*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη Β/μια  (Αναγνώστηκε 88095 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #266 στις: Νοέμβριος 17, 2019, 11:44:53 μμ »
Μισουν τους ΠΕ04.01  εκει στο παιδειας; οι φιλολογοι και οι μαθηματικοι απαλλαχτηκαν απο το βραχνα του ελαχιστου οριου παιδιων στο σχολειο ενω οι χημικοι-βιολ- γεωλογοι ανεβασαν την ποσοστωση τους στον κλαδο Πε04.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:37:59 »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1804
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #267 στις: Νοέμβριος 18, 2019, 09:31:25 πμ »
Ξερει κανεις ποτε εινει επομενη φαση ειδικης για ενταξη? Μονο φιλολογοι μας ηρθαν φετον οποτε δε βλεπω φως στα πε-04
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #268 στις: Νοέμβριος 19, 2019, 06:43:16 μμ »
 Εβγαλαν ανακοινωση απο την Ε.Ε.Φ.

https://www.eef.gr/articles/thewroume-oti-adikoumaste

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών εκφράζει την έντονη ανησυχία της για την τροπολογία του άρθρου 6 παρ. 1 του νόμου 3699/2008 που ψηφίστηκε από το Υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων διότι αδικεί κατάφωρα τους φυσικούς ειδικής αγωγής ΠΕ04.01 ΕΑΕ, ενώ παράλληλα στερεί από τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τη δυνατότητα ποιοτικής διδασκαλίας του μαθήματος της φυσικής από ειδήμονες επιστήμονες.
Συγκεκριμένα στην τροπολογία αναφέρονται τα εξής: «Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι μαθητές υποστηρίζονται από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ. Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως τριακόσιοι (300) μαθητές, τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03, ενώ στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από τριακόσιοι (300) μαθητές, εκ των οποίων τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με διαγνωσμένη από αρμόδιο δημόσιο φορέα αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τοποθετούνται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04. Για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ04 η τοποθέτηση, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, γίνεται σε ποσοστό 42% για την ειδικότητα ΠΕ04.01, 20% για κάθε μία από τις ειδικότητες ΠΕ04.02 και ΠΕ04.04 και 18% για την ειδικότητα ΠΕ04.05. Ο αριθμός των θέσεων κατά κλάδο και ειδικότητα που προκύπτει σύμφωνα με τα προηγούμενα εδάφια, ισοδυναμεί με αριθμό οργανικών θέσεων.»
Η παραπάνω ρύθμιση ουσιαστικά αποκλείει τους εκπαιδευτικούς φυσικών επιστημών ειδικής αγωγής από τη δυνατότητα διεκδίκησης θέσεων σε ΤΕ πλήττοντας, όσο ποτέ άλλοτε, κυρίως τους φυσικούς ειδικής αγωγής ΠΕ04.01 ΕΑΕ. Ο μαθητικός πληθυσμός της συντριπτικής πλειοψηφίας των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αριθμεί κάτω των 300 μαθητών με αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση των φυσικών ΕΑΕ που θα διδάσκουν σε ΤΕ. Γεγονός που αναπόφευκτα θα επιφέρει σοβαρότατο παιδαγωγικό ζήτημα ως προς την ορθή εκπαίδευση των μαθητών ειδικής αγωγής στις θεματικές της φυσικής και των φυσικών επιστημών γενικότερα. Η τροπολογία επιβαρύνει περισσότερο τους μαθητές περιοχών της επαρχίας μειωμένου σε αριθμό δυναμικού. Σε περίπτωση εφαρμογής της τροπολογίας θα αποκλειστεί μεγάλος αριθμός μαθητών από την φοίτησή τους στα ΤΕ
Για τους παραπάνω λόγους η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ζητά την άμεση τροποποίηση της τροπολογίας για τη σύσταση οργανικών θέσεων σε ΤΕ ως προς τα παρακάτω:
Α) Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 ή ΠΕ04. Η τοποθέτηση εκπαιδευτικών, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03 και ΠΕ04 να γίνεται σε ποσοστό 50% ανά κλάδο.
Β) Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετούνται δύο εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04
Β) Να αυξηθεί η ποσόστωση για τους φυσικούς Ειδικής Αγωγής ΠΕ04.01 ΕΑΕ από 42% στο 50%.
Κυρία Υπουργέ,
είμαστε βέβαιοι για την κατανόηση της σοβαρότητας των αιτημάτων μας και παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας.

