*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί και το 2025  (Αναγνώστηκε 272110 φορές)

ocean, Kostas_80, Dorakavo, ekapnopoulos, alex06, john_the_math, athatsim, Mr_Staind και 37 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 811
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1554 στις: Ιουλίου 17, 2025, 07:24:42 pm »
Όταν λέμε να "μειωθούν οι αναπληρωτές", εννοούμε να μειωθούν (να εξαλειφθούν θα έλεγα) αυτοί που καλύπτουν πάγιες ανάγκες. Αυτές δεν είναι η κάλυψη εκτάκτων κενών (ακόμη κι αν είναι 2 συνεχή χρόνια άδεια για λόγους υγείας). Το υπουργείο μπορεί να εννοεί ό,τι θέλει και μπορεί να θεωρείται ότι 30000 αναπληρωτές είναι πολλοί. Κι όντως είναι, αλλά γιατί δεν έχουν φτιαχτεί οργανικές για το ολοήμερο, για τις παράλληλες, για τους ΕΕΠ-ΕΒΠ, για τις ειδικότητες, για την ειδική και γιατί καλύπτονται με αποσπάσεις σε φορείς πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Όχι γιατί γεννάνε οι δασκάλες κι οι νηπιαγωγίνες. Θα γεννήσουν και κάποια στιγμή θα γυρίσουν στη θέση τους. Μέχρι τότε θα καλυφθεί το κενό τους από αναπληρωτές.

Το ότι τουλάχιστον το 10% των μόνιμων εκπαιδευτικών βρίσκεται εκτός τάξης δεν είναι μία έκτακτη κατάσταση. Είναι μια πάγια κατάσταση και επειδή μιλάμε για εκπαίδευση δεν γίνεται να προσλαμβάνεις κάθε Σεπτέμβριο 14.000 (140.000 × 10%) τουλάχιστον συμβασιούχους που ξέρεις εν των προτέρων ότι σίγουρα θα τους χρειαστείς. Οι δασκάλες θα γεννήσουν και κάποια στιγμή θα επιστρέψουν στη θέση τους, μετά όμως θα έρθουν άλλες δασκάλες που θα γεννήσουν και αυτές και ξανά η ίδια ιστορία από την αρχή.

Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο στους δασκάλους. Ο διορισμός σε λειτουργικά κενά ήταν μια πάγια τακτική σε όλους τους κλάδους πριν το 2010 και άρχισε να δημιουργείται ξανά όταν επανεκκίνησαν οι διορισμοί πρώτα στους δασκάλους, μετά στη δευτεροβάθμια και φέτος και στις νηπιαγωγούς. Και δεν υπάρχει άλλη λύση λόγω του πλήθους των εκπαιδευτικών και μόνο. Δεν έχει νόημα να το συζητάμε ξανά και ξανά.

Και να με θυμηθείτε: μετά το τέλος αυτού του μαζικού κύματος διορισμών, όλοι οι κλάδοι θα λειτουργούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που λειτουργούν οι δάσκαλοι, με το σύνολο δηλαδή των λειτουργικών τους κενών να καλύπτονται από τους υπεράριθμους. ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΚΛΑΔΟΙ, ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ. Να δω λοιπόν αν θα λέτε τα ίδια σε 3-4 χρόνια...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:28:30 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1555 στις: Ιουλίου 17, 2025, 07:29:05 pm »
Το ότι τουλάχιστον το 10% των μόνιμων εκπαιδευτικών βρίσκεται εκτός τάξης δεν είναι μία έκτακτη κατάσταση. Είναι μια πάγια κατάσταση και επειδή μιλάμε για εκπαίδευση δεν γίνεται να προσλαμβάνεις κάθε Σεπτέμβριο 14.000 (140.000 × 10%) τουλάχιστον συμβασιούχους που ξέρεις εν των προτέρων ότι σίγουρα θα τους χρειαστείς. Οι δασκάλες θα γεννήσουν και κάποια στιγμή θα επιστρέψουν στη θέση τους, μετά όμως θα έρθουν άλλες δασκάλες που θα γεννήσουν και αυτές και ξανά η ίδια ιστορία από την αρχή.

Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο στους δασκάλους. Ο διορισμός σε λειτουργικά κενά ήταν μια πάγια τακτική σε όλους τους κλάδους πριν το 2010 και άρχισε να δημιουργείται ξανά όταν επανεκκίνησαν οι διορισμοί πρώτα στους δασκάλους, μετά στη δευτεροβάθμια και φέτος και στις νηπιαγωγούς. Και δεν υπάρχει άλλη λύση λόγω του πλήθους των εκπαιδευτικών και μόνο. Δεν έχει νόημα να το συζητάμε ξανά και ξανά.

Και να με θυμηθείτε: μετά το τέλος αυτού του μαζικού κύματος διορισμών, όλοι οι κλάδοι θα λειτουργούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που λειτουργούν οι δάσκαλοι, με το σύνολο δηλαδή των λειτουργικών τους κενών να καλύπτονται από τους υπεράριθμους. ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΚΛΑΔΟΙ, ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ. Να δω λοιπόν αν θα λέτε τα ίδια σε 3-4 χρόνια...

Μόνιμος σημαίνει οργανική θέση. Σημαίνει σταθερή θέση. Σημαίνει παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές. Αυτή θα πρέπει να αλλάζει μόνο όταν παύουν να υπάρχουν διαθέσιμα τμήματα στο σχολείο οργανικής. Ναι, λείπει 10% κάθε χρόνο. Όχι όμως οι ίδιοι. Ουσιαστικά αυτό που προτείνεις είναι να φτιάξουμε ένα υβρίδιο μόνιμου κι αναπληρωτή. Τουτέστιν μόνιμος που θα τριγυρνάει κάθε χρόνο από σχολείο σε σχολείο, ανάλογα με το ποιος βγήκε σε άδεια. Σε ένα σημαντικό βαθμό γίνεται αυτό ήδη, λόγω των λειτουργικών υπεραριθμιών. Κι όλα αυτά χωρίς να αρχίσει να καλύπτει "λειτουργικά" κενά με διορισμούς.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 811
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1556 στις: Ιουλίου 17, 2025, 07:40:20 pm »
Μόνιμος σημαίνει οργανική θέση. Σημαίνει σταθερή θέση. Σημαίνει παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές. Αυτή θα πρέπει να αλλάζει μόνο όταν παύουν να υπάρχουν διαθέσιμα τμήματα στο σχολείο οργανικής. Ναι, λείπει 10% κάθε χρόνο. Όχι όμως οι ίδιοι. Ουσιαστικά αυτό που προτείνεις είναι να φτιάξουμε ένα υβρίδιο μόνιμου κι αναπληρωτή. Τουτέστιν μόνιμος που θα τριγυρνάει κάθε χρόνο από σχολείο σε σχολείο, ανάλογα με το ποιος βγήκε σε άδεια. Σε ένα σημαντικό βαθμό γίνεται αυτό ήδη, λόγω των λειτουργικών υπεραριθμιών. Κι όλα αυτά χωρίς να αρχίσει να καλύπτει "λειτουργικά" κενά με διορισμούς.

Μα αυτό ακριβώς γίνεται πλέον. Και όχι μόνο στους ΠΕ70, αλλά και στη δευτεροβάθμια και σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και στις κοινές ειδικότητες. Φέτος θα γίνει και στις νηπιαγωγούς. Και όσο μειώνονται οι μαθητές και συγχωνεύονται τμήματα τόσο πιο έντονο θα γίνει το φαινόμενο του "περιπλανόμενου μόνιμου". Αυτός είναι άλλωστε και ο στόχος τους. Δεν γίνεται αλλιώς μείωση αναπληρωτών με μηδενικό κόστος.

Αποσυνδεδεμένος Johnnyb

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1557 στις: Ιουλίου 17, 2025, 07:40:33 pm »
Νομίζω για όλους όσοι έχουν δηλώσει προϋπηρεσία από Ιδιωτικό αφορά αυτό, χωρίς να είμαι 100% σίγουρος.
Άπαντες είναι 2 πλήρη χρονιές.
Απλά οι ιδιωτικοί, ειδικά όσοι έβαλαν μόρια στη 2ΓΕ/2023, λόγω ότι δυσκόλεψαν τα πράγματα στα ιδιωτικά, δεν έχουν συμπληρώσει 2ετια για μερικές μέρες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:28:30 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1558 στις: Ιουλίου 17, 2025, 08:05:03 pm »
Άπαντες είναι 2 πλήρη χρονιές.
Απλά οι ιδιωτικοί, ειδικά όσοι έβαλαν μόρια στη 2ΓΕ/2023, λόγω ότι δυσκόλεψαν τα πράγματα στα ιδιωτικά, δεν έχουν συμπληρώσει 2ετια για μερικές μέρες.

