*

Αποστολέας Θέμα: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια  (Αναγνώστηκε 4330897 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13930 στις: Απρίλιος 12, 2015, 09:55:15 μμ »
Το μονο που ταλανιζει την εκπαιδευση ειναι οι μεταταξεις συναδελφε, ολα τα αλλα εχουν επιλυθει.
Εδω προταθηκε απο μεριδα συνδικαλιστων απεργια εναντιον εκπαιδευτικων και για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια μελη ομοσπονδιας εναντιωθηκαν σε μεριδα μελων της!(ευτυχως δεν περασε).
ποιοι μισθοι, μειωση ωραριου,αξιολογηση;(εδω και αν γινει τρανη κυβιστηση με ποσοστωσεις παλι το σκηνικο) ποιος ασχολειται με αυτα;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 12, 2015, 09:58:55 μμ από die »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:15:39 »

Αποσυνδεδεμένος forschung

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13931 στις: Απρίλιος 13, 2015, 12:41:12 μμ »
Το μονο που ταλανιζει την εκπαιδευση ειναι οι μεταταξεις συναδελφε, ολα τα αλλα εχουν επιλυθει.

Στην περίπτωση των «υποχρεωτικών μετατάξεων», δηλ. της εφαρμογής του νομικού εκτρώματος (το παραθέτω παρακάτω για να ξέρουμε για ποιό πράγμα μιλάμε) «ξεφύγαμε» (… γιατί μας αφορά όλους ως πολίτες αυτής της χώρας) τελείως ακόμη και από τα αυτονόητα, π.χ. από το σχολικό έτος 2003-04 ακόμη και ένας υποψήφιος ωρομίσθιος μπορεί να δει τα μόρια όλων των συνυποψηφίων του μεταβαίνοντας απλά στο http://e-aitisi.sch.gr/

Παράγραφος 11 του άρθρου 82 του νόμου 4172/2013
" 11. Για το σχολικό έτος 2013−2014, ο ποσοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, των υπηρεσιακών αναγκών, καθώς και το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, γίνεται με διαπιστωτική πράξη που εκδίδεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κατόπιν εισήγησης της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με βάση την επεξεργασία και το συσχετισμό των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί, με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης, στο προβλεπόμενο στο άρθρο 7 του ν. 3848/2010 (Α ́ 71) ηλεκτρονικό σύστημα.
Με βάση τον ανωτέρω προσδιορισμό, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών, ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, που υποχρεωτικά μετατάσσονται στις οριζόμενες στην ίδια απόφαση κενές ή συνιστώμενες με την πράξη μετάταξης θέσεις εκπαιδευτικού ή διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας, με το βαθμό και το Μ.Κ. που κατέχουν, σε υπηρεσίες ή φορείς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, οργανικών θέσεων της αυτής ή ανώτερης κατηγορίας. Με την ίδια απόφαση καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν σχετική αίτηση προτίμησης. Επί των αιτηθέντων εκπαιδευτικών συντάσσεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης με βάση τα κάτωθι κριτήρια: α) συνολική προϋπηρεσία, β) οικογενειακοί λόγοι, γ) συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων που υπηρέτησαν, δ) κατοχή επιπλέον πτυχίου, ε) κατοχή μεταπτυχιακού και στ) κατοχή διδακτορικού. Ο συνολικός υπολογισμός των μορίων γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 16 του π.δ. 50/1996 (Α ́ 45), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Η κατοχή κάθε επιπλέον πτυχίου ΑΕΙ αποτιμάται με 5 μονάδες, κάθε μεταπτυχιακού με 7 μονάδες και κάθε διδακτορικού με 14 μονάδες. Με βάση την κατάταξη στον ανωτέρω αξιολογικό πίνακα, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται υποχρεωτικά. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και του κατά περίπτωση συναρμόδιου Υπουργού μπορεί να ρυθμίζεται κάθε ειδικότερο θέμα και λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος."

