nospeak, georgen και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχουμε εξηγήσει διεξοδικά το γιατί δεν μπορεί να εφαρμοστεί αλγόριθμος στην πρωτοβάθμια. Ακόμα βέβαια και αν υπήρχε και εκεί, τότε θα έπρεπε να γίνονται χιλιάδες διορισμοί σε λειτουργικά κενά, προκειμένου να λειτουργήσουν στοιχειωδώς τα σχολεία. Στη δευτεροβάθμια, για να μην έχουμε αυταπάτες, πάντα αξιοποιούνταν μεγάλο μέρος των μονίμων προκειμένου να καλυφθούν λειτουργικά κενά. Τη δεκαετία του 2000 διόριζαν αβέρτα υπεράριθμους με ρουσφετολογικές πρακτικές, πολλοί από τους οποίους κατέληγαν να απασχολούνται εκτός σχολείων (έτσι δημιουργήθηκε ο μεγαλύτερος όγκος των οργανικών του κουβά). Τα χρόνια των μνημονίων και μετά την αύξηση του ωραρίου, χιλιάδες υπεράριθμοι καθηγητές παρέμειναν στις θέσεις τους προκειμένου να καλύπτουν λειτουργικά κενά, ενώ μετά την επανέναρξη των διορισμών τα οργανικά κενά και πλεονάσματα των ΔΔΕ παραποιούνταν στο ΚΥΣΔΕ προκειμένου να ικανοποιηθούν περισσότερες μεταθέσεις (ακόμα και σε πλεονασματικές περιοχές), ούτως ώστε να ανοίξει μετά ικανός αριθμός θέσεων για διορισμούς. Αποκορύφωμα το καλοκαίρι του 2024, όπου αναβίωσαν οι τακτικές της δεκαετίας του 2000 και έγιναν χιλιάδες διορισμοί εκτός αλγοριθμικών οργανικών κενών. Με αποτέλεσμα σήμερα οι μόνιμοι μαθηματικοί, για παράδειγμα, να καλύπτουν μεγαλύτερο μέρος των λειτουργικών τους κενών από ό,τι οι δάσκαλοι (συγκρίνετε αριθμό υπηρετούντων μονίμων και αριθμό αναπληρωτών για να το διαπιστώσετε). Όμως δεν άκουσα κανέναν να μιλάει για υπεράριθμους μαθηματικούς...
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Άλλιώς προκύπτουν τα οργανικά κενά της Αθμιας και αλλιώς της Βθμιας. Αν θες να συγκρίνουμε λειτουργικά κενά Α φάσης ή αποσπάσεων που βγαίνουν στην ίδια βάση.
Καταρχάς, αφού δεν έκανε σύσταση οργανικών για τις μεταθέσεις, δεν προβλέπεται ούτε για τους διορισμούς. Εάν εν τέλει μείνει το νούμερο 10.000, που όπως έχουν τα πράγματα για την κυβέρνηση για μείνει, το θέμα είναι ΤΟ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΥ στην Α βάθμια θα δοθεί η έμφαση. Στους νηπιαγωγούς που 3 χρόνια δεν πήραν τίποτα; Στους δασκάλους που από τον Αύγουστο κάνουν δραματικές καταργήσεις οργανικών και θα συνεχιστούν; Στις ειδικότητες; Που στις ειδικότητες; στους ήδη υπεράριθμους γυμναστές; Στους ξενόγλωσσους; Θα δοθούν οργανικά στην ειδική; Λίγο δύσκολο καθώς στις μεταθέσεις ΔΕΝ. Ένας μεγάλος γρίφος οι διορισμοί φέτος. Στην Β βάθμια οι πλεονασματικοί διορισμοί του Αυγούστου φαίνονται ήδη με την δήλωση των οργανικών, όπου για π.χ. στην Κορινθία πέρσι διόρισαν 31 φιλολόγους και εν τέλει έχει 15 υπεράριθμους!
Πάντως πέρσι, μια χαρά έγιναν οι μεταθέσεις τον Μάρτιο, μια χαρά ίδρυσε οργανικές τον Ιούλιο, μια χαρά έκανε συμπληρωματικές μεταθέσεις, μια χαρά έκανε διορισμούς. Σε πολλά εισαγωγικά το μια χαρά. Επίσης μια χαρά είχε ξαναγίνει το ίδιο ακριβώς το 2021, πάλι στην πρωτοβάθμια. Οπότε αυτό το "αφού δεν ιδρύθηκαν για τις μεταθέσεις, το ξεχνάμε για φέτος", δεν ισχύει...
Μην ξεχνάς ότι το 2021 ήταν τα οργανικά μαζεμένα πόσων ετών που ΔΕΝ έγιναν διορισμοί! Ίδρυση οργανικών έγιναν στην Α και Β βάθμια; Πότε; ίδρυση οργανικών έγιναν ΜΟΝΟ στις ειδικότητες που στην ουσία δεν ήταν και ίδρυση αλλά μεταφορά από τη μία βαθμίδα στην άλλη! Ευτυχώς τουλάχιστον προλάβαμε να πάρουμε και μετάθεση και δεν κριθήκαμε και υπεράριθμοι ορισμένοι
Συνάδελφοι έχω διαπιστώσει το εξής:σε δευτεροβάθμια με 2 συνταξιοδοτήσεις στην ειδικότητα ΠΕ 88.01 και 1 ΠΕ 88.02 δεν δίνουν κανένα κενό για μετάθεση.Αυτό γίνεται διότι το καλοκαίρι που μας πέρασε έκανε 2 διορισμούς σε ΠΕ 88.02 χωρίς να έχει κενά ,γι αυτό τώρα τους έδωσαν τις ώρες από συνταξιοδοτήσεις και μια χαρά.Τους διορίσαν στα σπίτια τούς ΧΩΡΙΣ ΚΕΝΟ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ εμείς που είχαμε διοριστεί του 2021 δεν μπορούμε ακομη να πάρουμε μετάθεση.Αν κάθε καλοκαίρι διορίζουν χωρίς κενά ,τι θα γίνει?εμείς πότε δεν πρόκειται να πάρουμε μετάθεση.Γιατί δεν μιλάει κανείς όμως για όλα αυτά?
Ένσταση σε ποιο τμήμα έκανες? Τι μορφή είχε? Και χρονικά ποτέ την έκανες? Ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει. Αν είναι να κινηθούμε πιο συλλογικά φέτος.
Τώρα τι νόημα έχει; κοντός ψαλμός...