*

Αποστολέας Θέμα: Ταινίες δράσης  (Αναγνώστηκε 3352 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3696
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #28 στις: Ιουλίου 23, 2025, 07:52:07 pm »
Και στο δικό μας σχολείο δεν υπάρχει δράση που να μην εντάσσεται σε κάποιον άξονα. Αν π.χ. έρθουν και μιλήσουν ψυχολόγοι, ή γίνει ενημέρωση για τις πρώτες βοήθειες, θα μπει στον άξονα "επιμόρφωση εκπαιδευτικών". Με αυτό το κίνητρο καλούνται άλλωστε. Ίσως πρέπει να κάνω έναν διαχωρισμό, από τους ομίλους και τα προγράμματα η βεβαίωση είναι καθαρά του εκπαιδευτικού. Ενώ οι λοιπές δράσεις που αφορούν το σχολείο συνολικά, εντάσσονται στους άξονες της αξιολόγησης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ταινίες δράσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:43:55 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #29 στις: Ιουλίου 23, 2025, 08:05:18 pm »
Οο όμιλοι είναι εκτός ωραρίου. Δεν ενοχλούν
κανέναν και δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάποιος που έχει όρεξη να κάθεται εκτός ωραρίου δεν έχει όρεξη να κάνει μάθημα.

Ούτε οι δικοί μας εκπαιδευτικοί σκίζονται για μάθημα απαραίτητα. Ταινίες. Ακόμα και πριν τους διαδραστικούς, κάποιοι εκμεταλλεύονταν κάθε πόρο του σχολείου για να δείχνουν ταινίες. Αλλά να τους πεις να σκεφτούν κάτι πιο ενδιαφέρον για να εμπλουτίσουν το μάθημα, δεν υπάρχει περίπτωση. Αν πεις ότι στην ώρα τους θα γίνει κάποια εκδήλωση και ακόμα καλύτερα δεν θα χρειαστεί να είναι μέσα οι ίδιοι, ακόμα πιο πολύ καλύτερα. Αν πεις όμως ότι αντί να γινόμαστε πολυκινηματογράφος στις δύσκολες περιόδους προ εορτών κλπ, να πάνε κάπου να κάνουν κάτι - σ ένα μουσείο, μια έκθεση,  έστω έναν
καθαρισμο παραλίας, εδώ παντού πάμε με τα πόδια- θα σε κοιτάνε σαν τρελό. Αν όμως πάει να τα κάνει άλλος, θα του βγάλουν το μάτι.

Εμείς δεν αποφασίζουμε τι προγράμματα (όχι δραστηριοτήτων, εννοώ επισκέψεις φορέων κλπ) βάσει του αν ταιριάζουν σε άξονα. Όσες συνεργασίες έχουμε ξεκινήσει και μας ενδιέφεραν, τις συνεχίζουμε κάθε χρόνο για άλλη τάξη. Αν προκύψει κάτι ενδιαφέρον μετά, θα το αναφέρουμε στον απολογισμό όποιου άξονα ταιριάζει καλύτερα. Δλδ πρώτα αποφασίζουμε σαν σχολείο τι θελουμε και μετά βάσει αυτών περιγράφουμε και τις δράσεις. Όμως αυτά είναι συλλογικές αποφάσεις με προγραμματισμό που αφορά ολεσ τις τάξεις με βάση την
ηλικία, τη σύνδεση με το πρόγραμμα σπουδών, το τι άλλο έχει κάνει φέτος ή άλλη χρονιά ή αντίστοιχη τάξη ή τμήμα κοκ. Ή σκέφτεται κάποιος κάτι κ συνεργάζεται με όσους κάνουν το ίδιο μάθημα ή είναι του ίδιου κλάδου για να μην φανεί ότι κάποια τμήματα έκαναν κάτι έξτρα επειδή έχουν τον χ καθηγητη ενώ ο ψ δεν τους έκανε. Οπότε όλη αυτή τη φάση ότι κάποιοι σκέφτονται και κάνουν δράσεις και αυτό λειτουργεί εις βάρος του μαθήματος άλλων καθηγητών ή για προσωπικό όφελος, δεν την κατανοώ.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3826
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #30 στις: Ιουλίου 23, 2025, 08:24:45 pm »
Οο όμιλοι είναι εκτός ωραρίου. Δεν ενοχλούν
κανέναν και δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάποιος που έχει όρεξη να κάθεται εκτός ωραρίου δεν έχει όρεξη να κάνει μάθημα.
Οι όμιλοι γίνονται προς εμπλουτισμό βιογραφικού. Κάθονται αυτοί που το θέλουν κι έχουν βλέψεις για θέσεις ευθύνης. Μάθημα μην τους πεις να κάνουν. Και τελοσπάντων αν κάνουν μάθημα τότε ok. Πάω πάσο και μαγκιά τους. Αλλά καθώς βλέπω στις ταινίες το ρίχνουν, που λες κι εσύ, τα πρωινά. Κι είναι και ξεκούραστοι για τον όμιλο μετά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 23, 2025, 08:28:02 pm από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #31 στις: Ιουλίου 23, 2025, 08:33:25 pm »
Οι όμιλοι γίνονται προς εμπλουτισμό βιογραφικού. Κάθονται αυτοί που το θέλουν κι έχουν βλέψεις για θέσεις ευθύνης. Μάθημα μην τους πεις να κάνουν. Και τελοσπάντων αν κάνουν μάθημα τότε ok. Πάω πάσο και μαγκιά τους. Αλλά καθώς βλέπω στις ταινίες το ρίχνουν, που λες κι εσύ, τα πρωινά. Κι είναι και ξεκούραστοι για τον όμιλο μετά.