Σε καμία περίπτωση δε χρειάζεται να έχει προϋπηρεσία κάποιος για να διοριστεί, αν δεν έχει ιδιωτική προϋπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος Tzach

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1559 στις: Ιουλίου 17, 2025, 08:32:45 pm »
Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που θέλουν να προσμετρηθούν τα μόρια της προϋπηρεσίας τους οφείλουν να έχουν διετή προϋπηρεσία κανένας άλλος.

Αποσυνδεδεμένος Johnnyb

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1560 στις: Ιουλίου 17, 2025, 09:38:48 pm »
Σε καμία περίπτωση δε χρειάζεται να έχει προϋπηρεσία κάποιος για να διοριστεί, αν δεν έχει ιδιωτική προϋπηρεσία.
Καλά που το ανέφερες, δεν είχα ιδέα!

Αποσυνδεδεμένος sxicleo12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1561 στις: Ιουλίου 17, 2025, 09:50:39 pm »
Μα αυτό ακριβώς γίνεται πλέον. Και όχι μόνο στους ΠΕ70, αλλά και στη δευτεροβάθμια και σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και στις κοινές ειδικότητες. Φέτος θα γίνει και στις νηπιαγωγούς. Και όσο μειώνονται οι μαθητές και συγχωνεύονται τμήματα τόσο πιο έντονο θα γίνει το φαινόμενο του "περιπλανόμενου μόνιμου". Αυτός είναι άλλωστε και ο στόχος τους. Δεν γίνεται αλλιώς μείωση αναπληρωτών με μηδενικό κόστος.
  • Υπάρχουν στοιχεία τουλάχιστον για 14 άτομα που γνωρίζω ο ίδιος με συνεχόμενες αποσπάσεις επί 13 χρόνια σε συγκεκριμένη ειδικότητα που ασφαλώς δεν είναι η μόνη εξαίρεση, ενδεχομένως και για περισσότερα χρόνια...
    Ας μη μιλήσουμε για τα συνεχόμενα έτη αποσπάσεων για κάποια στελέχη εκπαίδευσης.
    Ας μη μιλήσουμε για τα Πρότυπα, Πειραματικά, Καλλιτεχνικά, Μουσικά, Εκκλησιαστικά, Ωνάσεια κλπ
    Ας μη μιλήσουμε για τις θέσεις επί θητεία, Δ/ντων κλπ ενώ πριν το 1985 αυτές οι θέσεις αποτυπώνονταν ως οργανικές
    Άρα φυσικά και μιλάμε για τους ΙΔΙΟΥΣ συναδέλφους που δεσμεύουν 1 οργανική και εργάζονται ασκώντας "αλλότρια καθήκοντα".

Αποσυνδεδεμένος vama

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 939
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1562 στις: Ιουλίου 17, 2025, 11:55:49 pm »
Μόνιμος σημαίνει οργανική θέση. Σημαίνει σταθερή θέση. Σημαίνει παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές. Αυτή θα πρέπει να αλλάζει μόνο όταν παύουν να υπάρχουν διαθέσιμα τμήματα στο σχολείο οργανικής. Ναι, λείπει 10% κάθε χρόνο. Όχι όμως οι ίδιοι. Ουσιαστικά αυτό που προτείνεις είναι να φτιάξουμε ένα υβρίδιο μόνιμου κι αναπληρωτή. Τουτέστιν μόνιμος που θα τριγυρνάει κάθε χρόνο από σχολείο σε σχολείο, ανάλογα με το ποιος βγήκε σε άδεια. Σε έναν σημαντικό βαθμό γίνεται αυτό ήδη, λόγω των λειτουργικών υπεραριθμιών. Κι όλα αυτά χωρίς να αρχίσει να καλύπτει "λειτουργικά" κενά με διορισμούς.

