*

Αποστολέας Θέμα: Παιδαγωγική Επάρκεια  (Αναγνώστηκε 53592 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος maraki_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 08, 2008, 12:45:24 μμ »
και με αυτα τα 15 μορια δεν πας σιγουρα αναπλρωτης?Αρα αν περασεις την βάση στον ασεπ εχεις πολλες πιθανοτητες για αναπληρωση/ωρομισθια?Μηπως κατι δεν εχω καταλαβει σωστα??
Μιλάω για μηδενικη προυπηρεσια παντα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:05:18 »

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 08, 2008, 03:41:40 μμ »
Αν αυτά τα 1 μόρια σου δώσουν τη δυνατότητα να πας για ανπληρωτής εξαρτάται πολύ απλά από τι κλάδο είσαι (ΠΕ19-ΠΕ20) και πόσα μόρια έχει ο τελευταίος αναπληρωτής που θα πάρουν. Αν πάρουν 10 άτομα και εσύ με αυτά τα 15 μόρια είσαι ενδέκατη πολύ απλά δεν σε παίρνουν. Μην ξεχνάς ότι πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και η παιδαγωγική κατάρτιση.

Όσον αφορά για ωρομίσθιος αυτό είναι δεδομένο τουλάχιστον στην Πρωτοβάθμια 
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος olg@

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 08, 2008, 03:53:41 μμ »
Η παιδαγωγική επάρκεια της ΑΣΠΑΙΤΕ έχει ιδιαίτερη σημασία στις τεχνικές ειδικότητες και δεν προσδιορίζεται με συγκεκριμένο αριθμό μορίων. Αν έχεις παιδαγωγικό από την ΑΣΠΑΙΤΕ ή από κάποιο άλλο φορέα και πιάσεις ην βάση του 55, τότε προτάσσεσαι έναντι των άλλων άσχετα αν έχεις μικρότερο αριθμό μορίων

Επειδή συνεχίζω να μην καταλαβαίνω  :-[ Έστω ότι είναι 2 άτομα και έχουν δώσει εξετάσεις και έχουν περάσει και οι 2 τη βάση. Ο Α έχει μαζέψει περισσότερα μόρια από τον Β, αλλά ο Β έχει παιδαγωγική επάρκεια, προηγείται ο Β;
olg@

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 08, 2008, 03:54:50 μμ »
Ακριβώς!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:05:18 »

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #18 στις: Απρίλιος 08, 2008, 04:00:58 μμ »
Η παιδαγωγική επάρκεια της ΑΣΠΑΙΤΕ έχει ιδιαίτερη σημασία στις τεχνικές ειδικότητες και δεν προσδιορίζεται με συγκεκριμένο αριθμό μορίων. Αν έχεις παιδαγωγικό από την ΑΣΠΑΙΤΕ ή από κάποιο άλλο φορέα και πιάσεις ην βάση του 55, τότε προτάσσεσαι έναντι των άλλων άσχετα αν έχεις μικρότερο αριθμό μορίων

Επειδή συνεχίζω να μην καταλαβαίνω  :-[ Έστω ότι είναι 2 άτομα και έχουν δώσει εξετάσεις και έχουν περάσει και οι 2 τη βάση. Ο Α έχει μαζέψει περισσότερα μόρια από τον Β, αλλά ο Β έχει παιδαγωγική επάρκεια, προηγείται ο Β;

Ακριβώς έτσι είναι αλλά τόσο δυσνόητα είναι τα γραφόμενά μου? :-\
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος olg@

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 08, 2008, 04:04:47 μμ »
Δεν ήταν δυσνόητα, απλά ήθελα το παράδειγμα να το εμπεδώσω!
Με αυτή τη λογική προφανώς και δεν είναι πολύ αξιοκρατικό. Αν ο άλλος έχει μαζέψει μόρια από μετ/κο, διδακτορικό, προυπηρεσία κτλ...δεν είναι σωστό μόνο με μία παιδαγωγική επάρκεια να απαξιώνεις όλα τα παραπάνω. :-\. Αθάνατο ελληνικό δημόσιο  :(
olg@

