*

Ψηφοφορία

Πόσο χρήσιμα σας φάνηκαν τα ΠΕΚ που παρακολουθήσατε;

Πάρα πολύ
1 (1.6%)
Πολύ
2 (3.2%)
Αρκετά
8 (12.9%)
Ελάχιστα
23 (37.1%)
Καθόλου
28 (45.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 62

Αποστολέας Θέμα: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)  (Αναγνώστηκε 351009 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1708 στις: Φεβρουάριος 19, 2023, 02:01:46 μμ »
Δηλαδη, ειναι ψαγμενοι γελοιοι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:19:26 »

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1709 στις: Φεβρουάριος 19, 2023, 04:23:51 μμ »
μα
αυτό θέλει να δει , αν τελικά θα επιλέξεις να τους χαρακτηρίσεις...ειναι ερωτηση παγιδα
Αν είναι έτσι, πολύ ωραία αυτή η ερώτηση, εγκρίνεται ! (και φαντάζομαι θα εγκριθεί και από την πλειοψηφία των μάχιμων εκπαιδευτικών)
Όσοι φροντίζουν να διαβάζουν Pde, έχουν και απαντήσεις στα sos της επιμόρφωσης!   ;D ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 19, 2023, 04:26:19 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1710 στις: Φεβρουάριος 19, 2023, 07:13:42 μμ »
Απαράδεκτο και αντισυνταγματικό που έχουν βάλει συνεδρίες τη Μεγάλη Εβδομάδα. Σε λίγο θα καταργήσουν όλες τις αργίες. Πρέπει να απέχουμε μαζικά από τις συνεδρίες αυτές τις μέρες. Στην ομάδα μου μας έχουν τρελάνει με τα μηνύματα μέσα στο Σαββατοκύριακο. Δεν πάνε καλά στα μυαλά εκεί στο Υπουργείο.
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1711 στις: Φεβρουάριος 19, 2023, 10:09:21 μμ »
Αν είναι έτσι, πολύ ωραία αυτή η ερώτηση, εγκρίνεται ! (και φαντάζομαι θα εγκριθεί και από την πλειοψηφία των μάχιμων εκπαιδευτικών)
Όσοι φροντίζουν να διαβάζουν Pde, έχουν και απαντήσεις στα sos της επιμόρφωσης!   ;D ;D ;D

Κυκλοφόρησε ήδη στα social media, δεν φαίνεται να το έχουν εκλάβει ως παγίδα αλλά ως ένδειξη συντηρητισμού και στερεοτύπων από πλευράς υπουργείου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:19:26 »

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1712 στις: Φεβρουάριος 20, 2023, 12:11:47 πμ »
Αν είναι έτσι, πολύ ωραία αυτή η ερώτηση, εγκρίνεται ! (και φαντάζομαι θα εγκριθεί και από την πλειοψηφία των μάχιμων εκπαιδευτικών)
Όσοι φροντίζουν να διαβάζουν Pde, έχουν και απαντήσεις στα sos της επιμόρφωσης!   ;D ;D ;D

Γιατί δεν έβαλε και μαθητές έγχρωμους ή με κινητικά προβλήματα;
Επίσης να βάλει και σκίτσα εκπαιδευτικών για να γράψουμε πώς τα δικά μας τρύπια ρούχα και το τζιβα μαλλί που φαίνεται η ρίζα επηρεάζουν τη μαθησιακή διαδικασία και τα κίνητρα των μαθητών.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 20, 2023, 12:15:03 πμ από katkat »
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος maritina35

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1713 στις: Φεβρουάριος 20, 2023, 07:45:36 πμ »
...και ας υποθεσουμε οτι ολα τα θεματα και οι εργασιες ειναι ενταξει και δε θιγουν θεματα κλπ κλπ κλπ. στο διαταυτα.
Στο νομοσχεδιο εχει περασει οτι ειναι υποχρεωτικο να δουλευουμε εκτος εργασιακου ωραριου και οχι δια ζωσης? Γνωριζουμε οντως αν ειμαστε τελικα υποχρεωμενοι να παρακολουθημε αυτο το προγραμμα (τετοιου ειδους, σε τετοια μορφη) χωρις καμια επιπτωση? Δεν ειναι ουτε ενα το προβλημα ουτε δυο.

Συνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1714 στις: Φεβρουάριος 20, 2023, 08:24:59 πμ »
Απαράδεκτο και αντισυνταγματικό που έχουν βάλει συνεδρίες τη Μεγάλη Εβδομάδα. Σε λίγο θα καταργήσουν όλες τις αργίες. Πρέπει να απέχουμε μαζικά από τις συνεδρίες αυτές τις μέρες. Στην ομάδα μου μας έχουν τρελάνει με τα μηνύματα μέσα στο Σαββατοκύριακο. Δεν πάνε καλά στα μυαλά εκεί στο Υπουργείο.
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(


Οταν το 2020 με το πρωτο κλεισιμο του κοβιντ ελεγε το υπουργειο οτι μαθηματα μπορουν να γινουν μεχρι και τη Μ. Τεταρτη, πολλοι συναδελφοι συμφωνουσαν για να βοηθησουμε τα παιδια που περνουσαν δυσκολα κλεισμενα μεσα.
Ναι! Αλλα λιγοι καταλαβαν οτι αυτο ανοιγει τους ασκους του Αιολου….. αφου εγινε μια φορα και εγινε δεκτο, γιατι να μην γινει και να μην ξαναγινει και τελικα να αποτελει τη συνηθη πρακτικη…..
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Marilita87

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1715 στις: Φεβρουάριος 20, 2023, 04:13:32 μμ »
Από το γκρουπ "Νεοδιόριστοι Μονιμοποίηση - Επιμόρφωση" του fb. Ζητήθηκε να προωθηθεί η παρακάτω ανακοίνωση.

Αυτή τη στιγμή έχουμε ο καθένας μας ατομικά δυο επιλογές. Να παρακολουθήσουμε ή να μην παρακολουθήσουμε.

Αν δεν παρακολουθήσουμε ( δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική επίπτωση,  πέραν της μη αλλαγής βαθμού, την χρωστάς) καλό είναι να στείλουμε ένα μειλ που θα λέει ότι δεν μπορούμε καθότι δε διαθέτουμε όλο αυτόν τον απαιτούμενο χρόνο εκτός του εργασιακού ωραριου. Δυστυχώς επίσης δε διαθέτουμε σταθερή σύνδεση στο διαδίκτυο, λαπτοπ κλπ, έχουμε παιδιάπου δεν έχουμε που να τα αφήσουμε, γονείς με ασθένεια, δεν εχουμε χώρο στο σπίτι, έχουμε αγγλικά, γερμανικά, κινεζικά, τέννις κοκ..

Για αυτούς που θα την παρακολουθήσουν και τους ενοχλεί που είναι εκτός ωραριου ( θελω να πιστεύω είμαστε αρκετοί)
Το πρώτο που θα κάνετε για αρχή θα είναι σε ένα χαρτί να καταγράφετε κάθε μέρα τα έξοδα, σε χρήματα αλλά και σε χρόνο. Φυσικά κ έξοδα εξοπλισμού. Μπορεί πχ να πάθει μια βλάβη η συσκευή σας τις επόμενες μερες. Η να χρειαστεί βα αγοράσετε κάτι από τα προαπαιτούμενα. Ή να πληρώσετε ατομο ή φέρετε συγγενή στο σπίτι για να κρατάει τα παιδιά. Θα τα σημειώνετε όλα αυτά. Οι 96 ωρες κ ο εξοπλισμός προφανώς είναι αυταπόδεικτες, αφού τα γράφει η πρόσκληση, αλλά υπάρχουν κ αλλά έξοδα. Ο επιπλέον χρόνος επίσης νοείται ως έξοδο. Η ηθική βλάβη, η διατάραξη του οικογενειακού και ατομικού προγραμματισμού επίσης.
Καθως χάσαμε το χρονικό περιθώριο για προσφυγή εναντίον της ΥΑ, Θα υπάρξει προσφυγή για αποζημίωση της βλάβης. Για την οποία μάλιστα έχουμε ικανό χρόνο να την ετοιμάσουμε. Αυτή τη βδομάδα θα έχω ραντεβού με τη δικηγόρο για ειδικότερες οδηγίες.
Θα ανεβάσω  έως αύριο ένα κείμενο που παρακαλω να προωθηθεί σε κάθε ενδιαφερόμενο, προς ιεπ και υπαιθ στο οποίο θα αναφέρουμε ότι σκοπεύουμε να ζητήσουμε αποζημιώσεις. Δε θεωρώ ότι είναι το πιθανότερο να μας δώσουν σημασία, αλλά αν είναι υπογεγραμμένο από πολλούς/ες υπάρχει πιθανότητα να τους προβληματίσει ως μελλοντικό έξοδο και να σκεφτούν το ενδεχόμενο μιας τροποποίησης.
Αναφέρω ότι οι πιθανότητες στο συγκεκριμένο θέμα (για ικανό ποσό αποζημίωσης) είναι πολύ θετικές.
Επιπλέον υπάρχει κι η ομάδα εκπαιδευτικών που έχουν ήδη παρακολουθήσει στο παρελθόν την εισαγωγικη επιμορφωση των ΠΕΚ ως αναπληρωτες και καλούνται να παρακολουθήσουν ξανά τώρα. Θα το εξετάσει κι αυτό η δικηγόρος.

