80s forever, Special ed, Katia36, elli84, Spiros06 και 64 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν φταιει ο αλγοριθμος για αυτες τις μεγαλες αριθμητικες διαφορες. Ο αλγοριθμος εχει μια ορθολογικη κατασκευη. Με την ιδια λογικη που μπορει να κλεβει οργανικα κενα για τη διενεργεια μεταθεσεων και διορισμων, με την ιδια ακριβως λογικη μπορει να κρυβει και πλεονασματα. Πιο συγκεκριμενα ο αλγοριθμος υπολογισμου οργανικων κενων τρεχει με βαση τους πινακες Α,Β και Γ που δημιουργουνται ανα περιοχη μεταθεσης/διορισμων. Αν δεν υπηρχαν οι πινακες Β, που ουσιαστικα ειναι η μεγαλη και καταλυτικη διαφορα του αλγοριθμου οργανικων κενων με τον αντιστοιχο αλγοριθμο υπολογισμου αποσπασεων και ο οποιος δεν περιεχει τους πινακες Β, τοτε θα βλεπαμε σε μια περιοχη μεταθεσης που μπορει να ειχε πχ απο μια ωρα ελλειμμα μιας ειδικοτητας σε 20 σχολεια να δινει ενα ελλειμμα για μεταθεση/διορισμο, οπως ακριβως αυτο συμβαινει στον αντιστοιχο αλγοριθμο υπολογισμου κενων για αποσπασεις δηλ στην περιπτωση αυτη θα ερχονταν ενας εκπαιδευτικος με μεταθεση και θα εβρισκε ενα 20ωρο στην ειδικοτητα του κατανεμημενο σε 20 σχολεια. Με δεδομενη ομως την ύπαρξη των πινακων Β αυτο δεν μπορει να συμβει, σε αντιθεση με τον αντιστοιχο αλγοριθμο των αποσπασεων που οντως θα εδινε ενα κενο για αποσπαση. Στην περιπτωση αυτη λοιπον θα ηταν λογικο καποιος να ισχυριστει πως ο αλγοριθμος κλεβει ενα οργανικο κενο απο την εκπαιδευτικη κοινοτητα? Μα με την ιδια ακριβως λογικα θα μπορουσε να υπαρχει το ακριβως αντιθετο δηλ να υφίσταται απο μια ωρα πλεονασμα σε 20 σχολεια, γεγονος "φιλικο" προς τους εκπαιδευτικους μιας και θα εκρυβε ενα οργανικο πλεονασμα. Στα δικα μου αυτια λοιπον οι διαμαρτυριες ενος αδιοριστου ή μη μετατιθεμενου εκπαιδευτικου για τον αλγοριθμο υπολογ οργανικων κενων ακουγονται σαν τις "διαμαρτυριες" ενος πατερα που η γυναικα του γεννησε 5 αγορια ή 5 κοριτσια.. Το προβλημα λοιπον και οι φωνες διαμαρτυριας των αδιοριστων ή μη μετατιθεμενων εκπαιδευτικων δεν πρεπει σε καμία περιπτωση να επικεντρωνεται σε κατσκευαστικα/υπολογιστικα ζητηματα , αλλα σε έτερα ζητηματα οπως πχ στον παντελως δυσλειτουργικο/αναποτελσματικο αριθμο μαθητων ανα τμημα στις υφισταμενες σχολικες υποδομες γυμνασιων και λυκειων της χωρας (οσοι μπαινουν να διδαξουν σε 27αρια -και όχι μονο- τμηματα το γνωριζουν καλα αυτο), στο κλεψιμο οργανικων κενων εξαιτιας της υπαρξης και διογκωσης του αριθμου προτυπων/πειραματιων, στην τεχνητη και υπηρεσιακα υπουλη, διευρυνση των ωραριων των συναδελφων διαμεσου του απεχθεστατου θεσμου των υπερωριων και η οποια συμβαλλει στη πλασματικη συρρικνωση των λειτουργικων κενων κ.α.υγ. Το μονο ζητημα, ως προς το κατασκευαστικο κομματι του αλγοριθμου υπολογισμου οπργανικων κενων, που επιδεχεται, κατα τη γνωμη μου, βελτιωσης ειναι το ζητημα της διαιρεσης των ελλειμματων ή πλεονασματων με το 20 (ωρες), τη στιγμη που η πλειοψηφια των συναδελφων ανα δδε εχει ωραριο ισο ή μικροτερο του 20. Θα επρεπε δηλ να υπαρχει η προβλεψη να διαιρουνται οι ωρες ελλειμματων/πλεονασματων με το παραγματικο Μ.Ο ωραριου του οργανικου εκπαιδευτικου δυναμικου ανα ΔΔΕ και το οποιο στις περισσοτερες δδε ειμαι βεβαιος οτι θα ηταν απο λιγο εως πολυ μικροτερο του 20.