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13932 στις: Απρίλιος 13, 2015, 01:14:25 μμ »
Πολύ καλή και απολύτως πλήρης η σχετική συλλογή όλων των φάσεων των υποχρεωτικών μετατάξεων στο παρακάτω link: http://tinyurl.com/p4u84mp

Οι διαπιστωτικές πράξεις βρίσκονται συγκεντρωμένες στο http://deutsch.gr/img/deutschfile2_9fb331a1e0a7946da33248742a147805_4393.pdf

Επιπλέον ερωτήματα που πρέπει να θέσει η επιτροπή ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-Υπουργείο στους Καθηγητές Αρβανιτόπουλου και Λοβέρδο, καθώς με βάση τις διαπιστωτικές πράξεις προκύπτουν τα εξής «ανεξήγητα»:

ΚΕΝΑ
ΠΕ05
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 23 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 30
Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 21 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 25
Α ΑΘΗΝΑΣ. ΚΕΝΑ 46. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 51
Β ΑΘΗΝΑΣ. ΚΕΝΑ 69. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 70
Γ ΑΘΗΝΑΣ. ΚΕΝΑ 33. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 38
Δ ΑΘΗΝΑΣ. ΚΕΝΑ 34. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 38
ΔΡΑΜΑ. ΚΕΝΑ 3. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 7
ΛΑΡΙΣΑ. ΚΕΝΑ 21. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 26

ΠΕ07
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 36. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 40

ΠΕ19-20
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 45 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 56
Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 50 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 54
ΗΜΑΘΙΑ ΚΕΝΑ 19. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 20
ΚΙΛΚΙΣ. ΚΕΝΑ 7 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 8
ΠΕΛΛΑ. ΚΕΝΑ 15 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 18
ΠΙΕΡΙΑ ΚΕΝΑ 11 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 13
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΕΝΑ 16 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 17
ΛΑΡΙΣΑ. ΚΕΝΑ 41. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 47
ΤΡΙΚΑΛΑ ΚΕΝΑ 11. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 14
ΑΧΑΙΑ ΚΕΝΑ 42. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 47
ΚΟΖΑΝΗ ΚΕΝΑ 30. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 32
ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΚΕΝΑ 8. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 9
ΠΡΕΒΕΖΑ ΚΕΝΑ 9. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 10
ΧΑΝΙΑ ΚΕΝΑ 24. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 25
ΒΟΙΩΤΙΑ ΚΕΝΑ 3. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 15 !!!
ΦΩΚΙΔΑ ΚΕΝΑ 0. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3 !!!

ΠΕ06
ΓΡΕΒΕΝΑ ΚΕΝΑ 2, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 4
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΚΕΝΑ 9, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 10
ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΚΕΝΑ 19, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 20
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 1, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3
Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 6, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 10
ΗΜΑΘΙΑ ΚΕΝΑ 20, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 27
ΣΕΡΡΕΣ ΚΕΝΑ 13, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 14
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΕΝΑ 12, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 13

ΠΕ 11
ΓΡΕΒΕΝΑ ΚΕΝΑ 2, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3
ΚΟΖΑΝΗ ΚΕΝΑ 22, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 30
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΕΝΑ 2, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 6
ΛΑΡΙΣΑ ΚΕΝΑ 4, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 10
ΜΑΓΝΗΣΙΑ ΚΕΝΑ 3, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 6
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 21, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 26
Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 9, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 13
ΗΜΑΘΙΑΣ ΚΕΝΑ 8, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 14
ΚΙΛΚΙΣ ΚΕΝΑ 14, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 16
ΠΕΛΛΑ ΚΕΝΑ 4, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 7
ΣΕΡΡΕΣ ΚΕΝΑ 31, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 33
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΕΝΑ 4, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 5

ΠΕ 32
ΛΑΡΙΣΑ ΚΕΝΑ 0, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 2
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 0, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 2
ΣΕΡΡΕΣ ΚΕΝΑ 0 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 1
ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΕΝΑ 0 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 1
Α ΑΘΗΝΩΝ ΚΕΝΑ 2, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 4
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΚΕΝΑ 0, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 1
Β ΑΘΗΝΩΝ ΚΕΝΑ 0, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3
Γ ΑΘΗΝΩΝ ΚΕΝΑ 1, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3


ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ
ΠΕ19-20
Πως μετατάχθηκαν 2 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Δράμας χωρίς να έχει δώσει πλεόνασμα σε καμία πράξη;
Πως μετατάχθηκαν 2 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Ξάνθης στην 1η φάση όταν εν τέλει δόθηκε στη 2η διαπιστωτική μόνο 1 πλεόνασμα;
Πως μετατάχθηκαν 30 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Ηλείας όταν δόθηκαν μόνο 13 πλεονάσματα στη 2η διαπιστωτική;

ΠΕ11
Πως μετατάχθηκαν 8 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Λέσβου όταν δόθηκαν μόνο 5 πλεονάσματα στις 2 διαπιστωτικές.

