0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επειδή μιλας χωρίς να γνωρίζεις σου λέω το εξής: την περίοδο προ των υποχρεωτικών μετατάξεων δούλευα στο γραφείο και είχε ζητηθεί απο το υπουργείο μεσω του e-data να στείλουν τα αριθμητικά πλεονάσματα όλων των ειδικοτήτων. Οι προιστάμενοι προσπάθησαν να μην εμφανισουν μεγάλα πλεονάσματα γιατί υπήρχε ήδη η απόφαση για τις υποχρεωτικές μετακινήσεις. Ομως οι περιφέρειες μέσω του συστήματος διόρθωναν τους αριθμούς γνωρίζοντας τον πραγματικό αριθμό εκπαιδευτικών αναγκών σε κάθε σχολείο, πάντα προς τα πάνω. Τα πλεονάσματα ήταν τεράστια. Στο δικό μας ΠΥΣΔΕ έβγαλε πλεόνασμα 45 γαλλικών, γύρω στους 30 πληροφορικους και καμια 70αριά γυμναστές. Τα στοιχεία πήγαν στο υπουργείο και ενώ η διαπιστωτική έδινε πλεονάσματα στους γαλλικών και γυμναστές, έδινε 0 στους πληροφορικούς. Κατόπιν επικοινωνίας με το υπουργείο, προιστάμενος έδωσε και καταγράφηκε και το πλεόνασμα στους πληροφορικούς. Όπως βλέπεις δεν έχουν γίνει όλα εκ του πονηρού, απλά υπήρξαν αβλεψίες που διορθώθηκαν αργότερα.
Το δεν καταλογίζεται «δόλος» σημαίνει πολύ απλά πως αφού η απόφαση του Υπουργείου είναι να ανακληθούν και οι 3.655 υποχρεωτικές μετατάξεις που έγιναν έως το Δεκέμβριο του 2014 το θέμα «πάει στο αρχείο». Εάν όμως δεν ακυρωθούν, οι επιστημονικές ενώσεις ΠΕ05.07,19-20 με σημερινή τους ανακοίνωση προτείνουν:…3) Να ανακοινωθούν τα μόρια όλων των αιτήσεων, να διασταυρωθούν με στοιχεία από τις ΔΔΕ και για όσους έκαναν ψευδή δήλωση να ανακληθεί η μετάταξη… Το ερώτημα που προκύπτει είναι απλό: Καλά οι 247 που δήλωσαν περισσότερα μόρια οι 208 που δήλωσαν λιγότερα τι φταίνε, δηλαδή και …. κερατάς και δαρμένος; Διότι μπορεί σήμερα ο αριθμός αυτών που δήλωσαν λιγότερα μόρια να μας φαίνεται εξωφρενικός, αλλά αν γυρίσουμε στο κλίμα που είχε δημιουργηθεί τον Αύγουστο του 2013 και την ψυχολογική πίεση που όλοι βιώσαμε στο πετσί μας νομίζω πως εξηγείται…
Για προβλήματα της εκπαίδευσης έγραφα, ειρωνικές απαντήσεις διάβαζα.....
Αλήθεια, ποια είναι τα προβλήματα της εκπαίδευσης και ποιες λύσεις προτείνεις;
Δεν καταλαβαίνετε κάποιοι.Αν δεν ανακληθούν οι μετατάξεις (λάθος η ελεύθερη συμμετοχή όλων αλλά απαλύνεται από τη βέλτιστη μοριοδότηση για τους υποχρεωτικά μεταταγμένους, άσε που στην πράξη θεωρώ ότι όσοι έκαναν θα ξανακάνουν, μπορεί και λιγότεροι) τότε οι ασκοί ανοίγουν για:1) 247 που δήλωσαν ψευδή στοιχεία, τα οποία το υπουργείο φαίνεται διατεθειμένο να ξεχάσει2) Όσους μεταταγήκαν από μηδενικά πλεονάσματα3) Όσους μεταταγήκαν κατά συρροή σε ΠΥΣΠΕ πάνω από τα κενά.Οι επιστημονικοί σύλλογοι πάνε να βαπτίσουν το κρέας ψάρι.Εχω τονισει οτι πρεπει οσοι δηλωσαν συνειδητα ψευδη στοιχεια οτι πρεπει να υποστουν τις συνεπειες.ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΙΛΙΟΤΡΥΠΗΜΕΝΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.Μόνο να τρέξει εξ αρχής (το σωστότερο για 1 διαπιστωτική) με τα κενά και τα πλεονάσματα ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙΜόνο έτσι μπορεί να σταθεί. Αλλιώς ΚΑΤΑΠΑΤΑ το νόμο που στηρίχθηκε.
