*

Αποστολέας Θέμα: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια  (Αναγνώστηκε 4386107 φορές)

0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kost75

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6468 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:09:40 μμ »
ΣΤΙΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΤΩΝ 945 ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΣΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:37:20 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6469 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:10:03 μμ »
Τίποτα δεν έχω μπερδέψει. Η συγκρότηση νέας οργανικής είναι κεντρικά. Στο υπουργείο.
Τέλος αρνούμαι μετά την ασχετοσύνη όλων των εκπροσώπων μας, να ξαναπω τη λέξη ΟΡΓΑΝΙΚΗ, για σχολείο.
Αρνούμαι να πω για οργανικό κενό σε σχολείο.
Είναι ώρες που δικαιολογούν οριστική τοποθέτηση.
Αυτές τις μαλ κάναμε και τρέχουμε και δε φτάνουμε τώρα με την τρόικα.
Να έχουμε τους άσχετους (το επιεικέστερο) να κραυγάζουν στους ΑΡΔ ότι οι καθηγητές δεν έχουν οργανική θέση.
Ν' αγιάσει το στόμα σου :)
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος vermoudakias

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6470 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:10:09 μμ »
Στις συγκεκριμενες μεταταξεις οι ειδικες κατηγοριες μεταθεσεων εχουν αραγε προτεραιοτητα;

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 476
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6471 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:11:21 μμ »
Είναι ανεπίτρεπτο σε ένα κράτους δικαίου, σε μία συντεταγμένη πολιτεία τα κρατικά όργανα διοίκησης να αποκρύπτουν σημαντικές πληροφορίες από τους αιτουντες σε μια διαδικασια  κάλυψης θέσεων που επηρεάζει όλη τους τη ζωη . Τα δεδομένα και οι κανόνες του παιχνιδιού υπάρχουν για να δίνονται και να γίνονται γνωστά και όχι για να κρύβονται.  Δεν είναι δυνατόν να παραμένουν υπο τη μορφή επτασφράγιστου μυστικού μίας κλειστής κάστας  μυστικοσυμβούλων του υπουργικού γραφείου που κινούνται παρασκηνιακα και αντιθεσμικά παρακαμπτοντας  προκλητικά την δημοσιουπαλληλικη ιεραρχία.  Είναι έξω από κάθε λογική ο αιτών να αποκτάει το ρόλο του τζογαδόρου και του τειρεσία, προσπαθώντας να μαντέψει τις βουλές των ιερών χρησμών του υπουργείου. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η απόκρυψη βασικών στοιχείων της διαδικασίας από την εξουσία, όταν αυτά μάλιστα ζητούνται επίσημα και υπηρεσιακά από τους υφισταμένους (διευθύνσεις εκπαίδευσης)  αποτελεί ποινικό αδίκημα και υπάγεται στη σφαίρα της δικαιοσύνης. Το όλο καθεστώς θυμίζει πρακτικές ολοκληρωτικού καθεστώτος που αποφασιζει κατά το δοκούν και προσφέρει ενημέρωση σε δόσεις και ανάλογα με την πορεία των πραγμάτων,  την επιτέλεση ή όχι των σχεδίων των κυβερνώντων.  Η αξιοπιστία πήγε περίπατο  με το να καούν ολόκληρες στρατιές καθηγητών που έκαναν αίτηση τις προγούμενες ημέρες έχοντας άλλα δεδομένα στο μυαλό τους. Όταν λοιπόν αυτή η διαδικασία εισάγει ανάλογα με τη χρονική συγκυρία διαφορετικά μέτρα και σταθμά είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για μία παρωδία. Δεν υπάρχει δημόσια διοίκηση εκεί που  αποφασίζουν οι σύμβουλοι και όχι οι αρμόδιοι θεσμικοί παράγοντες.  Έπρεπε ήδη να κινηθεί ο εισαγγελέας  και να διατάξει προκαταρκτική εξέταση για όλα αυτά που ανέλυσα παραπάνω.
 Ούτε στην Ουγκάντα οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες και κατά νόμον υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό  της πολιτικής στο υπουργείο (υπό την μορφή εισηγήσεων στην πολιτική εξουσία) που εννοείται ότι πρέπει να είναι ενημερωμένοι και να έχουν τον πρώτο λόγο στις αλλαγές,  αφήνονται στο περιθώριο και λένε δεν γνωρίζουμε τίποτα. Και η ενημέρωση φυσικά σε αυτό το υπουργείο προσφέρεται υπό όρους ψυχολογικών μετρήσεων που παραπέμπει πιο πολύ σε ψυχολογικές επιχειρήσεις σε καιρό πολέμου παρά  σε ευνομούμενη πολιτεία.  Οι αποφάσεις είναι πρόχειρες και όχι καλά σχεδιασμένες, όλα στο πόδι  και η λέξη προγραμματισμός έχει αντικατασταθεί από την φράση βλέποντας και κάνοντας.  Ούτε αυτοί ξέρουν καλά καλά τι κάνουν  και τι θέλουν και βαδίζουν στα τυφλά  παίζοντας πολύ με την ψυχολογιά της μάζας. Καλοί για  περίπτωση πολέμου  οι κύριοι αλλά επικύνδυνοι για την άσκηση χρηστής δημόσιας διοίκησης.
Κατ εμε για λογους συμβολισμού αλλά και ουσίας (έστω και με τους αργόσυρτους ρυθμούς της ελληνικής δικαιοσύνης) η Ολμε αλλα και μεμονωμένα θιγόμενοι καθηγητές θα έπρεπε να κινηθούν νομικά . Και τα κανάλια αντί να εστιάζουν την  προσοχή   στην απόκρυψη δεδομένων ουσίας, στην παράκαμψη της ιεραρχίας.....  που τραυματίζουν ανεπανόρθωτα την δημοκρατία  επιστρατεύουν δημοσιογράφους που βρισκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία,  θέλοντας να κάνουν το άσπρο μαύρο και το μαύρο άσπρο.
καλυνυχτα ελλάδα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:37:20 »

