0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μ ε λίγο διαφορετική τοποθέτηση θα έλεγα αλλά μετά απο 22/10 ξανα κάνεις την ίδια ερώτηση.Το τρίτο χτύπημα θα έλεγαΟ μαγικός αριθμός 16,5-17,5 που αναφέρερις πιστεύεις θα είναι και η βάση διορισμού ? ( εγω το πιστεύω αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου μέχρι τη νέα φάση αναπληρωτών )Αλλά δεν κοιμάται κανένας απο τους Μαθηματικούς που είμαστε εδω.Απλά είμαστε πολλοί λίγοι και όσοι έχουμε μείνει γιατι κάποιοι διορίστηκαν και άλλοι πήγαν αναπληρωτές, περιμένουμε τις νέες εξελίξεις.Εγω προσωπικά τον ύπνο μου τον έχω ψιλοχάσει εδω και καιρό και το έχω ρίξει και στο πλέξιμο Αλήθεια τι θα πρότεινες εσυ για να ξυπνήσουμε?Το να ξυπνησουμε δεν το ειπα υποτιμητικα.Ενοω ψαξιμο και ανταλαγη αποψεων αυτο που κανουμε τωρα οι δυο μας.ΛΟΙΠΟΝ.α)Απο τους 144 μεχρι τωρα αναπλ. 80-83 συμπληρωνουν < 20μηνοβ)Αν παρουν ακομα 50 αναπλ. αλλα 8-10 ατομ. συμπληρ<20μηνο ΠΕΡΙΠΟΥγ)Χοντρικα 100 ατομα θαχουν 20μηνο μενουν αλλες 90 θεσεις.Νομιζω οτι η βαση διορισμου θα ειναι κοντα στο 19.1..2..3.....εως και 20 μορια.Με 20.4 μορια μπορει να ειναι καποιος σιγουρος?Ολα θα παιχτουν στο Π.Δ.Σ+κατι ακομα!Λες οτι δεν καλοκοιμασαι αν επιτρεπεται ποσα μορια εχεις?Εγω θα εχω τον ιουνιο 20.4Υ.Γ Οι πιο πολλοι αναπλ. φετος δεν θα ειναι (παλιοι).
Δεν είπα οτι μίλησες υποτιμητικά,αλλά οπως σου είπα είμαστε πολλοί λίγοι.Εγγεγραμμένοι Μαθηματικοί εδω 23 και οι περισσότεροι λείπουν.Πιστεύω οτι στον κλάδο μας είναι κάπως το τοπίο πιο ξεκάθαρο.Τα νούμερα μιλάνε απο μόνα τους.Ο μικρός αριθμός αναπληρωτών και το γεγονός οτι οι περισσότεροι είναι απο ασεπ2 και τρίτεκνοι με οχι πολά μόρια για διορισμό μου δίνουν την εντύπωση οτι η βάση θα είναι κάτω απο 18 και θα σου πω και έναν ακόμη λόγο.Αν όντως αναγνωριστεί μόνο προϋπηρεσία 11 ωρών το πολύ κάποιος ωρομίσθιος είτε απο κανονικό είτε απο ΠΔΣ να πάρει 3,5 μόρια.Νομίζω οτι το όλο παιχνίδι θα παιχτεί στην δεύτερη εκατοντάδα.Εγω έχω 12- για μόνιμο=ελπίδες 0 και για ωρομισθία 17+.μια και στον ασεπ πάτωσα και έφυγα πίσω περίπου 120 θέσεις στον πίνακα των αναπληρωτώνΠεριμένω ΠΔΣ και ωρομισθία.Οτι μου κάτσει και αν μου κάτσει θα το πάρω και ας αναγνωριστούν μόνο οι 11Είσαι αναπληρωτής?Παρασκευη. Οι ωρες Π.Δ.Σ και οποια αλλη ωρομισθια αναγνωριζονται συνολικα και το ανωτερο μεχρι 21 ωρες
Παρασκευη. Οι ωρες Π.Δ.Σ και οποια αλλη ωρομισθια αναγνωριζονται συνολικα και το ανωτερο μεχρι 21 ωρες
Παράθεση από: exoaptadodia στις Νοέμβριος 06, 2007, 10:56:42 μμΠαρασκευη. Οι ωρες Π.Δ.Σ και οποια αλλη ωρομισθια αναγνωριζονται συνολικα και το ανωτερο μεχρι 21 ωρεςΠαρασκευή: δεν το καταλαβαίνω.Πάντως δεν με λένε έτσι.Σωστά μπορεί καποιος στην Β/θμια να κάνει μέχρι 21 ώρες, αλλά φέτος στη εγκύκλιο αναφέρει αυτόν τον περιορισμό για τις 11 ώρες που και με μπερδεύει και απο την Β/θμια που ρώτησα μου το επιβεβαίωσαν.Γι΄αυτό και σου είπα οτι "κάτσει" απο ώρες θα πάρω γιατι είναι ένα σκοτεινό σημείοκαι στο τέλος να αναγνωρίσουν περισσότερες απο 11 ώρες.Αν όμως πάει μέχρι 21 ανατρέπονται όλες οι υποθέσεις μου για τον διορισμόΔεν μου απάντησες είσαι αναπληρωτής?Με το παρασκευη μπερδευτικα με αλλο φορουμ.Ειμαι αναπληρωτης.Σου στελνω αυτο για τις ωρες.Τουλαχιστον αυτα λενε η της γερμανικης γλωσσας.ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΣΥ.ΚΑ.Γ.