ΠΕ06
Πως μετατάχθηκαν 5 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Ρεθύμνης όταν δόθηκαν μόνο 4 πλεονάσματα στις 2 διαπιστωτικές.

ΠΕ07
Πως μετατάχθηκε 1 άτομο από το ΠΥΣΔΕ Πέλλας όταν δε δόθηκαν κανένα πλεόνασμα στις 2 διαπιστωτικές.


Άλλα ερωτήματα για τα πλεονάσματα:
Πως μετατάχθηκε ΠΕ06 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Ξάνθης που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;
Πως μετατάχθηκε ΠΕ06 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Ροδόπης που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;
Πως μετατάχθηκε ΠΕ19 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Ζακύνθου που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;
Πως μετατάχθηκε ΠΕ19 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Λευκάδας που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;
Πως μετατάχθηκε ΠΕ19 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Ρεθύμνης που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;

Εάν υπάρχουν κι άλλες απορίες …. ευπρόσδεκτες!

αν ισχυουν αυτοι οι πινακες που δεν το πιστευω, ας μας εξηγησει ο γκουρου, η Δη.Συ και οι υποστηρικτες τους, το σκεπτικο του κουκουλωματος των 0 κενων στον ΠΕ32 για παραδειγμα, και του διαχωρισμου της παραμονης στην πρωτοβαθμια για τις νεοσυστατες ειδικοτητες ακομα και να εχουν γινει οργια, και της επιστροφης ΜΟΝΟ των υπαρχουσων στην δευτεροβαθμια.
Υπαρχει κανεις να απαντησει σοβαρα σε αυτο κυριοι τιμητες της δικαιοσυνης;;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2015, 01:31:16 μμ από die »

Αποσυνδεδεμένος forschung

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13933 στις: Απρίλιος 13, 2015, 01:30:59 μμ »
αν ισχυουν αυτοι οι πινακες που δεν το πιστευω, ας μας εξηγησει ο γκουρου, η Δη.Συ και οι υποστηρικτες τους, το σκεπτικο του κουκουλωματος των 0 κενων στον ΠΕ32 για παραδειγμα,

Μπορείς να μπεις και να ψάξεις τα στοιχεία για τους ΠΕ32 (συνολικά μετά τις 6 φάσεις έχουν μείνει συνολικά 28 μεταταγέντες) – παρακάτω η σχετική ηλεκτρονική «βιβλιογραφία»:
A. Πολύ καλή και απολύτως πλήρης η σχετική συλλογή όλων των φάσεων των υποχρεωτικών μετατάξεων στο παρακάτω link: http://tinyurl.com/p4u84mp
B. Οι διαπιστωτικές πράξεις βρίσκονται συγκεντρωμένες στο http://deutsch.gr/img/deutschfile2_9fb331a1e0a7946da33248742a147805_4393.pdf

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:15:39 »

Αποσυνδεδεμένος forschung

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13934 στις: Απρίλιος 13, 2015, 07:53:02 μμ »
Το γεγονός ότι με τις διαπιστωτικές πράξεις δόθηκαν κενά στους ΠΕ32 (Θεατρικών Σπουδών) μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού π.χ. για ολόκληρη την Αττική δείχνει απλά πως διάφορα «συμβόλαια θανάτου» (….με τη μαφιόζικη έννοια του όρου) εκτελέστηκαν παράλληλα (ποιοι είναι οι «εκτελεστές» τους δε μπορώ να ξέρω, καθώς δεν ανήκω στον κλάδο αυτό) «στον ποσοτικό προσδιορισμό των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση» από τον Υπουργό Παιδείας, όπως προέβλεπε η παράγραφος 11 του άρθρου 82 του νόμου 4172/2013.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 14, 2015, 11:08:08 πμ από forschung »

Αποσυνδεδεμένος forschung

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13935 στις: Απρίλιος 14, 2015, 11:05:05 πμ »
Να θυμίσω τι είπε ο Τσίπρας στη Βουλή για την «εργαλειοθήκη» του ΟΟΣΑ:
«Η περιβόητη εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ δεν είχε καμία σχέση με τον ΟΟΣΑ αλλά ήταν εφεύρημα της ίδιας της ελληνικής κυβέρνησης που έβαλε υποκλέπτοντας τη σφραγίδα του ΟΟΣΑ για να περάσει ρυθμίσεις που ευνοούσαν συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα στον τόπο μας. Ήταν η εργαλειοθήκη του κ. Χατζηδάκη και όχι η εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ».

