*

Αποστολέας Θέμα: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. «Α. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ» :Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ-ΥΠΟΜΝΗΜΑ  (Αναγνώστηκε 986 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Delmouzos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΣΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΑΛΕΞΕΝΔΡΟΣ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ
[[b]center]ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. «ΑΛΕΞ. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ»     
    [/center]                                  
                                                                   

Δ Ε Λ Τ Ι Ο     Τ Υ Π Ο Υ
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ
[/b][/color]

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 31 Οκτωβρίου η συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποίησε ο Σύλλογός μας.

Αντιπροσωπεία του ΔΣ του Συλλόγου Αλ. Δελμούζος, του Συλλόγου Κ. Σωτηρίου μαζί με το μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ Πολυζώη Μπαμπούρα και τον αιρετό του ΑΠΥΣΠΕ Αττικής Δημοσθένη Μπαρούτα συναντήθηκαν με το Διευθυντή ΠΕ Αν. Αττικής κ.Παναγώτη Σωτηρόπουλο και την Προϊσταμένη του 3ου Γραφείου ΠΕ Αν. Αττικής κ. Ριζοπούλου Αθηνά.

Το ΔΣ του συλλόγου μας έδωσε γραπτό υπόμνημα διαμαρτυρίας το οποίο σας αποστέλλουμε και θα αναρτηθεί στη ιστοσελίδα του συλλόγου.

Έγινε σαφές τόσο από τις θέσεις των Πρωτοβαθμίων συνδικαλιστικών συλλόγων όσο και από τις θέσεις της ΔΟΕ ότι αρχίζει ένας κύκλος συνδικαλιστικών διεκδικήσεων, με αρχή το Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο στις 1 Νοέμβρη στα Προπύλαια.,  με όλα τα οξυμμένα προβλήματα της εκπαίδευσης να ζητούν λύσεις.

Σε τοπικό επίπεδο παρουσιάστηκε – εκτός των άλλων -  το άσχημο φαινόμενο της κτιριακής ανεπάρκειας στα περισσότερα σχολεία  , των κενών σε σχολεία και βιβλία και ζητήθηκε από τους Προϊσταμένους να σταματήσει η δημιουργία επίπλαστης πραγματικότητας που επιχειρείται να διαμορφωθεί με προφορικές αναθέσεις υπερωριών σε συναδέλφους και συμπτύξεις τμημάτων.

Από την πλευρά των Προϊσταμένων δεν πήραμε καμιά απάντηση.  Μας απάντησαν  ότι θα μελετήσουν το υπόμνημα, αρχίζουν να γνωρίζουν τα προβλήματα και θα προωθήσουν τα αιτήματα στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης και στους Υπουργούς Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

                                                                           
ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ.


                              Υ Π Ο Μ Ν Η Μ Α     Δ Ι Α Μ Α Ρ Τ Υ Ρ Ι Α Σ
[/b]

Ο   Σύλλογος   εκπαιδευτικών ΠΕ  ¨Αλ.  Δελμούζος¨  διαμαρτύρεται    σήμερα
31 – 10-2007 έντονα και ζητά από τους αρμόδιους Υπουργούς Παιδείας , τον Περιφερειακό Διευθυντή  Εκπαίδευσης Αττικής και το Διευθυντή ΠΕ Αν. Αττικής να λάβουν υπόψη τους τα παρακάτω σημαντικά και οξυμμένα προβλήματα και να προχωρήσουν σε δρομολόγηση λύσεων προς όφελος της Δημόσιας και Δωρεάν εκπαίδευσης.

                                                           
Δ Ι Α Μ Α Ρ Τ Υ Ρ Ο Μ Α Σ Τ Ε


1. Για τα πολλά κενά που παρουσιάζονται στην αρχή κάθε σχολικού έτους και για μεγάλο χρονικό διάστημα  και στην περιοχή μας .

