Σύνολο ψηφοφόρων: 64
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νομίζω ότι λεγόμαστε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, άρα πρέπει να ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ την εκπαίδευση με τον καλύτερο τρόπο που μπορεί ο καθένας. Αλλιώς ας γινόμασταν γραμματείς, λογιστές, κτλ. Άλλωστε δεν έχει καμία σχέση το λειτούργημα του εκπαιδευτικού με το επάγγελμα-διεκπαιρέωση εργασιών γραφείου σε οποιοδήποτε γραφείο.Έτσι δεν είναι; Αλλιώς τί δουλειά έχουμε στην εκπαίδευση. Απλώς για να πέρνουμε ένα σίγουρο σταθερό μισθό;
Στην συγχρονη παντως ορολογια της σχολικης ψυχολογιας υπαρχει ο ορος του καμενου καθηγητη που αναφερεται στα προβληματα αντιληψης κ συμπεριφορας που αποκτουν οι εκπαιδευτικοι στη διαρκεια της θητειας τους.
Δεν είναι τυχαίο, ότι με τόσα πακέτα από την ΕΕ τόσα χρόνια, παραμένουμε αμετακίνητα στον πάτο. Είναι θέμα νοοτροπίας του καθενός μας. Δε φταίνε κάποιοι συγκεκριμένοι ηγέτες, φταίμε όλοι ! Μια μιζέρια και μια κακομοιριά μας δέρνει όλους. Αν δε συνέλθουμε, φοβάμαι ότι θα εκλείψουμε.
Φίλε prde με αυτά που λές μας απογοητεύεις και εμας τους καινούργιους! Δηλαδή πώς θα πάμε να γίνουμε τώρα καθηγητές κάποιου επηπέδου; Μας κοβεις τα φτερα, μας πονηρεύεις, μας τσαλαπατας τα όνειρα……….. Επειδή «η ελλάδα ποτε δεν πεθαινει» έχω μια ερωτηση τρόπον τινά και ας μου την απαντήσει όποιος είναι έτσι κάπως γερος στην ψυχολογία. Όταν μπορούμε να κλέψουμε τα λεφτά του δημοσίου και να την κάνουμε ταράτσα για γενεές 14, γιατί να ασχοληθούμε με τα ψίχουλα της ΕΕ; Χαζοί είμαστε;