*

Αποστολέας Θέμα: Οι ΟΑEΔιτες τα κατάφεραν !!! Οι αναπληρωτές χάνουν τον διορισμό τους.  (Αναγνώστηκε 54961 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος tempo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος ipermahia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • "Αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα"
    • Προφίλ
    • ΠΑΝ.ΕΝΩΣΗ ΩΡΟΜ & ΑΝΑΠΛ. ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
OAED.GR

Είναι φανερό πως η συζήτηση που ανοίξαμε δεν οδηγεί πουθενά και αυτό γίνεται και θα γίνεται πάντα όταν δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση, όταν οι θεσμοί είναι άρρωστοι!Από τότε που εμφανίστηκε η λέξη προϋπηρεσία (1998)γίνεται ο κακός χαμός! Ποια προϋπηρεσία αναγνωρίζεται; Γιατί δεν αναγνωρίζεται εκείνη η προϋπηρεσία; Γιατί αναγνωρίζεται αυτή και όχι η άλλη;

Αλήθεια τι γίνεται; Μήπως γράφονται με προχειρότητα οι νόμοι;Μήπως οι νομοθετικές ρυθμίσεις που προωθούνται είναι προτάσεις συνδικαλιστών και εντελώς συμπτωματικά "βολεύουν" μέλη των ΔΣ;
Αν δεν υπήρχε η φραγή του νόμου 3027/2002 με το ποιες προϋπηρεσίες αναγνωρίζονται και ποιες όχι, τώρα δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση!

Μόνοι σας γράφεται πως η προϋπηρεσία μας αναγνωρίζεται από τον ΑΣΕΠ!Ο ΑΣΕΠ δεν ανήκει στην ΕΛΛΑΔΑ;

Κανείς δεν είπε ότι ήταν όλα τέλεια και πως κανείς δεν έχει αδικηθεί! Πως; Κάποιος διευθυντής μπορεί να νόμισε πως το σχολείο του είναι τσιφλίκι του και πως θα βάλει να δουλέψει κάποιον αλλον; Νομίζετε πως δεν έχουμε βιώσει κάτι τέτοιο;

Για παράδειγμα να σας αναφέρω πως ενώ ήμουν πρώτη στους πίνακες μοριοδότησης κάποιου νομού, δεν με κάλεσαν και κάλεσαν τον τέταρτο στη σειρά ( κάλεσαν δηλαδή τον δεύτερο, τρίτο και τέταρτο να μοιράσει τις ώρες)!Με παραγκώνισαν!

Τι έκανα; Έκανα σχετική καταγγελία για το "αλμα επί κοντώ" του συγκεκριμένου διευθυντή και δικαιώθηκα!
Αυτά τα λέω γιατί αν κάποιος πιστεύει πως έχει αδικηθεί και δεν ζήτησε το δίκιο του, μερίδιο ευθύνης έχει και  ο ίδιος!Όλα αυτά τα χρόνια, έγινα μάρτυρας συναδέλφων που φώναζαν και νευρίαζαν για κάποια αδικία και στο τέλος δεν υπήρχε δικαίωση!Γιατί; Γιατί δεν ζήτησαν την εφαρμογή των νόμων!

Πολύ σωστά είπε ο συνάδελφος για μιζέρια!Γιατί όλοι μας είμαστε μίζεροι!Όταν βλέπεις συνάδελφο επιστήμονα να παρακαλά κάποιον διευθυντή για να πάρει 2 ώρες στην πρόσθετη , τι είναι;Όταν μαλώνουμε μεταξύ μας, για το ποιος θα πάρει αυτές τις 2 τις 6 ή τις 11 ώρες ως ωρομίσθιοι τι είναι;

Εγώ αυτό που βλέπω ως εικόνα, είναι πως μας πετάνε ένα κομμάτι ψωμί, και  μαλώνουμε μεταξύ μας για το ποιος θα προλάβει να δαγκώσει έστω και μία μπουκιά!Είμαστε και ευχαριστημένοι!