Αποσυνδεδεμένος 2013

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6472 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:14:08 μμ »
@ Λυδία

και πάλι χάνουμε το δάσος για το δέντρο!
και αυτή η "λεπτομέρεια" θα διευκρινιστεί την Δευτέρα που θα έχουν συνολική εικόνα...
Αν ήταν να ασχολούνται με κάτι τέτοια, άλλα 30 χρόνια θα θέλανε να αρχίσουν τη μεταρρύθμιση. Τουλάχιστον είναι αποφασιστικοί! (Μη δούνε Γόρδιο Δεσμό...αμέσως τη βέλτιστη λύση)

Φαντάζομαι σε διαφώτισα ...

Αποσυνδεδεμένος 2013

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6473 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:16:54 μμ »
@ filologos100

και επαυξάνω

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6474 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:17:22 μμ »
Oi 3000 αιτήσεις δείχνουν κάτι...ΗΤΤΑ.
Αν θέλεις να καλύψεις 4500 θέσεις οι αιτήσεις πρέπει να είναι πάνω από 6000 (μιας και δεν ξέρεις στις 3000 αιτήσεις πόσοι έχουν κάνει από κάθε ειδικότητα).
Ο Καψής μια χαρά τα είπε. Οταν λέει οι αιτήσεις πάνε καλά εννοεί κατά διαόλου πάνε.
το σημερινό τυράκι είναι ξεκάθαρο. Αν δεν μπουν μέσα τα μεγάλα αστικά κέντρα το όλο επιχείρημα θα είναι φιάσκο. Και η πλάκα είναι ότι τώρα εφαρμόζονται οι ιδέες των αιρετών.
Το θέμα είναι τα μεγάλα αστικά κέντρα θα μπούν;
Γιατί ο άλλος σου λέει. Και άμα αντί για το αστικό κέντρο βρεθώ στου Δια.... το κέρατο και μακρύτερα...αν μέχρι το βράδυ δεν έχουν γίνει 4500 αιτήσεις το χάσαμε το κορμί πατριώτη...πάμε σε καθαρά υποχρεωτικές (εννοώ και ανθρώπων που δεν έκαναν αίτηση). ε τότε βαράτε βιολιτζήδες...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2013, 09:19:27 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος sunday

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6475 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:20:25 μμ »
Στον ΑΝΤ1 είπαν ότι μάλλον θα δοθεί παράταση για τις αιτήσεις. Προφανώς αύριο το πρωί θα ελέγξουν την πορεία των αιτήσεων και αν δεν τους βγαίνουν τα νούμερα, θα δώσουν παράταση.

