*

Αποστολέας Θέμα: Ανακοίνωση ΔΟΕ-πιστώσεις  (Αναγνώστηκε 1712 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Ανακοίνωση ΔΟΕ-πιστώσεις
« στις: Νοέμβριος 27, 2007, 06:06:14 μμ »
Ανακοίνωση με αφορμή τη συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με τον Υφυπουργό Παιδείας (http://www.doe.gr/rarticle.php?id=705&lan=0)




Αθήνα   27/11/2007
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
με αφορμή  τη συνάντηση του Δ.Σ. της ΔΟΕ με τον Υφυπουργό Παιδείας  κ. Ανδρέα Λυκουρέντζο
Πραγματοποιήθηκε στις 26-11-2007 συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Ανδρέα Λυκουρέντζο με αφορμή την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση του κλάδου.
Ο Υφυπουργός Παιδείας έδωσε τις εξής απαντήσεις στα αιτήματά μας:

·        Τροπολογία για τα Νηπιαγωγεία – Εγκύκλιος 20ης Ιουλίου ΥΠΕΠΘ
Ο Υφυπουργός Παιδείας, απαντώντας στο ερώτημα της Δ.Ο.Ε. για το αν η ρύθμιση του Ν.3577/07 θα εφαρμοστεί για ένα μόνο χρόνο όπως προβλέπεται, δε δεσμεύθηκε γι’ αυτό και απάντησε πως το Υπουργείο Παιδείας εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα. Αναφορικά με το αίτημα της ΔΟΕ για  την ανάκληση της εγκυκλίου της 20ης Ιουλίου 2007, η οποία αυξάνει το ωράριο των νηπιαγωγών, επανέλαβε τη θέση του Υπουργού Παιδείας ότι η εγκύκλιος δε θα ανακληθεί.

·        Δαπάνες για την Παιδεία – Οικονομικές διεκδικήσεις
Ο Υφυπουργός Παιδείας απάντησε ότι αυτές είναι οι δυνατότητες του κρατικού προϋπολογισμού και δεν υπάρχουν άλλα χρήματα.

·        Ασφαλιστικά – Συνταξιοδοτικά
Απάντησε ότι δεν είναι αρμοδιότητά του.

·      Κενά – Ελλείψεις
Απάντησε ότι έχει ζητήσει την έγκριση 1000 πιστώσεων από το Υπουργείο Οικονομικών για να καλυφθούν τα κενά.[/b]·       

.      Μεταθέσεις
Στο αίτημα της Δ.Ο.Ε. για αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου των μεταθέσεων και την αναμοριοδότηση των Σχολικών Μονάδων απάντησε πως συμφωνεί και θα συγκροτήσει επιτροπή μελέτης για το θέμα.

·        Σχέδιο Νόμου για την Ειδική Αγωγή
Ετοιμάζεται Σχέδιο Νόμου για την Ειδική Αγωγή που θα δοθεί στην Ομοσπονδία.

·        Επιλογή Στελεχών Εκπαίδευσης
Ο Υφυπουργός Παιδείας αναφέρθηκε στην επιλογή στελεχών εκπαίδευσης και εξέφρασε την άποψη ότι δεν μπορεί οι αξιολογήσεις να γίνονται με κομματικά κριτήρια. Τάχθηκε, επίσης, υπέρ της αναμόρφωσης του θεσμικού πλαισίου επιλογής στελεχών εκπαίδευσης. Για την επιλογή Υποδ/ντών Σχολικών Μονάδων ανέφερε πως εξετάζει τρόπους να μην ισχύσει  η ρύθμιση του Ν. 3577/07, που αποκλείει συναδέλφους από τη δυνατότητα υποβολής υποψηφιότητας.
Από  τη Δ.Ο.Ε.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανακοίνωση ΔΟΕ-πιστώσεις
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:01:28 »

Αποσυνδεδεμένος sedix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Άντρας
  • Εκπαιδευση ?? ποια εκπαιδευση ?
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση ΔΟΕ-πιστώσεις
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 28, 2007, 04:12:24 μμ »
Το μονο θετικο σε ολα τα παραπανω ,  ειναι αυτο με τις 1000 πιστωσεις  που εχουν ζητηθει  .
 Μακαρι να ειναι  αληθεια  και να δωθουν συντομα τα  χρηματα !