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Εγω θα αναφερθώ στην σημερινή ανακοίνωση του alfavita και αυτό γιατι το τελευταίο διάστημα κάποιες ανακοινώσεις του με λάθος ημερομηνίες μας δημιουργούν κάποια σύγχυση
Αν διαβάσετε  το τέλος της αναφέρεται στην προσαύξηση μορίων απο τον διαγωνισμό του 2005 και 2002 ενω πάμε για το 2008

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Εγω θα αναφερθώ στην σημερινή ανακοίνωση του alfavita και αυτό γιατι το τελευταίο διάστημα κάποιες ανακοινώσεις του με λάθος ημερομηνίες μας δημιουργούν κάποια σύγχυση
Αν διαβάσετε  το τέλος της αναφέρεται στην προσαύξηση μορίων απο τον διαγωνισμό του 2005 και 2002 ενω πάμε για το 2008

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι τα περισσότερα μέλη του pde.gr προτιμάνε την έγκυρη ενημέρωση...

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Αυτό ακριβώς ήθελα να περάσω, και γι' αυτό έθεσα δεύτερη φορά το ερωτημά μου-απορία.
Εχει ξανασυμβει να βάζει κάποιες παλιές ανακοινώσεις ως νέες ή κάποιες νέες με λάθος ημερομηνίες ή ακόμη και να αντιγράφει απο εδω

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
http://www.alfavita.gr/ASEP/asep083c03a.php
AX!ti ειναι αυτά;τους αναγνωριζουν την προυπηρεσια;;; για την προσαύξηση λεω... :o

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Η κανονική προκήρυξη μπορεί να λέει άλλα βέβαια. Μέχρι τότε ... υπερμαχία....

Αποσυνδεδεμένος ipermahia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • "Αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα"
    • Προφίλ
    • ΠΑΝ.ΕΝΩΣΗ ΩΡΟΜ & ΑΝΑΠΛ. ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
Η κανονική προκήρυξη μπορεί να λέει άλλα βέβαια. Μέχρι τότε ... υπερμαχία....

Απορώ γιατί ξιαφναστήκατε με την προκήρυξη του ΑΣΕΠ!Αυτό σημαίνει ότι δεν είστε καλά ενημερώνοι! Το γεγονός ότι προϋπηρεσία μας αναγνωρίζεται από το ΑΣΕΠ δεν είναι τωρινό!Αναγωρίζεται από το 2000!

Με βάση τις διατάξεις του άρθρου 1 του Ν. 2834/2000 η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα Τ.Ε.Ε. του Ο.Α.Ε.Δ. αναγνωρίζεται για την ένταξη στον πίνακα επιτυχόντων του Α.Σ.Ε.Π.


Αποσυνδεδεμένος ipermahia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • "Αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα"
    • Προφίλ
    • ΠΑΝ.ΕΝΩΣΗ ΩΡΟΜ & ΑΝΑΠΛ. ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ


ΝΟΜΟΣ 2834 (ΦΕΚ Α'160/7.7.2000)
Ρύθμιση θεμάτων διορισμού εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις


Άρθρο 1
Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών
    1. α) Η ισχύς των πινάκων διοριστέων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του διαγωνισμού ταυ Α.Σ.Ε.Π. έτους 1998 παρατείνεται μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2000 Από τους εγγεγραμμένους στους πίνακες αυτούς καλύπτεται, κατά σειρά επιτυχίας, το 60% των οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών που θα πληρωθούν κατά το έτος 2000.
β) Για τους κλάδους οι οποίοι δεν περιλαμβάνονταν στο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. έτους 1998, οι κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων αυτών των ετών 1998, 1999 και 2000 πληρούνται σε ποσοστό 80% για το έτος 1998, 60% για το έτος 1999 και 40% για το έτος 2000 από τους πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών του άρθρου 15 ταυ Ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167 Α'). Οι θέσεις που απομένουν ακάλυπτες παραμένουν κενές και προστίθενται στις θέσεις που καλύπτονται με τον επόμενο διαγωνισμό.

