0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χύθηκε πολύ "μελάνι" σχετικά με τη σειρά θα ικανοποιηθούν οι αιτήσεις. Επιπλέον, οι χτεσινές "διευκρινίσεις" του Υπουργείου αναφέρουν: "... η πολιτική βούληση είναι οι μετατάξεις να έχουν το μικρότερο κόστος για τον μετατασσόμενο καθηγητή. Άρα, πρώτα θα ικανοποιηθούν, όσοι προτιμούν μετάταξη εντός Διεύθυνσης που υπηρετούν, εφόσον φυσικά τα κενά της ειδικότητας/κλάδου τους είναι ισάριθμα των πλεονασμάτων στην οικεία τους Διεύθυνση, έπονται όσοι αιτηθούν μετάταξης εντός της οικείας Περιφέρειας, εφόσον υπάρχουν κενά και ακολουθούν όσοι αιτηθούν μετάταξης εκτός αυτής.". Προσπερνώντας το εάν κάποιοι θα επιθυμούσαν η παραπάνω σειρά να ισχύει ή όχι, παραθέτω τις σχετικές διατάξεις νόμου:παρ 11, άρ. 82, Ν.4172/2013: "... Επί των αιτηθέντων εκπαιδευτικών συντάσσεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης με βάση τα κάτωθι κριτήρια: ... Με βάση την κατάταξη στον ανωτέρω αξιολογικό πίνακα, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται υποχρεωτικά.".Προκύπτει ότι τα κριτήρια των μετατάξεων είναι καθορισμένα και μάλιστα με Νόμο και δεν μπορεί το Υπουργείο με ΠΔ ή ΥΑ ή ένα δελτίο τύπου, όσο και εάν έχει την "πολιτική βούληση", με τη διαδικασία σε εξέλιξη, να τροποποιήσει τα κριτήρια και να επιβάλει ένα νέο κριτήριο, αυτό τη απόστασης της ΔΙΔΕ όπου κάποιος ανήκει σε σχέση με την περιοχή για την οποία αιτείται. Και μάλιστα, το Υπουργείο δεν μπορεί ούτε μετά τη λήξη της υποβολής των αιτήσεων να τροποποιήσει τα κριτήρια του άρθρου 82 προκειμένου να επιβάλει τη σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια, ούτε μάλιστα με νεότερα νόμο.Συνοψίζοντας, εάν επιβληθεί η σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια αναλόγως της ΔΙΔΕ όπου υπάγεσαι, τότε θα πρόκειται για κριτήριο, που δεν προβλέπει ο Ν.4172/2013, και άρα μιλάμε για τοποθετήσεις κατά παράβαση του νόμου, δίνοντας το δικαίωμα σε όσους δεν τοποθετήθηκαν σε προτιμήσεις της επιλογής τους εξαιτίας αυτού του λόγου, να ζητήσουν τη Δικαστική προστασία.Σημείωση 1η:Είναι εκπληκτικό ότι η "διευκρινιστική", αφού δηλώσει την ύπαρξη "πολιτικής βούλησης" συνεχίζει "Άρα, πρώτα θα ικανοποιηθούν, όσοι προτιμούν μετάταξη εντός Διεύθυνσης που υπηρετούν, εφόσον ...". Δηλαδή στο μυαλό του συντάκτη, για να εφαρμόσεις το νέο κριτήριο, ουδόλως απαιτείται η έκδοση σχετικών κανονιστικών διατάξεων (γενικά νόμος, ΠΔ, ΥΑ (στην περίπτωσή μας τίποτα δεν μπορεί πλέον να τους νομιμοποιήσει)). Αρκεί η "πολιτική βούληση" του Υπουργικού Γραφείου.Σημείωση 2η:Προσέξτε ότι η "διευκρινιστική" επιχειρεί να στηρίξει ηθικά την πρόθεση ωμής παραβίασης του Ν.4172/2013 (που το ίδιο το Υπουργείο (και πιθανότατα το ίδιο Γραφείο) "πέρασε" τον Ιούλιο από τη