Αν εχει κανεις καποιο νεο πανω σε αυτο ας το γραψει παιδια !

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση ΔΟΕ-πιστώσεις
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 28, 2007, 04:38:31 μμ »
Σε άλλο σημείο του forum γράφτηκε ότι σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα του ΕΘΝΟΥΣ εγκρίθηκαν αυτές οι πιστώσεις και ότι δεν υπάρχουν δάσκαλοι, για να προσληφθούν. Το δεύτερο δεν αποτελεί είδηση. Το πρώτο, αν το διάβασε κι άλλος, ας μας το επιβεβαιώσει να ξέρουμε.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος natasaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση ΔΟΕ-πιστώσεις
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 29, 2007, 02:51:26 μμ »
Apri γεια σου προσπαθησα να βρω το συγκεκριμενο αρθρο στο ΕΘΝΟΣ μεσω internet αλλα δεν καταφερα κατι.Εσυ εχεις καποιο νεο σχετικα με την εγκριση των 1000 πιστωσεων?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανακοίνωση ΔΟΕ-πιστώσεις
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:01:28 »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση ΔΟΕ-πιστώσεις
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 29, 2007, 03:07:16 μμ »
Έψαξα και εγώ στην ηλεκτρονική έκδοση του ΕΘΝΟΥΣ, αλλά νομίζω ότι αυτές οι ανακοινώσεις βρίσκονται μόνο στην έντυπη μορφή. Έψαξα και στο Proslipsis, όπου ανακοινώνονται οι εγκρίσεις πιστώσεων, τίποτα. Μήπως έχει μάθει κανείς κάτι από το Υπουργείο;

Στο μεταξύ μόλις βγήκε Θ' Φάση στους δασκάλους με 8 άτομα.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση ΔΟΕ-πιστώσεις
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 29, 2007, 08:25:03 μμ »
"...·        Τροπολογία για τα Νηπιαγωγεία – Εγκύκλιος 20ης Ιουλίου ΥΠΕΠΘ
Ο Υφυπουργός Παιδείας, απαντώντας στο ερώτημα της Δ.Ο.Ε. για το αν η ρύθμιση του Ν.3577/07 θα εφαρμοστεί για ένα μόνο χρόνο όπως προβλέπεται, δε δεσμεύθηκε γι’ αυτό και απάντησε πως το Υπουργείο Παιδείας εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα. Αναφορικά με το αίτημα της ΔΟΕ για  την ανάκληση της εγκυκλίου της 20ης Ιουλίου 2007, η οποία αυξάνει το ωράριο των νηπιαγωγών, επανέλαβε τη θέση του Υπουργού Παιδείας ότι η εγκύκλιος δε θα ανακληθεί..."


Αυτό δεν το έχει προσέξει κανένας ή μήπως είναι "ήσσονος σημασίας"?... ??? ::) ::) ::)

Παρακάτω είναι ένα άρθρο ενός ("αδιάφορου" προς τους νηπιαγωγούς?... όπως κατηγορούνται όλοι) αιρετού δασκάλου. Πέρα από τις κομματικές του πεποιθήσεις (οι οποίες δε μ' ενδιαφέρουν), σε πάρα πολλά σημεία με βρίσκει σύμφωνη. Μόνο που αυτά που λέει θα έπρεπε να απασχολούν ΕΜΑΣ πρώτα και κύρια!