    2. Για το διαγωνισμό του έτους 2000 που προβλέπεται από την προκήρυξη 7/1Π/2000 της 2.3.2000 (ΦΕΚ 122/2.3.2000, Τεύχος Προκηρύξεων Α.Σ.Ε.Π.) εκδίδεται από το Α.Σ.Ε.Π. νέα προκήρυξη, η οποία συμπληρώνει και ενσωματώνει την ανωτέρω και με την οποία παρέχεται ευχέρεια:
α) να υποβάλλουν όσοι έχουν καταθέσει αιτήσεις βάσει της 7/1Π/2000 προκήρυξης τα αναφερόμενα στις περιπτώσεις α' έως και στ' της παραγράφου 7 του παρόντος άρθρου συμπληρωματικά δικαιολογητικά και
β) να καταθέσουν αιτήσεις νέοι υποψήφιοι

    3. Πριν ο Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων παραγγείλει στο Α.Σ.Ε.Π. τη διεξαγωγή διαγωνισμού καθορίζει με απόφαση του το συνολικό αριθμό των θέσεων εκπαιδευτικών κατά κλάδους και ειδικότητες που θα καλυφθούν με το διαγωνισμό.

    4. Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται μέσα σε δέκα (10) ημέρες από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, καθορίζεται κατά κλάδους και ειδικότητες ο αριθμός των θέσεων εκπαιδευτικών που θα καλυφθούν με το διαγωνισμό του έτους 2000 που προβλέπεται από την προκήρυξη 7/1 Π/2000 της 2.3.2000, όπως αυτή θα συμπληρωθεί κατά τις διατάξεις της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

    5.Όταν έχει εξαντληθεί κατά κλάδο και ειδικότητα ο αριθμός των επιτυχόντων εκπαιδευτικών που περιλαμβάνονται στους πίνακες επιτυχόντων του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. και παραμένουν ακάλυπτες θέσεις που προβλέπεται να καλύπτονται με διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., οι θέσεις αυτές παραμένουν κενές και προστίθενται στις θέσεις που καλύπτονται με τον επόμενο διαγωνισμό.

    6. Δεν είναι απαραίτητη η κατοχή του παιδαγωγικού πτυχίου της ΠΑ.ΤΕ.Σ./Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό ή για το διορισμό πτυχιούχων τμημάτων Πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ, κλάδων ΠΕ 19 και ΠΕ 20 αντίστοιχο, σε θέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών ή την πρόσληψη σε θέσεις αναπληρωτών η ωρομίσθιων εκπαιδευτικών. Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη του Διοικητικού Συμβουλίου της Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε, καταρτίζεται πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης στην ΠΑ.ΤΕ.Σ. της Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε., το οποίο παρακολουθούν υποχρεωτικώς οι εκπαιδευτικοί της κατηγορίας αυτής και ορίζονται οι προϋποθέσεις και η διαδικασία εκτέλεσης του προγράμματος αυτού και κάθε σχετική λεπτομέρεια. Κατά τους διορισμούς εκπαιδευτικών σε οργανικές θέσεις και κατά τις προσλήψεις εκπαιδευτικών ως προσωρινών αναπληρωτών ή ωρομισθίων προηγούνται οι υποψήφιοι των ανωτέρω κλάδων που έχουν τα πλήρη προσόντα διορισμού.

    7. Η παράγραφος 5 του άρθρου 6 του Ν. 2525/1997, όπως συμπληρώθηκε με την παράγραφο 3 του άρθρου 6 του Ν. 2740/1999, αντικαθίσταται ως ακολούθως:
"5. Οι μετέχοντες στο διαγωνισμό κατατάσσονται αρχικώς σε πίνακες κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας, οι οποίοι αναρτώνται στα καταστήματα των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων στην περιφέρεια των οποίων λειτούργησαν εξεταστικά κέντρα. Οι πίνακες αυτοί ελέγχονται από τα αρμόδια τμήματα του Α.Σ.Ε.Π., ύστερα από ένσταση ή αυτεπαγγέλτως. Δεν μπορεί να αποτελέσει λόγω ένστασης η αμφισβήτηση της ορθότητας βαθμολογίας. Ακολούθως καταρτίζονται κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας οι πίνακες των διοριστέων στις προκηρυχθείσες θέσεις κατά κλάδο και ειδικότητα. Η τελική κατάταξη στον πίνακα των διοριστέων διαμορφώνεται ως εξής: Η συνολική βαθμολογία από το διαγωνισμό προκύπτει από το μέσο όρο βαθμολογίας σε όλες τις θεματικές ενότητες.

