0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
4. βρε παιδια αυτά που προτείνετε τα σκεφτεστε πριν?η είναι στο στυλ βγαζουμε και καμ ια ανακοινωση για να περναει η ωρα?..παμε παλι από την αρχηπαλι θα μιλησω για το γνωστο πυσπε που θελω να παω γιατι εκει ξερω τα δεδομενα1)ηρθαν 60, αν ερθουν και αλλοι 60 μεταταγμένοι (όταν θελει 80 η διευθυνση- αυτό ζητησε) οι αλλοι 40 τι θα κανουν?θα βαρανε μυγες?η θα το κανουν όπως οι γαλλικων στη β αθηνας που πολλες δεν εχουν αντικειμενο επειδή πλεοναζουν και διδασκουν αλλα πλην γαλλικων2) ο τελευταίος μεταταχθείς εχει 20 μορια..σιγουρα σε τοσο δυσκολο πυπε να μπεις ο 60ος στη σειρα αθμιος δε θα εχει 20 θα εχει παραπανω..αρα παλι θα μεινουν εκτος αθμιοι με παραπανω από 20 μορια που πιασε κατά παραβαση τη θεση στη αθμια ο μεταταχθείς (θυμιζω ότι ο νομος λεει μετατάξεις γινονται εκει που ικανοποιηθηκαν ολες οι αιτησεις μεταθεσης)γενικα δε θα δοθεί λυση χωρις να ανοιξει μυτη..είναι τοσο μπερδεμένα που καποιοι θα αδικηθουν (ειτε εσεις με τη στερηση των σημερινων προνομιων/ειτε εμεις που θα συνεχισουμε να μαστε αδικημένοι γιατι εχουμε προτεραιοτητα συμφωνα με νομο στην καλυψη των θεσεων)5. Επίσης εισηγούμαστε τη μείωση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών όλων των κλάδων και του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, καθώς και την επαναλειτουργία όλων των σχολικών μονάδων που συγχωνεύτηκαν ή καταργήθηκαν.αυτό τωρα πως σας ηρθε να το βαλετε?ας προσθεσω λοιπον και εγω καποιες ιδεες¨6. επισης εισηγούμαστε την αυξηση του μισθου στα 2.000 ευρωτην παροχη επιδόματος ενοικιου στην περιπτωση εκπαιδευτικου μακρια από τον τοπο συμφερόντων τουτην καταβολή των οδοιπορικων μετα την προσκομιση αποδείξεων για βενζίνες και διοδιατον διορισμο γραμματεων στα σχολειατη θεμελιωση δικαιώματος πληρους συνταξης στα 50την αναμορφωση των κτιριακων εγκαταστασεων των σχολειων ώστε να συμπεριληφθουν πισινα,γηπεδο τεννις κτλκτλ κτλ κτλ
4. Για την επαρκή στελέχωση των ΕΑΕΠ, προτείνουμε να συσταθούν επιπλέον οργανικές θέσεις σε όλα τα δημοτικά σχολεία για τις ειδικότητες ξένων γλωσσών, μουσικής, πληροφορικής, φυσικής αγωγής, καλλιτεχνικών και θεατρικής αγωγής. Με τη σύσταση των θέσεων αυτών, θα διευκολυνθεί η μετάθεση των συναδέλφων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στον τόπο της κατοικίας τους και η τοποθέτηση σε συγκεκριμένα σχολεία όλων των εκπαιδευτικών από μετάταξη και από μετάθεση. Για το λόγο αυτό προτείνουμε τη σύσταση τουλάχιστον διπλάσιων οργανικών θέσεων από τον αριθμό των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών, ώστε να μετατεθούν ισάριθμοι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων στην περιοχή μετάθεσης που επιθυμούν.βρε παιδια αυτά που προτείνετε τα σκεφτεστε πριν?η είναι στο στυλ βγαζουμε και καμ ια ανακοινωση για να περναει η ωρα?..παμε παλι από την αρχηπαλι θα μιλησω για το γνωστο πυσπε που θελω να παω γιατι εκει ξερω τα δεδομενα1)ηρθαν 60, αν ερθουν και αλλοι 60 μεταταγμένοι (όταν θελει 80 η διευθυνση- αυτό ζητησε) οι αλλοι 40 τι θα κανουν?θα βαρανε μυγες?η θα το κανουν όπως οι γαλλικων στη β αθηνας που πολλες δεν εχουν αντικειμενο επειδή πλεοναζουν και διδασκουν αλλα πλην γαλλικων2) ο τελευταίος μεταταχθείς εχει 20 μορια..σιγουρα σε τοσο δυσκολο πυπε να μπεις ο 60ος στη σειρα αθμιος δε θα εχει 20 θα εχει παραπανω..αρα παλι θα μεινουν εκτος αθμιοι με παραπανω από 20 μορια που πιασε κατά παραβαση τη θεση στη αθμια ο μεταταχθείς (θυμιζω ότι ο νομος λεει μετατάξεις γινονται εκει που ικανοποιηθηκαν ολες οι αιτησεις μεταθεσης)γενικα δε θα δοθεί λυση χωρις να ανοιξει μυτη..είναι τοσο μπερδεμένα που καποιοι θα αδικηθουν (ειτε εσεις με τη στερηση των σημερινων προνομιων/ειτε εμεις που θα συνεχισουμε να μαστε αδικημένοι γιατι εχουμε προτεραιοτητα συμφωνα με νομο στην καλυψη των θεσεων)5. Επίσης εισηγούμαστε τη μείωση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών όλων των κλάδων και του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, καθώς και την επαναλειτουργία όλων των σχολικών μονάδων που συγχωνεύτηκαν ή καταργήθηκαν.αυτό τωρα πως σας ηρθε να το βαλετε?ας προσθεσω λοιπον και εγω καποιες ιδεες¨6. επισης εισηγούμαστε την αυξηση του μισθου στα 2.000 ευρωτην παροχη επιδόματος ενοικιου στην περιπτωση εκπαιδευτικου μακρια από τον τοπο συμφερόντων τουτην καταβολή των οδοιπορικων μετα την προσκομιση αποδείξεων για βενζίνες και διοδιατον διορισμο γραμματεων στα σχολειατη θεμελιωση δικαιώματος πληρους συνταξης στα 50την αναμορφωση των κτιριακων εγκαταστασεων των σχολειων ώστε να συμπεριληφθουν πισινα,γηπεδο τεννις κτλκτλ κτλ κτλ
@rollo_tomassiκαλή η ανάλυση.αν γίνει όμως έτσι (7) και "θα πρέπει τα οργανικά κενά που θα δοθούν για μετάταξη να είναι μειωμένα κατά την εκτίμηση των μελλοντικών διαθέσεων στην Αθμια που θα γίνει από τα ΠΥΣΔΕ"τότε θα μιλάμε, για ελάχιστες τελικά μετατάξεις ....