Επίσης μπράβο στους/στις συναδέλφους που έχουν ετοιμάσει ήδη ένα κείμενο διαμαρτυρίας και μαζεύουν υπογραφές!

Τέλος θελω να ευχαριστήσω θερμά την Marilena Hadjilogiou που προχθές που ψάχναμε επειγόντως κάποιον από δδε με ανάκληση  μονιμοποιησης μετά τις 21/12/22 για τη νομική κινηση της ΟΛΜΕ, σε αντίθεση με άλλους συναδέλφους που μίλησα ιδιωτικά και αρνήθηκαν, δέχθηκε αμέσως! Μακάρι να ήμασταν όλοι λίγο περισσότερο θαρραλέοι και διεκδικητικοί όπως η Μαριλενα, δε θα ήταν ο κλάδος μας στην κατάσταση που είναι σήμερα.
Παρακαλω πολύ προωθήστε την ομάδα σε κάθε ενδιαφερόμενο.
Καλό σας Σαββατοκύριακο!

Πώς γίνεται κάποιος να ζητήσει αποζημίωση για κάτι που κάνει οικειοθελώς? Όποιος ενοχλείται να μην παρακολουθήσει. Με πορδές αυγά δεν βάφονται. Δυστυχώς.

(Προφανώς δεν είναι προσωπικό το σχόλιο για εσένα.)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1716 στις: Φεβρουάριος 20, 2023, 04:45:51 μμ »
Πώς γίνεται κάποιος να ζητήσει αποζημίωση για κάτι που κάνει οικειοθελώς? Όποιος ενοχλείται να μην παρακολουθήσει. Με πορδές αυγά δεν βάφονται. Δυστυχώς.

(Προφανώς δεν είναι προσωπικό το σχόλιο για εσένα.)
Εδώ πάει με το τίποτε να βάψει αυγά η Κεραμέως, ότι δηλ προχωρά με την αυτοαξιολόγηση, στην οποία αντιδρούν μόνο οι συνδικαλιστές, ενώ η κοινωνία την θέλει... !
Έχουμε περάσει από επιμορφώσεις και από ΠΕΚ 2 φορές. Τι παραπάνω χρειάζεται να μάθουμε τώρα;; Άρα, δεν είναι κάτι που το επιθυμούμε, εφόσον μάλιστα, το έχουμε περάσει αυτό το στάδιο - γίνεται αναγκαστικά, στερώντας τον χρόνο μας από τη δική προετοιμασία μας για τις παραδόσεις των μαθημάτων μας & φυσικά από την οικογένειά μας! Κανένας δεν θέλει να επιμορφώνεται τη Μεγάλη Εβδομάδα, ούτε να κοπιάζει μελετώντας όλα του τα απογεύματα κάτι αχανείς βιβλιογραφίες και απαντώντας σε ερώτησεις κλειστού & ανοιχτού τύπου, σα να είμαστε 25χρονα...! Έλεος με την Κεραμέως και τις φαιδρές της ιδέες!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1717 στις: Φεβρουάριος 20, 2023, 06:11:12 μμ »
Πώς γίνεται κάποιος να ζητήσει αποζημίωση για κάτι που κάνει οικειοθελώς? Όποιος ενοχλείται να μην παρακολουθήσει. Με πορδές αυγά δεν βάφονται. Δυστυχώς.