Είναι πλέον θεσμός για την Ελληνική Πολιτεία το σχολικό έτος να αρχίζει την 1η Νοεμβρίου ή και αργότερα  και όχι την 1η Σεπτεμβρίου κάθε έτους. Η κατάσταση που παρουσιάζουν τα σχολεία μας είναι απογοητευτική. Οι συνάδελφοι βρίσκονται σε κατάσταση απελπισίας κάθε Σεπτέμβρη χωρίς  κανείς από τους αρμοδίους να ακούει ενώ χάνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες . Απαιτούμε  κάθε 1η  Σεπτέμβρη  όλες οι  υπηρεσιακές  μεταβολές να έχουν ολοκληρωθεί, να υπάρχουν οι πιστώσεις και τα σχολεία να είναι έτοιμα να δεχτούν τους μαθητές.

Μπροστά σε αυτή την άσχημη κατάσταση οι Προϊστάμενοι δίνουν εντολές , για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση, με  συμπτύξεις τμημάτων και  προφορικές αναθέσεις υπερωριών σε σχολεία μας.
 Το ΠΥΣΠΕ Αν. Αττικής τη φετινή σχολική χρονιά μέσα από ομιχλώδη διαδικασία, αναιτιολόγητα καθυστερούσε τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα να ασφυκτιούν τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς.
Σε αυτό η θέση μας είναι ξεκάθαρη: Μαζικοί Διορισμοί στην Εκπαίδευση. Κατάργηση του θεσμού της ωρομισθίας.
Οι τάξεις υποδοχής και τα φροντιστηριακά τμήματα έχουν καταργηθεί και εδώ στην Αν. Αττική η κατάσταση γίνεται απελπιστική.
Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί , απαιτούμε την πλήρη λειτουργία όλων των τάξεων υποδοχής και των ΦΤ.

2.Τις ελλείψεις σε βιβλία ακόμη και σήμερα
Και φέτος παρουσιάστηκε το φαινόμενο να φτάσουν τα βιβλία με καθυστέρηση στα σχολεία μας. Ακόμη και σήμερα υπάρχουν ελλείψεις σε βιβλία, δεν έχουν φτάσει ακόμη στα σχολεία αρκετά από τα  πρώτα τεύχη! ενώ οι εκπαιδευτικοί  έχουν προχωρήσει στη διδακτέα ύλη και χρειάζονται πια τα  δεύτερα τεύχη ,  τα περισσότερα από τα οποία είναι άφαντα. Πολλές Σχολικές Επιτροπές αναγκάζονται να αγοράζουν βιβλία από το ελεύθερο εμπόριο. Το βιβλίο της ιστορίας    αγνοείται.

Προτείνουμε από το επόμενο σχολικό έτος να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία διανομής βιβλίων στα δημοτικά σχολεία όπως και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ο αριθμός των βιβλίων για κάθε σχολείο να υπολογίζεται με βάση τον πίνακα « Εγγραφέντων Μαθητών» του Ιουνίου  ελαφρώς προσαυξημένο. Όλα τα βιβλία (με όλα τους τα τεύχη) να παραδίδονται ΕΓΚΑΙΡΑ (από 1η έως 10 Σεπτέμβρη ) στην έδρα κάθε σχολείου ξεχωριστά με ευθύνη των αρμοδίων ή των εκδοτικών οίκων που έχουν αναλάβει πια την εκτύπωση τους.
Κανείς εκπαιδευτικός να μην εμπλέκεται στην καταμέτρηση , συσκευασία , φόρτωση , μεταφορά και εκφόρτωση των βιβλίων. Ό ρόλος τους να περιορίζεται μόνο στη διανομή των βιβλίων στους μαθητές της τάξης τους.

Το γεγονός ότι σχεδόν κάθε χρόνο παρατηρούνται  οι ελλείψεις αυτές σε βιβλία στην έναρξη της σχολ. χρονιάς (πολλές από αυτές καλύπτονται μετά τη μεσολάβηση μεγάλου χρονικού διαστήματος ) αποκαλύπτει τον τρόπο που η κυβέρνηση αντιμετωπίζει την εκπαίδευση των μαθητών του λαού .Την ίδια στιγμή κάτω από την περίφημη αλλαγή μεθόδων γίνεται προσπάθεια να κρυφτεί ότι όλο και πιο συχνά οι μαθητές πρέπει να ανατρέχουν εκτός σχολείου για να βρίσκουν πληροφορίες και γνώσεις που εξετάζονται στο σχολείο (εργασίες που οι μαθητές πρέπει να ανατρέξουν στο διαδίκτυο ,σε βιβλιοθήκες κλπ. ).Πέρα από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στη δουλειά τους, δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στους μαθητές που αδυνατούν να ανταποκριθούν στα μαθήματά τους .Άμεσα να μοιραστούν τα βιβλία και να μειωθεί η ύλη στα μαθήματα που τα βιβλία καθυστερούν να μοιραστούν .

