*

Αποστολέας Θέμα: ΑΣΕΠ 2008  (Αναγνώστηκε 110136 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 18, 2008, 02:18:29 μμ »
 Κατά τη γνώμη μου θεωρώ το άρθρο άνευ ουσίας,δεν μας λέει κάτι συγκεκριμένο.Μόνο θα,θα,θα,θα....,θα προσπαθήσουμε,θα βάλουμε τα δυνατά μας να βγει νωρίς η ύλη,να δούμε τα κενά,να γίνει εγκαίρως ο διαγωνισμός,να παραδοθούν στην ώρα τους τα αποτελέσματα και άλλα πολλά!
 
 Γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ότι τέτοιου είδους ανακοινώσεις διαρρέουν στον τύπο είτε για να βολιδοσκοπήσουν την κατάσταση είτε για να ενισχύσουν τα φροντιστήρια όπως προαναφέρατε και για άλους πολλούς λόγους που ούτε φανταζόμαστε!

 Σε κάθε περίπτωση όμως η προσπάθεια της ΠΕΑΕ αξίζει χειροκρότημα και να συνεχίσει τον αγώνα της!!!!!!
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:07:21 »

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουάριος 18, 2008, 03:32:53 μμ »
Και φυσικά για τους Πληροφορικάριους καμία αναφορά...

Μας έχουν διαγράψει εντελώς;;;
υπαρχει περιπτωση να μην δωσει καθολου θεσεις; Δεν νομιζω... πολυ χοντρο θα ειναι. Τωρα οτι θα ειναι λιγες οι θεσεις αυτο ειναι το μονο σιγουρο

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #30 στις: Μάρτιος 03, 2008, 01:13:23 πμ »
alfavita.gr (ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ)
Τι θα ισχύσει σχετικά με τα προσόντα, τον τρόπο εξέτασης, τη βαθμολόγηση των γραπτών, τα κριτήρια προσαύξησης της βαθμολογίας και τη συγκρότηση πινάκων βαθμολογίας στο νέο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Τι ισχύει για τους πολύτεκνους
http://www.alfavita.gr/ASEP/asep083c03a.php

Η alfavita.gr για τη διευκόλυνση των δεκάδων χιλιάδων ενδιαφερομένων έθεσε ερωτήματα στον ΑΣΕΠ που αφορούν τους όρους διεξαγωγής του νέου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ο οποίος αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα τέλη του 2008. Παρουσιάζουμε λοιπόν σήμερα όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις του διαγωνισμού.

Παρουσιάζουμε, όπως θα ισχύουν, τα δικαιολογητικά συμμετοχής στον διαγωνισμό εκπαιδευτικών, τα γενικά προσόντα προς διορισμό, τον τρόπο εξέτασης την βαθμολόγηση των γραπτών, τα κριτήρια προσαύξησης της βαθμολογίας κ.λπ.

Δικαιολογητικά συμμετοχής στον διαγωνισμό εκπαιδευτικών
Oι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν το ειδικό έντυπο AΣEΠ για συμμετοχή στον διαγωνισμό. Oι πτυχιούχοι με έλλειψη φυσικών σωματικών δεξιοτήτων αναγράφουν στην αίτηση συμμετοχής τους «υποψήφιος για ειδική εξέταση».
Για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό, οι υποψήφιοι πρέπει να υποβάλλουν σε ειδικό φάκελο AΣEΠ POST, που διανέμεται από τα EΛTA, τα εξής:
α) Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας (ή ελλείψει ταυτότητας, των κρίσιμων σελίδων του διαβατηρίου, δηλαδή αυτών όπου αναφέρονται ο αριθμός, τα στοιχεία ταυτότητας καθώς και η φωτογραφία του κατόχου). Eάν από τα ανωτέρω δεν προκύπτει η ημερομηνία γεννήσεως, να προσκομισθεί και πιστοποιητικό γεννήσεως.
β) Eιδικό έντυπο «Aίτηση - Yπεύθυνη Δήλωση»
γ) Φωτοαντίγραφο διπλής όψεως της ανωτέρω συμπληρωμένης αίτησης-υπεύθυνης δήλωσης.
δ) Παράβολο είκοσι (20) ευρώ, που εκδίδεται από Δημόσια Oικονομική Yπηρεσία (ΔOY), άλλως η αίτηση δεν λαμβάνεται υπόψη.
ε) Eπικυρωμένο αντίγραφο πτυχίου στο οποίο να αναγράφεται η ακριβής αριθμητική βαθμολογία και το έτος κτήσης αυτού. (Eάν δεν προκύπτει από το πτυχίο ο βαθμός και ο χρόνος κτήσης αυτού, θα προσκομίζεται πιστοποιητικό σπουδών στο οποίο θα αναγράφονται τα στοιχεία αυτά). Για τους τίτλους αλλοδαπής, εάν δεν προκύπτει ο βαθμός πτυχίου, κατατίθεται βεβαίωση βαθμολογικής αντιστοιχίας του Δ.O.A.T.A.Π.
Eπίσης, εφόσον τα κατέχουν, τους κατωτέρω τίτλους και την τυχόν προϋπηρεσία τους.
στ) Eπικυρωμένο αντίγραφο μεταπτυχιακού τίτλου διάρκειας φοιτήσεως ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους.
ζ) Eπικυρωμένο αντίγραφο διδακτορικού τίτλου.
η) Bεβαίωση Προϋπηρεσίας, η οποία χορηγείται από τις καθ ύλην αρμόδιες Διευθύνσεις και φορείς, με καταληκτική ημερομηνία υπολογισμού την τελευταία ημέρα υποβολής των αιτήσεων.
Σε περίπτωση προσκόμισης περισσοτέρων της μιας βεβαιώσεων προϋπηρεσίας, επισυνάπτεται «Yπεύθυνη Δήλωση Προϋπηρεσίας», στην οποία αναγράφεται αναλυτικά η προϋπηρεσία.
θ) Eπικυρωμένο αντίγραφο πτυχίου AΣΠAITE (πρώην ΠATEΣ/ΣEΛETE) ή κάποιου από τα ισοδύναμα προς αυτό πτυχία.