Παιδιά δε φταίει η διαίρεση με το 20. Αυτό που φταίει είναι ότι σου κόβει κενά από διευθυντές, αποσπάσεις, πρότυπα και πειραματικά και Ωνάσεια τα οποία μπορεί να υπάρχουν μια ζωή. Ας γίνει στην τελική ένα σύστημα σαν της Αθμιας όπου τα κενά μεταθέσεων να βγαίνουν βάσει του κουβά της Δευτεροβάθμιας.
Καλησπέρα. Τα νούμερα πιστεύω κάπου εκεί θα κυμανθούν με βάση τις παραιτήσεις και τις νέες οργανικές που δημιουργήθηκαν. Πρωτοβάθμια γενικής: ΠΕ70: 1350 και κάτω ΠΕ60: 1900+Ειδικότητες Πρωτοβάθμιας: 1150 περίπου ΠΕ06: 200+ ΠΕ11: 200+ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣΠΕ02: Κάτω από 430ΠΕ03: Πάνω από 370
Προσοχή. Έχουμε τη διαίρεση με το 20 που εμένα μου φαίνεται μάλλον ευνοϊκή γιατί το ελάχιστο ωράριο είναι 18. Έχουμε όμως και τις κατ' εξαίρεση μεταθέσεις κλπ. Άρα το τελικό νούμερο μεταθέσεων είναι σίγουρα ευνοϊκό.
Έχεις εικόνα για τις οργανικές του κουβά για κάθε ειδικότητα και για κάθε ΔΔΕ;
προφανως και δε φταιει η διαιρεση με το 20. Δεν ισχυριστικα αυτο ως επιβαλλομενη κεντρικη αλλαγη του υπολογισμου οργανικων κενων για μεταθεσεις. Οπως ειπα το προβλημα εστιαζεται αλλου οπως πχ στο γιατι δε δινονται οργανικες στα προτυπα/πειραμτικα (οι θεσεις των στελεχων διευθυντων-υποδιευθυντων δεν επηρεαζει, οπως γνωριζουμε τον αριθμο των οργανικων κενων), ωστε να εχει ενα μονιμο στελεχιακό δυναμικο που θα μπορει να το "παρα-μορφωσει" στα επιπεδα που επιθυμει, καθε φορα, η εκαστοτε κεντρικη εξουσια 'ή στο οτι αφηνει τα σχολεια να εχουν τμηματα με λαοθαλασσες μαθητων ετοιμες να πνιξουν εμας τους ερμους και ειδικα τους γηραιοτερους εξ αυτων, εκπαιδευτικους
Καλησπέρα.Αν λήξει η διαβούλευση στις 22 δε πρέπει μέχρι τότε να έχουν κατεβάσει τροπολογία και για τα ένταξης; Μπορούν μετά αλλού έτσι χωρίς νομοσχέδιο;Δε καθυστερεί πολύ;