Οι αλλαγές της προσχολικής αγωγής προπομπός για όλη την εκπαίδευση

 Με απόφαση της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας και με την ψήφιση των σχετικών νόμων από την πλειοψηφία της Βουλής, από το σχολικό έτος 2007-08 η φοίτηση ενός έτους στα Νηπιαγωγεία καθίσταται υποχρεωτική. Παράλληλα, με τον ίδιο νόμο εκχωρείται η παροχή μέρους της υποχρεωτικής εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία) στους ιδιώτες (παλιά συνταγή) και στους Δήμους που λειτουργούσαν ως σήμερα βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς (νέα συνταγή... αποκεντρωμένη). Η απόφαση αυτή για πρώτη φορά στα ελληνικά χρονικά δίνει τη δυνατότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση να παρέχει υποχρεωτική εκπαίδευση, με αμφιβόλου ποιότητας υποδομές, με συμβασιούχους Νηπιαγωγούς και Βρεφονηπιοκόμους. Στέλνοντας το... λογαριασμό στους γονείς 11 του Σεπτέμβρη 2007 Τα Πρωτάκια φεύγουν απ' το σχολείο με μια άσπρη μπλούζα, δώρο από τον Δήμο Αγίου Δημητρίου, με μια στάμπα με καλωσόρισμα και το λογότυπο του Δήμου. 11 του Οκτώβρη 2007 Στο σχολείο φτάνει μια απόδειξη από έναν ιδιώτη με την παράκληση από το Δήμο να ξοφλήσουν οι σχολικές επιτροπές τα μπλουζάκια των παιδιών. Να πληρώσουν δηλαδή τα ίδια τα παιδιά και οι γονείς τους τη διαφήμιση του Δήμου!!! Κατά παρόμοιο τρόπο η κυβέρνηση αποδέχτηκε το μισό πάγιο αίτημα (ένα χρόνο) του συνδικαλιστικού κινήματος για την θέσπιση δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής, κατά τη μεγάλη απεργία του φθινοπώρου του 2006. Έτσι, από τη μια φάνηκε να ικανοποιεί ένα χρόνιο αίτημα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, την ώρα που κορυφωνόταν το απεργιακό κύμα κι έπρεπε να βρει μια διέξοδο, απ' την άλλη με έξυπνο τρόπο άνοιγε νέες ατραπούς για τη δημόσια εκπαίδευση, αφού έμμεσα παραχωρούσε μέρος της προσχολικής αγωγής στους Δήμους, ίσως αύριο και της δημοτικής εκπαίδευσης. Μέχρι πέρυσι, όσα νήπια και προνήπια δε γράφονταν στα δημόσια Νηπιαγωγεία λόγω έλλειψης αιθουσών, είτε έμεναν σπίτι τους είτε στρέφονταν στα ιδιωτικά. Από φέτος, η υποχρεωτικότητα της φοίτησης για τα νήπια, χωρίς να προστεθεί ούτε μία αίθουσα στα δημόσια, αλλά και σε συνδυασμό με τις πολλές ώρες εργασίας των γονιών, τα έστρεψαν μαζικά προς τα ιδιωτικά Νηπιαγωγεία. Κι εδώ εμφανίζεται το παράδοξο σχήμα: από τη μια το κράτος υποχρεώνει τους γονείς να εγγράψουν τα παιδιά τους στα Νηπιαγωγεία, απ' την άλλη δεν εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις για να έχουν πρόσβαση στο δημόσιο και δωρεάν Νηπιαγωγείο, στέλνοντάς τους έτσι το λογαριασμό της υποχρεωτικής εκπαίδευσης στο σπίτι... Προετοιμάζοντας το...μέλλον Το δημόσιο Νηπιαγωγείο όμως δεν ιδιωτικοποιείται μόνο. Με τα νέα αναλυτικά προγράμματα και τον οδηγό της/του Νηπιαγωγού επιχειρείται και στην προσχολική αγωγή να εισαχθεί η πολυδιαφημισμένη «διαθεματικότητα», με μπόλικη «ευελιξία» και αρκετή προετοιμασία για τη «δια βίου...