Όπως γράφει και ο neossos πριν το 2010, διόριζαν σε λειτουργικά κενά, οπότε υπήρχαν πολλοί στη διάθεση τουλάχιστον στη Δευτεροβάθμια. Και ναι , μπορεί να άλλαζες σχολείο κάθε χρόνο αλλά το θεωρούσαμε μια φυσιολογική κατάσταση.  Και δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο κακό το να είσαι "περιπλανώμενος εκπαιδευτικός". Αν δεν είσαι εσύ θα είναι ένας αποσπασμένος ή αναπληρωτής γιατί τα λειτουργικά κενά κάπως πρέπει να καλυφθούν.
Εγώ προσωπικά που δεν μπορώ να πάρω μετάθεση γιατί δεν υπάρχουν οργανικά κενά, αλλά αποσπώμαι χρόνια διότι υπάρχουν λειτουργικά κενά - για τα οποία προσλαμβάνει και αναπληρωτές -, σίγουρα θα προτιμούσα να πάρω μετάθεση και να είμαι "περιπλανώμενη εκπαιδευτικός" στον τόπο μου από το να είμαι "περιπλανώμενη εκπαιδευτικός" από τόπο σε τόπο για να μην αναφερθώ και στο άγχος κάθε χρόνο αν θα πάρω την πολυπόθητη απόσπαση. Γιατί έχουν υπάρξει χρονιές που δεν πήρε αποσπάσεις αλλά αναπληρωτές πήρε.Ο καθένας βλέπει τα πράγματα διαφορετικά ανάλογα με τα προσωπικά του βιώματα. Πάντως σίγουρα δεν είναι άσπρο - μαύρο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 17, 2025, 11:59:08 pm από vama »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1563 στις: Σήμερα στις 12:11:25 am »
Όπως γράφει και ο neossos πριν το 2010, διόριζαν σε λειτουργικά κενά, οπότε υπήρχαν πολλοί στη διάθεση τουλάχιστον στη Δευτεροβάθμια. Και ναι , μπορεί να άλλαζες σχολείο κάθε χρόνο αλλά το θεωρούσαμε μια φυσιολογική κατάσταση.  Και δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο κακό το να είσαι "περιπλανώμενος εκπαιδευτικός". Αν δεν είσαι εσύ θα είναι ένας αποσπασμένος ή αναπληρωτής γιατί τα λειτουργικά κενά κάπως πρέπει να καλυφθούν.
Εγώ προσωπικά που δεν μπορώ να πάρω μετάθεση γιατί δεν υπάρχουν οργανικά κενά, αλλά αποσπώμαι χρόνια διότι υπάρχουν λειτουργικά κενά - για τα οποία προσλαμβάνει και αναπληρωτές -, σίγουρα θα προτιμούσα να πάρω μετάθεση και να είμαι "περιπλανώμενη εκπαιδευτικός" στον τόπο μου από το να είμαι "περιπλανώμενη εκπαιδευτικός" από τόπο σε τόπο για να μην αναφερθώ και στο άγχος κάθε χρόνο αν θα πάρω την πολυπόθητη απόσπαση. Γιατί έχουν υπάρξει χρονιές που δεν πήρε αποσπάσεις αλλά αναπληρωτές πήρε.Ο καθένας βλέπει τα πράγματα διαφορετικά ανάλογα με τα προσωπικά του βιώματα. Πάντως σίγουρα δεν είναι άσπρο - μαύρο.

Τπ πρόβλημα με τη Βθμια Γενική είναι ο αλγόριθμος υπολογισμού των κενών μεταθέσεων. Δε γίνεται να καταγράφηκαν για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ 6.728 κενά και για τις μεταθέσεις μόνο 1.338. Τώρα τα κενά μετατάξεων στη Βθμια Γενική είναι 968. Δεν είναι λογικό με 6.728 κενά να διορίσει πάνω από 968 στη Βθμια για να διατηρήσει έστω το μειωμένο αριθμό αναπληρωτών που έφτασε φέτος στη Βθμια Γενική; Δηλαδή περίπου μόνο το 1/7 των λειτουργικών κενών αντιστοιχεί σε κενά μετατάξεων! Δε μου κάθεται καλά τα υπόποιπα 6/7 των λειτουργικών κενών να είναι όλα ή στο μακράν μεγαλύτερό τους μέρος έκτακτα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σήμερα στις 12:23:58 am από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος vama

