0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα. Επειδή όλα δείχνουν ότι πρέπει να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστε για την επόμενη σφαγή... ε, συγνώμη, για τον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου, πριν νιώσουμε για άλλη μια φορά στο λαιμό μας το μαχαίρι του χασάπη-διορθωτή. Λοιπόν, εντάξει, το γνωστικό είναι ένα κουίζ, όπου ο καλύτερα προετοιμασμένος και ο πιο τυχερός κερδίζει. Η Γενική Παιδαγωγική είναι κάτι παρόμοιο. Αλλά η ειδική διδακτική; Έχει καταλάβει κανείς τι ζητάνε; Ρωτάω γιατί το έχω συζητήσει με αποτυχόντες και επιτυχόντες, και διαπίστωσα ότι όλοι γράφουμε λίγο πολύ τα ίδια, αφού στο κάτω κάτω είναι συγκεκριμένα πράγματα: Δώσ' του αφόρμηση, και δώσ' του παρουσίαση, και δώσ' του επεξεργασία, και δώσ' του διαθεματικότητα, και φτου κι απ' την αρχή. Η κατάσταση περιπλέκεται ακόμη πιο πολύ: Διάβασα στην alfavita σχόλια υποψηφίων που πήγαν να δουν τα γραπτά τους, και διαπίστωσαν ότι οι παρατηρήσεις των διορθωτών ήταν λιγοστές, αλλά το γραπτό ήταν κομμένο. Τέλος πάντων, τι πρέπει να γράψεις για να θεωρηθεί καλό το γραπτό; Μπορεί να μας πει κανένας που έπιασε καλή βαθμολογία;