 


Με εκτίμηση

Το ΔΣ της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #269 στις: Νοέμβριος 19, 2019, 08:22:11 μμ »
Εβγαλαν ανακοινωση απο την Ε.Ε.Φ.

https://www.eef.gr/articles/thewroume-oti-adikoumaste

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών εκφράζει την έντονη ανησυχία της για την τροπολογία του άρθρου 6 παρ. 1 του νόμου 3699/2008 που ψηφίστηκε από το Υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων διότι αδικεί κατάφωρα τους φυσικούς ειδικής αγωγής ΠΕ04.01 ΕΑΕ, ενώ παράλληλα στερεί από τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τη δυνατότητα ποιοτικής διδασκαλίας του μαθήματος της φυσικής από ειδήμονες επιστήμονες.
Συγκεκριμένα στην τροπολογία αναφέρονται τα εξής: «Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι μαθητές υποστηρίζονται από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ. Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως τριακόσιοι (300) μαθητές, τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03, ενώ στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από τριακόσιοι (300) μαθητές, εκ των οποίων τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με διαγνωσμένη από αρμόδιο δημόσιο φορέα αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τοποθετούνται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04. Για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ04 η τοποθέτηση, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, γίνεται σε ποσοστό 42% για την ειδικότητα ΠΕ04.01, 20% για κάθε μία από τις ειδικότητες ΠΕ04.02 και ΠΕ04.04 και 18% για την ειδικότητα ΠΕ04.05. Ο αριθμός των θέσεων κατά κλάδο και ειδικότητα που προκύπτει σύμφωνα με τα προηγούμενα εδάφια, ισοδυναμεί με αριθμό οργανικών θέσεων.»
Η παραπάνω ρύθμιση ουσιαστικά αποκλείει τους εκπαιδευτικούς φυσικών επιστημών ειδικής αγωγής από τη δυνατότητα διεκδίκησης θέσεων σε ΤΕ πλήττοντας, όσο ποτέ άλλοτε, κυρίως τους φυσικούς ειδικής αγωγής ΠΕ04.01 ΕΑΕ. Ο μαθητικός πληθυσμός της συντριπτικής πλειοψηφίας των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αριθμεί κάτω των 300 μαθητών με αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση των φυσικών ΕΑΕ που θα διδάσκουν σε ΤΕ. Γεγονός που αναπόφευκτα θα επιφέρει σοβαρότατο παιδαγωγικό ζήτημα ως προς την ορθή εκπαίδευση των μαθητών ειδικής αγωγής στις θεματικές της φυσικής και των φυσικών επιστημών γενικότερα. Η τροπολογία επιβαρύνει περισσότερο τους μαθητές περιοχών της επαρχίας μειωμένου σε αριθμό δυναμικού. Σε περίπτωση εφαρμογής της τροπολογίας θα αποκλειστεί μεγάλος αριθμός μαθητών από την φοίτησή τους στα ΤΕ
Για τους παραπάνω λόγους η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ζητά την άμεση τροποποίηση της τροπολογίας για τη σύσταση οργανικών θέσεων σε ΤΕ ως προς τα παρακάτω:
Α) Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 ή ΠΕ04. Η τοποθέτηση εκπαιδευτικών, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03 και ΠΕ04 να γίνεται σε ποσοστό 50% ανά κλάδο.
Β) Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετούνται δύο εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04
Β) Να αυξηθεί η ποσόστωση για τους φυσικούς Ειδικής Αγωγής ΠΕ04.01 ΕΑΕ από 42% στο 50%.
Κυρία Υπουργέ,
είμαστε βέβαιοι για την κατανόηση της σοβαρότητας των αιτημάτων μας και παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας.