Τέτοιες πιο μικρές «εργαλειοθήκες» τύπου Χατζηδάκη (…. Ο κ. Χατζηδάκης ήταν υπουργός της προηγούμενης κυβέρνησης) έχουμε και σε άλλους τομείς – ίχνη είναι ανιχνεύσιμα π.χ. στις διαπιστωτικές πράξεις για τις υποχρεωτικές μετατάξεις. Αλλιώς δεν εξηγείται λογικά αυτό που συνέβη όχι μόνο στον κλάδο των Θεατρικών Σπουδών (ΠΕ32), αλλά και στον κλάδο των Γερμανικών (ΠΕ07) και επίσημα έχει καταγγείλει στις 18.01.2015 η επιστημονική ένωση των Γερμανικών:
«Σοβαρότατο πρόβλημα για τη διδασκαλία της Γερμανικής γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία αποτελεί η παντελής έλλειψη μετατάξεων σε δεκαεπτά Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Πώς είναι δυνατόν στα δυο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας (Πειραιάς – Πάτρα), σε τουριστικές περιοχές (Ρέθυμνο – Κυκλάδες), σε ευαίσθητες εθνικά περιοχές (π.χ. Ροδόπη) ή ακόμα και στην ίδια την Πρωτεύουσα της χώρας (π.χ. Γ’ Αθήνας) να μη «διαπιστώθηκαν» καν κενά εκπαιδευτικών Γερμανικής γλώσσας και οι μαθητές να μένουν αδίδακτοι ή να αναγκάζονται να διδάσκονται άλλη Ξένη γλώσσα που δεν έχουν επιλέξει; Τι απαντούν οι δύο Υπουργοί Παιδείας (Κ. Αρβανιτόπουλος και Α. Λοβέρδος) που με τις Υπουργικές τους Αποφάσεις δε διαπίστωσαν ούτε ένα κενό εκπαιδευτικού Γερμανικής π.χ. στην Αχαΐα στον αιρετό του τοπικού ΠΥΣΠΕ κ. Τάσο Σταυρογιαννόπουλο, ο οποίος με δημόσια παρέμβασή του στα μέσα Οκτωβρίου του 2014 επισήμανε πως «… Η διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας και τα παιδαγωγικά της οφέλη στο Δημοτικό σχολείο ακυρώνονται για μια ακόμη χρονιά. Είναι τραγικό να μην μπορεί να διοριστούν περίπου δεκαπέντε εκπαιδευτικοί μειωμένου ωραρίου, που απαιτούνται για να διδαχτούν τα Γερμανικά στα Δημοτικά σχολεία της Αχαΐας»
βλ. http://deutsch.gr/data_info.php?data_id=3495&cat=24577

Αποσυνδεδεμένος gpapas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13936 στις: Απρίλιος 14, 2015, 04:58:55 μμ »
Στην περίπτωση των «υποχρεωτικών μετατάξεων», δηλ. της εφαρμογής του νομικού εκτρώματος (το παραθέτω παρακάτω για να ξέρουμε για ποιό πράγμα μιλάμε) «ξεφύγαμε» (… γιατί μας αφορά όλους ως πολίτες αυτής της χώρας) τελείως ακόμη και από τα αυτονόητα, π.χ. από το σχολικό έτος 2003-04 ακόμη και ένας υποψήφιος ωρομίσθιος μπορεί να δει τα μόρια όλων των συνυποψηφίων του μεταβαίνοντας απλά στο http://e-aitisi.sch.gr/

Ξεφύγαμε.... για την μητέρα 3 παιδιών που δεν πήρε απόσπαση από τα Δωδεκάνησα αλλά πήραν άλλοι με μισά μόρια, φανερά σε όλους, δε ξεφύγαμε, ούτε μας αφορά φυσικά όλους, ως πολίτες αυτής της χώρας... Για τα μόρια στα γραφεία τόσα χρόνια και μεταθέσεις φιλέτα, ούτε εκεί ξεφύγαμε, αλλά δεν αφορά εμάς... σε άλλο νήμα του φόρουμ, συζητάνε για τα κριτίρια μεταθέσεων σε μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία, όπου η καλλιτεχνική επιτροπή και το ΚΥΣΔΕ βάζουν όποιον γουστάρουν χωρίς αξιολογικά κριτίρια, αλλά κι αυτό δεν μας αφορά, οπότε είμαστε καλά, δεν ξεφύγαμε.... για την απόφαση του ΣΤΕ για παράνομους διορισμούς, αυτό τζιζ, καίει, δεν ξεφύγαμε καθόλου εδώ.... για αποσπάσεις κατά προτεραιότητα ολονών πλην των συζύγων εκπαιδευτικών, ουτε εκεί ξεφύγαμε.... και για πόσα άλλα χιλιοειπωμένα, εδώ μούγκα, δεν ξεφύγαμε ούτε αφορούν τους πολίτες αυτής της χώρας... αλλά να, οι μετατάξεις! ωωωωπ! εδώ με αφορά, έχει βόλεμα, ΕΔΩ ΞΕΦΥΓΑΜΕ.... και φυσικά μας αφορά όλους ως πολίτες αυτής της χώρας........ καλά μιλάμε για πολύ γέλιο.... χααααα.. χαχααααχααααααααααα..........