Για να καταταγεί στους πίνακες υποψήφιος πρέπει:
ι) να συγκεντρώνει μέσο όρο βαθμολογίας εξήντα (60) τουλάχιστον μονάδες με άριστα το εκατό (100) και
ιι) να έχει λάβει σε κάθε θεματική ενότητα πενήντα πέντε (55) τουλάχιστον μονάδες. Εφόσον επιτυγχάνεται η συνολική αυτή βαθμολογία, προστίθενται σε αυτήν:
α) Σε πτυχία με άριστα το δέκα (10), οι πάνω από το βαθμό πέντε μονάδες και κλάσματα αυτών, με αναγωγή στο πρώτο δεκαδικό ψηφίο.
β) Δύο (2) μονάδες για κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών βάσει φοιτήσεως ενός (1) τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στην ειδικότητα του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος .
γ) Τρεις (3) μονάδες για κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών βάσει φοιτήσεως ενός (1) τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στη διδακτική της ειδικότητας του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος ή στα παιδαγωγικά.
δ) Τέσσερις (4) μονάδες για κατοχή διδακτορικού τίτλου στην ειδικότητα του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος.
ε) Πέντε (5) μονάδες για κατοχή διδακτορικού στη διδακτική της ειδικότητας του κλάδου για την οποία διαγωνίζεται ο υποψήφιος ή στα παιδαγωγικά.

Οι πτυχιακοί και μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών της αλλοδαπής γίνονται δεκτοί εφόσον έχουν αναγνωρισθεί από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α..
στ) Μονάδες λόγω εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας ως ακολούθως:
1) Μισή (0,5) μονάδα για προϋπηρεσία ενός (1) τουλάχιστον εξαμήνου.
2) Μία (1) μονάδα για προϋπηρεσία δύο (2) τουλάχιστον εξαμήνων.
3) Μια και μισή (1,5) μονάδες για προϋπηρεσία τριών (3) τουλάχιστον εξαμήνων
4) Δύο (2) μονάδες για προϋπηρεσία τεσσάρων (4) τουλάχιστον εξαμήνων.
5) Δύο και μισή (2,5) μονάδες για προϋπηρεσία τριών (3) τουλάχιστον ετών.
6) Τρεις ( 3 ) μονάδες για προϋπηρεσία τεσσάρων (4) τουλάχιστον ετών.
7) Τρεις και μισή (3,5) μονάδες για προϋπηρεσία πέντε (5) τουλάχιστον ετών.
8) Τέσσερις (4) μονάδες για προϋπηρεσία έξι (6) τουλάχιστον ετών.
9) Τέσσερις και μισή (4,5) μονάδες για προϋπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών.
10) Πέντε (5) μονάδες για προϋπηρεσία δέκα (10) ετών και άνω.

