0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτά είναι αυθαιρεσίες δικές μας, των εκπαιδευτικών εννοώ, που πρέπει επιτέλους να κοπούν. Καλό βράδυ ΥΓ. Για το "γιορταστικές" να πω ότι αντέγραψα κατευθείαν τον νόμο με copy+paste οπότε δεν τα τσέκαρα καλά, για να είμαι ειλικρινής. τώρα που το είπες, εντόπισα ένα "επικεφαλείς" σε έναν άλλο νόμο και το έκανα επικεφαλής, για να μη μας πέσουν τα μαλλιά της κεφαλής...
Το νερό φταίει φίλε μου. Φύγε όσο είναι νωρίς, σε λίγο θα σας βάζει και τις Κυριακές να πηγαίνετε εκκλησία.. Το Πάσχα σε βλέπω "αντιπροσωπεία" στην Εκκλησία την Μ. Παρασκευή και να βαστάς τον επιτάφιο. Πάντως το "αυστηρό σχολείο" αντιμετωπίζεται ως τρόπος να ανέβει ο σεβασμός προς το σχολείο. Είναι μια παλιά και κλασσική τακτική. Έχει τα υπέρ της αλλά και τα κατά της. "Αν δεν μπορείς να κάνεις κάποιον να σ 'αγαπάει και να σε σέβεται, κάν' τον να σε φοβάται". Η ερώτηση θέλω να σου κάνω είναι "Θα μπορούσατε να κάνετε τους μαθητές να αγαπήσουν το σχολείο; Την παρέλαση;"
Δεν ξέρω πόσο Έλληνα σε κάνει το να παρευλάνεις ή να ανεβάζεις την ελληνική σημαία στο μπαλκόνι σου κάθε εθνική επέτειο. Τι δηλαδή μόνο τότε θυμόμαστε το ένδοξο παρελθόν μας; Τέλος πάντων η κουβέντα για τις παρελάσεις έχει γίνει σε αυτό το φόρουμ και παλιότερα, δε βγάζει πουθενά η συζήτηση αυτή, έχουμε πρόβλημα ως λαός και αυτό που θέλουν να μας περάσουν οι νεοεθνικιστές δε με βρίσκει σύμφωνη. Ξαφνικά θυμηθήκαμε τα αρχαία ελληνικά κείμενα, διδάσκονται μάλιστα σε όαους επιθυμούν να μάθουν την αρχαία ελληνική γλώσσα (καλή μεν κίνηση, αλλά ποιοι διδάσκουν άραγε;), γεμίσαμε από βιβλία και κανάλια που τα προωθούν! Και από την άλλη αγνοοούμε βασικά και μελανά σημεία της ιστορίας μας, εξακολουθούμε να είμαστε ιδεολογικά και πολιτικά φανατισμένοι και προκατειλημμένοι. Εμένα με ενοχλεί η χειραγώγηση και η κατήχηση των μαθητών από το απαρχαιωμένο πλέον σχολείο. Δεν είναι δυνατόν εν έτει 2009 να στέλνονται μαθητές για εξομολόγηση από το σχολείο τους και να πιστευουν πως εξιλεώνονται και ηρεμούν! Και τους κατεύθυνε ο διευθυντής του περσινού μου σχολείου! Να διατηρήσουμε τις παραδόσεις μας, να μάθουμε σωστα την ιστορία μας, όχι όμως με επιβολή και αυταρχισμό. Είδαμε πού οδήγησαν και στο παρελθον αυτές οι απαρχαιωμένες μέθοδοι.
Μήπως, λέω μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο από το θέμα μας;; Όχι όμως ότι δεν έχει ενδιαφέρον και αυτή η διάσταση της κουβέντας, απλά ακροβατούμε μεταξύ του υποκειμενικού και του αντικειμενικού που είναι κομμάτι δύσκολο να καταλήξουμε...
Έχω την εξής απορία: ένας μαθητής που μένει από απουσίες στην μέση της χρονιάς, έχει δικαίωμα να έρχετε στο σχολείο; τι λέει ο νόμος;Έχουμε έναν μαθητή ο οποίος έχει ήδη μείνει από απουσίες αλλά συνεχίζει να έρχεται να παρακολουθεί όποτε "γουστάρει" και το λέω έτσι γιατί όπως καταλαβαίνετε ερχετε μόνο για να δημιουργεί προβλήματα.Ο νόμος του δίνει το δικαίωμα να συνεχίζει να παρακολουθεί "όποτε θέλει", ή υποχρεωτικά πρέπει να κάτσει σπίτι του και να περιμένει να φοιτήσει ξανά την επόμενη χρονιά;
Φυσικά και δικαιούται να έρχεται.