Σε περίπτωση που γίνει επίσημη ακύρωση των εθελοντικών μετατάξεων ή το θέμα δεν ανακινηθεί ποτέ ξανά, πόσοι από εσάς είστε διατεθειμένοι να κάνετε κάποιες ενέργειες για τη δικαίωσή σας; Θα μπορούσαμε ομαδικά με ενστάσεις ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια να πετύχουμε κάτι; Ή ακόμα και για τη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων που μας αποκλείει σε σχέση με άλλους.

Έστω να διαμαρτυρηθούμε, να κάνουμε κάτι!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2013, 09:28:07 μμ από teacher_ »

Αποσυνδεδεμένος babba4410

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6476 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:21:30 μμ »
Οι θέσεις δεν είναι ίδιες. Άλλο η οργανική που μεταφέρεται, άλλο η οριστική τοποθέτηση σε σχολείο. Οι 900 αφορούν τις θέσεις της Διαμαντοπούλου που έχουν ήδη συσταθεί, οι υποχρεωτικές θέσεις που θα δημιουργηθούν έπειτα από μεταφορά οργανικών πιστώσεων υπό άλλο νομικό πλαίσιο. Νομικά δεν έχουν κανένα πρόβλημα ακόμα κι αν τις έχουν διπλουπολογίσει ως ανάγκες. Και δε μιλάω για θέσεις σε συγκεκριμένα σχολεία, εφόσον δεν υπάρχει κάτι τέτοιο σε αυτή τη διαδικασία αλλά οι μεταταγμένοι θα είναι αρχικά στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ. Κανείς δεν τους εμποδίζει να μεταφέρουν 150 άτομα σε μια περιοχή με 100 θέσεις, αν θέλουν να τις κάνουν και τις 2. Το θέμα είναι ότι έχουν 100 θέσεις και δεν θέλουν να δημιουργήσουν πλεονάσματα σε αστικές περιοχές αδειάζοντας την παραμεθόριο, για αυτό και αποκλείεται να φύγει παραπάνω κόσμος από μια περιοχή από όσους έχουν ανάγκη (τον αριθμό που πραγματικά χρειάζεται η περιοχή, όχι όσους προκύπτουν από τα αυθαίρετα νούμερα της διαδικασίας των υποχρεωτικών). Για αυτό και πιστεύω πως από τον αριθμό των αιτήσεων θα εξαρτηθεί η κατάληξη των εθελοντικών.  Σε περιοχές που στα κενά υπάρχουν επιπλέον θέσεις που οι διευθύνσεις θεώρησαν ότι θα καλυφθούν από τις υποχρεωτικές και δεν τις έδωσαν μπορούν να γίνουν, αρκεί αυτοί που θα τις καλύψουν να μην αφήσουν κενό πίσω τους γιατί θα μπορεί να καλυφθεί μόνο με υποχρεωτική μετακίνηση κάποιου άλλου. Θα μπορεί να τις δώσει ως θέσεις σε επόμενη φάση. Στις άλλες περιοχές πάλι που τις διπλοέδωσαν, δεν γίνεται τίποτα αν καλυφθούν, οπότε θα πρέπει να το δουν πολύ προσεκτικά. Αν δεν καλυφθούν, έχει την άνεση να συμπληρώσει τα κενά με τις εθελοντικές. Εφόσον η πολιτική βούληση είναι να προηγηθούν οι ήδη υπηρετούντες στην περιοχή, αν δώσει 480 θέσεις πληροφορικών σε σύνολο 1300 σε εθελοντικές με τον άλλον τρόπο, τότε εκ των πραγμάτων θα έχουμε ανταλλαγή πληθυσμών σε σημαντικό βαθμό, κάτι που δεν το θέλουν, κοστίζει πολιτικά. Στις ειδικότητες που δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα, μπορεί άνετα να προχωρήσει η διαδικασία. Άλλωστε,για να σε μετατάξει υποχρεωτικά δεν χρειάζεται να έχεις κάνει αίτηση. Πριν πείτε "μα πως θα κάνει τμηματική και κατά περίπτωση έκδοση αποτελεσμάτων", η απάντηση είναι απλή. Καταργεί τις εθελοντικές, αλλά χρησιμοποιεί ανεπίσημα τις αιτήσεις τους για να κάνει υποχρεωτικές μετατάξεις προσωπικού δίχως αίτηση κανενός με βάση τις επιλογές τους στις εθελοντικές. Ποιος θα διαμαρτυρηθεί αν πάρει τη μετάταξη που θέλει, ακόμα κι αν ακυρώσουν την παλιά διαδικασία και του τη δώσουν με το ζόρι;