Προϋπηρεσία αποτελεί η απασχόληση ως προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, στις σχολές μαθητείας ταυ Ο.Α.Ε.Δ. του άρθρου 9 παρ. ΙΙ του Ν. 1566/1985, στα μεταλυκειακά προπαρασκευαστικά κέντρα του άρθρου 59 του Ν. 1566/1985, στα ναυτικά λύκεια, η υπηρεσία εκπαιδευτικών στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας του Εθνικού Ιδρύματος Νεότητας για μουσουλμάνους μαθητές και η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών των ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η προσαύξηση δίδεται σε σχέση με την ολική διάρκεια της προϋπηρεσίας. Σε περιπτώσεις προϋπηρεσίας με μειωμένο ωράριο γίνεται αναγωγή στο εκάστοτε υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας."    8.α) Όσοι περιλαμβάνονται στον πίνακα της περίπτωσης α' της παραγράφου 1 του άρθρου 138 του Ν. 2725/1999 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές με απόλυτη προτεραιότητα έναντι των άλλων κατηγοριών υποψηφίων που αναφέρονται στην παράγραφο 7 του άρθρου 6 του Ν. 2525/1997.
    β) Στην παράγραφο 7 του άρθρου 6 του ν. 2525/1997 προστίθεται η ακόλουθη φράση : "Αν δεν υπάρχουν υποψήφιοι αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι είτε από τους επιτυχόντες στο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. είτε από τους εγγεγραμμένους στους πίνακες διοριστέων του άρθρου 15 του Ν. 1566/1985, βάσει των ποσοστών της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου, λαμβανομένων υπόψη και των διατάξεων του άρθρου 138 του Ν. 2725/1999 (ΦΕΚ 121 Α'), ο ελλείπων αριθμός μιας κατηγορίας μπορεί να συμπληρώνεται από υποψήφιους εκπαιδευτικούς της άλλης κατηγορίας."
    γ) Οι δηλώσεις προτίμησης που προβλέπονται στην περίπτωση γ της παραγράφου 1 του άρθρου 138 του Ν. 2725/1999 περιλαμβάνουν μία (1) μέχρι και τριάντα (30) περιοχές διορισμού κατά ανώτατο όριο.

    9. Κατά το σχολικό έτος 1999-2000, οι διατάξεις της παραγράφου 47 του άρθρου 14 του Ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78 Α') εφαρμόζονται μόνο για τους μαθητές της Α' τάξης των εσπερινών Ενιαίων Λυκείων, οι οποίοι επιθυμούν να έχουν πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι μαθητές της τάξης αυτής, που δεν επιθυμούν να υπαχθούν στις ανωτέρω διατάξεις, λαμβάνουν απολυτήριο Ενιαίου Λυκείου ύστερα από εξετάσεις σε θέματα που ορίζει ο σύλλογος διδασκόντων. Οι μαθητές αυτοί δεν έχουν δυνατότητα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ο τρόπος υπολογισμού του μέσου όρου του κάθε μαθήματος και του γενικού μέσου όρου του απολυτηρίου για τους μαθητές αυτούς και κάθε σχετική λεπτομέρεια ρυθμίζονται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η διάταξη αυτή ισχύει από την έναρξη του σχολικού έτους 1999-2000.

    10. Ειδικά κατά το σχολικό έτος 1999-2000, οι μαθητές του

Αποσυνδεδεμένος ipermahia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • "Αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα"
    • Προφίλ
    • ΠΑΝ.ΕΝΩΣΗ ΩΡΟΜ & ΑΝΑΠΛ. ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ

Το Δημόσιο δε θα πρεπε να είναι ουτε για αναξιοπαθούντες, ούτε για "Ολυμπιονίκες", ούτε μέσο συναλλαγης της Πολιτείας με ειδικές ομάδες πολιτών, ούτε "κολυμπηθρα του Σιλωάμ" να μπαινουν "κουτσοί στραβοί" για να ξεπλένονται και να "σωνονται"...


Ποιοί ειναι οι "κουτσοί στραβοί"


Που το ανακάλυψες;;; ;D  ...τρεις σελίδες πίσω;;;; ;D ;D

Αν και το σχόλιο ήταν γενικά για το Δημόσιο, το "Κουτσοί - στραβοί" είναι μια έννοια για να περιγράψω την κατάσταση "Έχουν-δεν έχουν δικαιωμα" και απαντά στο "αυτοί που θέλουν να παρακάμψουν όπως - όπως σειρά και κοσμο που περιμένει το διορισμό του έτσι όπως ήξερε ότι ισχύει, προς ίδιον και μόνον όφελος"...
Τη στιγμη που αν βρίσκονταν στην άλλη περίπτωση θα υποστήριζαν τα αντίθετα ακριβώς...
Ο αμοραλισμός στο μεγαλειο του.. Όλα έχουν μια τιμή άλλωστε... Και ο διορισμός τη δική του..