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13937 στις: Απρίλιος 14, 2015, 05:40:25 μμ »
Ξεφύγαμε.... για την μητέρα 3 παιδιών που δεν πήρε απόσπαση από τα Δωδεκάνησα αλλά πήραν άλλοι με μισά μόρια, φανερά σε όλους, δε ξεφύγαμε, ούτε μας αφορά φυσικά όλους, ως πολίτες αυτής της χώρας... Για τα μόρια στα γραφεία τόσα χρόνια και μεταθέσεις φιλέτα, ούτε εκεί ξεφύγαμε, αλλά δεν αφορά εμάς... σε άλλο νήμα του φόρουμ, συζητάνε για τα κριτίρια μεταθέσεων σε μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία, όπου η καλλιτεχνική επιτροπή και το ΚΥΣΔΕ βάζουν όποιον γουστάρουν χωρίς αξιολογικά κριτίρια, αλλά κι αυτό δεν μας αφορά, οπότε είμαστε καλά, δεν ξεφύγαμε.... για την απόφαση του ΣΤΕ για παράνομους διορισμούς, αυτό τζιζ, καίει, δεν ξεφύγαμε καθόλου εδώ.... για αποσπάσεις κατά προτεραιότητα ολονών πλην των συζύγων εκπαιδευτικών, ουτε εκεί ξεφύγαμε.... και για πόσα άλλα χιλιοειπωμένα, εδώ μούγκα, δεν ξεφύγαμε ούτε αφορούν τους πολίτες αυτής της χώρας... αλλά να, οι μετατάξεις! ωωωωπ! εδώ με αφορά, έχει βόλεμα, ΕΔΩ ΞΕΦΥΓΑΜΕ.... και φυσικά μας αφορά όλους ως πολίτες αυτής της χώρας........ καλά μιλάμε για πολύ γέλιο.... χααααα.. χαχααααχααααααααααα..........

Ετσι ειναι συναδελφε οπως τα περιγραφεις,αλλα στου κουφου την πορτα....Τουλαχιστον αν εγω ημουν απο κει θα εβγαινα με θαρρος και θα ελεγα παιδες εμενα αυτο δε με συμφερει. Αλλα που; η υποκρισια βασιλευει.

Για την ιστορια αλλη μια ιστορικη κυβιστηση της κυβερνησης που και εγω ψηφισα μηπως τα αλλαξει ΟΛΑ, απο 7000 διορισμους προεκλογικα στο παιδειας πεσαμε στο 1000 καλως εχοντων των πραγματων, αν αφαιρεθουν οι περιπου 3000 επαναπροσλαμβανομενοι.

Περιμενω απαντηση στο ερωτημα μου, κανεις;

Αποσυνδεδεμένος sensible

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13938 στις: Απρίλιος 14, 2015, 06:22:37 μμ »
Κλασικοί ελληναράδες...χαχαχαχα. Σας δίνουν τον γάιδαρο...και...τον κοιτάτε στα δόντια!!!
Επαναπροσλαμβάνει 3000 συναδέλφους σας ρε (αλλά σκασίλα τους μερικούς)
Καταργεί τράπεζα Θεμάτων...(που όλοι μα όλοι στα Λύκεια δεν ήθελαν)
Στέλνει αδιάβαστα τα ρεζιλίκια της Αυτοαξιολόγησης και Αξιολόγησης (αλλά ξέρω..ξέρω όλοι εδώ είστε οι άριστοι...εμάς έσωσε τους ανεπαρκείς!)
Ξεκινά να δει το ρεζιλίκι των υποχρεωτικών μετατάξεων (έπονται μεταθέσεις και αποσπάσεις...αλλά ξέρω ας κάνουμε τους προφήτες)
....
και πόσα ακόμα που θα δείτε.