Παράθεση από: georgiad στις Αυγούστου 23, 2013, 10:18:25 amΧύθηκε πολύ "μελάνι" σχετικά με τη σειρά θα ικανοποιηθούν οι αιτήσεις. Επιπλέον, οι χτεσινές "διευκρινίσεις" του Υπουργείου αναφέρουν: "... η πολιτική βούληση είναι οι μετατάξεις να έχουν το μικρότερο κόστος για τον μετατασσόμενο καθηγητή. Άρα, πρώτα θα ικανοποιηθούν, όσοι προτιμούν μετάταξη εντός Διεύθυνσης που υπηρετούν, εφόσον φυσικά τα κενά της ειδικότητας/κλάδου τους είναι ισάριθμα των πλεονασμάτων στην οικεία τους Διεύθυνση, έπονται όσοι αιτηθούν μετάταξης εντός της οικείας Περιφέρειας, εφόσον υπάρχουν κενά και ακολουθούν όσοι αιτηθούν μετάταξης εκτός αυτής.". Προσπερνώντας το εάν κάποιοι θα επιθυμούσαν η παραπάνω σειρά να ισχύει ή όχι, παραθέτω τις σχετικές διατάξεις νόμου:παρ 11, άρ. 82, Ν.4172/2013: "... Επί των αιτηθέντων εκπαιδευτικών συντάσσεται αξιολογικός πίνακας κατάταξης με βάση τα κάτωθι κριτήρια: ... Με βάση την κατάταξη στον ανωτέρω αξιολογικό πίνακα, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται υποχρεωτικά.".Προκύπτει ότι τα κριτήρια των μετατάξεων είναι καθορισμένα και μάλιστα με Νόμο και δεν μπορεί το Υπουργείο με ΠΔ ή ΥΑ ή ένα δελτίο τύπου, όσο και εάν έχει την "πολιτική βούληση", με τη διαδικασία σε εξέλιξη, να τροποποιήσει τα κριτήρια και να επιβάλει ένα νέο κριτήριο, αυτό τη απόστασης της ΔΙΔΕ όπου κάποιος ανήκει σε σχέση με την περιοχή για την οποία αιτείται. Και μάλιστα, το Υπουργείο δεν μπορεί ούτε μετά τη λήξη της υποβολής των αιτήσεων να τροποποιήσει τα κριτήρια του άρθρου 82 προκειμένου να επιβάλει τη σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια, ούτε μάλιστα με νεότερα νόμο.Συνοψίζοντας, εάν επιβληθεί η σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια αναλόγως της ΔΙΔΕ όπου υπάγεσαι, τότε θα πρόκειται για κριτήριο, που δεν προβλέπει ο Ν.4172/2013, και άρα μιλάμε για τοποθετήσεις κατά παράβαση του νόμου, δίνοντας το δικαίωμα σε όσους δεν τοποθετήθηκαν σε προτιμήσεις της επιλογής τους εξαιτίας αυτού του λόγου, να ζητήσουν τη Δικαστική προστασία.Σημείωση 1η:Είναι εκπληκτικό ότι η "διευκρινιστική", αφού δηλώσει την ύπαρξη "πολιτικής βούλησης" συνεχίζει "Άρα, πρώτα θα ικανοποιηθούν, όσοι προτιμούν μετάταξη εντός Διεύθυνσης που υπηρετούν, εφόσον ...". Δηλαδή στο μυαλό του συντάκτη, για να εφαρμόσεις το νέο κριτήριο, ουδόλως απαιτείται η έκδοση σχετικών κανονιστικών διατάξεων (γενικά νόμος, ΠΔ, ΥΑ (στην περίπτωσή μας τίποτα δεν μπορεί πλέον να τους νομιμοποιήσει)). Αρκεί η "πολιτική βούληση" του Υπουργικού Γραφείου.Σημείωση 2η:Προσέξτε ότι η "διευκρινιστική" επιχειρεί να στηρίξει ηθικά την πρόθεση ωμής παραβίασης του Ν.4172/2013 (που το ίδιο το Υπουργείο (και πιθανότατα το ίδιο Γραφείο) "πέρασε" τον Ιούλιο από τη
Σε λαθος θεμα βρισκεστε.Το θεμα εδω δεν αφορα την διαμαχη επετηριδα/ΑΣΕΠ.Πατε στο σχετικο θεμα και σκοτωθητε εκει.
Δεδομένο: Το υπουργείο θέλει όσο το δυνατόν περισσότερες αιτήσεις.Ερώτημα: Αυτή τη διευκρίνιση ότι όποιος έχει οργανική θέση χωρίς πλήρες ωράριο δεν χρειάζεται να κάνει αίτηση μετάταξης γιατί τη δώσανε; Τι θα τους πείραζε να “τσιμπούσαν” μερικές αιτησούλες ακόμα και από κάποιους υπεράριθμους; Μήπως πίσω απο αυτο υπάρχει μια στοχοποίηση των σε διάθεση ΠΥΣΔΕ που τους ξεχωρίζει από τους υπεράριθμους;
Συνοψίζοντας, εάν επιβληθεί η σειρά ΔΙΔΕ->Περιφέρεια->Επικράτεια αναλόγως της ΔΙΔΕ όπου υπάγεσαι, τότε θα πρόκειται για κριτήριο, που δεν προβλέπει ο Ν.4172/2013, και άρα μιλάμε για τοποθετήσεις κατά παράβαση του νόμου,
ΕΠΑΝΑΛΑΜ