Δεν εννοω βεβαια ότι δε δικαιούστε διορισμό... Αλλά όπως όλοι: Στη σειρά και με διαφάνεια...Ή με ΑΣΕΠ..
Και όλοι ξερουμε τη διαφάνεια της πισω πόρτας του ΟΑΕΔ.... :-\


Τι να πει κανείς τώρα εδώ;

Μου αρέσουν οι λέξεις "κουτσοί -στραβοί". διαφάνεια,παρακάμψουν,αμοραλισμός, πίσω πόρτα του ΟΑΕΔ,ο διορισμός έχει τη δική του (τιμή)...δεν εννοώ βέβαια ότι δε δικαιούστε διορισμό..


Από που να αρχίσω;Ας αρχίσω από το τελευταίο!Νά είσαι καλά συνάδελφε που μας επιτρέπεις να διοριστούμε, έστω και με προϋποθέσεις!Σε ευχαριστούμε που αναγνωρίζεις ότι όλοι έχουμε δικαίωμα για μόνιμη θέση εργασίας!Μακάρι να το λάβει υπόψη του κάποιος ιθύνων που ίσως μπαίνει εδώ, ή κάποιος ας το μεταφέρει (please!)

Μπορεί να λέμε βέβαια όλοι "κουτσοί, στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα" (μεγάλη η χάρη του), αλλά στην προκειμένη περίπτωση είμαστε εκπαιδευτικοί και όλοι μας έχουμε δικαίωμα στην εργασία επί ίσοις όροις, όπου αυτή και αν προσφέρεται στον δημόσιο τομέα!Στην προκειμένη περίπτωση τα σχολεία του ΥΠΕΠΘ, δεν είναι τσιφλίκι κανενός, ούτε δικό μου ούτε δικό σου, πολύ δε περισσότερο της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας!Υπάρχουν νόμοι , υπάρχει σύνταγμα και θα πρέπει να εφαρμόζονται!

Από όλες τις λέξεις όμως μου άρεσε η λέξη "διαφάνεια"!Για να μπορέσει κάποιος να κρίνει τον άλλον, τον τρόπο πρόσληψής του, τον φορέα όπου εργάζεται ή εργαζόταν, θα πρέπει να είναι καθαρός!Μέχρι τώρα φωνάζουμε για τον τρόπο πρόσληψης στην ΠΔΣ!Όχι μόνο εμείς αλλά είδα ότι αυτό είναι κοινό θέμα στην ΠΕΑ, ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ, όλοι οι συνδικαλιστικοί φορείς το κατακρίνουν!
Οι περισσότεροι όμως φωνάζουμε ανάλογα "με το συμφέρον της αιτήσεως"! Είμαι νέος; Θέλω ΑΣΕΠ!Μόλις περάσω και δουλέψω αναπληρωτής ή ωρομίσθιος, τότε αλλάζω πλεύση και θέλω διορισμό από τον ενιαίο πίνακα με προϋπηρεσία!Μόλις αποκτήσω 16 μηνο ή περισσότερο τότε θέλω πίνακες διορισμού από 16 μηνο, τριαντάμηνο, 24 ,μηνο ή ότι έχετε ευχαρίστηση τέλος πάντων!

"παρακάμψουν"
Μέχρι τώρα δεν έχεις καταλάβει ότι μας παρακάμπτουν συνεχώς!Έχεις σταθερή θέση στον πίνακα διορισμού;Δεν αναρωτιέσαι τί έγινε ρε παιδιά και βρίσκομαι πχ 200 θέσεις πιο κάτω ενώ δούλευα ωρομίσθιος και είχα 2 μόρια;

Αυτό που με ανησυχεί όμως συνάδελφε και συνάδελφοι είναι ότι είμαστε ευχαριστημένοι με το θεσμό του ωρομίσθιου!Και εσείς και εγώ και άλλοι! Μαλώνουμε εδώ γιατί νομίζουμε πως θα χάσουμε τις ώρες του ωρομίσθιου (2-4-8-11) όσες και αν είναι!