αμάθεια». Έννοιες που έχουμε συναντήσει στα αντίστοιχα αναλυτικά προγράμματα και στις οδηγίες για το Δημοτικό Σχολείο, που δεν είναι εξ' αρχής «ύποπτες», αλλά που δεν μπορούν να κρύψουν τις προθέσεις τους... Για πρώτη φορά γίνεται αναφορά σε τομείς της εκπαιδευτικής δραστηριότητας των νηπίων, με όρους όπως «γλώσσα», «μελέτη περιβάλλοντος», «μαθηματικά», «πληροφορική», κλπ πράγμα το οποίο ευθέως παραπέμπει στο αναλυτικό πρόγραμμα της Α΄ Δημοτικού. Εδώ δηλ. δεν μπορεί άλλο να κρυφτεί η πρόθεση του ΥΠΕΠΘ και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου να μετατρέψει το Νηπιαγωγείο σε μια ακόμα τάξη του Δημοτικού Σχολείου, αυτό που επικράτησε να λέγεται «σχολειοποίηση» του Νηπιαγωγείου Έτσι, δεν κρύβονται όταν μιλούν για «νέους φορείς κοινωνικοποίησης» ή για τα «νέα ευέλικτα εργασιακά σχήματα», τα οποία πρέπει ο μαθητής να εμπεδώνει από την τρυφερή παιδική του ηλικία κι εμείς να νομίζουμε ότι πρόκειται για...δικαίωση των αγώνων μας! Φυσικά, διόλου άσχετες δεν είναι οι αλλαγές στην δημοτική εκπαίδευση μ΄ αυτά που συντελούνται στην προσχολική και πολύ περισσότερο μ' αυτά που συντελούνται στη σύγχρονη «κοινωνία της αγοράς». Ή μήπως είναι άσχετα μ' όλα αυτά και το «σύγχρονο» Νηπιαγωγείο κτίζεται σε έναν άλλο πλανήτη; Ούτε η διόγκωση της ύλης και το «κατέβασμα» προς τις μικρότερες τάξεις γνωστικών αντικειμένων, που αναλογούν σε μεγαλύτερες ηλικίες, είναι άσχετα. Αποκορύφωμα των παραπάνω αποτελεί η πρόβλεψη για τη δημιουργία του ατομικού «πορτοφόλιου», δηλ οι ατομικοί φάκελοι του κάθε νηπίου που θα εμπεριέχουν όλη τη δουλειά και την εξέλιξη του νηπίου. Φαντάζει φυσιολογικό ως μέτρο, αλλά δεν είναι διόλου αμελητέο, αν συνδυαστεί με την υπόδειξη του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας για ανάλογο φάκελο όλων των μαθητών ως την Γ' Λυκείου, αλλά και το παράλληλο ηλεκτρονικό φακέλωμα που βιώνουμε στη σύγχρονη εποχή, με χιλιάδες στοιχεία της προσωπικής μας ζωής και της εν γένει προσωπικότητάς μας. Άραγε, ως πού θα φτάσει η επεξεργασία αυτών των δεδομένων και πώς διασφαλίζεται ο κάθε πολίτης από τους σύγχρονους «ρουφιάνους»; Η κοινωνία του Όργουελ είναι ήδη εδώ; Αλλαγή και στις εργασιακές σχέσεις των Νηπιαγωγών Κατακαλόκαιρο και πάνω στη φούρια να τη βγάλουμε «καθαρή» ως τις εκλογές ήρθε και η Υπουργική Απόφαση για το ωρολόγιο πρόγραμμα του κλασικού και του ολοήμερου Νηπιαγωγείου, με την οποία αυξάνεται στη ζούλα το ωράριο των Νηπιαγωγών. Για τις Νηπιαγωγούς των ιδιωτικών και τις συμβασιούχους των Δήμων δεν το συζητάμε, είναι δεδομένη η εργασιακή ζούγκλα. Όλοι οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουμε ότι η εργασία της Νηπιαγωγού είναι από τη φύση της ιδιαίτερη. Εργάζεται καθημερινά, εφημερεύει καθημερινά, ασκεί καθήκοντα διοικητικά (προϊσταμένη) -χωρίς μείωση ωραρίου όπως συμβαίνει με τους Δ/ντές του Δημοτικού Σχολείου- προετοιμάζεται για την επόμενη μέρα, δεν