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 08, 2008, 04:12:29 μμ »
Δεν ήταν δυσνόητα, απλά ήθελα το παράδειγμα να το εμπεδώσω!
Με αυτή τη λογική προφανώς και δεν είναι πολύ αξιοκρατικό. Αν ο άλλος έχει μαζέψει μόρια από μετ/κο, διδακτορικό, προυπηρεσία κτλ...δεν είναι σωστό μόνο με μία παιδαγωγική επάρκεια να απαξιώνεις όλα τα παραπάνω. :-\. Αθάνατο ελληνικό δημόσιο  :(

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Μην ξεχνάς ότι πρόκειται να πας να διδάξεις σε παιδιά οπότε λογικό είναι να παίζει σημαντικό ρόλο η παιδαγωγική κατάρτιση. Άλλωστε αν παρατηρήσεις τις προκηρύξεις του Δημοσίου θα δεις ότι η παιδαγωγική κατάρτιση μετράει μόνο στην εκπαιδευση και πουθενα αλλου.
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος olg@

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 08, 2008, 05:57:33 μμ »
Συμφωνώ με το ότι θα πρέπει να μετράει η παιδαγωγική κατάρτιση. Από τη στιγμή όμως που έχει τέτοιο βαθμό βαρύτητας, θα έπρεπε να δίνεται η δυνατότητα αν όχι σε όλους, στους περισσότερους, που τους ενδιαφέρει η εκπαίδευση να την αποκτήσουν. Με το καθεστώς όμως που ισχύει για την ένταξη στην ΑΣΠΑΙΤΕ, θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου απλά να μοριοδοτείται και όχι να δίνεται τέτοιο προβάδισμα.
olg@

Αποσυνδεδεμένος konrallis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
  • Φύλο: Άντρας
  • Δηλώνω ό,τι θέλω ... στην Ελλάδα ζω άλλωστε !
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 08, 2008, 09:19:11 μμ »
ε θα τρελλαθούμε τελείως εδώ μέσα!!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

απλήρωτος ωρομίσθιος 5 σχολείων

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #23 στις: Απρίλιος 08, 2008, 10:22:12 μμ »
συνάδερφε konrallis δεν κατανοώ τον λόγο που εκπλήσεσαι!

απλά η συνάδερφος
Συμφωνώ με το ότι θα πρέπει να μετράει η παιδαγωγική κατάρτιση. Από τη στιγμή όμως που έχει τέτοιο βαθμό βαρύτητας, θα έπρεπε να δίνεται η δυνατότητα αν όχι σε όλους, στους περισσότερους, που τους ενδιαφέρει η εκπαίδευση να την αποκτήσουν. Με το καθεστώς όμως που ισχύει για την ένταξη στην ΑΣΠΑΙΤΕ, θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου απλά να μοριοδοτείται και όχι να δίνεται τέτοιο προβάδισμα.
μιλάει για το υπάρχον καθεστώς. Διότι σήμερα:
Εισακτέοι πε19 στην ΑΣΠΑΙΤΕ
2006-2007   
Αθήνα   Θεσ/νίκη   Πάτρα   Βόλος   Ιωάννινα   Ηράκλειο   ΣΥΝΟΛΑ
13          9                  12        7          4                   5                  50
                                                                                            και 38 πε20
2007-2008  
6           4                    4         3          3                   3                  23
                                                                                             και 24 πε20     
υπάρχουν πολλοί περισσότεροι που θέλουν να αποκτήσουν παιδαγωγική κατάρτιση και δεν μπορούν.  Είναι ελάχιστες οι 88 ή οι 47(!!υποδιπλασιασμός.Γιατι ???) θέσεις το χρόνο...