Σας λέω πως δεν θα χάσουμε τις ώρες του ωρομίσθιου, εφόσον αυτός είναι ο στόχος μας!Όλοι μας θα δουλεύουμε ως ωρομίσθιοι εφόσον αυτός είναι ο στόχος μας!Πως; Μια πονηρή σκέψη που θα μπορούσε να κάνει κάποιος ιθύνων είναι, να μειώσει τον αριθμό των αναπληρωτών και στη θέση τους να πάρει ωρομίσθιους!
Γιατί να πάρει έναν αναπληρωτή; Θα πάρει 2 ωρομίσθιους, αφήστε που μπορεί να το κάνει 3!Πως; Πολύ εύκολα θα πει το "κάνω για την καταπολέμηση της ανεργίας"! Αυτό δεν είναι τυχαίο, το έχουμε ήδη βιώσει στον ΟΑΕΔ και φοβάμαι πως δεν θα αργήσει να φτάσει και στο ΥΠΕΠΘ!Με τρομάζει η σκέψη της κατάργησης του θεσμού του αναπληρωτή!(ποτέ δεν ήμουν αναπληρώτρια στο ΥΠΕΠΘ!Μόλις πήγα στην πηγή, καταργήθηκε η επετηρίδα!
Λέει στον τίτλο " οι αναπληρωτές χάνουν το διορισμό τους"!

Διαφωνώ! Έπρεπει να λέει: Καθηγητές ενωθείτε γιατί έρχονται δύσκολες ώρες για όλους μας!
Δεν σας κάνει εντύπωση γιατί κανένας ποτέ επίσημα ή ανεπίσημα δεν έχει πει δεν θα αναγνωρίσω την προϋπηρεσία σας, γιατί το αίτημά σας είναι ανήθικο, είναι παράνομο, δεν μπορώ να καταπατήσω το σύνταγμα κλπ

Αλλά :" άφρων και αλυσιτελής", εν ευθέτω χρόνω,.....

Αυτά τα είπε ο κος Καλός στη

Αποσυνδεδεμένος chrissoof

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Αγαπά ότι κάνεις και κάνε ότι αγαπάς
    • Προφίλ
Να βάλουμε ένα δίχτυ ασφαλείας γιατί βλέπω ότι εδώ κάποιοι πέφτουν από τα σύννεφα με αυτά που λέει η ipermahia

Αποσυνδεδεμένος ipermahia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • "Αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα"
    • Προφίλ
    • ΠΑΝ.ΕΝΩΣΗ ΩΡΟΜ & ΑΝΑΠΛ. ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
Να βάλουμε ένα δίχτυ ασφαλείας γιατί βλέπω ότι εδώ κάποιοι πέφτουν από τα σύννεφα με αυτά που λέει η ipermahia

Δεν φταίει κανείς από μας που προσπαθεί να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα!Να κάνει καριέρα σε ένα δημόσιο σχολείο ως καθηγητής!Να γίνει λειτουργός,να προσφέρει στην κοινωνία!Επίσης ούτε οι συνάδελφοι που διαφωνούν φταίνει γιατί δεν γνωρίζουν!Οι πληροφορίες που έχουν βασίζονται σε αυτούς που φρόντιζαν μέχρι τώρα να σπέρνουν ψευδείς ειδήσεις!
Η απλή απάντηση που θα μπορούσε να δοθεί στην ερώτηση γιατί μετακινήθηκαν οι πληθυσμοί είναι για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης!

Πιο απλά όταν το βουνό δεν έχει χόρτο, αναγκαστικά ο βοσκός θα πάει το κοπάδι του στο διπλανό βουνό!

Αποσυνδεδεμένος tempo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πιο απλά όταν το βουνό δεν έχει χόρτο, αναγκαστικά ο βοσκός θα πάει το κοπάδι του στο διπλανό βουνό!

ακόμη και αν το διπλανό βουνό ..... δεν του ανήκει ;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182630
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 602
Σύνολο: 604

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.