0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διδάσκω εδώ και κάποια χρόνια σε φροντιστήριο. Χρειάζεται ο Σολωμός 8-9ώρες, ο Βιζυηνός 8 ώρες, ο Παπαδιαμάντης 8 ώρες. Τα ποιήματα από ένα 2ωρο. Ιωάννου 3-4 ώρες.Ξεκινώ το καλοκαίρι μετο ένα από τα μεγάλα κείμενα. Κατά τη διάρκεια της παράδοσης, πρώτα εξετάζω το πρώτο δεκάλεπτο, μετά προχωράω παρακάτω(σημειώσεις από 2 βοηθήματα και βιβλίο καθηγητή). Φροντίζω πάντα να βάζω τουλάχιστον μία άσκηση για το σπίτι, την οποία διορθώνω πολύ προσεκτικά, τα περισσότερα παιδιά δεν ξέρουν καθόλου πως να γράφουν.Στις ώρες που ανέφερα, αφιερώνω πάντα την τελευταία ώρα/ες κάθε κειμένου σε ερωτήσεις ΚΕΕ (συνήθως τις δίνω απαντημένες), 1-2 παράλληλα κείμενα και συνολική θεώρηση.Στο τέλος κάθε κειμένου γράφουν 3ωρο διαγώνισμα (εκτός μαθήματος)..Επανάληψη αρχίζω από Μάρτιο, 4 ώρες κρητικό, 3 Βιζυηνό, 3 Παπαδιαμάντη και 1-2 στα ποιήματα. Τους ξαναλέω επί τροχάδην όλο το κείμενο με τα βασικά σημεία και κάνουμε κάμποσα παράλληλα κείμενα. Στην αρχή του έτους δεν αφιερώνω ξεχωριστή ώρα για στοιχεία αφηγηματολογίας, τα λέω κατά την διάρκεια του κάθε κειμένου (έτσι κι αλλιώς πολύ λίγα εντοπίζονται στα προς εξέταση κείμενα). Πριν από την επανάληψη του Μαρτίου, αφιερώνω 1-2 ώρες για τα παράλληλα κείμενα, πώς τα γράφουμε, τι προσέχουμε κτλ.Ελπίζω να σας διαφώτισα.