Αποσυνδεδεμένος konrallis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
  • Φύλο: Άντρας
  • Δηλώνω ό,τι θέλω ... στην Ελλάδα ζω άλλωστε !
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #24 στις: Απρίλιος 09, 2008, 12:35:34 πμ »
Αξιότιμε κύριε συνάδελφε, ο λόγος είναι πολύ απλός... Αφού οι διορισμοί έχουν παγώσει για τα καλά, για φαντάσου τι θα γινόταν αν οι λίστες γέμιζαν και με ΑΣΠΑΙΤατζίδες...Βέβαια μιλώ εκ του ασφαλούς μιας κι εγώ έχω αποκτήσει την Παιδαγωγική και Διδακτική επάρκεια από το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά αν δίνουν παιδαγωγική επάρκεια σε 60 άτομα και διορίζει τα 5 τότε η λίστα θα φουλάρει από παιδαγωγούς πληροφορικής και τότε ποιο θα είναι το κριτήριο διορισμού....Ο ΑΣΕΠ μόνο??? δηλαδή κάθε 4 χρόνια που κάνει για την ειδικότητά μας?
Σε λέω ότι τα μεταπτυχιακά - διδακτορικά δεν θα πρέπει να μοριοδοτούνται. Φυσικά και θα πρέπει αλλά πρέπει να σκεφτούμε ότι στο δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο χρειαζόμαστε εκτός από καλούς επιστήμονες και καλούς παιδαγωγούς. Τι να τον κάνω εγώ έναν επιστήμονα με 3 διδακτορικά αν δεν διαθέτει παιδαγωγικές μεθόδους και σύγχρονους τρόπους διδασκαλίας. Νομίζω πως όλοι μας το έχουμε βιώσει στα πανεπιστήμια ή τα ΤΕΙ που έχουμε τελειώσει να έχουμε καθηγητές που να λέμε "ρε παιδί μου, ο Τάδε...δε το έχει!". Μπορεί στην επιστήμη του να είναι Θεός αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν χρειαζόμαστε μόνο τις αστείρευτες γνώσεις του αλλά και τον τρόπο να τα μεταδώσει...
Και αν θες πραγματικά τη γνώμη μου, τότε θα πρέπει όλες οι ειδικότητες να περνούν από την διαδικασία πιστοποίησης της ΑΣΠΑΙΤΕ χωρίς διακρίσεις (βλέπε μαθηματικούς κλπ που θεωρούνται καθηγητικές σχολές και έχουν στο πρόγραμμά τους ένα μάθημα παιδαγωγικό το οποίο είναι επιλεγόμενο και οι περισσότεροι δεν το επιλέγου)
Λοιπόν ας μην κρυβόμαστε πια πίσω από το δάχτυλό μας. Αυτός που κοπιάζει παραπάνω πρέπει να ανταμοίβεται και φυσικά προτεραιότητα θα πρέπει να δίνεται και στο ουσιαστικό αντικείμενο της εκπαίδευσης. Δε ξέρω αν εγώ μόνο το βλέπω έτσι, αλλά τα παιδιά δεν είναι πειραματόζωα...Χρειάζονται σωστούς παιδαγωγούς και όχι άριστους (μόνο!) επιστήμονες. Στο κάτω κάτω της γραφής δε θα διδάξουν την επίλυση διαφορικής εξίσωσης 3ου βαθμού...Στόχος μας είναι ο τρόπος.

Ευχαριστώ και συγγνώμη αν στενοχώρησα κάποιους.
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

απλήρωτος ωρομίσθιος 5 σχολείων

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #25 στις: Απρίλιος 09, 2008, 01:08:22 πμ »
Συγγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνεις ότι αυτά που λες είναι αντιφατικά???
Αξιότιμε κύριε συνάδελφε, ο λόγος είναι πολύ απλός... Αφού οι διορισμοί έχουν παγώσει για τα καλά, για φαντάσου τι θα γινόταν αν οι λίστες γέμιζαν και με ΑΣΠΑΙΤατζίδες...Βέβαια μιλώ εκ του ασφαλούς μιας κι εγώ έχω αποκτήσει την Παιδαγωγική και Διδακτική επάρκεια από το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά αν δίνουν παιδαγωγική επάρκεια σε 60 άτομα και διορίζει τα 5 τότε η λίστα θα φουλάρει από παιδαγωγούς πληροφορικής και τότε ποιο θα είναι το κριτήριο διορισμού....Ο ΑΣΕΠ μόνο??? δηλαδή κάθε 4 χρόνια που κάνει για την ειδικότητά μας?
ως εδώ διαφωνούμε απόλυτα. Δηλαδή να εκπαιδευόμαστε μόνο αν είναι να διοριστούμε. Αυτό λες! Πιστεύεις δηλαδή ότι αν σε 1, 2, 3, φτου και βγαινω  :) ..χρόνια μπει η πληροφορική στο δημοτικό και ανοίξουν 3000(τυχαίο νούμερο) θέσεις, θα είναι κακό αυτοί οι 3000 να είναι ήδη και παιδαγωγικά καταρτισμένοι (αφού οι ίδιοι το επιθυμούν από τώρα. γιατί όχι?)Τελικά να επιμορφωθούμε για να γίνουμε καλύτεροι εκπαιδευτικοί ή απλά για να μπορεί το υπουργείο να διαλέξει με βάση κάποιο κριτήριο!Δεν καταλαβαίνω ??? ???

