*

Αποστολέας Θέμα: Ταινίες δράσης  (Αναγνώστηκε 3379 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anti_08

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 341
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #14 στις: Ιουλίου 13, 2025, 11:21:24 pm »
Προσυπογράφω ότι οι διδακτικές ώρες στα σχολεία της Αττικής χάνονται για πλάκα.
Έχω δουλέψει τόσο σε επαρχία (μικρά και μεσαία μέρη) όσο και σε μεγάλες πόλεις, και έχω δουλέψει τόσο σε λύκειο όσο και σε γυμνάσιο.
Οι ώρες στην Αττική και κυρίως στα γυμνάσια χάνονται για "ψύλλου πήδημα".
Το ένα διδακτικό μου αντικείμενο στο γυμνάσιο είναι μονόωρο μάθημα σε πολλά τμήματα συνήθως και κάθε χρόνο χάνω τουλάχιστον 10-15 ώρες.
Από τις 30-32 περιπου ώρες του έτους πέρυσι είχα τμήμα που έκανα μόνο 12 ώρες.
Γενικά φέτος σε αυτό το αντικείμενο κατά μέσο όρο έκανα γύρω στις 22 ώρες στα τμήματα που είχα.
Η υλη δεν βγαίνει με τίποτα. Κάθε φορά κοιτάς να δεις τι συμπτύξεις και τι εναλλακτικά σενάρια θα εφαρμόσεις για να κανεις ότι καλύτερο μπορεις.
Η μόδα είναι αυτή: ενά αλλο σχολείο. Εξάλλου στο σχολείο που ήμουν και στην αρχή της χρονιάς είχαμε επισκέψεις υψηλά ιστάμενων προσώπων μας ειπαν ξεκάθαρα "εξωστρέφεια, οι μαθητές εκτός σχολείου με δράσεις".


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ταινίες δράσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:47:24 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6027
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #15 στις: Ιουλίου 13, 2025, 11:35:11 pm »
Τζέισον Στέιθαμ, εγγύηση  8)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #16 στις: Ιουλίου 13, 2025, 11:45:45 pm »
Αυτό είναι ακραιο. Εμείς στην επαρχία έχουμε το σύνδρομο της μειονεξίας,  το κόμπλεξ, ας το πω ευθέως, ότι τα παιδιά στερούνται, οπότε κυνηγάμε πολύ δραστηριότητες που μπορούν να προσφερθούν διαδικτυακά, ή φορείς που έχουν δυνατότητα μετακίνησης, συν τις τοπικές εκδηλώσεις που δεν μπορείς να αρνηθείς, και έχουν υπάρξει φορές που νιώσαμε ότι στο σχολείο επικρατεί μια αναστάτωση με τηλεδιασκέψεις και επισκέψεις, αλλά όχι έτσι όπως τα περιγράφετε. Κατ αρχας έχουμε πλάνο. Όταν προτείνεται μια εκδήλωση επιλέγουμε τάξη ή τμήμα ανάλογα με το περιεχόμενο ή αν κάποιος έχει παρακολουθήσει κάτι παρεμφερές κοκ. Αν μια τάξη έχει κάνει 1 δράση, η επόμενη πρόταση θα αξιοποιηθεί για άλλη τάξη. Αν είναι κάτι που μπορεί να γίνει με ένα τμήμα μόνο, το σημειώνουμε και το ίδιο τμήμα δεν θα κάνει άλλη δράση για πολύ καιρό. Αν κάποιος δεν θέλει να χαθεί η ώρα του, ζητάει αλλαγή, ή λαμβάνουμε εκ των προτέρων υπόψη εκπαιδευτικούς που τοποθετήθηκαν αργότερα.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 548
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #17 στις: Ιουλίου 13, 2025, 11:54:48 pm »
Δε σ' τ' απαγόρευσα. Πάσο. Το βλέπομε αλλιώς.

Τρόπος του λέγειν. Ναι, το βλέπομε αλλιώς.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ταινίες δράσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:47:24 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3827
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #18 στις: Ιουλίου 14, 2025, 04:53:02 am »
Τζέισον Στέιθαμ, εγγύηση  8)
Συμφωνώ. Ας προτείνω την Κούρσα Θανάτου (Death Race) του 2008.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3827
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #19 στις: Ιουλίου 22, 2025, 08:06:37 pm »
Ένα καλό άρθρο του Κάτσικα πάνω στο θέμα.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/484552_sholikes-draseis-allothi-enos-sholeioy-horis-pyxida-i-kai-mathima-pote-tha

Επίλογος

"Το σχολείο δεν είναι χώρος δράσεων, είναι χώρος σχέσης. Είναι ο μόνος θεσμός που μπορεί να σταθεί απέναντι στο κενό της εποχής, την επιφανειακότητα, την αποσύνδεση των νέων από το νόημα της μάθησης. Και αυτό δεν το καταφέρνει με «πακέτα δράσεων», αλλά με εμπνευσμένους δασκάλους, χρόνο στην τάξη, και πολιτικές που σέβονται το παιδί και τον εκπαιδευτικό.