Στο δικό μου σχολείο όμιλο κάνουμε τα κορόιδα που τα κάνουν όλα και συμφέρουν.
Βέβαια παίζει ρόλο ότι ειμαατε νησί οπότε δεν έχουν όλοι ευκαιρίες εξέλιξης, οι θέσεις είναι δεδομένες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ταινίες δράσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:43:55 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3826
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #32 στις: Ιουλίου 23, 2025, 09:02:54 pm »
Στο δικό μου σχολείο όμιλο κάνουμε τα κορόιδα που τα κάνουν όλα και συμφέρουν.
Βέβαια παίζει ρόλο ότι ειμαατε νησί οπότε δεν έχουν όλοι ευκαιρίες εξέλιξης, οι θέσεις είναι δεδομένες.
Το ουσιώδες είναι να κάνεις μάθημα και να μην κοροϊδεύεις με πασαλείμματα και βιντεοκασσέττες. Αν γουστάρεις κι όμιλο, ok. Αυτό αφορά εσένα. Αλλά δεν είναι εξαναγκαστικό ούτε για σένα κι ούτε για κανέναν άλλον. Όποιος κάνει ωραίο μάθημα, οι δυνατοί μαθητές το πιστοποιούν αν τους ρωτήσεις, τότε καμμιά μα καμμιά σημασία δεν έχει αν δε συμμετέχει σε ομίλους και προγράμματα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #33 στις: Ιουλίου 23, 2025, 09:54:41 pm »
Οι μαθητες έχουν αγαπημένο όποιον δεν κάνει μάθημα και δεν τα ζορίζει. Κατά βάθος εκτιμούν το ποιος βαριέται τη ζωή του ή όχι και ποιος τους εμπνέει να μάθουν κάτι, αλλά δεν θα το παραδεχτούν. Σίγουρα δεν θα εκτιμήσουν όποιον λειτουργεί διεκπεραιωτικά απλα βγάζοντας ύλη χωρίς καμία επικοινωνία, καμία έμπνευση και καμία αγάπη. Και σίγουρα σιχαίνονται ένα βαρετό σχολείο που λειτουργεί σαν φροντιστήριο. Το θέμα είναι να υπάρχει μέτρο και στόχευση προς όφελος των παιδιών και της γνώσης. Γιατί αν πας μόνο με την ύλη και τα βιβλία, στα φιλολογικά μαθήματα τα παιδιά δεν θα μάθουν τίποτα. Μόνο από το παραπάνω μαθαίνουν.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3826
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #34 στις: Ιουλίου 23, 2025, 10:27:19 pm »
Οι μαθητες έχουν αγαπημένο όποιον δεν κάνει μάθημα και δεν τα ζορίζει. Κατά βάθος εκτιμούν το ποιος βαριέται τη ζωή του ή όχι και ποιος τους εμπνέει να μάθουν κάτι, αλλά δεν θα το παραδεχτούν. Σίγουρα δεν θα εκτιμήσουν όποιον λειτουργεί διεκπεραιωτικά απλα βγάζοντας ύλη χωρίς καμία επικοινωνία, καμία έμπνευση και καμία αγάπη. Και σίγουρα σιχαίνονται ένα βαρετό σχολείο που λειτουργεί σαν φροντιστήριο. Το θέμα είναι να υπάρχει μέτρο και στόχευση προς όφελος των παιδιών και της γνώσης. Γιατί αν πας μόνο με την ύλη και τα βιβλία, στα φιλολογικά μαθήματα τα παιδιά δεν θα μάθουν τίποτα. Μόνο από το παραπάνω μαθαίνουν.