Στα σχολεία αποκαθίσταται η ηρεμία και η ομαλότητα και σιγά σιγά θα πάρουν και πόδι όσοι Διευθυντές το έπαιζαν managarαίοι και κάναν του κεφαλιού τους υποβαθμίζοντας το ρόλο του συλλόγου διδασκόντων.

Εμείς όμως άμα δε δούμε τους εξωγήινους να προσγειώνονται μπροστά στα πόδια μας....καλή κουβέντα από το στοματάκι μας δε θα πούμε (ξέρω ξέρω όλοι ψηφίσατε ΣΥΡΙΖΑ...απορώ ποιοι είναι οι άλλοι που δε το ψήφισαν...άμα όλοι εσείς το καρφώσατε πρώτη φορά αριστερά)

ΕΛΕΟΣ.

Αποσυνδεδεμένος Giatros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13939 στις: Απρίλιος 14, 2015, 06:53:08 μμ »
Νομίζω η κουβέντα γίνεται για τον ίστρο μερικών για τις υποχρεωτικές μετατάξεις ενώ αδιαφανώς γίνονται ΤΑ αίσχη. Αν κάνει, διαφανείς τις αποσπασεις σε φορείς, τα κρυφά κενά που ξαφνικά τα παίρνουν αλεξιπτωτιστές κλπ κλπ κλπ τότε μαζί του αλλά μέχρι τότε η κριτική επιβάλεται. Να δω αποσπάσεις φέτος και θα σας πω...

Αποσυνδεδεμένος forschung

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13940 στις: Απρίλιος 14, 2015, 08:52:38 μμ »
Νομίζω η κουβέντα γίνεται για τον ίστρο μερικών για τις υποχρεωτικές μετατάξεις ενώ αδιαφανώς γίνονται ΤΑ αίσχη. Αν κάνει, διαφανείς τις αποσπασεις σε φορείς, τα κρυφά κενά που ξαφνικά τα παίρνουν αλεξιπτωτιστές κλπ κλπ κλπ τότε μαζί του αλλά μέχρι τότε η κριτική επιβάλεται. Να δω αποσπάσεις φέτος και θα σας πω...

Η παραπάνω παρέμβαση μου θύμισε τις οδηγίες που μας έδωσαν όταν διορθώναμε τα γραπτά  των πανελλαδικών εξετάσεων:
Μηδενικός βαθμός (0) δικαιολογείται στις παρακάτω περιπτώσεις: Κείμενο εκτός θέματος (ευανάγνωστο κείμενο επαρκούς έκτασης για αξιολόγηση, που όμως δεν πραγματεύεται το ζητούμενο ερώτημα)

Το θέμα που συζητάμε είναι «Μετάταξη από Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια» … μη ξεχνιόμαστε!


Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13941 στις: Απρίλιος 14, 2015, 10:24:20 μμ »
Μαλλον καποιοι δεν ενημερωνεστε σωστα ή θυμαστε οτι σας συμφερει.

1. Η κυβερνηση εταξε προεκλογικα 15000 ΝΕΕΣ προσληψεις εκ των οποιων οι 7000 θα ηταν στην παιδεια. Το 1000 που θα διορισει ειναι τουλαχιστον απογοητευτικο αλλα δεν ξεφυγαμε ουτε και αφορα ολους τους πολιτες αυτης της χωρας, αρκει που δεν περιμενουμε εμεις διορισμο.Κανεις δεν ειπε να μην επαναπροσλαβει τους 3000 αλλα πλεον των 15000 οπως ειχε υποσχεθει.

2. Η κυβερνηση εταξε προεκλογικα αυξησεις στους μισθους πεινας των εκπαιδευτικων αλλα οταν οι ομοσπονδιες συναντηθηκαν με τον Υπουργο τους απεκλεισε την παραμικρη αυξηση γιατι δεν υπαρχουν χρηματα. Ουτε καν την αλλαγη βαθμου δεν εδωσαν! ο δε αναπληρωτης αρκεστηκε στο να πει οτι ειναι διαφορετικα να τα βλεπεις απο μεσα :o Στην Υγεια σωστα και παλι εδωσαν εφημεριες και υπερωριες δυο ετων, οι μονοι που παρεμειναν μισθολογικα καθηλωμενοι ειμαστε εμεις, αλλα ουτε και αυτο αφορα τους πολιτες ολης της χωρας.