Ας μη μετατρέψουμε τις δράσεις σε πρόσχημα ενός σχολείου που χάνει τον εαυτό του.

Σίγουρα χρειάζεται να υπερασπιστούμε και πάλι τον χρόνο του μαθήματος. Όχι ως μηχανιστική διεκπεραίωση της ύλης, αλλά ως το παιδαγωγικό θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορούν να στηριχθούν όλες οι ουσιαστικές δράσεις. Χωρίς αυτό, οι δράσεις δεν θα είναι παρά θόρυβος. Σχολικός και κοινωνικός."

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3696
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #20 στις: Ιουλίου 23, 2025, 09:30:11 am »
Κακά τα ψέματα, οι δράσεις γίνονται από τους εκπαιδευτικούς. Και όταν ακούω την φράση "εγώ δεν θέλω, για το καλό των παιδιών" γελάω από μέσα μου. Λοιπόν, οι δράσεις γίνονται σε πολλές περιπτώσεις για να "χτίσει" βιογραφικό ο καθηγητής που το αναλαμβάνει. Φυσικά, υπάρχουν εξαιρέσεις, για να μην παρεξηγηθώ. Αλλά ο κανόνας είναι "Κάνω δράσεις για την αξιολόγηση".

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #21 στις: Ιουλίου 23, 2025, 02:13:51 pm »
Να ρωτήσω κάτι χαζό γιατί είμαι από χωριό και κάποια πράγματα δεν τα καταλαβαίνω. Όταν κάποιος κάνει όμιλο
ή πρόγραμμα, ας πούμε ότι μπορεί και να έχει όφελος στο βιογραφικό του. Πώς όμως πιστώνεται οφέλη κάποιος σπο δράσεις που κάνει όλο το σχολείο και ειδικά όταν είναι σε καθορισμένες αφορμές; Πχ εμείς συμμετέχουμε στα διαδικτυακά σεμινάρια της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.  Αυτό το αποφασίζει ο Σύλλογος και γίνεται σε όποια τάξη κρίνουμε και οο ώρες στις οποίες γίνεται είναι καθορισμένες. Δεν το αποφασίζει ο καθηγητής πληροφορικής για να το πιστωθεί αυτός ούτε ο καθηγητής που θα γίνει στην ώρα του γιατί εινσι θέμα τύχης. Ή αποφασίζουμε σαν σχολείο ότι για την ημέρα ΑμεΑ ένα τμήμα θα επισκεφθεί τον τοπικό σύλλογο για να παραδωσει τα χρήματα που συγκέντρωσε όλο το σχολείο. Το τμήμα που θα πάει το απόφασθζει ο Σύλλογος βάσει κάποιων κριτηρίων και η ώρα κανονίζεται μαζί με τον φορέα, άρα και το ποιος εκπαιδευτικός θα συνοδεύσει είναι θέμα τύχης. Αυτά όλα τα κάνουμε σαν σχολείο. Αλλά και τα μεμονωμένα του στιλ πάνε σε μια έκθεση την ώρα των Καλιτεχνικων ή έρχεται κάποιος για τα εργαστήρια που το κανόνισε ο καθηγητής, γίνονται στο πλαίσιο του μαθήματος, πώς μπορεί να τα χρησιμοποιήσει κάποιος προς ίδιον όφελος; Θα κρατάει φωτοτυπίες από το πρακτικό όπου θα έχει ζητηθεί να φαίνεται το όνομά του; Εμείς στα πρακτικά δεν γράφουμε ποτέ ονόματα εκπαιδευτικών ως διοργανωτές. Γράφουμε ποιοι συνοδεύουν μόνο.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2677
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #22 στις: Ιουλίου 23, 2025, 03:12:07 pm »
Έσπερος, αν ο φορέας  εκδίδει βεβαίωση στο τέλος της δραστηριότητας/ webinar/ δικτύου κλπ, ο εκπαιδευτικός μπορεί να τη χρησιμοποιήσει για να ενισχύσει το βιογραφικό του.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 23, 2025, 03:20:15 pm από harac »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #23 στις: Ιουλίου 23, 2025, 03:29:10 pm »
Έσπερος, αν ο φορέας  εκδίδει βεβαίωση στο τέλος της δραστηριότητας/ webinar/ δικτύου κλπ, ο εκπαιδευτικός μπορεί να τη χρησιμοποιήσει για να ενισχύσει το βιογραφικό του.