3.Την εγκατάλειψη του Ολοήμερου σχολείου και της ειδικής αγωγής.
Το Ολοήμερο σχολείο πραγματικά απαξιώνεται. Ακόμα και σήμερα οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι τρομερές. Η φροντίδα για ένα θεσμό που έχει κοινωνική απήχηση είναι τουλάχιστον επιδερμική και αναποτελεσματική. Ένας εκπαιδευτικός για 40 και 50 παιδιά. Χωρίς χώρους, χωρίς χρήματα , χωρίς οργάνωση. Με το θεσμό της ωρομισθίας να αποθεώνεται…..
Ζητάμε την πλήρη και ουσιαστική στήριξη του θεσμού με αναβάθμιση του έργου του.

Η ειδική αγωγή πραγματικά εγκαταλείφθηκε. Με πρωτόγνωρη στάση η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ Αν. Αττικής παρανόμησε ¨κόβοντας¨ αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε ΕΕΕΕΚ και έκανε επιλεκτικές αποσπάσεις σε ΣΜΕΑ.

Ζητάμε τον πλήρη σεβασμό των νόμων. Τον πλήρη σεβασμό για τα άτομα με αναπηρία. Το  ενδιαφέρον  της   πολιτείας   με   έργα  και  όχι  με λόγια για την ειδική
αγωγή , είναι δείγμα πολιτισμού. Επανεξέταση των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών.

4.Τις κακές  κτιριακές συνθήκες Δημοτικών και Νηπιαγωγείων του συλλόγου της.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου  με ομόφωνη απόφασή του, έχει επισημάνει  και έχει διαμαρτυρηθεί έντονα για  της σημαντικές ελλείψεις ή σοβαρές ανεπάρκειες που παρουσιάζουν οι σχολικές μονάδες της ευθύνης του συλλόγου. Συγκεκριμένα

 Δημοτικά σχολεία:

-Το  1ου και 3ου Γέρακα  είναι χτισμένα από αμίαντο ενώ υπάρχουν πολλά λυόμενα κτίρια, πραγματικά στοιβαγμένα, στις αυλές των σχολείων. Η κατάσταση των σχολείων αυτών είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτη.

-Στο 1ο Δημ. Σχολείο Γλυκών υπάρχει το σοβαρότατο θέμα των πυλώνων υψηλής τάσης που είναι επικίνδυνη για την υγεία όλων μας. Ζητάμε την άμεση μεταστέγαση του Σχολείου.

-Στο Δημ.  Σχολείο Πικερμίου υπάρχει το έντονο πρόβλημα στέγασης και κτιριακής υποδομής, Ζητάμε την κατασκευή καινούριου σχολείου

-Στα Δημ. Σχολεία της Αρτέμιδας και του Μαραθώνα  υπάρχει έντονο πρόβλημα κτιριακής ανεπάρκειας σε όλα σχεδόν τα σχολεία.

-Το 3ο Δημ. Σχολείο Παλλήνης δεν έχει άδεια οικοδομής με αποτέλεσμα να μην μπορεί να επέμβει ο ΟΣΚ για να ρυθμίσει προβλήματα που προκύπτουν.

-Στο 2ο Δημοτικό Ραφήνας έχουν προστεθεί στο προαύλιο χώρο δυο ξύλινες κατασκευές που χρησιμοποιούνται ως αίθουσες.

-Στο 3ο Ραφήνας υπάρχει πρόβλημα χώρου, αν και το σχολείο είναι καινούριο λόγω της αύξησης του μαθητικού πληθυσμού.

             Γενικά στη Ραφήνα υπάρχει ανάγκη ανακατανομής ορίων των σχολείων.

Νηπιαγωγεία

Σε πολλά νηπιαγωγεία επικρατούν καταστάσεις που δεν τιμούν κανέναν.
 
