0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τίποτα δεν έχω μπερδέψει. Η συγκρότηση νέας οργανικής είναι κεντρικά. Στο υπουργείο. Τέλος αρνούμαι μετά την ασχετοσύνη όλων των εκπροσώπων μας, να ξαναπω τη λέξη ΟΡΓΑΝΙΚΗ, για σχολείο.Αρνούμαι να πω για οργανικό κενό σε σχολείο.Είναι ώρες που δικαιολογούν οριστική τοποθέτηση.Αυτές τις μαλ κάναμε και τρέχουμε και δε φτάνουμε τώρα με την τρόικα.Να έχουμε τους άσχετους (το επιεικέστερο) να κραυγάζουν στους ΑΡΔ ότι οι καθηγητές δεν έχουν οργανική θέση.
@ asterixγια την ακρίβεια είναι μεταδευτεροβάθμια εκπ/ση τα ΙΕΚ. Έχουν προβλέψει κάποια αλλαγή για να δεχτούν αποφοίτους γυμνασίου στις ειδικότητες ΕΠΑΛ που καταργήσανε ή και αυτό το ξεχάσανε να το γράψουνε σε επίσημο έγγραφο - όπως με τις δικές μας ΥΑ των μετατάξεων? (λαθάκια...)
Είναι ανεπίτρεπτο σε ένα κράτους δικαίου, σε μία συντεταγμένη πολιτεία τα κρατικά όργανα διοίκησης να αποκρύπτουν σημαντικές πληροφορίες από τους αιτουντες σε μια διαδικασια κάλυψης θέσεων που επηρεάζει όλη τους τη ζωη . Τα δεδομένα και οι κανόνες του παιχνιδιού υπάρχουν για να δίνονται και να γίνονται γνωστά και όχι για να κρύβονται. Δεν είναι δυνατόν να παραμένουν υπο τη μορφή επτασφράγιστου μυστικού μίας κλειστής κάστας μυστικοσυμβούλων του υπουργικού γραφείου που κινούνται παρασκηνιακα και αντιθεσμικά παρακαμπτοντας προκλητικά την δημοσιουπαλληλικη ιεραρχία. Είναι έξω από κάθε λογική ο αιτών να αποκτάει το ρόλο του τζογαδόρου και του τειρεσία, προσπαθώντας να μαντέψει τις βουλές των ιερών χρησμών του υπουργείου. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η απόκρυψη βασικών στοιχείων της διαδικασίας από την εξουσία, όταν αυτά μάλιστα ζητούνται επίσημα και υπηρεσιακά από τους υφισταμένους (διευθύνσεις εκπαίδευσης) αποτελεί ποινικό αδίκημα και υπάγεται στη σφαίρα της δικαιοσύνης. Το όλο καθεστώς θυμίζει πρακτικές ολοκληρωτικού καθεστώτος που αποφασιζει κατά το δοκούν και προσφέρει ενημέρωση σε δόσεις και ανάλογα με την πορεία των πραγμάτων, την επιτέλεση ή όχι των σχεδίων των κυβερνώντων. Η αξιοπιστία πήγε περίπατο με το να καούν ολόκληρες στρατιές καθηγητών που έκαναν αίτηση τις προγούμενες ημέρες έχοντας άλλα δεδομένα στο μυαλό τους. Όταν λοιπόν αυτή η διαδικασία εισάγει ανάλογα με τη χρονική συγκυρία διαφορετικά μέτρα και σταθμά είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για μία παρωδία. Δεν υπάρχει δημόσια διοίκηση εκεί που αποφασίζουν οι σύμβουλοι και όχι οι αρμόδιοι θεσμικοί παράγοντες. Έπρεπε ήδη να κινηθεί ο εισαγγελέας και να διατάξει προκαταρκτική εξέταση για όλα αυτά που ανέλυσα παραπάνω. Ούτε στην Ουγκάντα οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες και κατά νόμον υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό της πολιτικής στο υπουργείο (υπό την μορφή εισηγήσεων στην πολιτική εξουσία) που εννοείται ότι πρέπει να είναι ενημερωμένοι και να έχουν τον πρώτο λόγο στις αλλαγές, αφήνονται στο περιθώριο και λένε δεν γνωρίζουμε τίποτα. Και η ενημέρωση φυσικά σε αυτό το υπουργείο προσφέρεται υπό όρους ψυχολογικών μετρήσεων που παραπέμπει πιο πολύ σε ψυχολογικές επιχειρήσεις σε καιρό πολέμου παρά σε ευνομούμενη πολιτεία. Οι αποφάσεις είναι πρόχειρες και όχι καλά σχεδιασμένες, όλα στο πόδι και η λέξη προγραμματισμός έχει αντικατασταθεί από την φράση βλέποντας και κάνοντας. Ούτε αυτοί ξέρουν καλά καλά τι κάνουν και τι θέλουν και βαδίζουν στα τυφλά παίζοντας πολύ με την ψυχολογιά της μάζας. Καλοί για περίπτωση πολέμου οι κύριοι αλλά επικύνδυνοι για την άσκηση χρηστής δημόσιας διοίκησης. Κατ εμε για λογους συμβολισμού αλλά και ουσίας (έστω και με τους αργόσυρτους ρυθμούς της ελληνικής δικαιοσύνης) η Ολμε αλλα και μεμονωμένα θιγόμενοι καθηγητές θα έπρεπε να κινηθούν νομικά . Και τα κανάλια αντί να εστιάζουν την προσοχή στην απόκρυψη δεδομένων ουσίας, στην παράκαμψη της ιεραρχίας..... που τραυματίζουν ανεπανόρθωτα την δημοκρατία επιστρατεύουν δημοσιογράφους που βρισκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία, θέλοντας να κάνουν το άσπρο μαύρο και το μαύρο άσπρο.καλυνυχτα ελλάδα.