Ποιος φορέας; Εμάς κάποιοι οι φορείς ζητάνε από τον διευθυντή βεβαίωση υλοποίησης για εκείνους, δεν εκδίδουν για εμάς. Αλλά και πάλι, θα ξαναρωτήσω. Σε ποιον εκπαιδευτικό θα δώσει τη βεβαίωση, αν  υποθέσουμε ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο; 

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2677
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #24 στις: Ιουλίου 23, 2025, 06:41:19 pm »
Συνήθως οι βεβαιώσεις εκδίδονται στο όνομα του σχολείου που συμμετέχει. Το γνωρίζω από τα σχολεία που πηγαίνω, όπου συμμετέχουμε συχνά σε διαγωνισμούς, εκθέσεις ζωγραφικής και κινηματογραφικά φεστιβάλ, τα οποία οργανώνονται από πανεπιστήμια,  τοπικούς πολιτιστικούς φορείς κλπ. Γνωρίζω, όμως, και κάποιες περιπτώσεις, όπου μαζί με τις βεβαιώσεις συμμετοχής των μαθητών έχει δοθεί βεβαίωση και στους συμμετέχοντες ή υπεύθυνους εκπαιδευτικούς (τους οποίους έχει δηλώσει το σχολείο).

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3696
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #25 στις: Ιουλίου 23, 2025, 06:44:57 pm »
Οι βεβαιώσεις αυτές των φορέων λογικά επισυνάπτονται από τους εκάστοτε συντονιστές στους άξονες της αξιολόγησης. Έτσι αποδεικνύεται και η σχετική συμμετοχή. Άρα χρησιμοποιούνται στην αξιολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #26 στις: Ιουλίου 23, 2025, 07:01:11 pm »
Ναι έχουμε πάρει κάποιες βεβαιώσεις ως σχολείο αλλά αυτά που κάνουμε, αν δεν είναι μέσω των ομίλων, δεν τα κάνει κάποιος εκπαιδευτικός συγκεκριμένα. Οπότε δεν θεωρούνται δράσεις ενός εκπαιδευτικού, θεωρούνται δράσεις του σχολείου. Ούτε γίνονται όλα στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης, δηλαδή δεν τα κανονίζει κάποιος επειδή θέλει να τα ενταξει στην αυτοαξιολόγηση. Κανονίζονται ανάλογα με το τι πέφτει στην αντίληψη μας που βολεύει ή ενδιαφέρει  να υλοποιηθεί, και καταγράφεται μετά σε όποιον άξονα ταιριάζει καλύτερα. Οπότε δεν μπορεί να το πιστωθεί κανεις.

Δηλαδή στα σχολεία σας οι εκπαιδευτικοί κάνουν δράσεις από μόνοι τους με δικές τους ιδέες και τις πιστώνονται ως δικές τους;

Στο δικό μου σχολείο όποιος σκεφτεί μια δράση πρέπει ή να την κάνει τελείως διακριτικά, ιδανικά χωρίς να το καταλάβει κανείς,  ή να την παρουσιάσει  ως ιδέα του διευθυντή, γιατί οι καλοί συνάδελφοι κοιτάνε στραβά όποιον θέλει να προσφέρει κάτι παραπάνω από τα τετριμμένα ειδικά αν ακουστεί το όνομα του. Οπότε μου κάνει πολλή εντύπωση όλο αυτό που περιγράφετε. Μάλλον είμαστε εξαίρεση. Δεν θα πει κανείς όχι στις προτάσεις για να υλοποιηθεί κάτι για όλο ή μέρος του σχολείου, γιατί εκεί ξέρουν ότι είναι έργο του σχολείου και δεν θα φανεί κάποιος.


Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3827
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #27 στις: Ιουλίου 23, 2025, 07:42:21 pm »
Έσπερε στο δικό μου σχολείο έχουμε υπερπροσφορά για δράσεις ομίλους άξονες και τα λοιπά που εμπίπτουν και στις αξιολογήσεις κι αυταξιολογήσεις. Για μάθημα δεν έχουμε μεγάλη όρεξη. Δεν εμπίπτει και στην (αυτ)αξιολόγηση. Της διευθύντριάς μας μάθημα μην της πεις πως θες να κάνεις. Θα σου πει πως αυτό είναι δουλειά του φροντιστηρίου. Πε της, όμως, για δρασομίλους κι εκδρομαξιολογήσεις και πάρ' της την ψυχή. Προσωπικά υποφέρω (άλλοι συνάδελφοι πετούν τη σκούφια τους) και γυρεύω βελτίωση κάθε χρόνο σε λύκειο που να μη συμβαίνει αυτό. Κι όλο μαθαίνω πως παντού τα ίδια.

Παρεμπιπτόντως κάνω δημόσια έκκληση. Όποιος ξέρει λύκειο που να μην ασχολούνται με δράσεις-ομίλους-άξονες-εκδρομές-αξιολογήσεις-αυταξιολογήσεις, αλλά να τους νοιάζει να γίνεται μάθημα παρακαλώ να μ' ενημερώσει εδώ στο pde. Θα χαρώ ιδιαιτέρως. Περιοχή Δ' Αθήνας (κατά προτίμηση στη 2η ομάδα σχολείων). Ευχαριστώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 23, 2025, 07:54:21 pm από leon. »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33111
  • Τελευταία: Zbbt
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193299
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 337
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 205
Σύνολο: 205

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.