0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
1. Μακάρι να υπήρχε undo και να διορθωνόντουσαν όλα αναδρομικά, αλλά αναδρομική αφαίρεση μορίων απαιτεί και ακύρωση μεταθέσεων, τοποθετήσεων κτλ διαχρονικά. Άρα αν εξετάσουμε μεμονωμένα το θέμα των μετατάξεων πρέπει να αντιμετωπιστούν ενιαία όσοι έκαναν αίτηση μετάταξης το 2013 (εθελοντική ή υποχρεωτική) και να επανατοποθετηθούν. Το σημείο κλειδί είναι η οριστικοποίηση της μορφής των ΕΑΕΠ η οποία σίγουρα για τους νεοσυσταθέντες κλάδους θα επιφέρει ΠΟΛΥ περισσότερες οργανικες θέσεις για μετάταξη (=μετάθεση, μη γελιόμαστε) και αποζημίωση της τελευταίας γενιάς των ΠΕ05-07-19-20 που έχουν κολλήσει στην άγονη γραμμή. Οι ΠΕ06 και ΠΕ11 είναι διαφορετικές περιπτώσεις και θα πρέπει να λυθεί διαφορετικά το θέμα τους με τους ήδη υπηρετούντες Μια τάξη μεγέθους για το τι εννοώ (για τους νεοσυσταθέντες κλάδους) είναι οι ΠΕ19. Στις εθελοντικές είχαν δοθεί οι μισές οργανικές των τότε ΕΑΕΠ (961) άρα 480. Στις υποχρεωτικές μετατάχτηκαν περίπου 1100 άτομα. Τα τωρινά ΕΑΕΠ είναι ~1350, ενώ με πρόχειρους υπολογισμούς (τα Δημοτικά σχολεία είναι τουλάχιστον 5000 μετά τις συγχωνεύσεις) τα 6θέσια και άνω είναι πάνω από 2500 (ακόμα και ξεχνώντας τα παλιά ολοήμερα με τα 4ωρά τους) Δυστυχώς δε βρήκα κάπου συγκεντρωμένες τις οργανικότητες των Δημοτικών. Αυτή θα έπρεπε να είναι η επιδίωξη ΟΛΩΝ, μεταταγμένων και μή. Και είναι χρυσή ευκαιρία με δεδομένες τις εξαγγελίες του ΣΥΡΙΖΑ, να δώσουμε στο υπουργείο να καταλάβει ότι θέσεις και ώρες υπαρχουν και ΕΣΠΑ δεν μπορεί να υπάρχει για πάντα.Σταματήστε να αισθάνεστε ενοχικά, ειδικά όταν ώρες υπάρχουν για όλους.Ακόμα και για τους ΠΕ05-07 που κάνουν max 8 ώρες σε 12θέσιο. Κάντε την αναγωγή.2. Επαναλαμβάνω την προτροπή προς όλους. Μη διστάσετε να στέλνετε ενστάσεις στο ΥΠΑΙΘ επί της διαδικασίας ή ακόμα και επί της εφαρμογής του απαράδεκτου αλγορίθμου. Δεν έχετε αντιληφθεί τι θα σήμαινε μια εφαρμογή της δοτικής ικανότητας και σε άλλες υπηρεσιακές μεταβολές και δε μιλάω μόνο για μεταθέσεις. Σκεφτείτε κάτι ανάλογο (μη ανακοίνωση μορίων) για υποχρεωτικές μεταθέσεις πχ...
Undo δε γίνεται. Ενοχικά δε νιώθει κανείς, εκτός κι αν θα περίμενες να υπάρχουν τοποθετήσεις μόνο από τους ανικανοποίητους των μετατάξεων. Απλά καταθέτουμε την πλευρά μας. Αλλά φίλε μου, δεν μπορεί να υπάρχουν τόσοι άσπιλοι, αμόλυντοι, άφθοροι, άχραντοι. Σαφώς και αυτό που είπα παραπάνω είναι απίθανο να γίνει, πρακτικά κολοσσιαίο και άτοπο τη δεδομένη χρονική στιγμή (όχι για όλους πάντως ε;). Τέλος πάντων, επειδή δε διαφωνούμε επί της ουσίας, καλό είναι να είμαστε προσεκτικοί στη διατύπωση των απόψεων μας. Τα σχόλια αρκετές φορές είναι ειρωνικά, επιθετικά και προσβλητικά. Μακάρι να γίνει το δικαιότερο δυνατό, όπως το περιγράφεις στο Νο 1.
Σε καμία άποψη δεν ήθελα κάπου να σε προσβάλω, αν κατάλαβες κάτι τέτοιο. Ούτε σε ειρωνεύομαι, ούτε σου επιτίθεμαι, ίσα ίσα παρά τη μετάταξή σου είπες ξεκάθαρα την άποψή σου. Εδώ και μερικές σελίδες προσπαθώ να αποδείξω πως αν υπάρχει βούληση λύση βρίσκεται με κέρδος για όλους. Δυστυχώς κάποιοι, όχι εσύ, κάνουν ότι δεν το καταλαβαίνουν. Δε θέλω να πιστέψω ότι είναι θέμα "να ψοφήσει του γείτονα η κατσίκα", περισσότερο το θέλουν σαν ανταμοιβή για το ρίσκο τους (αν και οι insiders δεν είχαν κανένα ρίσκο) έναντί όσων φοβήθηκαν να κάνουν.Με τον όρο ενοχικά, αναφέρομαι σε όσους ανήκουμε σε "δευτερεύουσες" ειδικότητες που δεν κοιτάμε το δάσος που έρχεται (ΕΑΕΠ στα 6θέσια και άνω), αλλά πιστεύουμε ότι μας έκαναν και χάρη που πήραμε μετάταξη (εγώ δεν πήρα) παρακαλώντας για το αυτονόητο (οργανικές σε σχολεία).Λέω πιστεύουμε και όχι πιστεύουν γιατί πιάνω ενίοτε και εγώ τον εαυτό μου να αισθάνομαι κατ αυτόν τον τρόπο...Ο γραπτός λόγος παρεξηγείται συχνά