Ε - DLVhttp://www.dlv.gr/ Οδηγός ωρομίσθιου εκπαιδευτικού 1-Ειδικότερα βάση της 70064/Δ2 ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝα) ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: Η προϋπηρεσία των ωρομισθίων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, που απασχολήθηκαν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στο κανονικό πρόγραμμα και στην ενισχυτική διδασκαλία αντιστοιχεί στο μισό του υποχρεωτικού εβδομαδιαίου ωραρίου διδασκαλίας του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού (άρθρο 9 του Ν. 2517/1997), δηλαδή σε δώδεκα (12) ώρες εβδομαδιαίως (αριθ. Φ.361.1/1484/134295/Δ1/1.12.2003 εγκύκλιος) και των εκπαιδευτικών που απασχολήθηκαν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο κανονικό ωράριο και στην Ενισχυτική Διδασκαλία αντιστοιχεί στο μισό του υποχρεωτικού εβδομαδιαίου ωραρίου του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕ είκοσι μία (21) ώρες, ΤΕ είκοσι δύο (22) ώρες, ΔΕ01 είκοσι οκτώ (28) ώρες, άρθρο 14 παρ. 13 του Ν.1566/1985) δηλαδή σε ένδεκα (11) ώρες και δεκατέσσερις (14), αντίστοιχα, εβδομαδιαίως.Η προϋπηρεσία ωρομισθίων εκπαιδευτικών η οποία παρασχέθηκε μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους 2002 υπολογίζεται μέχρι του συνόλου των ωρών του υποχρεωτικού εβδομαδιαίου ωραρίου των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του οικείου κλάδου και βαθμίδας εκπαίδευσης.β) ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: Η προϋπηρεσία ωρομισθίων εκπαιδευτικών, που απασχολήθηκαν στο πρόγραμμα αυτό υπολογίζεται μέχρι του συνόλου των ωρών του υποχρεωτικού εβδομαδιαίου ωραρίου των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του οικείου κλάδου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, δηλαδή σε είκοσι τέσσερις (24) ώρες.γ) ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗΗ προϋπηρεσία ωρομισθίων εκπαιδευτικών, που απασχολήθηκαν στα προγράμματα αυτά, υπολογίζεται μέχρι του συνόλου των ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου των νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών του οικείου κλάδου.Ύστερα από τα ανωτέρω:-------Δωσε προσοχη εδω.Η προϋπηρεσία των ωρομισθίων, που έχει πραγματοποιηθεί σε ένα ή περισσότερα προγράμματα, με διαφορετική σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ( (α) Κανονικό ωράριο και Ενισχυτική Διδασκαλία (β) Ολοήμερο Σχολείο, (γ) Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη) η οποία στο σύνολό της δεν υπερβαίνει το αντίστοιχο εβδομαδιαίο ωράριο νεοδιόριστου εκπαιδευτικού του οικείου κλάδου (ΠΕ 21 ώρες, ΤΕ 22 ώρες, ΔΕ01 28 ώρες για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και ΠΕ 24 ώρες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση) αναγνωρίζεται στο σύνολό της, και ως εκ τούτου δεν ισχύει στην περίπτωση αυτή ο περιορισμός των ένδεκα (11) ωρών ή δεκατεσσάρων (14) ωρών για την Δευτεροβάθμια και δώδεκα (12) ωρών για την Πρωτοβάθμια αντίστοιχα, ενώ σε περίπτωση υπέρβασης του συνόλου των ωρών των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του οικείου κλάδου, ανά βαθμίδα, αφαιρείται ο πλεονάζων αριθμός ωρών, από το αντίστοιχο σύνολο των ωρών του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού ως ανωτέρω.Σε περίπτωση προσφοράς υπηρεσίας με μειωμένο ωράριο διδασκαλίας γίνεται αναγωγή αυτού στο υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας του οικείου κλάδου και ειδικότητας. 4.