 


Με εκτίμηση

Το ΔΣ της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών

Τυπική μεν αστεία δε η τοποθέτηση της ένωσης Ελλήνων φυσικών για αναλογία ΠΕ03 και ΠΕ04 ως 50-50

Απλά:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Α΄, Β΄, Γ΄Γυμνασίου 4, 4, 4 ώρες Σύνολο 12 Ώρες

ΦΥΣΙΚΗ
Α΄, Β΄ ,Γ΄ Γυμνασίου 1, 2, 2 ώρες Σύνολο 5 Ώρες

Φυσικά για την αναλογία ΠΕ04.01, 04.02, 04.04 και 04.05 από 25 % ούτε λόγος.



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:37:59 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #270 στις: Νοέμβριος 19, 2019, 08:45:35 μμ »
Τυπική μεν αστεία δε η τοποθέτηση της ένωσης Ελλήνων φυσικών για αναλογία ΠΕ03 και ΠΕ04 ως 50-50

Απλά:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Α΄, Β΄, Γ΄Γυμνασίου 4, 4, 4 ώρες Σύνολο 12 Ώρες

ΦΥΣΙΚΗ
Α΄, Β΄ ,Γ΄ Γυμνασίου 1, 2, 2 ώρες Σύνολο 5 Ώρες

Φυσικά για την αναλογία ΠΕ04.01, 04.02, 04.04 και 04.05 από 25 % ούτε λόγος.


Μπορείς να παραθέσεις και για τα Λύκεια (όσα έχουν Τ.Ε.);

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #271 στις: Νοέμβριος 19, 2019, 10:22:47 μμ »
Είναι γνωστό ότι στο Λύκειο λειτουργούν ελάχιστα τμήματα ένταξης (έχουν βάλει αρκετοί το χεράκι τους γι' αυτό).
Για τα υπάρχοντα τμήματα πάντως και πάλι η διαφορά ωρών μεταξύ Μαθηματικών και Φυσικής είναι χαώδης,
Αναλυτικά:

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Α΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (σύνολο ωρών 32)


Μαθηματικά 5 ωρες , Φυσική 2 ώρες

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
β΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (σύνολο ωρών 32)


Μαθηματικά 7 ώρες,  Φυσική 2 ώρες

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Γ΄ ΤΑΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (σύνολο ωρών 32)

Μαθήματα Γενικής Παιδείας /Ώρες
Θρησκευτικά 1
Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία 6
Φυσική Αγωγή 2
Σύνολο 9
ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
(6 ώρες κάθε μάθημα συν 1 ώρα ανά μάθημα για επίλυση αποριών, ανακεφαλαίωση κ.λπ.)
Ομάδα Προσανατολισμού : Ανθρωπιστικών Σπουδών
Αρχαία Ελληνικά 7
Ιστορία 7
Κοινωνιολογία 7
Σύνολο 21
Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών
Φυσική 7
Χημεία 7
Μαθηματικά 7
Σύνολο 21
Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας
Φυσική 7
Χημεία 7
Βιολογία 7
Σύνολο 21
Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
Μαθηματικά 7
Πληροφορική 7
Οικονομία 7
Σύνολο 21
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
(Οι μαθητές επιλέγουν ένα από τα 4 μαθήματα)
Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά ή Γαλλικά ή Γερμανικά) 2
Ελεύθερο Σχέδιο 2
Γραμμικό σχέδιο 2
Λατινικά 2
Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από το σχολικό έτος 2019-2020


Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #272 στις: Νοέμβριος 19, 2019, 10:33:08 μμ »
xriana1 οι προτάσεις κάνουν λόγο για 50-50 μεταξύ ΠΕ03 και ΠΕ04, όχι ΠΕ03 και ΠΕ04.01.
 