Αποσυνδεδεμένος ArchAngel

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6477 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:23:05 μμ »
@ asterix

για την ακρίβεια είναι μεταδευτεροβάθμια εκπ/ση τα ΙΕΚ. Έχουν προβλέψει κάποια αλλαγή για να δεχτούν αποφοίτους γυμνασίου στις ειδικότητες ΕΠΑΛ που καταργήσανε ή και αυτό το ξεχάσανε να το γράψουνε σε επίσημο έγγραφο - όπως με τις δικές μας ΥΑ των μετατάξεων?  (λαθάκια...)

Αυτό δε γίνεται .
Τα ΙΕΚ (παρότι υποβαθμισμένα και με κακή εικόνα στην Ελλάδα) , ανήκουν σε βαθμίδα αναγνωρισμένη από την Ευρωπαική νομοθεσία. Αυτό σημαίνει ότι αναγνωρίζεται το πτυχίο ΙΕΚ σε όλη την Ευρώπη ως ισότιμο αυτών της αντίστοιχης βαθμίδας της κάθε χώρας.
Άρα για να πας σε κείνη τη βαθμίδα πρέπει να έχεις απολυτήριο της προηγούμενης.
Αν κάνουν κάτι τέτοιο είναι διεθνώς παράνομο και φυσικά το πτυχίου κάποιου με πτυχίο ΙΕΚ που δεν έχει τελειώσει το Λύκειο είναι ΑΚΥΡΟ και οι ίδιοι κινδυνεύουν να μπουν σε νομικές περιπέτειες.

Ισχύουν κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις για ειδικότητες που απαιτούν πτυχίο γυμνασίου (μάγειρες κτλ.)
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2013, 09:26:08 μμ από ArchAngel »