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 939
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1564 στις: Σήμερα στις 12:24:05 am »
Τπ πρόβλημα με τη Βθμια Γενική είναι ο αλγόριθμος υπολογισμού των κενών μεταθέσεων. Δε γίνεται να καταγράφηκαν για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ 6.728 κενά και για τις μεταθέσεις μόνο 1.338. Τώρα τα κενά μετατάξεων στη Βθμια Γενική είναι 968. Δεν είναι λογικό με 6.728 κενά να διορίσει πάνω από 968 στη Βθμια για να διατηρήσει έστω το μειωμένο αριθμό αναπληρωτών που έφτασε φέτος στη Βθμια Γενική;

Μα το να λάβει υπόψη του τα λειτουργικά κενά στις μεταθέσεις  είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με τον αλγόριθμο υπολογισμού των κενών μεταθέσεων και κατ'επεκταση των διορισμών. Γιατί αν οι διορισμοί γίνονταν με βάση τα λειτουργικά κενά ή έστω ένα μέρος τους π.χ. τα μισά, θα μιλούσαμε για άλλους αριθμούς.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1565 στις: Σήμερα στις 12:26:36 am »
Μα το να λάβει υπόψη του τα λειτουργικά κενά στις μεταθέσεις  είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με τον αλγόριθμο υπολογισμού των κενών μεταθέσεων και κατ'επεκταση των διορισμών. Γιατί αν οι διορισμοί γίνονταν με βάση τα λειτουργικά κενά ή έστω ένα μέρος τους π.χ. τα μισά, θα μιλούσαμε για άλλους αριθμούς.

Στην ουσία πρέπει να γίνει αλλαγή αλγόριθμου ώστε να βγάζει πάγια λειτουργικά κενά σε κενά μεταθέσεων/μετατάξεων.

Αποσυνδεδεμένος lovemath

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1566 στις: Σήμερα στις 08:41:20 am »
Η γνωστή διαβούλευση μέχρι 22 Ιουλίου, μπορεί να επιφέρει αλλαγές σε άρθρα ή είναι "για τα μάτια του κόσμου";