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #273 στις: Νοέμβριος 19, 2019, 10:59:19 μμ »
xriana1 οι προτάσεις κάνουν λόγο για 50-50 μεταξύ ΠΕ03 και ΠΕ04, όχι ΠΕ03 και
 ΠΕ04.01.
Σωστό.
Αν προσέξεις όμως το δεύτερο σημείο για τον κλάδο πε04 δεν λέει 25% για κάθε ειδικότητα αλλά το 42% να γίνει 50% στους πε04.01

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #274 στις: Νοέμβριος 20, 2019, 12:04:41 πμ »
Ναι αλλά δεν είναι εκεί το πρόβλημα αυτή τη στιγμή.
Με την τροπολογία που ψηφίστηκε, είναι ζήτημα να προκύψουν 100 οργανικές θέσεις (κι αυτές μάλιστα ακόμα δεν ξέρουμε σίγουρα αν θα κατανεμηθούν ανα διεύθυνση ή πανελλαδικά) για ολόκληρο τον κλάδο ΠΕ04 ενώ φιλόλογοι και μαθηματικοί αβίαστα αποκτούν από σχεδόν 700 οργανικές!
25% του 0 είναι ίσο με 18% του 0.

Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #275 στις: Νοέμβριος 20, 2019, 07:29:05 πμ »
Ποιος ο λογος που εβαλαν ποσοστα στους ΠΕ04?
Γιατι δε θα εβγαινε οργανικη στους χημικους βιολ γεωλ ακομα και σε σχολειο πανω απο 300 μαθητες. Αρα εδω τις οργανικες τις μοιραζει σε ποσοστα χωρις το νομο 12 ωρες Α αναθεση. Αντιθετως τις μοιραζει με το ωρολογιο προγραμμα σε ποσοστα.
Κατι τετοιο ομως δεν το κανει αναμεσα στους ΠΕ 03 και ΠΕ 04 αλλα τα μοιραζει με βαση το 12 ωρες Α αναθεση. Εδω αγνοει το ωρολογιο να παρει με ποσοστα.
Στον ιδιο νομο 2 μετρα και 2 σταθμα. Μηπως δε στεκει νομικα η τροπολογια;

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #276 στις: Νοέμβριος 20, 2019, 09:26:32 πμ »
Ο κλάδος εχει εμπεδώσει την έννοια της δικαστικής προσφυγής. Μέχρι και διορισμούς έχει πετύχει.

Συνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #277 στις: Νοέμβριος 20, 2019, 09:58:28 πμ »
Ναι αλλά δεν είναι εκεί το πρόβλημα αυτή τη στιγμή.
Με την τροπολογία που ψηφίστηκε, είναι ζήτημα να προκύψουν 100 οργανικές θέσεις (κι αυτές μάλιστα ακόμα δεν ξέρουμε σίγουρα αν θα κατανεμηθούν ανα διεύθυνση ή πανελλαδικά) για ολόκληρο τον κλάδο ΠΕ04 ενώ φιλόλογοι και μαθηματικοί αβίαστα αποκτούν από σχεδόν 700 οργανικές!
25% του 0 είναι ίσο με 18% του 0.
Η κατανομή σύμφωνα με την τροπολογία θα γίνει σε επίπεδο διεύθυνσης. Άρα από τα ψίχουλα  των 04 θα μείνουν ακόμα πιο ψίχουλα για χημικούς, βιολόγους, γεωλόγους.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 20, 2019, 02:52:45 μμ από Wolowitz »

