0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν διευκρίνισα πριν, στους ΠΕ02 ειδικής
Στη γενική επειδή φημολογείται και αλλαγή του αλγορίθμου, μάλλον θα είναι εύκολο.Στην ειδική σε κάποιους κλάδους που θα πάρει φέτος πάρα πολλούς, ναι θα είναι σχεδόν αδύνατο.
η αλλαγή αλγορίθμου θα βοηθήσει ώστε του χρόνου να γίνουν περισσότεροι διορισμοί στη δευτεροβάθμια γενική η θα συνεχίσει έτσι η γενική δευτεροβάθμια με τοσους λίγους διορισμούς ;
Η αλλαγή του αλγορίθμου εννοείται ότι θα δώσει περισσότερα κενά για μεταθέσεις και κατ' επέκταση και για διορισμούς.
πιστεύετε θα τον αλλάξουν τον αλγόριθμο του χρόνου ; Έχει ειπωθεί κάτι ;
Μάντης δεν είμαι αλλά νομίζω έφτασε το πλήρωμα του χρόνου.Ήδη συζητιέται.Έχει γίνει πλέον αντιληπτό ακόμη κι από τους πιο δύσπιστους ότι εκεί οφείλεται η μεγάλη διαφορά οργανικών κενών μεταθέσεων και λειτουργικών κενών.Όσο παραμένει θα είναι δύσκολες οι μεταθέσεις, θα γίνονται λίγοι διορισμοί, θα αυξάνεται ο αριθμός των αναπληρωτών κτλ.Έχω ξαναγράψει, το γράφω πάλι, ότι οι σύλλογοι, οι αιρετοί και οι συνδικαλιστές πρέπει τώρα, ναι από τόσο νωρίς, να έχουν τη δέσμευση του υπουργείου τόσο για αλλαγή του αλγορίθμου πριν τις επόμενες μεταθέσεις και όσο και στην προτεραιότητα σε διορισμούς στη γενική βθμιας του χρόνου.
Όλοι για τον αλγόριθμο λένε, αλλά όταν τους λέω πείτε μου ποια αλλαγή πρέπει να γίνει που έχετε εντοπίσει ότι κλείνει αυτό το χάσμα αρχίζουν τα "δεν είμαι εγώ αρμόδιος κι αυτό θα πρέπει να το βρει το υπουργείο".
Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που κατέχουν θέσεις ευθύνης ή υπηρετούν σε πρότυπα/πειραματικά και δεν υπηρετούν στην οργανική τους για πάρα πολλά χρόνια. Θα μπορούσαν να δίνονται αυτά τα κενά ως οργανικά σε επίπεδο διεύθυνσης και όχι σε επίπεδο σχολείου, πχ μετά από 5 χρόνια απουσίας για οποιοδήποτε λόγο. Ουσιαστικά αυτά τα κενά είναι λειτουργικά αλλά είναι κάθε χρόνο τα ίδια. Η πρωτοβάθμια για τον λόγο αυτό έχει ιδρύσει μια οργανική σε κάθε 6/θεσιο και άνω ανεξάρτητα αν ο διευθυντής είναι δάσκαλος.Δηλαδή οι εκπαιδευτικοί αυτοί να μην προσμετρώνται στους οργανικά ανήκοντες της Διεύθυνσης ή να αθροίζονται οι ώρες τους στους απαιτούμενους.
Αυτό δεν έχει να κάνει με τον αλγόριθμο όμως. Κι είναι πολύ πιο ρεαλιστικό.
Ακόμα κι εδώ υπάρχουν κανόνες. Δεν γράφουμε κεφαλαία.Για τις ερωτήσεις που κάνεις:1. Θεωρείσαι πάλι δόκιμος2. Οι κρατήσεις για μτπυ νεοδιοριστου δεν γίνονται ξανά3. Λύεται αυτοδίκαια η σχέση μόλις αναλάβεις υπηρεσία4. Δεν υπάρχει αυτόματη αναγνώριση, θα προσκομίσεις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας από όλους τους φορείς που έχεις απασχοληθεί5. Δεν ξέρω τι σημασία έχει για εσένα αλλά ναι είναι ίδιος ο ΑΜ6. Δεν υπάρχει πρόβλημα Αλλά για ποιο λόγο τα ρωτάς όλα αυτά; Για να αποφασίσεις αν θα κάνεις αίτηση διορισμού; Εκτός από τον ΑΜ για όλα τα υπόλοιπα βρίσκεις την απάντηση και μόνος σου χωρίς να βασίζεσαι σε ό,τι σου λέει ένας άγνωστος σε αυτό το φόρουμ.
Συγνώμη για την κατάχρηση αλλά δεν μπορώ να βρω το εξής: εάν διοριστώ από πρωτοβάθμια σε δευτεροβάθμια η προϋπηρεσία μου από την πρωτοβάθμια αναγνωρίζεται ή όχι;