έχει μείωση ωραρίου όσα χρόνια κι αν εργάζεται -όπως ισχύει στους συναδέλφους της της πρωτοβάθμιας- και από τώρα και στο εξής καλείται να εργαστεί περισσότερες ώρες! Αν κι αυτό είναι τυχαίο ή εντάσσεται στην «προχειροδουλειά» της κυβέρνησης, τότε θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τις έννοιες των λέξεων. Προφανώς, η κυβέρνηση δεν αποτελείται από αφελείς πολιτικούς. Ο απώτερος στόχος τους είναι το σπάσιμο των εργασιακών σχέσεων σε όλη την εκπαίδευση, αρχή που ήδη έχει γίνει με την πρόσληψη χιλιάδων ωρομισθίων, αντί για διορισμούς μονίμων. Έτσι, εφαρμόζοντας την πολιτική της σταδιακής προσαρμογής στα νέα δεδομένα, σε συνδυασμό με το κατάλληλο «τάιμινγκ», οδηγείται σε αποφάσεις τέτοιου τύπου (π.χ. αύξηση του ωραρίου). Αλλαγές που αφορούν στο σύνολο της εκπαίδευσης Ο πολιτικός στόχος βεβαίως είναι προφανής και δεν είναι άλλος από τη σταδιακή απεμπλοκή του κράτους από το «βάρος» του κόστους της δημόσιας εκπαίδευσης και της μετακύλισής του στους «καταναλωτές», δηλ. στους εργαζόμενους γονείς. Όπως μάλιστα λέγεται, απώτερος στόχος (βλέπε σχετικές εκθέσεις του ΟΟΣΑ για την παιδεία, στρατηγική της Λισσαβόνας 2000, τα 16 σημεία του ΠΑΣΟΚ για την παιδεία, κυβερνητικό πρόγραμμα της Ν.Δ., κ.ά.) είναι η θεσμοθέτηση του «εκπαιδευτικού κουπονιού», όπου το κράτος θα αναλαμβάνει το μέρος του κόστους της εκπαίδευσης που «δύναται», ίσο με το «εκπαιδευτικό κουπόνι» κι ο γονιός-καταναλωτής είτε θα το χρησιμοποιεί αυτούσιο σε κάποιο δημόσιο σχολείο αναλόγου ποιότητας, είτε θα το ενισχύει από τον οικογενειακό του προϋπολογισμό αποδίδοντάς το συνολικά σε κάποιο ιδιωτικό ή αυτοδιοικητικό σχολείο αναλόγου πάλι ποιότητας. Αν, όμως, όντως το κράτος δεν μπορεί ν' ανταποκριθεί στις δαπάνες εκπαίδευσης από τον κρατικό προϋπολογισμό, σκέφτεται μήπως κανείς να εφαρμόσει και το... «εξοπλιστικό κουπόνι» για τις υπέρογκες δαπάνες του Υπουργείου Άμυνας; Ή τάχα εδώ πρόκειται για το εθνικό συμφέρον κι άρα η παιδεία δεν είναι εθνικά επωφελής. Αν στο παραπάνω σχεδιασμό συνυπολογίσουμε τη μόνιμη πολιτική λιτότητας, την ανεργία που καλπάζει, τους μερικώς απασχολούμενους εργάτες και τους μισθούς της γενιάς των 700 ευρώ, εύκολα καταλαβαίνουμε πως το σενάριο αυτό είναι από μόνο του εφιαλτικό. Κι αν μέχρι σήμερα μιλάμε για ταξική και άνιση εκπαίδευση, αύριο κι αυτοί οι όροι θα έχουν χάσει το νόημά τους... Φαίνεται επομένως πως, η κυβέρνηση της Ν.Δ. βρήκε την «ευκαιρία» να κάνει το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση με την θέσπιση της μονοετούς υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής. Η κατηγορία ότι δήθεν αδιαφόρησε για την προετοιμασία εφαρμογής του ενός έτους υποχρεωτικού Νηπιαγωγείου μάλλον είναι πολιτικά αφελής, διότι οι επιλογές της βρίσκονται σε ευθεία σύνδεση με τους στρατηγικούς σχεδιασμούς του νεοφιλελευθερισμού για την εκπαίδευση, που η ίδια αποδεδειγμένα υπηρετεί. Απλώς βρήκε το σωστό χρόνο «με ένα σμπάρο να πετύχει δύο τρυγόνια». Πρώτον, έδειξε φιλολαϊκό προφίλ ικανοποιώντας -έστω και μερικώς- ένα συνδικαλιστικό αίτημα και δεύτερον πετυχαίνει το πέρασμα της προσχολικής στους Δήμους με την αιτιολογία της έλλειψης υποδομών. Άλλωστε, η σταδιακή εφαρμογή και η προσαρμογή στη νέα «εκπαιδευτική τάξη πραγμάτων» απαιτεί προσεκτικές κινήσεις και σωστή προετοιμασία της κοινής γνώμης από τα ΜΜΕ, ώστε στο τέλος το σχέδιο να φαντάζει ως μονόδρομος, όπως πολλοί άλλοι μονόδρομοι εμφανίζονται μπροστά μας (δημοσιονομική προσαρμογή, ασφαλιστικό, ιδιωτικοποιήσεις, ευελισφάλεια, κλπ). Να διαμορφώσουμε εμείς το μέλλον Το δίλημμα δεν είναι αν θα υποστηρίξουμε το νέο Νηπιαγωγείο ή το παλιό. Αυτή η μανιχαϊστική λογική πρέπει αμέσως ν' απορριφθεί. Κρατάμε από το παλιό ό,τι καλό υπάρχει και χτίζουμε το νέο με βάση τις ανάγκες του παιδιού και της κοινωνίας που θέλουμε να διαμορφώσουμε. Ε, μια τέτοια κοινωνία, για μας της αριστεράς, δεν μπορεί να είναι η «κοινωνία της αγοράς» και της «αοράτου χειρός», αλλά μια κοινωνία για όλους, ανεκτική, ανοιχτή, χωρίς αποκλεισμούς, δίκαιη, που να στηρίζει εμπράκτως όλα τα μέλη της. Να υπερασπίσουμε, λοιπόν, το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και να τον επεκτείνουμε στα δώδεκα χρόνια, συν δύο προσχολική αγωγή. Να υπερασπίσουμε την προσχολική αγωγή ως χώρο αυτοέκφρασης και δημιουργίας, ως χώρο κοινωνικοποίησης και ανάπτυξης της προσωπικότητας των νηπίων κι όχι ως χώρο ανταγωνιστικό και καταγραφής ατομικών επιδόσεων. Να υπερασπίσουμε τη δουλειά της Νηπιαγωγού, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα του έργου της, προσφέροντάς της ένα σταθερό εργασιακό περιβάλλον, με αξιοπρεπή μισθό και με συνεχή επιμόρφωση πάνω στη δουλειά της. Να οργανώσουμε τη συνολική αντίστασή μας απέναντι στην απορύθμιση της εκπαίδευσης και τη μετατροπή της σε εμπορευματικό αγαθό.

Λεωνίδας Νίκας*

Δάσκαλος, αιρετός ΠΥΣΠΕ Πειραιά
 
http://www.alfavita.gr/artra/artro20071125f.php
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2007, 08:27:43 μμ από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος kristi.ljus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανακοίνωση ΔΟΕ-πιστώσεις
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 30, 2007, 05:58:22 μμ »
Sophie, συμφωνώ και επαυξάνω. Η στάση του ΥΠΕΠΘ απέναντι τόσο στο θέμα της τροπολογίας για νηπιαγωγεία σε δήμους όσο και στο ζήτημα της αύξησης ωραρίου θα πρέπει να μας ταρακουνήσει. Δε βλέπω φως, όμως, αν κρίνω από το γεγονός ότι στην πορεία της Δευτέρας οι νηπιαγωγοί ήταν λίγες... σαν να εργάζεται (η απούσα πλειψηφία εννοώ) σε νηπιαγωγεία τύπου Reggio Emilia... Μακάριοι άνθρωποι... ???

Μόνο από το συντονιστικό των νηπιαγωγών έχω ελπίδες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159819
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 372
Σύνολο: 374

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.