0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα και ο γιατρος που παιρνει φακελακι καλο δεν κανει; Λοιπον ειναι παρανομος και πρεπει να εχει αυστηρες κυρωσεις ακομα και απολυση.Για να μην πω οτι αφαιρει δουλεια και απο ανεργους συναδελφους.
Παράθεση από: mk75 στις Μαΐου 27, 2010, 04:31:01 pmΜα και ο γιατρος που παιρνει φακελακι καλο δεν κανει; Λοιπον ειναι παρανομος και πρεπει να εχει αυστηρες κυρωσεις ακομα και απολυση.Για να μην πω οτι αφαιρει δουλεια και απο ανεργους συναδελφους.Όχι. Δεν συμφωνώ με το παράδειγμά σου. Νομίζω δεν είναι σωστός ο παραλληλισμός σου, και θα εξηγήσω το γιατί:Στην περίπτωση του γιατρού που ανέφερες, ο γιατρός πληρώνεται για να προσφέρει τις υπηρεσίες του. Έχει δηλαδή ήδη πληρωθεί για να κάνει την εγχείριση και ζητάει έξτρα, παραπάνω αμοιβή δηλαδή για να κάνει κάτι για το οποίο πληρώνεται. Αν θες να κάνεις παραλληλισμό του παραδείγματος που λες με έναν μόνιμο καθηγητή, είναι σαν να λέει ένας καθηγητής στο δημόσιο σχολείο, παιδιά για να σας κάνω καλό μάθημα στην τάξη, σκάστε μου από 20 ευρώ ο καθένας!! δηλαδή να ζητήσει έξτρα αμοιβή για κάτι που ήδη πληρώνεται! για αυτό ο παραλληλισμός πιστεύω ότι είναι άστοχος.Όσον αφορά το ότι αφαιρεί δουλειά από ανέργους συναδέλφους, να συμπληρώσω ότι "... από ανέργους συναδέφλους που θα κάνουν το ιδιαίτερο επίσης παράνομα (όπως αν το έκανε και ο μόνιμος) αφού αποδείξεις δεν κόβουν"Τέλος όσον αφορά αυτούς που δίνουν το φακελάκι μόνοι τους χωρίς να το απαιτήσει ο γιατρός, να πρόσεχαν. Και φυσικά και ο γιατρός δεν είναι σωστός αν το δεχθεί. Εξάλλου, είπα για τον καθηγητή του παραδείγματος που ανέφερα (αν το διαβάσατε προσεκτικά) ότι "αρνείται να κάνει ιδιαίτερο σε μαθητή του στο σχολείο και δεν κηνυγάει τα ιδιαίτερα" σε αντίθεση με τον γιατρό του παραδείγματός σου, που χωρίς φακελάκι δεν θα κάνει την δουλειά του. Ενώ ο καθηγητής του δικού΄μου παραδείγματος, είπα ότι κάνει άριστα την δουλειά του στην τάξη. Άρα καμία σχέση το παράδειγμα σου με τον γιατρό με την νοοτροπία του καθηγητή που ανέφερα εγώ. Μάλλον δεν διάβασες καλά το παράδειγμά μου ή δεν το κατάλαβες (εξάλλου παραδέχτηκες ότι δεν κατάλαβες τα περι πνεύματος!! ) Η αμοιβή που θα ζητήσει ο καθηγητής του παραδείγματος μου αν δεχθεί το ιδιαίτερο, θα είναι για τις ώρες που θα κάνει και θα απασχοληθεί για το ιδιαίτερο, δηλαδή ώρες εργασίας για τις οποίες δεν πληρώνεται. Ενώ ο γιατρός έχει ήδη πληρωθεί από τον μισθό του για να κάνει την εγχείριση.Είναι τελείως διαφορετική περίπτωση