3. Η κυβερνηση εταξε καταργηση της αξιολογησης με την υπαρχουσα μορφη. Η αξιολογηση που θα ερθει θα εχει ποσοστωσεις και σημειωστε την ημερομηνια του μνμ του μου να το συζητησουμε οταν θα ερθει η ωρα, αλλα ξεχασα οτι ουτε αυτο αφορα ολους τους πολιτες της χωρας.

4.  Η κυβερνηση εταξε δια στοματος Κατρουγκαλου και  Μαρδα τον εξορθογισμο του ''ενιαιου'' μισθολογιου, που θα εξομαλυνε τις τεραστιες μισθολογικες ανισοτητες υπαλληλων διαφορετικων υπουργειων, με το παιδειας παντοτε σε θεση ουραγου, δηλωσεις που παραπεμθηκαν στις καλενδες, αλλα ουτε και αυτο αφορα τους πολιτες ολης της χωρας.

Και στο θεμα μας τωρα τις μεταταξεις που αφορα τους πολιτες ολης της χωρας  ;D ;D ;D θα σας πω οτι αν καποιος δηλωσε ψευδη στοιχεια ή μεταταχτηκε σε περιοχη που εδινε 0 κενα θεωρω οτι πρεπει να επιστρεψει στην δευτεροβαθμια και να του επιβληθουν και κυρωσεις (αν δηλωσε ψευδη στοιχεια).
Θυμηθειτε το ομως πως δε θα γινει ΤΙΠΟΤΑ. Εδω θα ειμαστε να τα δουμε ολα και να αξιολογησουμε αντικειμενικα.
Θα ειστε ομως εδω;;; ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 14, 2015, 10:32:43 μμ από die »

Αποσυνδεδεμένος forschung

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13942 στις: Απρίλιος 15, 2015, 06:23:15 μμ »
Πολύ καλή και απολύτως πλήρης η σχετική συλλογή όλων των φάσεων των υποχρεωτικών μετατάξεων στο παρακάτω link: http://tinyurl.com/p4u84mp

Οι διαπιστωτικές πράξεις βρίσκονται συγκεντρωμένες στο http://deutsch.gr/img/deutschfile2_9fb331a1e0a7946da33248742a147805_4393.pdf

Επιπλέον ερωτήματα που πρέπει να θέσει η επιτροπή ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-Υπουργείο στους Καθηγητές Αρβανιτόπουλου και Λοβέρδο, καθώς με βάση τις διαπιστωτικές πράξεις προκύπτουν τα εξής «ανεξήγητα»:

ΚΕΝΑ
ΠΕ05
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 23 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 30
Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 21 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 25
Α ΑΘΗΝΑΣ. ΚΕΝΑ 46. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 51
Β ΑΘΗΝΑΣ. ΚΕΝΑ 69. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 70
Γ ΑΘΗΝΑΣ. ΚΕΝΑ 33. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 38
Δ ΑΘΗΝΑΣ. ΚΕΝΑ 34. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 38
ΔΡΑΜΑ. ΚΕΝΑ 3. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 7
ΛΑΡΙΣΑ. ΚΕΝΑ 21. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 26

ΠΕ07
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 36. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 40

ΠΕ19-20
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 45 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 56
Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 50 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 54
ΗΜΑΘΙΑ ΚΕΝΑ 19. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 20
ΚΙΛΚΙΣ. ΚΕΝΑ 7 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 8
ΠΕΛΛΑ. ΚΕΝΑ 15 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 18
ΠΙΕΡΙΑ ΚΕΝΑ 11 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 13
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΕΝΑ 16 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 17
ΛΑΡΙΣΑ. ΚΕΝΑ 41. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 47
ΤΡΙΚΑΛΑ ΚΕΝΑ 11. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 14
ΑΧΑΙΑ ΚΕΝΑ 42. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 47
ΚΟΖΑΝΗ ΚΕΝΑ 30. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 32
ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΚΕΝΑ 8. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 9
ΠΡΕΒΕΖΑ ΚΕΝΑ 9. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 10
ΧΑΝΙΑ ΚΕΝΑ 24. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 25
ΒΟΙΩΤΙΑ ΚΕΝΑ 3. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 15 !!!
ΦΩΚΙΔΑ ΚΕΝΑ 0. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3 !!!

