0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η παιδαγωγική επάρκεια της ΑΣΠΑΙΤΕ έχει ιδιαίτερη σημασία στις τεχνικές ειδικότητες και δεν προσδιορίζεται με συγκεκριμένο αριθμό μορίων. Αν έχεις παιδαγωγικό από την ΑΣΠΑΙΤΕ ή από κάποιο άλλο φορέα και πιάσεις ην βάση του 55, τότε προτάσσεσαι έναντι των άλλων άσχετα αν έχεις μικρότερο αριθμό μορίων
Παράθεση από: geok_salonika στις Μάρτιος 22, 2008, 02:18:30 μμΗ παιδαγωγική επάρκεια της ΑΣΠΑΙΤΕ έχει ιδιαίτερη σημασία στις τεχνικές ειδικότητες και δεν προσδιορίζεται με συγκεκριμένο αριθμό μορίων. Αν έχεις παιδαγωγικό από την ΑΣΠΑΙΤΕ ή από κάποιο άλλο φορέα και πιάσεις ην βάση του 55, τότε προτάσσεσαι έναντι των άλλων άσχετα αν έχεις μικρότερο αριθμό μορίωνΕπειδή συνεχίζω να μην καταλαβαίνω Έστω ότι είναι 2 άτομα και έχουν δώσει εξετάσεις και έχουν περάσει και οι 2 τη βάση. Ο Α έχει μαζέψει περισσότερα μόρια από τον Β, αλλά ο Β έχει παιδαγωγική επάρκεια, προηγείται ο Β;
Δεν ήταν δυσνόητα, απλά ήθελα το παράδειγμα να το εμπεδώσω! Με αυτή τη λογική προφανώς και δεν είναι πολύ αξιοκρατικό. Αν ο άλλος έχει μαζέψει μόρια από μετ/κο, διδακτορικό, προυπηρεσία κτλ...δεν είναι σωστό μόνο με μία παιδαγωγική επάρκεια να απαξιώνεις όλα τα παραπάνω. . Αθάνατο ελληνικό δημόσιο
Συμφωνώ με το ότι θα πρέπει να μετράει η παιδαγωγική κατάρτιση. Από τη στιγμή όμως που έχει τέτοιο βαθμό βαρύτητας, θα έπρεπε να δίνεται η δυνατότητα αν όχι σε όλους, στους περισσότερους, που τους ενδιαφέρει η εκπαίδευση να την αποκτήσουν. Με το καθεστώς όμως που ισχύει για την ένταξη στην ΑΣΠΑΙΤΕ, θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου απλά να μοριοδοτείται και όχι να δίνεται τέτοιο προβάδισμα.
Αξιότιμε κύριε συνάδελφε, ο λόγος είναι πολύ απλός... Αφού οι διορισμοί έχουν παγώσει για τα καλά, για φαντάσου τι θα γινόταν αν οι λίστες γέμιζαν και με ΑΣΠΑΙΤατζίδες...Βέβαια μιλώ εκ του ασφαλούς μιας κι εγώ έχω αποκτήσει την Παιδαγωγική και Διδακτική επάρκεια από το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά αν δίνουν παιδαγωγική επάρκεια σε 60 άτομα και διορίζει τα 5 τότε η λίστα θα φουλάρει από παιδαγωγούς πληροφορικής και τότε ποιο θα είναι το κριτήριο διορισμού....Ο ΑΣΕΠ μόνο??? δηλαδή κάθε 4 χρόνια που κάνει για την ειδικότητά μας?
Δε λέω ότι τα μεταπτυχιακά - διδακτορικά δεν θα πρέπει να μοριοδοτούνται. Φυσικά και θα πρέπει αλλά πρέπει να σκεφτούμε ότι στο δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο χρειαζόμαστε εκτός από καλούς επιστήμονες και καλούς παιδαγωγούς. Τι να τον κάνω εγώ έναν επιστήμονα με 3 διδακτορικά αν δεν διαθέτει παιδαγωγικές μεθόδους και σύγχρονους τρόπους διδασκαλίας. Νομίζω πως όλοι μας το έχουμε βιώσει στα πανεπιστήμια ή τα ΤΕΙ που έχουμε τελειώσει να έχουμε καθηγητές που να λέμε "ρε παιδί μου, ο Τάδε...δε το έχει!". Μπορεί στην επιστήμη του να είναι Θεός αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν χρειαζόμαστε μόνο τις αστείρευτες γνώσεις του αλλά και τον τρόπο να τα μεταδώσει...Και αν θες πραγματικά τη γνώμη μου, τότε θα πρέπει όλες οι ειδικότητες να περνούν από την διαδικασία πιστοποίησης της ΑΣΠΑΙΤΕ χωρίς διακρίσεις (βλέπε μαθηματικούς κλπ που θεωρούνται καθηγητικές σχολές και έχουν στο πρόγραμμά τους ένα μάθημα παιδαγωγικό το οποίο είναι επιλεγόμενο και οι περισσότεροι δεν το επιλέγου)Λοιπόν ας μην κρυβόμαστε πια πίσω από το δάχτυλό μας. Αυτός που κοπιάζει παραπάνω πρέπει να ανταμοίβεται και φυσικά προτεραιότητα θα πρέπει να δίνεται και στο ουσιαστικό αντικείμενο της εκπαίδευσης. Δε ξέρω αν εγώ μόνο το βλέπω έτσι, αλλά τα παιδιά δεν είναι πειραματόζωα...Χρειάζονται σωστούς παιδαγωγούς και όχι άριστους (μόνο!) επιστήμονες. Στο κάτω κάτω της γραφής δε θα διδάξουν την επίλυση διαφορικής εξίσωσης 3ου βαθμού...Στόχος μας είναι ο τρόπος.Ευχαριστώ και συγγνώμη αν στενοχώρησα κάποιους.