Παράθεση από: killbill στις Μαΐου 27, 2010, 04:26:26 pmΥπάρχει το γράμμα του νόμου, υπάρχει και το πνεύμα του νόμου.Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας για το εξής: Έστω ένας μόνιμος διορισμένος καθηγητής ο οποίος:κάνει πολύ σωστά τη δουλειά του στο σχολείο. Δεν κοιτάει να βγάλει ιδιαίτερα από την τάξη του ή από άλλες τάξεις του σχολείου του. Απαντάει αρνητικά σε γονείς μαθητών από το ίδιο του το σχολείο, να κάνει ιδιαίτερα στα παιδιά τους. Δεν κηνυγάει τα ιδιαίτερα με την έννοια ότι δεν λέει σε συναδέλφους "ρε συ αν έχεις κάτι να μου πασσάρεις" κλπ, ούτε σε συζητήσεις του με γονείς παιδιών προκαλεί την συζήτηση ώστε να πάρει το ιδιαίτερο κλπΌμως:Τον παρακαλάει ένας γονέας που μένει στη διπλανή πόρτα της πολυκατοικίας του να βοηθήσει το παιδί του που δίνει πανελλήνιεςΈνας συνάδελφος του λέει "ρε συ έχω έναν πολύ καλό μαθητή και πολύ καλό παιδεί και μου ζήτησε να του προτείνω κάποιον καθηγητή για το τάδε μάθημα κλπ θες να τον αναλάβεις;"Τι λέτε; είναι παράνομος αν κάνει ιδιαίτερα υπό αυτή την λογική; Εγώ πιστεύω ότι ΝΑΙ με το γράμμα του νόμου φυσικά και είναι παράνομος. Είναι όμως παράνομος σύμφωνα με το πνεύμα του νόμου; Κάνει κάτι κακό; να βοηθήσει θέλει μια κατάσταση που του ζητάνε βοήθεια! δεν κινήθηκε ο ίδιος αυτοβούλως με δόλο για να ψαρέψει ιδιαίτερο...Δεν προσπαθώ με το παραπάνω να νομιμοποιήσω το ιδιαίτερο. Πιστεύω όλοι καταλαβαίνετε το πνεύμα της περίπτωσης...μόνο που στη βοήθεια δεν ζητάμε και ταρίφα.άσε που δεν καταλαβαίνω και το πνεύμα του νόμου. (θα είναι που δεν βλέπω τις πύλες του ανεξήγητου. )
Υπάρχει το γράμμα του νόμου, υπάρχει και το πνεύμα του νόμου.Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας για το εξής: Έστω ένας μόνιμος διορισμένος καθηγητής ο οποίος:κάνει πολύ σωστά τη δουλειά του στο σχολείο. Δεν κοιτάει να βγάλει ιδιαίτερα από την τάξη του ή από άλλες τάξεις του σχολείου του. Απαντάει αρνητικά σε γονείς μαθητών από το ίδιο του το σχολείο, να κάνει ιδιαίτερα στα παιδιά τους. Δεν κηνυγάει τα ιδιαίτερα με την έννοια ότι δεν λέει σε συναδέλφους "ρε συ αν έχεις κάτι να μου πασσάρεις" κλπ, ούτε σε συζητήσεις του με γονείς παιδιών προκαλεί την συζήτηση ώστε να πάρει το ιδιαίτερο κλπΌμως:Τον παρακαλάει ένας γονέας που μένει στη διπλανή πόρτα της πολυκατοικίας του να βοηθήσει το παιδί του που δίνει πανελλήνιεςΈνας συνάδελφος του λέει "ρε συ έχω έναν πολύ καλό μαθητή και πολύ καλό παιδεί και μου ζήτησε να του προτείνω κάποιον καθηγητή για το τάδε μάθημα κλπ θες να τον αναλάβεις;"Τι λέτε; είναι παράνομος αν κάνει ιδιαίτερα υπό αυτή την λογική; Εγώ πιστεύω ότι ΝΑΙ με το γράμμα του νόμου φυσικά και είναι παράνομος. Είναι όμως παράνομος σύμφωνα με το πνεύμα του νόμου; Κάνει κάτι κακό; να βοηθήσει θέλει μια κατάσταση που του ζητάνε βοήθεια! δεν κινήθηκε ο ίδιος αυτοβούλως με δόλο για να ψαρέψει ιδιαίτερο...Δεν προσπαθώ με το παραπάνω να νομιμοποιήσω το ιδιαίτερο. Πιστεύω όλοι καταλαβαίνετε το πνεύμα της περίπτωσης...
Στην περιοχή μου (είμαστε ολίγον ορεινοί ...και αψεις ...) , επειδή κάποιοι ΕΡΓΟΛΑ
killbill, ο εκπαιδευτικός του παραδείγματός σου, για να είναι σύμφωνος όχι μόνο με το γράμμα, αλλά και με το πνεύμα του νόμου, πρέπει να κάνει όσα ιδιαίτερα θέλει, άνευ αμοιβής.