ΠΕ06
ΓΡΕΒΕΝΑ ΚΕΝΑ 2, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 4
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΚΕΝΑ 9, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 10
ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΚΕΝΑ 19, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 20
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 1, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3
Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 6, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 10
ΗΜΑΘΙΑ ΚΕΝΑ 20, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 27
ΣΕΡΡΕΣ ΚΕΝΑ 13, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 14
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΕΝΑ 12, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 13

ΠΕ 11
ΓΡΕΒΕΝΑ ΚΕΝΑ 2, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3
ΚΟΖΑΝΗ ΚΕΝΑ 22, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 30
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΕΝΑ 2, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 6
ΛΑΡΙΣΑ ΚΕΝΑ 4, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 10
ΜΑΓΝΗΣΙΑ ΚΕΝΑ 3, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 6
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 21, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 26
Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 9, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 13
ΗΜΑΘΙΑΣ ΚΕΝΑ 8, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 14
ΚΙΛΚΙΣ ΚΕΝΑ 14, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 16
ΠΕΛΛΑ ΚΕΝΑ 4, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 7
ΣΕΡΡΕΣ ΚΕΝΑ 31, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 33
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΕΝΑ 4, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 5

ΠΕ 32
ΛΑΡΙΣΑ ΚΕΝΑ 0, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 2
Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 0, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 2
ΣΕΡΡΕΣ ΚΕΝΑ 0 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 1
ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΕΝΑ 0 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 1
Α ΑΘΗΝΩΝ ΚΕΝΑ 2, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 4
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΚΕΝΑ 0, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 1
Β ΑΘΗΝΩΝ ΚΕΝΑ 0, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3
Γ ΑΘΗΝΩΝ ΚΕΝΑ 1, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3

ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ
ΠΕ19-20
Πως μετατάχθηκαν 2 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Δράμας χωρίς να έχει δώσει πλεόνασμα σε καμία πράξη;
Πως μετατάχθηκαν 2 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Ξάνθης στην 1η φάση όταν εν τέλει δόθηκε στη 2η διαπιστωτική μόνο 1 πλεόνασμα;
Πως μετατάχθηκαν 30 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Ηλείας όταν δόθηκαν μόνο 13 πλεονάσματα στη 2η διαπιστωτική;

ΠΕ11
Πως μετατάχθηκαν 8 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Λέσβου όταν δόθηκαν μόνο 5 πλεονάσματα στις 2 διαπιστωτικές.

ΠΕ06
Πως μετατάχθηκαν 5 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Ρεθύμνης όταν δόθηκαν μόνο 4 πλεονάσματα στις 2 διαπιστωτικές.

ΠΕ07
Πως μετατάχθηκε 1 άτομο από το ΠΥΣΔΕ Πέλλας όταν δε δόθηκαν κανένα πλεόνασμα στις 2 διαπιστωτικές.


Άλλα ερωτήματα για τα πλεονάσματα:
Πως μετατάχθηκε ΠΕ06 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Ξάνθης που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;
Πως μετατάχθηκε ΠΕ06 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Ροδόπης που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;
Πως μετατάχθηκε ΠΕ19 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Ζακύνθου που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;
Πως μετατάχθηκε ΠΕ19 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Λευκάδας που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;
Πως μετατάχθηκε ΠΕ19 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Ρεθύμνης που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;

Εάν υπάρχουν κι άλλες απορίες …. ευπρόσδεκτες!

Να διευκρινίσω πως τα παραπάνω στοιχεία είναι επεξεργασία από το ιστορικό μέλος rollo_tomassi.
Όντως πολύ καλή δουλειά - Φαίνεται ότι παρά το "μαγείρεμα" όπου οι διαπιστωτικές πράξεις δε "βόλευαν" δε δίστασαν οι Καθηγητές Αρβανιτόπουλος και Λοβέρδος να τις "παρακάμψουν"...

Αποσυνδεδεμένος anikologr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 449
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τα αυτοκίνητα...
    • Προφίλ
    • https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#
Απ: Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #13943 στις: Απρίλιος 15, 2015, 06:24:52 μμ »
Να διευκρινίσω πως τα παραπάνω στοιχεία είναι επεξεργασία από το ιστορικό μέλος rollo_tomassi.
Όντως πολύ καλή δουλειά - Φαίνεται ότι παρά το "μαγείρεμα" όπου οι διαπιστωτικές πράξεις δε "βόλευαν" δε δίστασαν οι Καθηγητές Αρβανιτόπουλος και Λοβέρδος να τις "παρακάμψουν"...
Όλα στον βωμό του πολιτικού κέρδους. Κατά τα άλλα μια νόμιμη διαδικασία.. Ας γελάσω..
Στοιχεία Εκπαιδευκών αντιτιθέμενων - θιγόμενων από τις υποχρεωτικές μετατάξεις

https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159828
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 347
Σύνολο: 361

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.