Έχω τελείως άλλη άποψη. Κι απ' τα μαθητικά μου χρόνια ακόμη. Οι δυνατοί μαθητές εκτιμούν αυτόν που κάνει ωραίο μάθημα. Μ' αυτόν που βαριέται γελάνε. Δεν τον εκτιμούν. Ρώτα έναν άξιο μαθητή και θα σου πει ποιος κοροϊδεύει και ποιος όχι. Ακόμη κι οι κακοί μαθητές μπορεί να γουστάρουν το χαβαλετζή καθηγητή στην τάξη, αλλά στην πραγματικότητα αν τους ρωτήσεις ποιος δουλεύει στην τάξη τότε θα σου πουν την αλήθεια. Κι όχι, δε θ' αναφέρουν το χαβαλετζή που περνάν μαζί του καλά. Το 'χω διαπιστώσει επανειλλημένα κι ως εκπαιδευτικός κι ως μαθητής.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #35 στις: Ιουλίου 23, 2025, 10:35:02 pm »
Είσαι σε Λύκειο. Ελπίζω ότι εκεί όντως εκτιμούν αν κ τα συνήθη παράπονα που ακούω από συναδέλφους είναι ότι de facto προτιμούν τα φροντιστήρια. Στο Γυμνάσιο ξέρουν καλά ποιος βαριέται και ποιος όχι, ξέρουν ποιος κάνει μάθημα, αλλά αυτό που έχω δει είναι ότι λατρεύουν τους μαθητοπατερες. Τους λατρεύουν τυφλά και παρασύρονται πολλές φορές ακόμα και εναντίον άλλων εκπαιδευτικών με τους οποίους είχαν καλές σχέσεις. Έχω πάψει πια να έχω εμπιστοσύνη στην κρίση των παιδιών μετά από πολλές απογοητεύσεις. Η χειραγώγηση από τεμπέληδες λαμόγια που καλοπιάνουν τα παιδιά με βαθμούς, μηδενικές απαιτήσεις, ταινίες και εκδρομές, είναι αξεπέραστη.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2677
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #36 στις: Ιουλίου 23, 2025, 11:23:27 pm »
Από την πείρα που έχω, συμφωνώ μαζί σου για τη μαθητοπατερίαση που πλήττει το γυμνάσιο. Όποιος δείχνει διαρκώς ταινίες, λέει ανέκδοτα και παίζει μαζί τους ψυχαγωγικά παιχνίδια, αντί να κάνει μάθημα, είναι ο αγαπημένος τους καθηγητής. Είμαι υπέρ της βιωματικής μάθησης με  εκπαιδευτικά παιχνίδια, ταινίες ενταγμένες σε συγκεκριμένο σκεπτικό, διαδραστικές δραστηριότητες κλπ, αλλά  όλα αυτά συμπληρωματικά, σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις, χωρίς να υποκαθιστούν το μάθημα.
 Άλλωστε, στο γυμνάσιο, τα παιδιά ακόμα είναι αρκετά ανώριμα για να εμπιστευόμαστε την κρίση τους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33110
  • Τελευταία: Mimao
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193276
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 457
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 245
Σύνολο: 252

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.