Στην αίτησή του ο υποψήφιος αναγράφει τη Nομαρχιακή Aυτοδιοίκηση στην περιφέρεια της οποίας επιθυμεί να εξεταστεί. Eίναι ενδεχόμενο για κλάδους με μικρό αριθμό υποψηφίων σε όλη τη χώρα η εξέταση να γίνει σε ορισμένη ή ορισμένες μόνο Nομαρχιακές Aυτοδιοικήσεις.
Στην περίπτωση που δεν συμπληρωθεί η απαιτούμενη ένδειξη της Nομαρχιακής Aυτοδιοικήσεως, στην οποία ο υποψήφιος επιθυμεί να εξεταστεί, τότε θα θεωρηθεί ως τόπος εξέτασης η Aθήνα.
Διόρθωση ή συμπλήρωση της αιτήσεως, καθώς και η υποβολή τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών, έστω και συμπληρωματικών ή διευκρινιστικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, με νέα αίτηση, η οποία θα αντικαθιστά την προηγούμενη και πρέπει απαραιτήτως να έχει την ένδειξη «ANTIKATAΣTAΣH AITHΣEΩΣ».
Oι υποψήφιοι μπορούν με ξεχωριστή αίτηση να ζητήσουν να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό σε περισσότερους από έναν κλάδους εφόσον έχουν τα απαιτούμενα προσόντα. Θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε το πρόγραμμα διεξαγωγής του διαγωνισμού να διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να ικανοποιήσει κατά το μέγιστο δυνατόν τη συμμετοχή των υποψηφίων αυτών σε περισσότερους του ενός κλάδους.

ΠΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ

ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ

1. Οι υποψήφιοι θα εξετασθούν γραπτά σε δύο θεματικές ενότητες. Η πρώτη θεματική ενότητα αφορά στο γνωστικό αντικείμενο, ανάλογα με τον κλάδο, τον οποίο θα κληθεί να διδάξει ο υποψήφιος. Η δεύτερη θεματική ενότητα αφορά στη διδακτική μεθοδολογία του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου– ειδικότητας καθώς και στα παιδαγωγικά θέματα.

2. Οι υποψήφιοι του κλάδου ΠΕ02 Φιλολόγων εξετάζονται υποχρεωτικά, εκτός της δεύτερης θεματικής ενότητας, σε τρία (3) γνωστικά αντικείμενα: α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, β) Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία και γ) Ιστορία.

Διευκρινίζεται ότι η εξέταση της ειδικής διδακτικής για τους υποψηφίους του κλάδου αυτού θα γίνει σε ένα, κατ’ επιλογήν, από τα ως άνω γνωστικά αντικείμενα.