(Προφανώς δεν είναι προσωπικό το σχόλιο για εσένα.)

Αν γίνεται οικειοθελώς τότε γιατί στην ανακοίνωση παράτασης των αιτήσεων συμμετοχής, το τμήμα Γ του Υπ. Παιδείας ανέφερε πως η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι υποχρεωτική;
Πόσο οικειοθελώς είναι η διαδικασία όταν συνδέεται με την βαθμολογική εξέλιξή σου;
Ευτυχώς ή δυστυχώς, οι "πορδές" των δικαστικών αποφάσεων είναι οι μόνες που τρέμουν στο Υπ. Παιδείας.

Και στο κάτω κάτω η εναλλακτική ποια είναι; Εγώ δεν θέλω να ακυρωθούν οι επιμορφώσεις γενικά, ούτε να τις αποφεύγω αλλά να είναι ουσιαστικές, όχι σκοιλ ελικίκου, και εντός εργασιακού ωραρίου!

Αποσυνδεδεμένος Marilita87

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1718 στις: Φεβρουάριος 20, 2023, 06:37:29 μμ »
Όπως παρέθεσες όμως και προηγουμένως δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική επίπτωση πέραν της βαθμολογικής και μπορεί κάποιος να πραγματοποιήσει την επιμόρφωση κάποια άλλη στιγμή. Αυτό θα ισχυριστεί το υπουργείο και δύσκολα θα υπάρξει αποζημίωση. Η καλύτερη λύση θα ήταν η μαζική αποχή από την επιμόρφωση από τη στιγμή που γίνεται με τέτοιους όρους.

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1719 στις: Φεβρουάριος 20, 2023, 06:46:27 μμ »
Προσωπικά, θα την παρακολουθήσω με τη μεγαλύτερη δυνατή ''αδράνεια''.
Θέλω να τελειώνει αυτή η δήθεν φασαρία της ''επιμόρφωσης''.

Καμιά ουσία σε τίποτα πλέον. Ολα για να'χαμε, να λέγαμε.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1720 στις: Φεβρουάριος 20, 2023, 07:29:52 μμ »
Όπως παρέθεσες όμως και προηγουμένως δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική επίπτωση πέραν της βαθμολογικής

Γιατί να υποστεί ο εκπαιδευτικός την παραμικρή επίπτωση από κακούς χειρισμούς της διοίκησης;
Επίσης, επίπτωση είναι και η ζημία που παθαίνει κανείς λόγω καταστρατήγησης του εργασιακού ωραρίου, με ότι αυτό συνεπάγεται σε χρόνο και χρήμα.

και μπορεί κάποιος να πραγματοποιήσει την επιμόρφωση κάποια άλλη στιγμή.

Το γεγονός ότι μπορεί να επαναληφθεί στο μέλλον δεν απαλλάσει το υπουργείο από τις τωρινές ευθύνες του.
Με την ίδια λογική και η αξιολόγηση θα επαναληφθεί. Γιατί δεν μονιμοποιούν άμεσα τους νεοδιόριστους μιας και έχει παρέλθει η διετία;Tους αξιολογούν την επόμενη φορά.
 
Αυτό θα ισχυριστεί το υπουργείο και δύσκολα θα υπάρξει αποζημίωση.

Αυτή είναι η εκτίμησή σου ως νομικός; Ή έτσι κουβέντα να γίνεται;

Η καλύτερη λύση θα ήταν η μαζική αποχή από την επιμόρφωση από τη στιγμή που γίνεται με τέτοιους όρους.

Σύμφωνοι, όταν πετύχεις τη μαζική αποχή, μαζί σου. Μέχρι τότε υπάρχει και η οδός της δικαστικής προσφυγής.

Αποσυνδεδεμένος Marilita87

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εισαγωγική επιμόρφωση (ΠΕΚ)
« Απάντηση #1721 στις: Φεβρουάριος 20, 2023, 10:00:47 μμ »
Σύμφωνοι, όταν πετύχεις τη μαζική αποχή, μαζί σου. Μέχρι τότε υπάρχει και η οδός της δικαστικής προσφυγής.

Καλή τύχη λοιπόν  :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159801
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 465
Σύνολο: 478

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.