*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 315856 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #784 στις: Μαΐου 22, 2013, 09:55:19 am »
Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο του MARKOS. Αυτή η φροντιστηριακού  τύπου λογική των SOS στη Λογοτεχνία Κατεύθυνσης πρέπει επιτέλους να σταματήσει. Η επιλογή του “Κρητικού” θεωρώ ότι ήταν εξαιρετική για το “ποιοτικό ξεσκαρτάρισμα” στο οποίο οφείλει να στοχεύει ένας πανελλαδικός διαγωνισμός.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:05:14 »

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #785 στις: Μαΐου 22, 2013, 09:58:44 am »
Μόνο στη Λογοτεχνία;;;Το ίδιο δεν έγινε και το 2012 με το γνωστό; Είδε κανένας να αλλάζει κάτι;το πάθημα δεν γίνεται μάθημα...

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #786 στις: Μαΐου 22, 2013, 10:05:32 am »
Καλό το ποιοτικό ξεσκαρτάρισμα, από την άλλη δεν υπάρχουν μαθητές μόνο του -10 ή του 18+. Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να είναι εξίσου αναμενόμενο κάθε κείμενο από τα 10 (και αυτό πιστεύω κάθε καθηγητής πρέπει να το μεταφέρει στους μαθητές), αλλά μην ξεχνάμε και την ψυχολογία τους... Εδώ και οι καθηγητές πολλές φορές λέμε τι περιμένουμε να πέσει, κι ας μην τα λέμε σοβαρά. Πάντως το είδος των ερωτήσεων και η διατύπωση θα κρίνει τελικά αν ήταν εύστοχη ή όχι επιλογή.
Και μια που μιλάμε για ψυχολογία ούτε συγκρίνεται με αυτό που έπαθαν τα παιδιά φυσική...

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #787 στις: Μαΐου 22, 2013, 10:09:57 am »
Την ψυχολογία τη φτιάχνει η καλή προετοιμασία και μπορεί να τη χαλάσει η “έκπληξη” μπροστά στο “αντιSoS”.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:05:14 »

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #788 στις: Μαΐου 22, 2013, 10:13:53 am »
Δηλαδή μαθητής διαβασμένος δεν θα έγραφε καλά αν έβλεπε σήμερα μπροστά του Παυλόπουλο;;;

Αποσυνδεδεμένος marikaki

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Φύλο: Γυναίκα
  • χάος
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #789 στις: Μαΐου 22, 2013, 10:14:32 am »
με τη φυσική τι ακριβώς έγινε;;;;

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #790 στις: Μαΐου 22, 2013, 10:15:41 am »
Blog αναφέρει ότι κάποιο σχήμα ήταν λάθος και πήραν πίσω τα θέματα.

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #791 στις: Μαΐου 22, 2013, 10:16:20 am »
Όλοι μας έχουμε περάσει από εξετάσεις-πολλοί μέχρι πριν λίγα χρόνια δίναμε Ασέπ-και γνωρίζουμε πολύ καλά την ψυχολογία ενός υποψηφίου ειδικά σε τόσο σημαντικές εξετάσεις. Σαφώς και ξεχωρίζει αυτός που έχει κανει καλή προετοιμασία και έχει και ένα υπόβαθρο γνώσεων, σκέψης... Το λυπηρό είναι ότι οι μαθητες μας δεν μπορούν να εκφραστούν, έχουν φτωχή σκέψη και ιδέες, παρόλη τη βοήθεια που έχουν.
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #792 στις: Μαΐου 22, 2013, 10:22:57 am »
Εγώ νομίζω ότι όλα πρέπει να τα φορτώσουμε στο εκπαιδευτικό σύστημα και να αναλάβουμε επιτέλους τις εύθυνες μας για όσα αναφέρεις. Όταν καλλιεργούμε συστηματικά στα παιδιά τη νοοτροπία του SOS ποιο αποτέλεσμα περιμένουμε;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #793 στις: Μαΐου 22, 2013, 10:26:39 am »
Την ψυχολογια θεωρω  στοχευμένα  την μεταδιδουμε στα παιδια με παρα πολυ όμορφο τρόπο για τη δικη μας καλη ψυχολογια. Ολα τα αλλα ειναι ......
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος marikaki

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Φύλο: Γυναίκα
  • χάος
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #794 στις: Μαΐου 22, 2013, 10:27:20 am »
Δε θα συμφωνἠσω απόλυτα μαζί σου.Τα παιδιά από μόνα τους απορρίπτουν τα θέματα των τελευταίων ετών.Εγώ τους είχα δώσει σοσ και τον κρητικό.Και μου είπαν ότι το έκανα επίτηδες.

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #795 στις: Μαΐου 22, 2013, 10:30:28 am »
Δεν θα τα απέρριπταν “από μόνα τους” αν δεν τα είχαμε μυήσει στη χρησιμοθηρική νοοτροπία.

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #796 στις: Μαΐου 22, 2013, 10:30:58 am »
Μα, εμείς τους έχουμε περάσει αυτή τη νοοτροπία του αφαιρούμε κομμάτια από την ύλη ήδη από το Γυμνάσιο.Αυτό λέει η συνάδελφος. Όσο για τον Κρητικό δεν θα έπρεπε να είναι έκπληξη γιατί είναι μέσα στην ύλη. Έκπληξη θα ήταν να πήγαιναν για τα 10 και να τους έβαζαν άγνωστο κείμενο.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #797 στις: Μαΐου 22, 2013, 10:31:41 am »
SOS  οχι μονο ΔΕΝ υπαρχουν, αλλα τροφοδοτουμε κιολας εμεις οι ιδιοι τη νοοτροπία αυτή. Και μετα σαν τις καφετζουδες λεμε "επιασα"  Κακως, μιλαμε για ΣΟΣ οταν ολη η υλη συνολικα δεν υπερβαινει τις 45 σελιδες σε καθε ενα απο τα μαθηματα... και η νοοτροπια αυτη δυστυχως συνεχιζεται ακομα κι αν εμεις ειμαστε στη θεση του καθηγητη. Κανουμε σαν τα παιδια.... αντιδεοντολογικο.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182666
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 422
Σύνολο: 437

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.