0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
2. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού οι οργανικές θέσεις κατά κλάδο/ειδικότητα της παρ. 1 κατανέμονται σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ανά περιοχή μετάθεσης και σε σχολικές μονάδες και διατίθενται για την οριστική τοποθέτηση εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και την εξέταση εμπρόθεσμων αιτήσεων μετάθεσης κατά το σχολικό έτος 2024-2025, οι οποίες δεν ικανοποιήθηκαν ως προς οποιαδήποτε επιλογή. Οι οργανικές θέσεις που απομένουν κενές, μετά την εξέταση των ως άνω αιτήσεων μετάθεσης, διατίθενται για διορισμό.
Η "βελτίωση", θεωρείται μετάθεση εντός της ίδιας περιοχής. Αν κάποιος άλλαξε οργανική τότε θεωρείται ότι έχει ικανοποιηθεί η αίτηση "μετάθεσης".Οι επιπλέον θέσεις θα δοθούν προς τοποθέτηση όσων βρίσκονται στη διάθεση (δε νομίζω να υπάρχει πλέον διάθεση πυσδε στην ειδική αγωγή), όσων πάρουν συμπληρωματική μετάθεση και όσων αιτήθηκαν βελτίωση θέσης.
Ο νεοσσος και το στρουμφακι έχουν λυσσάξει ότι δεν υπάρχουν ανάγκες στους πε60 με αποδεδειγμένα 2300 λειτουργικά κενά αλλά μάλλον υπήρχαν ανάγκη τε ακόμα και σε σχολεία που αυτήν την στιγμή βρίσκονται σε αναστολή!Πλέον είναι ολοφάνερο ότι πρόκειται και πολιτική βούληση ιδρύθηκαν τε σε νηπιαγωγεία με 0 γνωματεύσεις ενώ στην γενική σε τμήματα που λειτουργούν χρόνια χωρίς οργανικότητας δεν έγινε καμία σύσταση!Πραγματικά ανήκουστα πράγματα
Συνάδελφε αν όντως έχεις εντοπίσει τέτοιες περιπτώσεις, καλό θα ήταν να τις επισημάνεις (έστω και σε Π.Μ.), διότι ακούω πράγματα που είναι σχεδόν σκανδαλώδη. Φαίνεται πως όντως συστάθηκαν Τ.Ε. σε νηπιαγωγεία με καμία γνωμάτευση για Τ.Ε., αλλά μόνο με γνωματεύσεις για Παράλληλη Στήριξη. Επίσης φαίνεται πως υπάρχουν περιπτώσεις δημοτικών που τα ίδια τα σχολεία εισηγήθηκαν Τ.Ε. έχοντας γνωματεύσεις από ΚΕΔΑΣΥ που εισηγούνταν Τ.Ε. (χωρίς να έχουν όμως γνωματεύσεις για Παράλληλη) και η πρότασή τους απορρίφθηκε. Αν κάτι τέτοιο συνέβη σε όλη τη χώρα και όχι σε μεμονωμένους νομούς τότε μιλάμε για πραγματικό ΣΚΑΝΔΑΛΟ.
Αττική σίγουρα πολλά... χτες ειδαμε Νηπιαγωγεία (έμφαση στον πληθυντικό) με 0 γνωματευσεις για ΤΕ και φυσικά με γνωματευσεις παραλληλης (όχι αναγκαστικά πάνω απο μια)
Ακούστε κάτι. Καλησπέρα αρχικά. Σε σχολείο Αττικής είπαν ότι ότι φέτος δεν θα πάρουν παράλληλη γιατί θα έχουν τμήμα ένταξης. Και όταν ρωτήθηκαν πώς θα καλυφθούν όλοι οι μαθητές; Η απάντηση ήταν ότι ο/η εκπαιδευτικός ένταξης θα κάνει ένταξη μέσα στην τάξη αρχικά και δεύτερον, όσοι δάσκαλοι έχουν περίσσευμα στις ώρες θα καλύψουν τις ώρες τους σε μαθητές που τους έχει εγκριθεί η παράλληλη στήριξη. Άρα, λογικά οι τόσες ιδρύσεις τμημάτων ένταξης ίσως σημαίνει μειωμένες προσλήψεις σε παράλληλη. Σενάριο προς το παρόν.
Στις αξιολογήσεις των μαθητών απ' τα κεδασυ σε πολλές περιπτώσεις λέει ότι όταν δεν υπάρχει παράλληλη στήριξη να μπει ο μαθητής σε τμήμα ένταξης. Αλλά ακόμα και αν δε το λέει με μια εισήγησή του συλλόγου και συγκατάθεση του γονέα οποιοδήποτε παιδί είτε έχει είτε δεν έχει αξιολόγηση μπορεί να μπει σε τμήμα ένταξης. Δεν είναι καθόλου περίεργο αυτό που συνέβη
Μιλάει ξεκάθαρα για όσους είναι στη διάθεση. Οι υπεράριθμοι και αιτούντες βελτίωση και τοποθέτηση από μετάθεση, έχουν ήδη πάρει οργανικές. Άρα ΜΟΝΟ πρώτα όσοι είναι στη διάθεση και στη συνέχεια συμπληρωματικές μεταθέσεις, μόνο για όσους έκαναν αίτηση τον Οκτώβριο και δεν ικανοποιήθηκε για καμία περιοχή.