0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ
Παράθεση από: Γατόπαρδος στις Ιουλίου 10, 2013, 03:24:09 pmΤο υπουργειο συστησε κλαδους ειδικοτητων στην Α/θμια.Το υπουργείο δεν σύστησε κλάδους. Οι μετατάξεις αφορούν στα πειραματικά ΕΑΕΠ σχολεία από το ΕΣΠΑ. Φτάνει πια η κοροϊδία των αιρετών!Να συστηθούν κανονικά οι κλάδοι, να γίνει το μάθημα υποχρεωτικό σε όλα τα δημοτικά της επικράτειας, και μετά όλοι μαζί να πούμε "ζήτω και μπράβο!". Αυτό που συμβαίνει όμως τώρα με τις μετατάξεις σε σχολεία ΕΣΠΑ είναι η γνωστή τακτική του "διαίρει και βασίλευε", είναι ο προθάλαμος της απόλυσης.
Το υπουργειο συστησε κλαδους ειδικοτητων στην Α/θμια.
@sfakiaΕπαναλαμβάνω τα ίδια έλεγε και ο trekto...
Παράθεση από: sfakia στις Ιουλίου 10, 2013, 03:36:35 pmΠαράθεση από: Γατόπαρδος στις Ιουλίου 10, 2013, 03:24:09 pmΤο υπουργειο συστησε κλαδους ειδικοτητων στην Α/θμια.Το υπουργείο δεν σύστησε κλάδους. Οι μετατάξεις αφορούν στα πειραματικά ΕΑΕΠ σχολεία από το ΕΣΠΑ. Φτάνει πια η κοροϊδία των αιρετών!Να συστηθούν κανονικά οι κλάδοι, να γίνει το μάθημα υποχρεωτικό σε όλα τα δημοτικά της επικράτειας, και μετά όλοι μαζί να πούμε "ζήτω και μπράβο!". Αυτό που συμβαίνει όμως τώρα με τις μετατάξεις σε σχολεία ΕΣΠΑ είναι η γνωστή τακτική του "διαίρει και βασίλευε", είναι ο προθάλαμος της απόλυσης.http://www.alfavita.gr/old/63507 σύσταση κλάδου έγινε. Το για πόσο θα εξακολουθήσει να υπάρχει είναι άλλο θέμα, εδώ που 'χουμε φτάσει δεν ξέρουμε για πόσο ακόμα θα έχουμε νοσοκομεία. Τα ΕΑΕΠ δεν θεωρούνται πειραματικά, απλά δεν είναι όλα τα δημοτικά ΕΑΕΠ, όπως δεν ήταν όλα τα δημοτικά (κλασικά) ολοήμερα εδώ και τόσα χρόνια.
Μα ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα συνάδελφε. Η σύσταση των κλάδων δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα, αν δεν υπάρχει κατοχυρωμένο μάθημα, όπως μας δείχνει και η τρέχουσα θλιβερή επικαιρότητα.
ΠαράθεσηΜα ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα συνάδελφε. Η σύσταση των κλάδων δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα, αν δεν υπάρχει κατοχυρωμένο μάθημα, όπως μας δείχνει και η τρέχουσα θλιβερή επικαιρότητα.Λετε να χρειαζεται να τα κατοχυρωσουμε με πατεντα;