Οι υποψήφιοι για τον κλάδο ΠΕ04 εξετάζονται, υποχρεωτικά, εκτός της δεύτερης θεματικής ενότητας, σε δύο γνωστικά αντικείμενα ως ακολούθως:

Οι πτυχιούχοι των φυσικών, χημικών, βιολογικών και γεωλογικών τμημάτων εξετάζονται στην ύλη του κύριου αντικειμένου τους (Φυσική, Χημεία, Βιολογία και Γεωλογία− Γεωγραφία αντίστοιχα), όπως αυτή ορίζεται με την ένδειξη «κύριο μάθημα ειδικότητας», καθώς και στην ύλη ενός ακόμη γνωστικού αντικειμένου, όπως αυτή ορίζεται με την ένδειξη «συνεξεταζόμενο μάθημα βασικών γνώσεων». Συγκεκριμένα, ως «συνεξεταζόμενο μάθημα βασικών γνώσεων» για τις ειδικότητες ΠΕ04.02 Χημικών και ΠΕ04.04 Γεωλόγων ορίζεται η Φυσική και για τις ειδικότητες ΠΕ04.01 Φυσικών και ΠΕ04.03 Βιολόγων ορίζεται η Χημεία. Ειδικά για τους Φυσιογνώστες ως γνωστικό αντικείμενο κύριας ειδικότητας θεωρείται αυτό των Βιολόγων.

Ειδικότερα οι υποψήφιοι του κλάδου ΠΕ04 θα κληθούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις, κατ΄ αναλογία 70% προς 30%. Δηλαδή, από τις ερωτήσεις που θα δοθούν, οι 70% θα είναι από την εξεταστέα ύλη του κύριου μαθήματος της ειδικότητάς τους (Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Γεωλογία− Γεωγραφία) και οι υπόλοιπες 30%, από την ύλη του δεύτερου μαθήματος σε επίπεδο βασικών γνώσεων.

Διευκρινίζεται ότι η εξέταση της ειδικής διδακτικής θα γίνει στο κύριο μάθημα της ειδικότητας του υποψηφίου.

3. Οι απαντήσεις στα ερωτήματα που θα τεθούν επί της εξεταστέας ύλης θα ζητηθεί είτε να αναπτυχθούν γραπτώς σε ειδικά τετράδια, είτε να απαντηθούν με τη μέθοδο των πολλαπλών επιλογών σε απαντητικά φύλλα που θα διανεμηθούν στους υποψηφίους κατά την εξέταση.

Σε περίπτωση που σε μια θεματική ενότητα ζητηθεί από τους υποψηφίους να αναπτύξουν τις απαντήσεις τους σε ορισμένα ερωτήματα και συγχρόνως να απαντήσουν σε ορισμένες ερωτήσεις με τη μέθοδο των πολλαπλών επιλογών, θα δοθεί ένα τετράδιο για να αναπτύξουν τις απαντήσεις τους και ένα απαντητικό φύλλο για να απαντήσουν στις ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, εκτός αν πρόκειται για μικρό αριθμό ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών, οπότε οι απαντήσεις των ερωτήσεων αυτών θα δοθούν στο ίδιο τετράδιο.

Είναι ενδεχόμενο να ζητηθεί οι υποψήφιοι να αναπτύξουν τις απαντήσεις τους σε διαφορετικά τετράδια (που θα τους δοθούν) προκειμένου να διευκολυνθεί και επιταχυνθεί η βαθμολόγηση.

Όλα τα ερωτήματα τα οποία θα ζητηθεί να αναπτυχθούν είναι μεταξύ τους ισοδύναμα (ίδια βαρύτητα στη βαθμολόγηση), το ίδιο και οι ερωτήσεις που απαντώνται με τη μέθοδο των πολλαπλών επιλογών.

http://www.alfavita.gr/ASEP/asep083c03a.php

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #31 στις: Μάρτιος 03, 2008, 01:15:08 πμ »
http://www.alfavita.gr/ASEP/asep083c03a.php

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η BAΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ

Η βαθμολόγηση των τετραδίων στα οποία αναπτύσσονται τα ερωτήματα που ετέθησαν θα γίνει από δύο (2) βαθμολογητές, που ορίζονται από το ΑΣΕΠ, χωριστά, με κλίμακα βαθμών από ένα (1) έως και εκατό (100), για κάθε βαθμολογητή. O αριθμητικός μέσος όρος των βαθμών των δύο βαθμολογητών αποτελεί το βαθμό του κάθε γραπτού.
Όταν από τη βαθμολογία των δύο βαθμολογητών προκύπτει διαφορά πάνω από δώδεκα (12) μονάδες, γίνεται αναβαθμολόγηση του γραπτού από αναβαθμολογητή, που έχει ορίσει το ΑΣΕΠ. Ο βαθμός που θέτει ο αναβαθμολογητής δεν μπορεί να είναι ούτε μικρότερος του μικρότερου ούτε μεγαλύτερος του μεγαλυτέρου βαθμού των δύο βαθμολογητών και αποτελεί το βαθμό του γραπτού.
Η βαθμολόγηση των απαντητικών φύλλων για τις ερωτήσεις που απαντιούνται με τη μέθοδο των πολλαπλών επιλογών θα γίνει με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή μέσω οπτικοηλεκτρονικού σαρωτή (scanner) με βάση τις προκαθορισμένες, από την Κεντρική Επιτροπή, ορθές απαντήσεις.
Η Κεντρική Επιτροπή καθορίζει το βαθμό που αντιστοιχεί σε κάθε ορθή απάντηση ή το ποσοστό επί της ανώτατης βαθμολογίας που αντιστοιχεί στο σύνολο των ερωτήσεων που δίνονται. Μπορεί, επίσης, να ορίζεται μείωση της βαθμολογίας για κάθε εσφαλμένη απάντηση. Τα ανωτέρω γνωστοποιούνται στους υποψηφίους μαζί με το κείμενο των ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών στις οποίες καλούνται να απαντήσουν.
Η κάθε θεματική ενότητα έχει ένα ενιαίο βαθμό. Όταν οι απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα ή ερωτήσεις μιας θεματικής ενότητας δίδονται σε ένα μόνο γραπτό (τετράδιο ή απαντητικό φύλλο αντίστοιχα), ο βαθμός της θεματικής ενότητας ταυτίζεται με το βαθμό του γραπτού.
Όταν σε μία θεματική ενότητα η ανάπτυξη των απαντήσεων δοθεί σε δύο (ή και περισσότερα) τετράδια, δεδομένου ότι όλα τα ερωτήματα έχουν την ίδια βαθμολογική βαρύτητα, ο βαθμός της θεματικής ενότητας θα προκύψει από τους βαθμούς του κάθε τετραδίου κατ’ αναλογία του αριθμού των ερωτημάτων που θα απαντηθούν στο κάθε τετράδιο.
Σε περίπτωση που σε μία θεματική ενότητα δοθούν ερωτήματα που πρέπει να αναπτυχθούν σε τετράδιο και συγχρόνως ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν με τη μέθοδο των πολλαπλών επιλογών σε απαντητικό φύλλο, ο βαθμός της θεματικής ενότητας θα προκύψει από το συνδυασμό των βαθμών του κάθε γραπτού. Το κάθε ερώτημα θα ισοδυναμεί βαθμολογικά με ένα αριθμό (που θα γνωστοποιηθεί) ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών.
Οι υποψήφιοι των κλάδων ΠΕ 19 και ΠΕ 20 εξετάζονται ως προς το κύριο γνωστικό αντικείμενο σε κοινή εξεταστέα ύλη.
Αν στη βαθμολογία προκύπτει δεκαδικός αριθμός λαμβάνονται υπόψη μόνο τα δύο πρώτα δεκαδικά ψηφία.
Ο τελικός βαθμός της γραπτής εξέτασης του κάθε υποψηφίου είναι ο αριθμητικός μέσος όρος των βαθμών των δύο θεματικών ενοτήτων που έλαβε.
Για να θεωρηθεί ότι ένας υποψήφιος μπορεί να διοριστεί, σε συνδυασμό πάντοτε με τον αριθμό των προκηρυχθεισών θέσεων, πρέπει απαραιτήτως να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον πενήντα πέντε (55) μονάδες στον τελικό βαθμό της γραπτής εξέτασης και συγχρόνως πενήντα (50) μονάδες στην κάθε θεματική ενότητα.
Όσοι έχουν συγκεντρώσει τους βαθμούς της προηγούμενης παραγράφου, δικαιούνται προσαυξήσεις στο βαθμό της γραπτής εξέτασης λαμβάνοντας υπόψη ως κριτήριο για κάθε υποψήφιο: α) το βαθμό του βασικού του πτυχίου, β) ενδεχόμενες μεταπτυχιακές σπουδές και γ) ενδεχόμενη προϋπηρεσία ως εκπαιδευτικός.
Ο τελικός συνολικός βαθμός του διαγωνισμού για τον κάθε υποψήφιο είναι ο, προσαυξημένος με τα προηγούμενα κριτήρια, βαθμός της γραπτής εξέτασης.

ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ

Η προσαύξηση του βαθμού της γραπτής εξετάσεως για τον προσδιορισμό του τελικού συνολικού βαθμού, καθορίζεται με βάση τα παρακάτω αναφερόμενα τρία κριτήρια ως ακολούθως:

Α. Με βάση το βαθμό πτυχίου
Προστίθεται ο βαθμός σε δεκάβαθμη κλίμακα του βασικού πτυχίου, ακέραιος ή κλασματικός, αφού αφαιρεθεί το 5 που αποτελεί τη βάση για την απονομή του. Αν ο βαθμός του πτυχίου είναι σε άλλη κλίμακα ανάγεται στη δεκάβαθμη κλίμακα με άριστα το δέκα (10).
Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η
Για την προσθήκη των, πέραν του 5, μονάδων του βαθμού του πτυχίου και των κλασμάτων των μονάδων αυτών πρέπει στο αποστελλόμενο κυρωμένο αντίγραφο του πτυχίου να γίνεται μνεία της ακριβούς αριθμητικής βαθμολογίας. Εάν η βαθμολογία αναφέρεται σε ακέραιο αριθμό, το αντίγραφο αυτό πρέπει να συνοδεύει και βεβαίωση της οικείας σχολής περί της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας και όχι της τυχόν στρογγυλοποιημένης σε επόμενη ή προηγούμενη ακέραια μονάδα.
Εάν το πτυχίο αποκτήθηκε στην αλλοδαπή, απαιτείται πρωτότυπο ή επικυρωμένο αντίγραφο της πράξεως του ΔΙΚΑΤΣΑ ή του ΙΤΕ, για τη βαθμολογική αντιστοιχία

Β. Με βάση τις μεταπτυχιακές σπουδές
Λαμβάνονται υπόψη μόνο αναγνωρισμένοι μεταπτυχιακοί τίτλοι διάρκειας φοιτήσεως τουλάχιστον ενός ακαδημαϊκού έτους καθώς και διδακτορικό με τις επόμενες προσαυξήσεις :
Μεταπτυχιακός τίτλος στην ειδικότητα του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος, προσαύξηση 2 μονάδες
Μεταπτυχιακός τίτλος στην διδακτική της ειδικότητας του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος, ή στα παιδαγωγικά, προσαύξηση 3 μονάδες
Διδακτορικό στην ειδικότητα του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος, προσαύξηση 4 μονάδες
Διδακτορικό στην διδακτική της ειδικότητας του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος, ή στα παιδαγωγικά, προσαύξηση 5 μονάδες.


Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η
Για την απόδειξη του κριτηρίου αυτού απαιτείται επικυρωμένο αντίγραφο του τίτλου σπουδών. Εάν ο τίτλος έχει αποκτηθεί στην αλλοδαπή, απαιτείται πρωτότυπο ή επικυρωμένο αντίγραφο της πράξης αναγνωρίσεώς του από το ΔΙΚΑΤΣΑ (βλ. και Παράρτημα Γ΄: Μεταπτυχιακές Σπουδές).

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Οι υποψήφιοι που είναι κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών προσκομίζουν επικυρωμένη φωτοτυπία του διδακτορικού ή μεταπτυχιακού διπλώματος, καθώς και βεβαίωση από το Πανεπιστήμιο που να καθορίζει το γνωστικό αντικείμενο αυτών, εφόσον τούτο δεν προκύπτει σαφώς από τους προσκομιζόμενους τίτλους.
Αν ο τίτλος έχει αποκτηθεί στην αλλοδαπή απαιτείται πρωτότυπο ή επικυρωμένο αντίγραφο της πράξης αναγνωρίσεως του τίτλου από το ΔΙΚΑΤΣΑ που να έχει εκδοθεί μέχρι την τελευταία ημέρα της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων και σε περίπτωση που από την πράξη αναγνώρισης δεν προκύπτει το γνωστικό αντικείμενο, απαιτείται βεβαίωση από το Πανεπιστήμιο που χορήγησε τον τίτλο, η οποία να καθορίζει το γνωστικό αντικείμενο, καθώς και επίσημη μετάφρασή της.

Γ. Με βάση την εκπαιδευτική προϋπηρεσία
Υπολογίζεται η προϋπηρεσία ως προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομισθίου εκπαιδευτικού σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαιδεύσεως, στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων ή στις σχολές μαθητείας του ΟΑΕΔ (Ν. 1566/1985 άρθ. 9 παρ. 11) στα Μεταλυκειακά Προπαρασκευαστικά Κέντρα του άρθρου 59 Ν. 1566/1985, στα Ναυτικά Λύκεια ή στα Τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας του Εθνικού Ιδρύματος Νεότητας για Μουσουλμάνους μαθητές. Επίσης υπολογίζεται προϋπηρεσία εκπαιδευτικού που έχει αποκτηθεί σε κράτος - μέλος της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης υπό τους ίδιους όρους με την προϋπηρεσία που έχει αποκτηθεί στην Ελλάδα (άρθρο 39 της Συνθήκης ΕΚ και του άρθρου 7 παρ. 1 και 4 του κανονισμού αριθμ. 1612/68).


Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η
Η προσαύξηση δίδεται σε σχέση με την ολική διάρκεια του ισοδύναμου διδακτικού χρόνου εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας ή υπηρεσίας. Σε περιπτώσεις προϋπηρεσίας ή υπηρεσίας με μειωμένο ωράριο γίνεται αναγωγή στο υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας.

Για την απόδειξη της προϋπηρεσίας απαιτούνται βεβαιώσεις των αρμοδίων Περιφερειακών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας (Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) από τις οποίες αποδεικνύεται η προϋπηρεσία αυτή.
Για την απόδειξη της προϋπηρεσίας που έχει αποκτηθεί σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης απαιτούνται βεβαιώσεις της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας της χώρας, στις οποίες θα αναγράφονται τα εξής:
- το σχολείο (δημόσιο ή ιδιωτικό) αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας της αντίστοιχης χώρας, καθώς και η Βαθμίδα Εκπαίδευσης,
- τα ακριβή χρονικά διαστήματα, κατά τα οποία παρασχέθηκε η ανωτέρω προϋπηρεσία,
- η εργασιακή σχέση, με την οποία αποκτήθηκε η αναφερόμενη στα παραστατικά προϋπηρεσία και
- το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας του μονίμου, του αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού.

ΠΙΝΑΚΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ

1. Μετά την καταχώριση της γραπτής βαθμολογίας, συντάσσονται από την Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού ανά κλάδο οι πίνακες ως εξής:

α. Δύο (2) ανά κλάδο και ειδικότητα, πίνακες κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας, εκείνων που έχουν λάβει στις εξετάσεις τελικό βαθμό (μέσο όρο των δύο θεματικών ενοτήτων) πενήντα πέντε (55) τουλάχιστον μονάδων και πενήντα (50) τουλάχιστον μονάδων σε κάθε θεματική ενότητα. Στον τελικό αυτό βαθμό προστίθενται και οι τυχόν προβλεπόμενες προσαυξήσεις (βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακός και διδακτορικός τίτλος, προϋπηρεσία), που αποτελεί τον τελικό συνολικό βαθμό του διαγωνισμού.

Ο ένας πίνακας περιλαμβάνει τους υποψηφίους που είναι γονείς τεσσάρων (4) τουλάχιστον τέκνων ανηλίκων ή στρατευμένων ή σπουδαζόντων, οι οποίοι έχουν απόλυτη προτεραιότητα διορισμού.

Ο άλλος πίνακας περιλαμβάνει όλους τους υπόλοιπους υποψηφίους.

β. Ένας συνολικός αλφαβητικός πίνακας που περιλαμβάνει τους υποψηφίους και των δύο ανωτέρω ειδικότερων πινάκων.

γ. Ένας αλφαβητικός πίνακας διοριστέων που θα καλύψουν τις ανά κλάδο προκηρυσσόμενες θέσεις και

δ. Ένας αλφαβητικός πίνακας των υποψηφίων οι οποίοι δεν συγκέντρωσαν στη γραπτή εξέταση μέσο όρο βαθμολογίας πενήντα πέντε (55) τουλάχιστον μονάδες και πενήντα (50) τουλάχιστον μονάδες σε κάθε θεματική ενότητα.

2. Γίνεται μνεία ότι σε περίπτωση ισοβαθμίας υποψηφίων προηγούνται όσοι έχουν υψηλότερη βαθμολογία στη δεύτερη θεματική ενότητα ''Διδακτική μεθοδολογία− Παιδαγωγικά θέματα'', έπονται όσοι έχουν υψηλότερη βαθμολογία στο έτερο εξετασθέν μάθημα, έπονται όσοι έχουν μεγαλύτερο βαθμό στο πτυχίο που απαιτείται για τον κλάδο και ακολουθούν όσοι είναι μεγαλύτεροι στην ηλικία με βάση την ημερομηνία γέννησής τους. Αν παρά ταύτα δεν καταστεί δυνατός ο καθορισμός της σειράς επιτυχίας βάσει των ανωτέρω κριτηρίων, αυτή καθορίζεται από την Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού με κλήρωση. Η κλήρωση γίνεται σε δημόσια συνεδρίαση, της οποίας ο ακριβής τόπος και χρόνος ορίζεται με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Διαγωνισμού, που τοιχοκολλάται στο κατάστημα του ΑΣΕΠ τρεις (3) τουλάχιστον ημέρες πριν την ημέρα διενέργειας της κλήρωσης. Για την τοιχοκόλληση συντάσσεται πρακτικό που υπογράφεται από το γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής Διαγωνισμού και από τον πρόεδρο ή ένα μέλος της.