-Στο 8ο Νηπιαγωγείο Παλλήνης η στέγαση είναι επικίνδυνη και ο αύλειος χώρος είναι κοινόχρηστος χώρος πολυκατοικίας και μαγαζιού με χώρο στάθμευσης.

-Στο 2ο και 4ο Νηπιαγωγείο Ραφήνας και στο 2ο Νηπιαγωγείο Αρτέμιδας τα νήπια κάνουν μάθημα στο διάδρομο ! ! !

-Το 3ο Νηπιαγωγείο Γλυκών Νερών συστεγάζεται στο αντίστοιχο Δημοτικό. Ζητάμε να γίνει διαχωρισμός των σχολικών μονάδων. Να βρεθεί οικόπεδο.

-Το 6ο Νηπιαγωγείο Παλλήνης μεταφέρεται στο Πανόραμα. Να δημιουργηθούν νέα όρια για το 9ο Νηπιαγωγείο Παλλήνης.

-Στο Νηπιαγωγείο Τύμβου Μαραθώνα τα νήπια στοιβάζονται σε νοικιασμένο παλιό σπίτι! 

Καταλαβαίνει κανείς ότι τα συσσωρεμένα προβλήματα έχουν φτάσει σε κρίσιμο σημείο που απαιτούν λύσεις. Καλούμε τη συντεταγμένη πολιτεία να σκύψει στα προβλήματα και όχι να ρίχνει ο ένας τις ευθύνες σε άλλους.
5.Την ιδιωτικοποίηση των Νηπιαγωγείων και την υπαγωγή τους στους Δήμους, αλλά και για την αμφισβήτηση των εργασιακών δικαιωμάτων των Νηπιαγωγών.
Από την αρχή της περσινής σχολικής χρονιάς το ΔΣ του Συλλόγου είχε επισημάνει την οξυμμένη κατάσταση που επικρατούσε και φαινόταν ότι θα επικρατούσε στο χώρο της προσχολικής αγωγής .Η έλλειψη κτιριακής υποδομής και οι απαράδεκτες συνθήκες στέγασης των νηπίων σε καταστήματα με αύλειο χώρο πάρκινγκ…….είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της αντιμετώπισης της Κυβέρνησης για την προσχολική Αγωγή.

Η καθιέρωση ενός χρόνου υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής ανέδειξε τα προβλήματα αλλά κανείς από το Υπουργείο δεν άκουσε , δεν είδε…..

Από τότε κύλησε αρκετός χρόνος. Η κυβέρνηση  ξεκίνησε και άνοιξε το δρόμο για το πέρασμα των νηπιαγωγών στον Ιδιωτικό τομέα συνδιοργανώνοντας σεμινάρια σε Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια !!! ( Μάρτης 2007 και Οκτώβρης 2007) Συνέχισε να  μοιράζει  τα «δωράκια» στους Σχολάρχες και τους Δήμους με την περίφημη τροπολογία ( άρθρο 32) .  ( Μάιος 2006) Δεν είχε καιρό όμως να ασχοληθεί σοβαρά με τους παράγοντες – κτιριακό, προσλήψεις, δομή, κτλ- των νηπιαγωγείων.
 
Με πρόσφατη απόφαση του ΔΣ  ( ΑΠ 363-04-09-07) που βασιζόταν στην πραγματικότητα και μόνο , όπως την είχαμε παρουσιάσει και συνδιαμορφώσει μέσα από ενημερωτικές συναντήσεις με τις συναδέλφισσες νηπιαγωγούς αποκαλύψαμε:

-Με σχεδιασμούς επί χάρτου , η Κυβέρνηση , προτείνει ευέλικτα σχήματα κτιριακής υποδομής σε αίθουσες προκατασκευασμένες , χωρίς καμιά μέριμνα…..

-«Εν κρυπτώ» αποφασίζει να δημιουργήσει πρωινή ζώνη 7-8 , χωρίς να υπάρχουν οι απαιτούμενοι διορισμοί νηπιαγωγών και οι κατάλληλες κτιριακές υποδομές ώστε τα παιδιά να φιλοξενούνται για τόσες ώρες στο νηπιαγωγείο.

