά σε όλη την Ελλάδα). Τι τους έκανε άραγε να πιστέψουν πως αυτή τη φορά θα είναι περισσότερα και πως έτσι θα καλυπτόταν το κενό από τις μειωμένες προτάσεις σύστασης ολοημέρων ; (γιατί αρχίζει να διαφαίνεται πως αυτός είναι ο βασικός λόγος που στάλθηκε αυτή η εγκύκλιος Ιούνιο μήνα)
Μα στην πρωτοβάθμια ειδικής σε ο,τι αφορά τους δασκάλους έχουμε τα εξής: 100 συνταξιοδοτήσεις 200 θέσεις σε Κεδασυ 917 λειτουργικά κενά + τα νέα τμήματα ένταξης που θα ιδρυθούν Προσθέστε κ τα αντίστοιχα των νηπιαγωγών. Αν θέλουν να δώσουν μεγάλο αριθμό στην πρωτοβάθμια ειδικής μια χαρά μπορούν να το κάνουν.
Αν οι μετατροπές δεν γίνουν όμως άμεσα, τα σχέδιά τους δεν θα μπορέσουν να υλοποιηθούν. Ο χρόνος ήδη πιέζει. Και πέρυσι πιθανόν να μην ήθελαν να αφήσουν τους ΠΕ60 με μόνο 223 διορισμούς, δεν υπήρχε όμως χρόνος ώστε να συσταθούν επιπλέον θέσεις. Και επειδή σκέφτηκαν πως το 223 θα κάτσει άσχημα έκαναν την τράμπα μεταξύ ΠΕ61 και ΠΕ71. Ποιος αποκλείει λοιπόν να συνέβη το ίδιο και φέτος με τις προτάσεις των διευθύνσεων και να προκρίθηκε η ίδια λύση;
Επειδή αρκετοί ίσως να μην γνωρίζουν το σήριαλ με την προηγούμενη προσπάθεια σύστασης νέων Τμημάτων Ένταξης, ας δώσω κάποια δεδομένα.Στις 27/4/2021 εκδόθηκε εγκύκλιος για την υποβολή προτάσεων νέων Τ.Ε.. Πράγματι η διαδικασία ήταν πολύ πιο σύνθετη τότε γιατί εμπλέκονταν και οι δήμοι και υπήρχε ρητή πρόβλεψη για ύπαρξη διαθέσιμης αίθουσας. Από αυτή τη διαδικασία και σύμφωνα με τον Patreas είχαν γίνει δεκτές από τις ΠΔΕ οι εισηγήσεις για σύσταση νέων Τ.Ε. σε:α) περίπου 300 Δημοτικά Σχολείαβ) περίπου 50 Νηπιαγωγείαγ) περίπου 300 σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας.Από αυτά συστάθηκαν τελικά μετά από αλλεπάλληλες καθυστερήσεις:α) 51 Τ.Ε. σε Δημοτικά Σχολεία με τα ΦΕΚ 2709/25-4-2023 και ΦΕΚ 4153/24-6-2023β) 47 Τ.Ε. σε Νηπιαγωγεία με το ΦΕΚ 2960/4-5-2023γ) 48 Τ.Ε. σε σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας με τα ΦΕΚ 6179/5-12-2022 και ΦΕΚ 4155/24-6-2023 (τα 7 από τα 8 του τροποποιητικού αυτού ΦΕΚ συστάθηκαν στη Μαγνησία).Με λίγα λόγια ικανοποιήθηκαν όλες οι προτάσεις των νηπιαγωγείων, αλλά μόνο ένα 20% των προτάσεων των Δημοτικών, των Γυμνασίων και των Λυκείων.Αυτή τη στιγμή δηλαδή και χωρίς καμία νέα εγκύκλιο, το υπουργείο θα μπορούσε να συστήσει πολύ εύκολα 500 νέα Τ.Ε., για τα οποία είχε όλα τα χαρτιά έτοιμα στο συρτάρι. Δεν μπορούσε όμως να συστήσει κανένα νέο Τ.Ε. στους ΠΕ60 αν δεν έστελνε νέα εγκύκλιο. Η οποία και στάλθηκε μετά από το τέλος της προθεσμίας 2 προηγούμενων εγκυκλίων ανίχνευσης αναγκών στα γενικά νηπιαγωγεία. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Νεοσσε με την παράλληλη στήριξη υπάρχει περίπτωση κάποια στιγμή να δωθούν οργανικά κενα;