Αποσυνδεδεμένος Γατόπαρδος

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 643
  • Εκεί που ήσουν ήμουνα και εκει που είμαι θα έρθεις
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6478 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:25:04 μμ »
Είναι ανεπίτρεπτο σε ένα κράτους δικαίου, σε μία συντεταγμένη πολιτεία τα κρατικά όργανα διοίκησης να αποκρύπτουν σημαντικές πληροφορίες από τους αιτουντες σε μια διαδικασια  κάλυψης θέσεων που επηρεάζει όλη τους τη ζωη . Τα δεδομένα και οι κανόνες του παιχνιδιού υπάρχουν για να δίνονται και να γίνονται γνωστά και όχι για να κρύβονται.  Δεν είναι δυνατόν να παραμένουν υπο τη μορφή επτασφράγιστου μυστικού μίας κλειστής κάστας  μυστικοσυμβούλων του υπουργικού γραφείου που κινούνται παρασκηνιακα και αντιθεσμικά παρακαμπτοντας  προκλητικά την δημοσιουπαλληλικη ιεραρχία.  Είναι έξω από κάθε λογική ο αιτών να αποκτάει το ρόλο του τζογαδόρου και του τειρεσία, προσπαθώντας να μαντέψει τις βουλές των ιερών χρησμών του υπουργείου. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η απόκρυψη βασικών στοιχείων της διαδικασίας από την εξουσία, όταν αυτά μάλιστα ζητούνται επίσημα και υπηρεσιακά από τους υφισταμένους (διευθύνσεις εκπαίδευσης)  αποτελεί ποινικό αδίκημα και υπάγεται στη σφαίρα της δικαιοσύνης. Το όλο καθεστώς θυμίζει πρακτικές ολοκληρωτικού καθεστώτος που αποφασιζει κατά το δοκούν και προσφέρει ενημέρωση σε δόσεις και ανάλογα με την πορεία των πραγμάτων,  την επιτέλεση ή όχι των σχεδίων των κυβερνώντων.  Η αξιοπιστία πήγε περίπατο  με το να καούν ολόκληρες στρατιές καθηγητών που έκαναν αίτηση τις προγούμενες ημέρες έχοντας άλλα δεδομένα στο μυαλό τους. Όταν λοιπόν αυτή η διαδικασία εισάγει ανάλογα με τη χρονική συγκυρία διαφορετικά μέτρα και σταθμά είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για μία παρωδία. Δεν υπάρχει δημόσια διοίκηση εκεί που  αποφασίζουν οι σύμβουλοι και όχι οι αρμόδιοι θεσμικοί παράγοντες.  Έπρεπε ήδη να κινηθεί ο εισαγγελέας  και να διατάξει προκαταρκτική εξέταση για όλα αυτά που ανέλυσα παραπάνω.
 Ούτε στην Ουγκάντα οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες και κατά νόμον υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό  της πολιτικής στο υπουργείο (υπό την μορφή εισηγήσεων στην πολιτική εξουσία) που εννοείται ότι πρέπει να είναι ενημερωμένοι και να έχουν τον πρώτο λόγο στις αλλαγές,  αφήνονται στο περιθώριο και λένε δεν γνωρίζουμε τίποτα. Και η ενημέρωση φυσικά σε αυτό το υπουργείο προσφέρεται υπό όρους ψυχολογικών μετρήσεων που παραπέμπει πιο πολύ σε ψυχολογικές επιχειρήσεις σε καιρό πολέμου παρά  σε ευνομούμενη πολιτεία.  Οι αποφάσεις είναι πρόχειρες και όχι καλά σχεδιασμένες, όλα στο πόδι  και η λέξη προγραμματισμός έχει αντικατασταθεί από την φράση βλέποντας και κάνοντας.  Ούτε αυτοί ξέρουν καλά καλά τι κάνουν  και τι θέλουν και βαδίζουν στα τυφλά  παίζοντας πολύ με την ψυχολογιά της μάζας. Καλοί για  περίπτωση πολέμου  οι κύριοι αλλά επικύνδυνοι για την άσκηση χρηστής δημόσιας διοίκησης.
Κατ εμε για λογους συμβολισμού αλλά και ουσίας (έστω και με τους αργόσυρτους ρυθμούς της ελληνικής δικαιοσύνης) η Ολμε αλλα και μεμονωμένα θιγόμενοι καθηγητές θα έπρεπε να κινηθούν νομικά . Και τα κανάλια αντί να εστιάζουν την  προσοχή   στην απόκρυψη δεδομένων ουσίας, στην παράκαμψη της ιεραρχίας.....  που τραυματίζουν ανεπανόρθωτα την δημοκρατία  επιστρατεύουν δημοσιογράφους που βρισκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία,  θέλοντας να κάνουν το άσπρο μαύρο και το μαύρο άσπρο.
καλυνυχτα ελλάδα.
Ποσες θετικες ψηφους να σου βαλω;;
Ποτε θα τα καταλαβουμε ολα αυτα;

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6479 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:29:54 μμ »
@ filologos100, συμφωνώ απόλυτα!
  

Αποσυνδεδεμένος angelikiwi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6480 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:31:24 μμ »
ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΙΤΗΜΑ

ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ

Αποσυνδεδεμένος maria2013

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #6481 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:31:50 μμ »
Εστω οτι εχω θεση στο Ηρακλειο.
Αν δηλωσω πρωτη επιλογη: Α.θμια Λασιθιου και δευτερη επιλογη : Αθμια Χανιων και δεν πιασω καμια απο τις δυο...
Σε περιπτωση υποχρεωτικης μεταταξης οπου γουσταρουν ,θα με μεταταξουν σε Αθμια σε οποια περιοχη της Ελλαδας βρουν, αφου δηλωσα μονο Αθμια, ή σε διοικητικη θεση ή ΙΕΚ εντος Κρητης στα πλαισια του τοπικιστικου πνευματος εξετασης των αιτησεων;;;

Με ποια κριτηρια θα κινηθουν;;;; Τζόκερ.... κι αν σου κατσει;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162175
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 696
Σύνολο: 712

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.