-Δίνει εντολή στους Προϊσταμένους να προσπεράσουν τα όποια προβλήματα, χωρίς ουσιαστική προσέγγιση.

Καταγγείλαμε την  όλη αυτή την αρνητική πραγματικότητα που την αποκλειστική ευθύνη φέρει το Υπουργείο Παιδείας και προτείναμε:

-Οι συναδέλφισσες νηπιαγωγοί , ακολουθώντας την προτροπή της ΔΟΕ για εγγραφή όλων των νηπίων, να καταγράφουν τα προβλήματα που θα προκύπτουν και να μην δέχονται πιέσεις για επιλεκτικές εγγραφές (κλήρωση)

-Να στέλνουν στις Προϊστάμενες Αρχές τα προβλήματα και τις πιέσεις των γονιών.

-Να αποσυρθεί η πρωινή ζώνη 7-8. Να καλυφθούν όλα τα κενά με μαζικούς διορισμούς και να ληφθεί ειδική μέριμνα και για  το ζήτημα αυτό. Δεν μπορεί το Υπουργείο να φορτώνει και άλλα βάρη στις πλάτες των συναδελφισσών νηπιαγωγών.

-Κανένα παιδί να μην μείνει έξω από το Νηπιαγωγείο.

Η παρούσα εκπαιδευτική πραγματικότητα, επιβεβαιώνει το ΔΣ και παραμένει οξυμμένη. Αρκετά κενά σε νηπιαγωγούς , συμπτύξεις τμημάτων, άθλια κτίρια και το μόνο που ενδιαφέρει το ΥΠΕΠΘ είναι η παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων και του ωραρίου των νηπιαγωγών.

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση το ΔΣ της ΔΟΕ έβαλε το θέμα των νηπιαγωγείων στον νέο Υπουργό Παιδείας στις 1-10-07 ,  με  αιχμή του δόρατος την απόσυρση του άρθρου 32 και της πρωινής ζώνης 7-8. Ο κ. Υπουργός απάντησε αρνητικά και στο μέλλον ως κλάδος θα αντιδράσουμε συλλογικά και δυναμικά.
Ζητάμε την απόσυρση του άρθρου 32. Την πλήρη θεσμική κατοχύρωση του ωραρίου των νηπιαγωγών. Την αποσαφήνιση και κατοχύρωση της οργανικότητας των νηπιαγωγείων. Καμιά αμφισβήτηση των εργασιακών δικαιωμάτων των νηπιαγωγών.
6.Την αντιασφαλιστική επίθεση που δέχεται ο κόσμος της εργασίας.
Η κυβέρνηση με αυξήσεις ορίων ηλικίας και μειώσεις συντάξεων ανοίγει το ασφαλιστικό. Οι εκπαιδευτικοί λέμε ΟΧΙ.
Ζητάμε την κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων της τελευταίας 15)ετίας. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας.
7.Την υποχρηματοδότηση της Παιδείας.

Το σύνολο των δαπανών για την παιδεία διαμορφώνεται στο 3,09% του ΑΕΠ το 2008, έναντι 3,41% το 2007!!! Ο στόχος για αύξηση των δαπανών στο 5% επί του ΑΕΠ γίνεται άπιαστο όνειρο. Και χωρίς χρήματα αναβάθμιση στην Παιδεία δεν μπορεί να γίνει.

Για όλα τα παραπάνω το συνδικαλιστικό κίνημα αγωνίζεται δυναμικά και αταλάντευτα. με γνώμονα τα δίκαια των εκπαιδευτικών και την αναβάθμιση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας.
Ζητάμε 
Ουσιαστική αύξηση των δαπανών για την Παιδεία .
Γενναία αύξηση της επιχορήγησης  των Σχολικών Επιτροπών ώστε το σχολείο να μπορεί να ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες χωρίς να βάζουν οι γονείς το χέρι βαθιά στην τσέπη. Κανένας μαθητής   να μην πληρώνει για τις διδακτικές επισκέψεις του σχολείου του.


ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ    Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Θ.ΓΚΟΥΜΑΣ     Σ. ΣΕΧΙΔΗΣ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 482
Σύνολο: 483

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.