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 702
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #278 στις: Νοέμβριος 20, 2019, 10:35:43 πμ »
η σύσταση οργανικών σε ένα σχολείο δεν είναι συνάρτηση μόνο του ωρολόγιου προγράμματος. Αν ήταν έτσι δεν θα είχε σε κανένα γυμνάσιο οργανική ο θεολόγος και θα είχαν όλα τα γυμνάσια 1,5 θέση πε02, 1 θέση πε03 κ.ο.κ.
Προφανώς μετράει και πόσα τμήματα έχει ένα σχολείο και γίνεται υπολογισμός των συνολικών ωρών που απαιτούνται βάσει της δυναμικότητας του σχολείου.
Στον υπολογισμό των οργανικών για τα τ.ε. στην δευτεροβάθμια δεν υπολόγισαν τις ομάδες που λειτουργούν σε κάθε τ.ε. κάτι που είναι πολύ εύκολο καθώς όλα δηλώνονταν στο myschool.
Άρα θα έπρεπε να υπολογιστούν περισσότερες ώρες ανα ειδικοτήτα ανα σχολείο για την σύσταση των οργανικών.
Είναι σαφές λοιπόν πως ενώ ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα για σύσταση οργανικών στην ββάθμια, αυτό γίνεται με λάθος τρόπο και είναι κατά τόσο των πε02 που θα μπορούσαν να έχουν τουλάχιστον +40% οργανικών θέσεων όσο και κατά των πε04 που χάνουν σχεδόν το 80% που θα μπορούσαν να είχαν βάσει των αναγκών που είναι δηλωμένες στο myschool.
Το επιχείρημα ότι το τ.ε. δεν έχει σταθερό αριθμό μαθητών είναι αίολο καθώς
α) υπάρχει πολυ μεγάλος αριθμός μαθητών σε αναμονή για έκδοση γνωμάτευσης στα ΚΕΔΔΥ (πρωην)
β) ο αριθμός των μαθητών στις τάξεις της γενικής έχει μειωτικές τάσεις και εκει λόγω υπογεννητικότητας κ.α. αλλα και επειδή με μιά απλή απόφαση του υπουργείου για αλλαγή του κατώτατου αριθμού μαθητών ανα τμήμα μπορει να χαθούν οργανικές γενικής.
Το όλο πρόβλημα είναι στην άρνηση του υπουργείου να λειτουργήσει σωστά η εαε στην δευτεροβάθμια καθώς εκεί έχουμε τα μισα τ.ε. σε σχέση με την αβάθμια (αναλογία τ.ε./σχολικών μονάδων). Ειδικότερα, μονοψήφιο ποσοστό μαθητών που παρακολουθούσαν σε τ.ε. στο δημοτικό έχει υποστήριξη σε τ.ε. στο λύκειο.

Θα έπρεπε λοιπόν
α) να συσταθούν οργανικές ανα ειδικότητα ανα τ.ε. βάσει ΚΑΙ του ωρολογίου ΚΑΙ του μαθητικού δυναμικού των τ.ε.
β) να μην εκλαμβάνει κάποιος ότι η ίδρυση οργανικών και για άλλες ειδικότητες θα περιορίσει τους διορισμούς της δικής του ειδικότητας στους 4500 διορισμούς που λένε οτί θα κάνουν ώστε να μην υπάρχει αυτός ο αλληλοσπαραγμός μεταξύ των ειδικοτήτων. Ας ιδρυθούν οι οργανικές, να υπολογιστούν τα ποσοστα ανα ειδικότητα στους 4500 διορισμούς και για όσες οργανικές μείνουν κενές, να υπάρξουν νέες εγγραφές στον κρατικό προϋπολογισμό για διορισμούς το επόμενο έτος.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 20, 2019, 10:40:44 πμ από michalis »

Αποσυνδεδεμένος werm

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Οχι στην αιχμαλωσια των δελφινιων
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #279 στις: Νοέμβριος 20, 2019, 02:36:15 μμ »
Ξανα διορισμους στην ειδικη αγωγη θα δουμε σε 10 χρονια τουλαχιστον. Επειδη ψηφιστηκε ηδη και ο χρονος τρεχει,αναγκαστικα παταμε σε αυτο που εχουμε και ζηταμε διορθωση της τροπολογιας. Σωστα αυτα που λες ,ετσι πρεπει να συσταθουν οι οργανικες στα τ.ε. αλλα τελευταια στιγμη τι μπορουμε να κανουμε?
Ειναι εφικτο να ζητηθει συναντηση με το υπουργειο παιδειας απο καποια ομαδα?

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29916
  • Τελευταία: 8ωμαή
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1035524
  • Σύνολο θεμάτων: 17729
  • Σε σύνδεση σήμερα: 500
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 35
Επισκέπτες: 365
Σύνολο: 400

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.