...και έπειτα λες:
Δε λέω ότι τα μεταπτυχιακά - διδακτορικά δεν θα πρέπει να μοριοδοτούνται. Φυσικά και θα πρέπει αλλά πρέπει να σκεφτούμε ότι στο δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο χρειαζόμαστε εκτός από καλούς επιστήμονες και καλούς παιδαγωγούς. Τι να τον κάνω εγώ έναν επιστήμονα με 3 διδακτορικά αν δεν διαθέτει παιδαγωγικές μεθόδους και σύγχρονους τρόπους διδασκαλίας. Νομίζω πως όλοι μας το έχουμε βιώσει στα πανεπιστήμια ή τα ΤΕΙ που έχουμε τελειώσει να έχουμε καθηγητές που να λέμε "ρε παιδί μου, ο Τάδε...δε το έχει!". Μπορεί στην επιστήμη του να είναι Θεός αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν χρειαζόμαστε μόνο τις αστείρευτες γνώσεις του αλλά και τον τρόπο να τα μεταδώσει...
Και αν θες πραγματικά τη γνώμη μου, τότε θα πρέπει όλες οι ειδικότητες να περνούν από την διαδικασία πιστοποίησης της ΑΣΠΑΙΤΕ χωρίς διακρίσεις (βλέπε μαθηματικούς κλπ που θεωρούνται καθηγητικές σχολές και έχουν στο πρόγραμμά τους ένα μάθημα παιδαγωγικό το οποίο είναι επιλεγόμενο και οι περισσότεροι δεν το επιλέγου)
Λοιπόν ας μην κρυβόμαστε πια πίσω από το δάχτυλό μας. Αυτός που κοπιάζει παραπάνω πρέπει να ανταμοίβεται και φυσικά προτεραιότητα θα πρέπει να δίνεται και στο ουσιαστικό αντικείμενο της εκπαίδευσης. Δε ξέρω αν εγώ μόνο το βλέπω έτσι, αλλά τα παιδιά δεν είναι πειραματόζωα...Χρειάζονται σωστούς παιδαγωγούς και όχι άριστους (μόνο!) επιστήμονες. Στο κάτω κάτω της γραφής δε θα διδάξουν την επίλυση διαφορικής εξίσωσης 3ου βαθμού...Στόχος μας είναι ο τρόπος.

Ευχαριστώ και συγγνώμη αν στενοχώρησα κάποιους.
Συμφωνούμε απόλυτα. Επιμόρφωση όλων των υποψήφιων εκπαιδευτικών, επιμόρφωση των διορισμένων καθηγητών, αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Αποσυνδεδεμένος konrallis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 154
  • Φύλο: Άντρας
  • Δηλώνω ό,τι θέλω ... στην Ελλάδα ζω άλλωστε !
    • Προφίλ
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #26 στις: Απρίλιος 09, 2008, 11:11:43 πμ »
Φίλε μου δε με κατάλαβες...Αυτό που λέω είναι ότι η πολιτική τους είναι να εκπαιδεύεται προσωπικό ανάλογο των ατόμων που θα προσληφθούν...Δηλαδή τι να λέει να εκπαιδεύσει 300 άτομα καιι να διορίζει τους 5. Θα φουλάρουν οι λίστες. Το οτι θέλουν πολλοι να αποκτήσουν την παιδαγωγική επάρκεια δε λέει κάτι και μεταξύ μας αυτό που ενδιαφέρει τους περισσότερους δεν είναι η απόκτηση των παιδαγωγικών γνώσεων αλλά η κατοχή του πτυχίου προκειμένου να προηγηθούν στις λίστες διορισμού. Εγώ διαφωνώ κάθετα σε αυτό πάντως...
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

απλήρωτος ωρομίσθιος 5 σχολείων

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Παιδαγωγική Επάρκεια
« Απάντηση #27 στις: Απρίλιος 09, 2008, 11:28:20 πμ »
Απλώς να συμπληρώσω ότι οι έχοντες μεταπτυχιακό ή διδακτορικό, ιδίως στις τεχνικές ειδικότητες, έχουν σημαντικό προβάδισμα στο να παρακολουθήσουν την ΑΣΠΑΙΤΕ.  ;)
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159861
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 495

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.175 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.