*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 290898 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος non-stop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
  • hellooooo!!!
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #588 στις: Μάιος 25, 2012, 10:18:25 πμ »
Πολύ εύκολα τα θέματα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:16:01 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #589 στις: Μάιος 25, 2012, 10:27:01 πμ »
Δεν ειναι μονο το "τί" απαντας, αλλά και το "πώς" (κυριως αυτο)
-Ομολογουμένως, ευκολότατα
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #590 στις: Μάιος 25, 2012, 10:27:25 πμ »
 Μια χαρά τα θέματα! Στο πόσο καλά θα απαντήσουν θα παιχτεί και η βαθμολογία...
Στο παράλληλο ομοιότητες είναι η ποίηση - ηλικία - συναίσθημα (πόνος); Διαφορές: Η μία που εντόπισα είναι ότι στον Λειβαδίτη η ποίηση δεν ανακουφίζει. Η άλλη; Μήπως η ένταση του συναισθήματος;

Αποσυνδεδεμένος Eleftherios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • Carpe diem/noctem
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #591 στις: Μάιος 25, 2012, 10:35:33 πμ »
Καλημέρα,

Νομίζω πως ο καλά προετοιμασμένος μαθητής μπορεί να πετύχει υψηλή βαθμολογία. Ας μη ξεχνάμε και την έκφραση..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:16:01 »

Αποσυνδεδεμένος Apsouou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #592 στις: Μάιος 25, 2012, 10:39:11 πμ »
@ ypernouli

Δεύτερη διαφορά στο παράλληλο θα μπορούσε να θεωρηθεί ο τίτλος. ο ένας εκτενής, ο άλλος σύντομος. ο Καβάφης προσπαθεί να αποφύγει την ταύτιση, ο άλλος δηλώνει "αυτοβιογραφία"..

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #593 στις: Μάιος 25, 2012, 10:41:17 πμ »
 Ναι έχεις δίκιο Aspouou  :) Προφανές... Φαντάσου κ τα παιδιά με το άγχος !!

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #594 στις: Μάιος 25, 2012, 10:42:40 πμ »
ypernouli συμφωνώ με τις ομοιότητες, στις διαφορές θα έλεγα η ματαιότητα της ποίησης , το ατελέσφορο που τη χαρακτηρίζει

 σαν πρώτη διαφορά , από την άλλη το γεγονός ότι εμπνεύστηκε από βιώματα ξένων ανθρώπων ή ότι η σάρκα έχει αρνητική

συνδήλωση  σ 'αντίθεση με τον ηδονισμό του Καβάφη , ίσως να ναι μία κάποια διαφορά

Σχετικά με τον τίτλο ως διαφορά  πιάνετε όταν το ζητούμενο  είναι στο περιεχόμενο ;; Αν είναι έτσι τότε δύσκολα θα το εντοπίσουν αν και είναι εμφανές σ εμάς.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2012, 10:46:31 πμ από Ερση »

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #595 στις: Μάιος 25, 2012, 10:44:59 πμ »
Ως σύμβολο τι θα λέγατε; Το προσωπείο, το φρικτό μαχαίρι; 

Αποσυνδεδεμένος Apsouou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #596 στις: Μάιος 25, 2012, 10:51:44 πμ »
Θα μπορούσαν να βάλουν τον τίτλο υπό την προϋπόθεση οτι προϊδεάζει σχετικά με το περιεχόμενο του κειμένου. Σχετικά με το ποιος, δηλαδή, είναι ο πρωταγωνιστής στο κάθε ποίημα.  Νομίζω δε θα ήταν λάθος.

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #597 στις: Μάιος 25, 2012, 10:52:26 πμ »
 Ευχαριστώ Έρση!

Margr και τα δύο και έχει και άλλα σύμβολα... Πάντως θα επέλεγα το μαχαίρι (= χρόνος) γιατί τον τίτλο τον ζητάει και πιο κάτω.

Ακόμα και ο πολύ μέτριος μαθητής θα μπορούσε να απαντήσει σε όλα σχεδόν τα ερωτήματα. Άρα καταλυτικό ρόλο θα παίξουν η δομή/έκφραση/ανάπτυξη. Έχω κάποια υποψία ότι εξαιτίας της ευκολίας των θεμάτων οι διορθωτές θα είναι πιο απαιτητικοί και άρα μεγάλους βαθμούς δεν θα δούμε πολλούς...

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #598 στις: Μάιος 25, 2012, 10:54:04 πμ »
Α εντάξει , γιατί κι εγώ σκέφτηκα ότι το προσωπείο θα είναι δύσκολο να το εντοπίσουν ως σύμβολο, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο έργο. Το μαχαίρι είναι το προφανές. Ναι έχει κι άλλα επιμέρους.
Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #599 στις: Μάιος 25, 2012, 12:56:47 μμ »
http://latistor.blogspot.com/ μία προσέγγιση στις απαντήσεις

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #600 στις: Μάιος 25, 2012, 05:36:20 μμ »
Ευχαριστώ Έρση!

Margr και τα δύο και έχει και άλλα σύμβολα... Πάντως θα επέλεγα το μαχαίρι (= χρόνος) γιατί τον τίτλο τον ζητάει και πιο κάτω.

Ακόμα και ο πολύ μέτριος μαθητής θα μπορούσε να απαντήσει σε όλα σχεδόν τα ερωτήματα. Άρα καταλυτικό ρόλο θα παίξουν η δομή/έκφραση/ανάπτυξη. Έχω κάποια υποψία ότι εξαιτίας της ευκολίας των θεμάτων οι διορθωτές θα είναι πιο απαιτητικοί και άρα μεγάλους βαθμούς δεν θα δούμε πολλούς...

Συμφωνώ απόλυτα.
Σ' αυτά τα μαθήματα δε μετράει μόνο τι  γράφεις αλλά και πώς το εκφράζεις!
Δεν είναι λίγες οι φορές που μαθητές μας έχουν δώσει τις απαντήσεις αλλά παίρνουν μέτριους βαθμούς γιατί δεν εκφράζονται σωστά :-\
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος sofi o2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #601 στις: Μάιος 25, 2012, 05:44:23 μμ »
Αν και τα θέματα είναι πράγματι βατά (ενδεχομένως και εύκολα), οι περισσότεροι μαθητές δεν θα περάσουν εύκολα το 14-15. Αυτή είναι η άποψή μου ,αν κρίνω από το βαθμολογικό των φυσικώς αδυνάτων  που ήμουν σήμερα βαθμολογήτρια. Δυστυχώς τα περισσότερα παιδιά έδιναν γενικόλογες απαντήσεις και αναμασούσαν τα ίδια πράγματα. Μακάρι να με διαψεύσουν!!!! 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 280
Σύνολο: 288

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.