3. Το ΑΣΕΠ με σχετική ανακοίνωσή του, που δημοσιεύεται σε δύο ημερήσιες εφημερίδες των Αθηνών, γνωστοποιεί ότι οι πίνακες επιτυχίας απεστάλησαν για ανάρτηση στις οικείες Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις.

ΠΡΟΣΟΧΗ

α. Όσοι από τους υποψηφίους συγκεντρώσουν τελικό βαθμό (μέσο όρο των δύο θεματικών ενοτήτων) στις εξετάσεις ίσο προς πενήντα πέντε (55) τουλάχιστον μονάδες και συγχρόνως πενήντα (50) τουλάχιστον μονάδες σε κάθε θεματική ενότητα, συγχρόνως δε είναι γονείς τεσσάρων (4) τουλάχιστον τέκνων ανηλίκων ή στρατευμένων ή σπουδαζόντων έχουν απόλυτη προτεραιότητα διορισμού (άρθρο 6 παρ. 16 εδάφ. α΄ ν. 3027/ 2002), υπό την προϋπόθεση ότι κατέχουν το πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ) ή κάποιο από τα προς αυτό ισοδύναμα πτυχία.

β. Οι υποψήφιοι αυτοί πρέπει να επισυνάψουν στην αίτηση συμμετοχής τους τα κατωτέρω δικαιολογητικά:

i. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από τον οικείο Δήμο ή Κοινότητα στο οποίο να φαίνεται και η ηλικία των τέκνων.
ii. Για τα μη ανήλικα στρατευμένα τέκνα πιστοποιητικό στρατιωτικής καταστάσεως, ότι υπηρετούν τη θητεία τους.
iii. Για τα μη ανήλικα σπουδάζοντα τέκνα πιστοποιητικό της οικείας σχολής ότι είναι φοιτητές ή σπουδαστές.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Στις περιπτώσεις που σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 6 παρ. 16 του ν. 3027/2002 προτάσσονται στον πίνακα διοριστέων του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και διορίζονται σε θέσεις εκπαιδευτικών υποψήφιοι που έχουν τέσσερα και πάνω παιδιά, τα οποία είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία, διορίζονται σε κενές οργανικές θέσεις επιπλέον ισάριθμοι εκπαιδευτικοί που έλαβαν τη βαθμολογική βάση στον ίδιο διαγωνισμό και με τη σειρά κατάταξής τους στον πίνακα αυτόν (άρθρο 8 παρ. 6 ν. 3194/2003).

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ-ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

Στον ενιαίο πίνακα προσωρινών αναπληρωτών και στον ενιαίο πίνακα ωρομισθίων εκπαιδευτικών οι υποψήφιοι κατατάσσονται, με βάση το σύνολο των μορίων που κατέχουν, κατά φθίνουσα σειρά. Σε περίπτωση ισοβαθμίας λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος κτήσης του πτυχίου και σε περίπτωση επανάληψης της ισοβαθμίας λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου.
Το σύνολο των μορίων αποκτάται ως εξής :
α) ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας αναπληρωτή ή ωρομισθίου εκπαιδευτικού σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αρμοδιότητας του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
β ) ένα μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση σε όσους έλαβαν τη βαθμολογική βάση κατά τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του έτους 2005. Τα μόρια αυτά θα προστεθούν στη βαθμολογία του υποψηφίου από την Υπηρεσία μας, μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων του ΑΣΕΠ.
γ ) μισό μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση σε όσους έλαβαν τη βαθμολογική βάση κατά τον αντίστοιχο προτελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ( έτους 2002).
Όσοι υπάγονται σε περισσότερες της μιας από τις ανωτέρω περιπτώσεις λαμβάνουν αθροιστικά τα μόρια αυτών ( παρ. 5 του άρθρου 6 του Ν. 3255 / 2004 ).

http://www.alfavita.gr/ASEP/asep083c03a.php

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:07:21 »

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #32 στις: Μάρτιος 03, 2008, 09:19:18 πμ »
Δε βλέπω να υπάρχει κάτι που δεν ξέραμε ήδη, σωστά;

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #33 στις: Μάρτιος 03, 2008, 09:22:00 πμ »
Πολύ σωστά CHRISOYLA
Αλλά απορώ που το alfavita έθεσε ερωτήματα στον ΑΣΕΠ που αφορούν τους όρους διεξαγωγής του νέου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και πήρε απαντήσεις για τον διαγωνισμό του 2005

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1829
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #34 στις: Μάρτιος 03, 2008, 10:36:35 πμ »
Πολύ σωστά CHRISOYLA
Αλλά απορώ που το alfavita έθεσε ερωτήματα στον ΑΣΕΠ που αφορούν τους όρους διεξαγωγής του νέου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και πήρε απαντήσεις για τον διαγωνισμό του 2005

Μπορεί να είναι αναδημοσίευση παλιάς «συνέντευξης».

