0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έλεος! Συζητήσεις χωρίς αρχή,μέση,τέλος, φαγωνεστε σαν να μην είστε εκπαιδευτικούς. Και από πραγματική ενημέρωση τίποτα...
Η φαγωμάρα είναι χαρακτηριστικό των εκπαιδευτικών. Εκτός κι αν είσαι Α/Θμιας οπότε αιτιολογείται η παραμυθένια εικόνα που ίσως να έχεις.Πραγματική ενημέρωση μόνο από απόφαση υπουργείου.Φήμες: α) Αιρετός είπε σε τηλεφωνική επικοινωνία με συνάδερφο πως "τις μετατάξεις δεν μπορεί να τις πειράξει η κυβέρνηση" υπονοώντας νομικά/διαδικαστικά κολλήματα (δεν είπε κάτι άλλο η συνάδερφος).β) Συνδικαλίστρια (και ΣΥΡΙΖαία) είπε δια ζώσης "...δεν φαντάζομαι να πιστεύετε αυτά που ακούτε. Τα κάνει ο Μπράτης εν όψη εκλογών. Το πολύ-πολύ να επιστρέψουν όσοι πήραν μετάταξη με πλάγια μέσα".Φυσικά τα παραπάνω δεν ξέρω εάν αποτελούν ενημέρωση.Στο σχολείο μου η γενική τάση των δασκάλων είναι πως όσοι πήραν μετάταξη παράνομα/άδικα/κατά λάθος να επιστρέφουν στο ΠΥΣΔΕ τους ή να τιμωρηθούν (ανάλογα). Δε γίνεται μετά από 2 χρόνια να πληρώσουν όλοι οι συνάδερφοι τα λάθη του υπουργείου. Ένας ανέφερε πως οι προϋπάρχουσες ειδικότητες αδικούνται καθώς άτομα με ελάχιστα μόρια πήραν μετάταξη σε περιοχές υψηλής ζήτησης και μια γυμνάστρια φυσικά είναι εναντίον των μετατάξεων γενικά. Δεν της ανοίγω κουβέντα για το θέμα γιατί είναι από αυτούς με προϋπηρεσία WiFi (καμιά 40αριά μόρια "Απόσπαση στο σπίτι μου και μόρια Βραχονησίδας") και θα εκνευριστώ εάν μιλήσει για μόρια (το ζόρι με τις αποσπάσεις σε γραφεία, υπηρεσίες κλπ, κρατάω της οργανική και πάιρνω και μόρια "ήρωα" το έχω από το 2007 δεν είναι τωρινό).
Λέω να ζητήσω μετάταξη από Αθμια σε Βθμια ως κοινή ειδικότητα. Και επειδή μπορώ να επιλέξω που θέλω να πάω, αν πάω, λέω να βάλω συγκεκριμένο ΠΥΣΔΕ της Κεντρικής Μακεδονίας. Πώς φαίνεται; και επειδή έχω και "μπάρμπα" θα μου φτιάξει και το νομικό πλαίσιο. Αυτό για εξάσκηση της ενσυναίσθησης κάποιων-κάποιων!