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #1567 στις: Σήμερα στις 09:05:43 am »
Τπ πρόβλημα με τη Βθμια Γενική είναι ο αλγόριθμος υπολογισμού των κενών μεταθέσεων. Δε γίνεται να καταγράφηκαν για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ 6.728 κενά και για τις μεταθέσεις μόνο 1.338. Τώρα τα κενά μετατάξεων στη Βθμια Γενική είναι 968. Δεν είναι λογικό με 6.728 κενά να διορίσει πάνω από 968 στη Βθμια για να διατηρήσει έστω το μειωμένο αριθμό αναπληρωτών που έφτασε φέτος στη Βθμια Γενική; Δηλαδή περίπου μόνο το 1/7 των λειτουργικών κενών αντιστοιχεί σε κενά μετατάξεων! Δε μου κάθεται καλά τα υπόποιπα 6/7 των λειτουργικών κενών να είναι όλα ή στο μακράν μεγαλύτερό τους μέρος έκτακτα.
Δεν φταιει ο αλγοριθμος για αυτες τις μεγαλες αριθμητικες διαφορες. Ο αλγοριθμος εχει μια ορθολογικη κατασκευη. Με την ιδια λογικη που μπορει να  κλεβει οργανικα κενα για τη διενεργεια μεταθεσεων και διορισμων, με την ιδια ακριβως λογικη μπορει να κρυβει και πλεονασματα. Πιο συγκεκριμενα ο αλγοριθμος υπολογισμου οργανικων κενων τρεχει με βαση τους πινακες Α,Β και Γ που δημιουργουνται ανα περιοχη μεταθεσης/διορισμων. Αν δεν υπηρχαν οι πινακες Β, που ουσιαστικα ειναι η μεγαλη και καταλυτικη διαφορα του αλγοριθμου οργανικων κενων με τον αντιστοιχο αλγοριθμο υπολογισμου αποσπασεων και ο οποιος δεν περιεχει τους πινακες Β, τοτε θα βλεπαμε σε μια περιοχη μεταθεσης που μπορει να ειχε πχ απο μια ωρα ελλειμμα μιας ειδικοτητας σε 20 σχολεια να δινει ενα ελλειμμα για μεταθεση/διορισμο, οπως ακριβως αυτο συμβαινει στον αντιστοιχο αλγοριθμο υπολογισμου κενων για αποσπασεις δηλ στην περιπτωση αυτη θα ερχονταν ενας εκπαιδευτικος με μεταθεση και θα εβρισκε ενα 20ωρο στην ειδικοτητα του κατανεμημενο σε 20 σχολεια. Με δεδομενη ομως την ύπαρξη των πινακων Β αυτο δεν μπορει να συμβει, σε αντιθεση με τον αντιστοιχο αλγοριθμο των αποσπασεων που οντως θα εδινε ενα κενο για αποσπαση. Στην περιπτωση αυτη λοιπον θα ηταν λογικο καποιος να ισχυριστει πως ο αλγοριθμος κλεβει ενα οργανικο κενο απο την εκπαιδευτικη κοινοτητα? Μα με την ιδια ακριβως λογικα θα μπορουσε να υπαρχει το ακριβως αντιθετο δηλ να υφίσταται απο μια ωρα πλεονασμα σε 20 σχολεια, γεγονος "φιλικο" προς τους εκπαιδευτικους μιας και θα εκρυβε ενα οργανικο πλεονασμα. Στα δικα μου αυτια λοιπον οι διαμαρτυριες ενος αδιοριστου ή μη μετατιθεμενου εκπαιδευτικου για τον αλγοριθμο υπολογ οργανικων κενων ακουγονται  σαν τις "διαμαρτυριες" ενος πατερα που η γυναικα του γεννησε 5 αγορια ή 5 κοριτσια.. Το προβλημα λοιπον και οι φωνες διαμαρτυριας των αδιοριστων ή μη μετατιθεμενων εκπαιδευτικων δεν πρεπει σε καμία περιπτωση να επικεντρωνεται σε κατσκευαστικα/υπολογιστικα ζητηματα , αλλα σε έτερα ζητηματα οπως πχ στον  παντελως δυσλειτουργικο/αναποτελσματικο αριθμο μαθητων ανα τμημα στις υφισταμενες σχολικες υποδομες γυμνασιων και λυκειων της χωρας (οσοι μπαινουν να διδαξουν σε 27αρια -και όχι μονο- τμηματα το γνωριζουν καλα αυτο), στο κλεψιμο οργανικων κενων εξαιτιας της υπαρξης και διογκωσης του αριθμου προτυπων/πειραματιων, στην τεχνητη και υπηρεσιακα υπουλη, διευρυνση των ωραριων των συναδελφων διαμεσου του απεχθεστατου θεσμου των υπερωριων και η οποια συμβαλλει στη πλασματικη συρρικνωση των λειτουργικων κενων κ.α.

υγ. Το  μονο ζητημα, ως προς το κατασκευαστικο κομματι του αλγοριθμου υπολογισμου οπργανικων κενων, που επιδεχεται, κατα τη γνωμη μου, βελτιωσης ειναι το ζητημα της διαιρεσης των ελλειμματων ή πλεονασματων με το 20 (ωρες), τη στιγμη που η πλειοψηφια των συναδελφων ανα δδε εχει ωραριο ισο ή μικροτερο του 20. Θα επρεπε δηλ να υπαρχει η προβλεψη να διαιρουνται οι ωρες ελλειμματων/πλεονασματων με το παραγματικο Μ.Ο ωραριου του οργανικου εκπαιδευτικου δυναμικου ανα ΔΔΕ και το οποιο στις περισσοτερες δδε ειμαι βεβαιος οτι θα ηταν απο λιγο εως πολυ μικροτερο του 20.
« Τελευταία τροποποίηση: Σήμερα στις 09:15:06 am από gio.tsil »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1186283
  • Σύνολο θεμάτων: 19502
  • Σε σύνδεση σήμερα: 723
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 577
Σύνολο: 591

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.