Διαβάζω πολλά και διάφορα σχολια. Θα ρωτήσω λοιπόν όλους ανεξαιρέτως και κυρίως αυτούς που θεωρούν τον εαυτό τους αδικημένο από τις μετατάξεις γενικά. Όλο το προηγούμενο διάστημα ζητούσαμε επίμονα ΟΛΟΙ να γίνει έλεγχος και ανακοίνωση των μορίων και των προτιμήσεων όσων έκαναν μετάταξη. Αυτός ο έλεγχος έγινε τελικά και από ανακοινώσεις μελών της άτυπης επιτροπής ΔΟΕ -ΟΛΜΕ προέκυψε ότι ευρέθησαν 247 δηλώσεις με περισσότερα μόρια και 208 με λιγότερα. Για τα λάθη αυτά δεν υπάρχει και δεν καταλογίζεται δόλος από τις υπηρεσίες του υπουργείου.Επομένως όλοι όσοι υπέβαλλαν αίτηση είναι νομότυποι.Γιατί το ΥΠΟΠΑΙΘ δεν δημοσιεύει επιτέλους αυτά τα στοιχεία για να αντιληφθούμε όλοι μας τα λάθη, τίς παραλείψεις και τον ενδεχόμενο δόλο της διοίκησης;; Γιατί συνάδελφοι δεν ζητάτε ΤΩΡΑ όλοι να δοθούν επιτέλους αυτά τα στοιχεία στην δημοσιότητα, αλλά ζητάτε εκ των προτέρων ακραίες λύσεις;; Τελικά υπάρχει συλλογική ευθύνη για όσους υπέβαλαν αίτηση, ανταποκρινόμενοι στο καλεσμα του ΥΠΟΠΙΘ, είναι νομότυποι και δεν υπάρχει κανενός είδους ευθύνη για όσους παραβίασαν την νομοθεσία;;Το ΥΠΟΠΑΙΘ οφείλει να καλέσει ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, Αιρετούς ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ και τις εμπλεκόμενες Επιστημονικές Ενώσειςνα τους ανακοινώσει λεπτομερειακά και με αποδείξεις τα αποτελέσματα του ελέγχου, να ζητήσει τάχιστα την γνώμη τους για τα αποτελέσματα αυτά, όπως επίσης προτάσεις για ενδεχόμενες λύσεις πριν φθάσουμε στις ακραίες αυτές αποφάσεις.Δεν είναι δυνατόν επί 4 χρονια τώρα χιλιάδες συνάδελφοι να είναι έρμαια των αποφάσεων των διαφόρων υπουργών. Έχει ανοίξει επικίνδυνη πόρτα. Κάθε νέος υπουργός πριν περάσουν δυο χρόνια θα καταργεί νόμους του προηγούμενου....ΥΓ. Χωρίς καμία διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης .
Νόμιμε δε διαφωνούμε σε πολλά πράγματα... πλέον...Τώρα γίνεσαι εσύ το θύμα των αλεξιπτωτιστών. Όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι.Διαφωνώ όμως στο ότι φοβάσαι.Καμία πόρτα κακού δεν άνοιξε.Πόρτα αποκατάστασης αδικιών άνοιξε.Με το λιγότερο άδικο τρόπο.
Δεν καταλαβαίνετε κάποιοι.Αν δεν ανακληθούν οι μετατάξεις (λάθος η ελεύθερη συμμετοχή όλων αλλά απαλύνεται από τη βέλτιστη μοριοδότηση για τους υποχρεωτικά μεταταγμένους, άσε που στην πράξη θεωρώ ότι όσοι έκαναν θα ξανακάνουν, μπορεί και λιγότεροι) τότε οι ασκοί ανοίγουν για:1) 247 που δήλωσαν ψευδή στοιχεία, τα οποία το υπουργείο φαίνεται διατεθειμένο να ξεχάσει2) Όσους μεταταγήκαν από μηδενικά πλεονάσματα3) Όσους μεταταγήκαν κατά συρροή σε ΠΥΣΠΕ πάνω από τα κενά.Οι επιστημονικοί σύλλογοι πάνε να βαπτίσουν το κρέας ψάρι.ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΙΛΙΟΤΡΥΠΗΜΕΝΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.Μόνο να τρέξει εξ αρχής (το σωστότερο για 1 διαπιστωτική) με τα κενά και τα πλεονάσματα ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙΜόνο έτσι μπορεί να σταθεί. Αλλιώς ΚΑΤΑΠΑΤΑ το νόμο που στηρίχθηκε.