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #35 στις: Μάρτιος 03, 2008, 10:37:13 πμ »
Απλώς, αρχίζουμε πάλι να είμαστε θεατές σίριαλ με το ίδο σενάριο...

Αποσυνδεδεμένος alice cooper

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ωραία που ναι η ζωή!!!!
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #36 στις: Μάρτιος 03, 2008, 11:36:31 πμ »
τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελη μου δηλαδή

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #37 στις: Μάρτιος 03, 2008, 01:12:09 μμ »
Άλλη μία "αποκλειστικότητα" του Alfavita...  :P
Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που με βαρύγδουπο τρόπο προσπαθούν να προβληθούν  σαν το μεγάλο κι έγκυρο forum!Το πιο πιθανό βέβαια είναι να ισχύουν τα ίδια, αλλά να μην μας κοροϊδέυουν κι όλας ότι "έθεσαν κι ερωτήματα"...

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #38 στις: Μάρτιος 07, 2008, 01:16:54 μμ »
alfavita.gr: Μεγάλος αριθμός παραιτήσεων φιλολόγων

Αυξημένος αριθμός θέσεων φιλολόγων στον προσεχή διαγωνισμό εκπαιδευτικών

 Σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Παιδείας από το Σεπτέμβριο του 2007 μέχρι και το Φεβρουάριο 2008 580 φιλόλογοι παραιτήθηκαν για συνταξιοδότηση. Είναι ο μεγαλύτερος αριθμός παραιτήσεων τα τελευταία είκοσι χρόνια σε αντίστοιχο χρονικό διάστημα γεγονός που υποδηλώνει ότι θα υπάρχει αυξημένος αριθμός θέσεων φιλολόγων στον προσεχή διαγωνισμό εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ).

 
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20080307a.php

 
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος alice cooper

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ωραία που ναι η ζωή!!!!
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #39 στις: Μάρτιος 09, 2008, 11:23:40 πμ »
Διάβασα κι εγώ την παραπάνω ανακοίνωση της alfavita. Μακάρι να υπάρξει σημαντική αύξηση θέσεων για τους φιλόλογους στον επερχόμενο διαγωνισμό.

Αποσυνδεδεμένος flair

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 647
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #40 στις: Μάρτιος 09, 2008, 03:35:34 μμ »
alfavita.gr: Μέσα στο Μάρτιο το ΥΠΕΠΘ θα αποφασίσει για τη συμμετοχή ή όχι των τεχνικών ειδικοτήτων στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών-Οι πτυχιούχοι τμημάτων Ειδικής Αγωγής στο νέο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών

Μέσα στο Μάρτιο το ΥΠΕΠΘ θα αποφασίσει για το αν θα προκηρυχθούν θέσεις των τεχνικών ειδικοτήτων στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών που πρόκειται να γίνει στο τέλος του χρόνου. Η εισήγηση από την επιτροπή του ΥΠΕΠΘ που διαχειρίζεται το θέμα είναι ότι πρέπει να υπάρχουν ακόμη και λίγες θέσεις εισακτέων τεχνικών ειδικοτήτων στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Ο προβληματισμός στηρίζεται στο γεγονός ότι, σύμφωνα με την επιτροπή, είναι ελάχιστες οι τεχνικές ειδικότητες που παρουσιάζουν πραγματικά έλλειψη ενώ υπάρχουν αρκετές στις οποίες υπάρχει πλεόνασμα προσωπικού.

Σύμφωνα με πληροφορίες της alfavita.gr οι πτυχιούχοι τμημάτων Ειδικής Αγωγής (π.χ. του Βόλου κ.λπ.) θα ενταχθούν στο νέο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών.

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak080309d.php

Αποσυνδεδεμένος flair

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 647
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΕΠ 2008
« Απάντηση #41 στις: Μάρτιος 09, 2008, 03:44:34 μμ »
Αυτό το αν δε μου άρεσε καθόλου.  :-\

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 674
Σύνολο: 675

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.