0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τάξεις με 25-28 παιδιά, τμήματα ένταξης με 28 παιδιά ( σε Γυμνάσιο), παιδιά με γνωμάτευση "ειδικό σχολείο" να είναι στην ίδια τάξη με τους 2-3 άριστους ή τους 5-6 αρκετά καλούς μαθητές, παιδιά (και γονείς) που απαξιώνουν το σχολείο και δεν έχουν μάθει να διαβάζουν και να μαθαίνουν, παιδιά που δεν ξέρουν ανάγνωση και συλλαβίζουν... είναι κάποια θέματα που πρέπει να ξαναδούμε όσοι αγαπάμε το σχολείο.
Αυτό το ταξικό προφανώς ισχύει, όμως η απαξίωση του σχολείου είναι εντονότατη και σε πολύ πλούσια μερη, εκεί δεν μπορεί να είναι δικαιολογία ότι οι γονείς είναι βιοπαλαιστές κλπ, υπάρχουν άλλοι λογοι.
Όταν από πολύ νωρίς στη ζωή τους τα περισσότερα παιδιά έχουν πρόσβαση σε social media και παρακολουθούν τη χλιδάτη ζωή του κάθε αμόρφωτου influencer, όταν βλέπουν ότι 17 χρονα παιδιά, επειδή κλωτσάνε καλά το τόπι υπογράφουν συμβόλαια εκατομμυρίων, όταν σου λένε ότι εγώ θα δουλέψω στην εστίαση και θα βγάλω περισσότερα από σένα που σπούδασες, ακόμα αναρωτιέστε γιατί έχει απαξιωθεί το σχολείο; Σίγουρα τα πολυπληθή τμήματα δεν βοηθάνε στην σωστή εκπαιδευτική προσέγγιση, αλλά και στη δική μου γενιά θυμάμαι 25ρια τμήματα είμασταν στην καλύτερη, ούτε τμήματα ένταξης υπήρχαν, ούτε παράλληλη στήριξη υπήρχε και οι γονείς μας έλειπαν από το σπίτι όλη μέρα για να τα βγάλουμε πέρα και φροντιστήριο ξεκινούσαμε οι περισσότεροι στη 2α λυκείου.