Αυτό έχει γίνει αρκετές φορές. Άτομα από Α/θμια ζητούσαν και έπαιρναν στην Β/θμια μετάταξη (αυτές τις καλές με την απλή εισήγηση, χωρίς μόρια κλπ.). Ο συγχρονισμός μετάταξης (χωρίς μόρια κλπ μόνο με εισήγηση) με εμφάνιση οργανικού κενού στην Β/θμια ήταν εκπληκτικός! Ο πρώην Α/θμιος είχε περισσότερα μόρια, έπαιρνε την οργανική. Όμως, αυτήν την οργανική την περίμεναν και μερικοί Β/θμιοι που ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ χρόνια και που τελικά έπαιρναν...μια ψυχρολουσία. Ερώτημα, εφόσον υπήρχαν άτομα στη διάθεση ΠΥΣΔΕ πως γίνεται δεκτή μια αίτηση μετάταξης (χωρίς μόρια έτσι, με θετική εισήγηση); Δίκαιο;
Τα παραδείγματα όλων των παρατυπιών/παρανομιών που αναφέρουν σαν αιτιολόγηση κάποιοι μεταταγμένοι ΔΕΝ είναι δικαιολογία για μια διαδικασία που τα έχει συγκεντρώσει ΟΛΑ αλλά σε ΜΑΖΙΚΗ κλίμακα.Είναι σαν να λέτε ότι η άδικη/υπερβολική φορολόγηση μας -λόγω μνημονίου- δικαιολογείται γιατί και προ-2010 υπήρχαν κάποιοι άδικοι φόροι...Επειδή, το είδα αρκετές φορές το επιχείρημα (και δεν το γνωρίζω το θέμα) οι ΠΕ11 ολυμπιακής παιδέιας διοριστήκαν (σαν μόνιμοι) απ'ευθείας Αθήνα και Θεσ/νίκη χωρίς διαδικασία μεταθέσεων;
Αυτό έχει γίνει αρκετές φορές. Άτομα από Α/θμια ζητούσαν και έπαιρναν στην Β/θμια μετάταξη (αυτές τις καλές με την απλή εισήγηση, χωρίς μόρια κλπ.). Ο συγχρονισμός μετάταξης (χωρίς μόρια κλπ μόνο με εισήγηση) με εμφάνιση οργανικού κενού στην Β/θμια ήταν εκπληκτικός! Ο πρώην Α/θμιος είχε περισσότερα μόρια, έπαιρνε την οργανική. Όμως, αυτήν την οργανική την περίμεναν και μερικοί Β/θμιοι που ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ χρόνια και που τελικά έπαιρναν...μια ψυχρολουσία. Ερώτημα, εφόσον υπήρχαν άτομα στη διάθεση ΠΥΣΔΕ πως γίνεται δεκτή μια αίτηση μετάταξης (χωρίς μόρια έτσι, με θετική εισήγηση); Δίκαιο;Το θέμα είναι το υπουργείο να πάρει μια απόφαση ολοκληρωμένη, τελική, λογική, δίκαια και συνταγματικά-νομικά θωρακισμένη. Το θέμα είναι να μην παίζουν μαζί μας αιρετοί, συνδικαλιστές, ιδιαίτερες, γραμματείς, παπαγαλάκια σπέρνοντας φήμες, ντεμέκ-προτάσεις, "θα", "ίσως", "μπορεί", "επίκειται", "προσπαθούμε" κλπ ρήματα από το βιβλίο "Ξύλινη Γλώσσα for Dummies".Προς το παρόν ας ξαναδιαβάσω "1984" και "Φάρμα των Ζώων".
Δεν το λέμε για να δικαιολογήσουμε καμιά παρανομία. Το λέμε για να σταματήσει το τσουβάλιασμα και η υπερβολική χρήση των εννοιών "δικαιοσύνη", "νομιμότητα", "ηθική".Όταν κάποιοι αναφέρονται στις μετατάξεις λες και ΟΛΑ πριν ήταν αγγελικά πλασμένα...σε προκαλεί να απαντήσεις. Όταν το ακούς από άτομα που ξέρεις το ιστορικό τους (μόρια εξ αποστάσεως, απόσπαση και δρόμο αφήνοντας το σχολείο χωρίς εκπαιδευτικό, αρκετοί δεν έχουν καν πατήσει στην οργανική τους ούτε για ανάληψη υπηρεσίας) γιατί πρέπει να σιωπήσουμε;Πήρα μετάταξη στην Επικράτεια (από Β. Ελλάδα στο Ν. Αιγαίο) στον πρώτο γύρο, με 96,5 μόρια, με τα πλεονάσματα/κενά της 1ης διαπιστωτικής, χωρίς να έχουν παραβιαστεί τα νούμερα (ο rollo που με ξέρει μπορεί να μου πει εάν κάνω λάθος), χωρίς ενστάσεις, βύσματα κλπ. Γιατί πρέπει να ανέχομαι το τσουβάλιασμα;
Όταν κάποιοι αναφέρονται στις μετατάξεις λες και ΟΛΑ πριν ήταν αγγελικά πλασμένα...σε προκαλεί να απαντήσεις.